Ens oblidem de que potem 5 punts sobre el cinque i que queden 6 punts per disputar?
Ens oblidem de que nomes que sant andreu, ontinyent o barça perdin un partit, nomes que UN D' ELLS PERDI UN SOL PARTIT dels dos que queden ja estarem classificats matematicament per el play off?
De veritat penseu que els 3 equips ho guanyaran tot?
Porfavor menos pesimisme que el play off el jugarem SI o SI, sense c ap mena de dubte.
Estic d'acord que no em de ser pessimistes, és més, em de pensar en guanyar els 2 partits que queden.
Ara bé, això que dieu de que un dels 3 equips que ens segueixen perdran algun partit no ho vec gens clar...
- AT- Balears- St Andreu 2 (per molts maletins que hi puguin haver, estem parlant del penúltim classiificat q ja està matemàticament a 3ª)
- St Andreu- Villarreal B 1 ( el Villarreal B és el líder sí, pero un líder que provablement aquesta setmana s'asseguri la 1ª posició i vagi a camp del St Andreu plegats de suplents i ja més pensant en el Play Off que altre cosa, a més els andreuencs aquí si que faran valdre el factor camp, ompliran el Narcís Sala i s'emportaran els 3 pts sí o sí)
- Barça B- Sabadell ( als blaugranes els hi va la vida en aquest partit, jo no sé que passarà pero està clar q el més provable seria un 1X que no pas un 2)
- Benidorm- Barça B X (aquí sí que em costa creure q el Barça B guanyarà. El Benidorm provablement s'estigui jugant encara la permanencia i dubto que es deixi escapar els 3 punts)
- Eivissa- Ontinyent 2 ( Més clar que l'aigua)
- Ontinyent- Badalona 1 ( pot ser un partit a vida o mort segons si el Badalona encara té alguna opció d'entrar a Play Off. De totes maneres el més provable és q els 3 pts es quedin a casa
TOTAL QUE UNA CLASSIFICACIÓ AIXÍ NO SERIA CAP DISVARAT PER MOLT QUE ENS DOLGUI....
3- ST ANDREU 62 PTS
4- ONTINYENT 61 PTS
--------------------------------
5- SABADELL 60-61 PTS
6- BARÇA B 56-58 PTS