Autor Tema: PERQUE TANT PESIMISME?  (Llegit 2949 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
PERQUE TANT PESIMISME?
« el: 27 de Abril de 2009, 23:04:42 pm »
Ens oblidem de que potem 5 punts sobre el cinque i que queden 6 punts per disputar?

Ens oblidem de que nomes que sant andreu, ontinyent o barça perdin un partit, nomes que UN D' ELLS PERDI UN SOL PARTIT dels dos que queden ja estarem classificats matematicament per el play off?

De veritat penseu que els 3 equips ho guanyaran tot?

Porfavor menos pesimisme que el play off el jugarem SI o SI, sense c ap mena de dubte.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: PERQUE TANT PESIMISME?
« Respondre #1 el: 27 de Abril de 2009, 23:07:36 pm »
Jo també ho veig així.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 27 de Abril de 2009, 23:24:01 pm »
Ens oblidem de que potem 5 punts sobre el cinque i que queden 6 punts per disputar?

Ens oblidem de que nomes que sant andreu, ontinyent o barça perdin un partit, nomes que UN D' ELLS PERDI UN SOL PARTIT dels dos que queden ja estarem classificats matematicament per el play off?

Porfavor menos pesimisme que el play off el jugarem SI o SI, sense c ap mena de dubte.

Estic d'acord que no em de ser pessimistes, és més, em de pensar en guanyar els 2 partits que queden.
Ara bé, això que dieu de que un dels 3 equips que ens segueixen perdran algun partit no ho vec gens clar...

- AT- Balears- St Andreu 2 (per molts maletins que hi puguin haver, estem parlant del penúltim classiificat q ja està matemàticament a 3ª)
- St Andreu- Villarreal B 1 ( el Villarreal B és el líder sí, pero un líder que provablement aquesta setmana s'asseguri la 1ª posició i vagi a camp del St Andreu plegats de suplents i ja més pensant en el Play Off que altre cosa, a més els andreuencs aquí si que faran valdre el factor camp, ompliran el Narcís Sala i s'emportaran els 3 pts sí o sí)

- Barça B- Sabadell ( als blaugranes els hi va la vida en aquest partit, jo no sé que passarà pero està clar q el més provable seria un 1X que no pas un 2)
- Benidorm- Barça B X (aquí sí que em costa creure q el Barça B guanyarà. El Benidorm provablement s'estigui jugant encara la permanencia i dubto que es deixi escapar els 3 punts)

- Eivissa- Ontinyent 2  ( Més clar que l'aigua)
- Ontinyent- Badalona 1 ( pot ser un partit a vida o mort segons si el Badalona encara té alguna opció d'entrar a Play Off. De totes maneres el més provable és q els 3 pts es quedin a casa

TOTAL QUE UNA CLASSIFICACIÓ AIXÍ NO SERIA CAP DISVARAT PER MOLT QUE ENS DOLGUI....

3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
--------------------------------
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 27 de Abril de 2009, 23:28:48 pm »

Estic d'acord que no em de ser pessimistes, és més, em de pensar en guanyar els 2 partits que queden.
Ara bé, això que dieu de que un dels 3 equips que ens segueixen perdran algun partit no ho vec gens clar...

- AT- Balears- St Andreu 2 (per molts maletins que hi puguin haver, estem parlant del penúltim classiificat q ja està matemàticament a 3ª)
- St Andreu- Villarreal B 1 ( el Villarreal B és el líder sí, pero un líder que provablement aquesta setmana s'asseguri la 1ª posició i vagi a camp del St Andreu plegats de suplents i ja més pensant en el Play Off que altre cosa, a més els andreuencs aquí si que faran valdre el factor camp, ompliran el Narcís Sala i s'emportaran els 3 pts sí o sí)

- Barça B- Sabadell ( als blaugranes els hi va la vida en aquest partit, jo no sé que passarà pero està clar q el més provable seria un 1X que no pas un 2)
- Benidorm- Barça B X (aquí sí que em costa creure q el Barça B guanyarà. El Benidorm provablement s'estigui jugant encara la permanencia i dubto que es deixi escapar els 3 punts)

- Ontinyent- Badalona 1 ( pot ser un partit a vida o mort segons si el Badalona encara té alguna opció d'entrar a Play Off. De totes maneres el més provable és q els 3 pts es quedin a casa

TOTAL QUE UNA CLASSIFICACIÓ AIXÍ NO SERIA CAP DISVARAT PER MOLT QUE ENS DOLGUI....

3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS

Osti tiu... no fotem eh...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2009, 23:30:58 pm »

3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS[/b]

Si això fos cert...

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2009, 23:33:35 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 27 de Abril de 2009, 23:32:54 pm »
Pessimisme? I tant. Veient el joc de l'equip el diumenge, o per el que m'han dit dels partits contra l'Atlètic Balears o Dénia, ho tinc clar, les passarem canutes i si ens fiquem al play-off, serà més per demèrits dels rivals que no pas per mèrits nostres aquestes últimes 5 jornades de campionat.

Igualment, jo, quedant entre els vuit primers, com va prometre Moya, dono per bona la temporada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2009, 23:34:48 pm »
No guanyaran tots els partits. El atletic balears anira primat per 3 o 4 equips, s' hi jugaran molta pasta. A mes, els partits s' han de jugar, ningu hagues dit que l' osasuna hagues empatat amb nosaltres i la grama va guanyar al badalona cuan no s' hi jugaven res. Estic segur que aquest cap de setmana encara que perdem estarem matematicament classificats per el play off....

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2009, 23:46:19 pm »
jo no crec q es tracti de pesimisme, senzillament es una realitat, i jugan com diumenge a més de realitat és una possibilitat
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #8 el: 28 de Abril de 2009, 01:49:16 am »
només queden dos partits i crec que el pesimisme vé perque els proxims enfrentaments del   :scut son rivals forts i si no millora la cosa hi corre el risc de quedar-nos amb la mel als llavis, esperem que no sigui així i que aquest diumentge aconseguim la classificació d'una vegada!!
@javi_gt86

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #9 el: 28 de Abril de 2009, 02:27:40 am »
vosotros kreeis ke el sabadell primaria a alguien? y despues las entradas nos las ponen mas caras :ko

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 28 de Abril de 2009, 08:18:22 am »

Potser això sigui així. Però no oblidem que SEGUR que si Vila-real B no s'hi juga res a l'última jornada, l'Alcoià SEGUR que tampoc. Per contra si el Vila-real B es juga alguna cosa l'última jornada, l'Alcoià SEGUR que també.

Per tan, tampoc crec que en aquest sentit haguem de ser massa pessimistes.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #11 el: 28 de Abril de 2009, 08:26:30 am »

Això crec que no és així, si Ontinyent perd partits però Sant Andreu i Barça guanyen els dos partits i nosaltres perdem contra l'Alcoià, estem fora. Si empatem amb el Barça B, i Ontinyent i Sant Andreu guanyen els dos partits i nosaltres perdem contra l'Alcoià, estem fora. El problema està en que queden dos partits complicats però insisteixo, si no som capaços de guanyar un dels dos partits, més val estalviar-nos els desplaçaments del play-off no classificant-nos. Hem de guanyar al Mini i prou.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #12 el: 28 de Abril de 2009, 08:34:20 am »

Ara tothom pateix peró...

HEU VIST ELS FINALS DE LLIGA DELS PRIMERS CLASSIFICATS DELS ALTRES GRUPS?

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #13 el: 28 de Abril de 2009, 08:41:12 am »

FERNI, ESTÀS FLIPANT!

DESENGANYAT: L'AT BALEARS ANIRÀ PRIMADÍSSIM. PER QUI? PER BADALONA, PER ONTINYENT,...

DESENGANYA'T: ALCOIÀ I VILLARREAL SEGURAMENT GUANYARAN TOTS DOS I ARRIBARAN A LA DARRERA JORNADA A 3 PUNTS, PERÓ AMB GOL-AVERAGE A FAVOR DEL SEGON CLASSIFICAT, L'ALCOIÀ. EL VILLARREAL NECESSITARIA ALMENYS UN EMPAT PER SI L'ALCOIÀ GUANYA A SABADELL.

EL BARÇA B ELS HI VA LA VIDA FA MOLTS DIES, PERÓ ESTAN ABONATS A L'EMPAT. NO CREC QUE SIGUIN ALS PLAY-OFFS

TU HO HAS DIT: A BENIDORM HI HAURAN 4000 PERSONES I SERÀ UN MALSON PELS BLAUGRANES

ESTÀS SEGUR QUE L'EIVISSA NO ANIRÀ PRIMAT FINS LES CELLES?

ATENCIÓ, QUE AQUESTA SETMANA EL BADALONA TÉ L'ALZIRA A CASA. PER TANT, TINDRÀ MOLT A DIR EN AQUEST PARTIT

MÉS AVIAT, UNA CLASSIFICACIÓ AIXÍ SERIA UN MIRACLE PER ALGUNS!!!!!!!

3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS

MENYS PESIMISME !  QUE AMB 60 PUNTS ETS ALS PLAY-OFF'S

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #14 el: 28 de Abril de 2009, 08:58:12 am »
Pero donde vamos con tanto pesimismo. Ahora es cuando hay que la afición está con el equipo y que va a ser el jugador número 12. hay que transmitir optimismo al equipo y no la preocupación y miedo que flota en el ambiente.
Vamos que nadie baje la guardia en el sprint final. Que yo tengo muchísimas ganas de disputar las eliminatorias y de ganarle al Barça At. en su estadio. Además estos 2 partidos son la prueba de fuego para valorar las opciones que tenemos de ascender de categoría.

Salud y a por el Barça At.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #15 el: 28 de Abril de 2009, 10:04:49 am »
Estic d’acord amb els que dieu que em deixat passar masses oportunitats d’assegurar-nos el play-off, degut a un abril lamentable, pero estem on estem i com diu el Leonderubi “Ahora es cuando hay que la afición está con el equipo y que va a ser el jugador número 12”.
Deixem de lamentar-nos,  deixem de transmetre pessimisme i por. Estem al mig i és ara més que mai, que em de fer l’últim esforç, és ara quan hem de creure més que mai amb l’equip i estar més que mai al seu costat.

¡¡¡POT SER SI QUE MORIREM, PERO HEM DE MORIR MATANT !!!
« Darrera modificació: 28 de Abril de 2009, 10:16:50 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #16 el: 28 de Abril de 2009, 13:55:49 pm »
Estic d’acord amb els que dieu que em deixat passar masses oportunitats d’assegurar-nos el play-off, degut a un abril lamentable, pero estem on estem i com diu el Leonderubi “Ahora es cuando hay que la afición está con el equipo y que va a ser el jugador número 12”.
Deixem de lamentar-nos,  deixem de transmetre pessimisme i por. Estem al mig i és ara més que mai, que em de fer l’últim esforç, és ara quan hem de creure més que mai amb l’equip i estar més que mai al seu costat.

Vimo, no diguis rucades: NO MORIREM!

O preferiries estar ara en la situació del ST ANDREU, a 4 punts de nosaltres que ha de visitar un Balears segurament primadíssim per diversos equips i rebre, segurament, un Villarreal que necessitarà assegurar primera plaça (i si no necessita assegurar primera plaça, l'Alcoià vindrà a 'fer' el partidet?

JO NO

O prefereixes estar ara en la situació del ONTINYENT, a 5 punts de nosaltres, el qual ha de jugar una darrera jornada al camp d'un Badalona que l'hi anirà la vida?

JO NO

O potser, preferiries estar a 6 punts com ara el BARÇA B, que ens ha de rebre a nosaltres i encara pitjor, visitar un Benidorm que es juga descens?

ENCARA MENYS

DESENGANYEU-VOS...:

Si el Villarreal no es juga res la darrera jornada al camp del Sant Andreu, tampoc s'ho jugarà l'Alcoià.

I ara, no tothom farà els 6 punts. JA ELS AGRADARIA !!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 28 de Abril de 2009, 14:13:18 pm »
Es que està clar és que l´afició no es pot "arrugar" i desdibuixar d´aquesta manera només perquè els dos rivals que venen siguin (Teòricament) difícils.  Dic teòricament, perquè segons com vagi els aconteixements, l´Alcoià pot ésser el rival més còmode
 de la temporada.    No voliem participar en èpiques lluites en camps com el de la Ponferradina o el del Poli Ejido ?   Doncs no podem desanimar-nos al primer "revolcón" que ens foten.  Seguim tenint-ho molt bé, tot i la llastimosa oportunitat perduda i el
 dissabte hem de demostrar que són millors que els cadells del Barça.   I si es falla, en el diumenge següent s´ha de demostrar el poder i la força del NCA, quan l´afició realment s´hi implica....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #18 el: 28 de Abril de 2009, 15:39:34 pm »
siempre estamos sufriendo y si ace falta sufriremos asta el ultimo partido

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #19 el: 28 de Abril de 2009, 20:00:50 pm »

Vimo, no diguis rucades: NO MORIREM!

O preferiries estar ara en la situació del ST ANDREU, a 4 punts de nosaltres que ha de visitar un Balears segurament primadíssim per diversos equips i rebre, segurament, un Villarreal que necessitarà assegurar primera plaça (i si no necessita assegurar primera plaça, l'Alcoià vindrà a 'fer' el partidet?

JO NO

O prefereixes estar ara en la situació del ONTINYENT, a 5 punts de nosaltres, el qual ha de jugar una darrera jornada al camp d'un Badalona que l'hi anirà la vida?

JO NO

O potser, preferiries estar a 6 punts com ara el BARÇA B, que ens ha de rebre a nosaltres i encara pitjor, visitar un Benidorm que es juga descens?

ENCARA MENYS

DESENGANYEU-VOS...:

Si el Villarreal no es juga res la darrera jornada al camp del Sant Andreu, tampoc s'ho jugarà l'Alcoià.

I ara, no tothom farà els 6 punts. JA ELS AGRADARIA !!

:thumbsup: :clap2 :clap2

hay mucho pesimismo pero esto esta echo.

totalmente de acuerdo contigo.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!