Autor Tema: Prou problemes a la Nova Creu Alta  (Llegit 6720 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Prou problemes a la Nova Creu Alta
« Respondre #20 el: 26 de Setembre de 2005, 22:57:48 pm »
No parlem nomes de penyes ultres, parlem de la societat en general  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 26 de Setembre de 2005, 23:01:00 pm »
Exacte freak. Segurament a Barcelona i Madrid n'hi ha més d'agressions d'aquest tipus, però suposo que les estadístiques posant a Sabadell en el liderat, surt en proporció també dels habitants que té la ciutat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 26 de Setembre de 2005, 23:10:44 pm »
ho sento mutio pero no m´ho crec aixo  :Hecho_polvo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 26 de Setembre de 2005, 23:12:14 pm »
ho sento mutio pero no m´ho crec aixo  :Hecho_polvo:

Ho he llegit al Diari de Sabadell, algun diari de tirada nacional -tipus vanguardia- i a tv 3 tambe ho han dit quan hi ha hagut problemes greus.
Ara per sort, fa temps que no n'hi ha

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #24 el: 26 de Setembre de 2005, 23:16:19 pm »
tot el que dius es politica la m**** del bustos i els antibustos han fet que sabadell tingui aquesta fama

i nomes va faltar el potul del oleger dient el que va dir per la tele juas VENGA m****  a sobre de la ciutat, i tot es politica maxo  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 26 de Setembre de 2005, 23:19:52 pm »
tot el que dius es politica la m**** del bustos i els antibustos han fet que sabadell tingui aquesta fama

i nomes va faltar el potul del oleger dient el que va dir per la tele juas VENGA m****  a sobre de la ciutat, i tot es politica maxo  :ko

Jo no sé si és polèmica o no, però està clar que ultimament sabadell ha estat noticia i no pas per coses massa bones.... i va i els meus amics com que es riuen xk soc del Sabadell ja es foten amb la ciutat i jo  >:(

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #26 el: 26 de Setembre de 2005, 23:22:00 pm »
Ja et dic jo que hi ha cops que vas pel carrer i et trobes amb gent QUE FAN POR. Jo he anat a una escola en que a la porta desgraciadament s'agrupaven un munt d'aquests bretols i a més d'altres anaven a l'escola. A molts es conec de vista i tal i aixo fa que la por disminueixi, però t'aseguro que molts n'hi ha aqui a Sabadell  :(

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #27 el: 26 de Setembre de 2005, 23:33:55 pm »
Ja et dic jo que hi ha cops que vas pel carrer i et trobes amb gent QUE FAN POR. Jo he anat a una escola en que a la porta desgraciadament s'agrupaven un munt d'aquests bretols i a més d'altres anaven a l'escola. A molts es conec de vista i tal i aixo fa que la por disminueixi, però t'aseguro que molts n'hi ha aqui a Sabadell :(

mmm...per el k dius tu deus na al CASABLANCAS? ::)

Jo no sé si és polèmica o no, però està clar que ultimament sabadell ha estat noticia i no pas per coses massa bones.... i va i els meus amics com que es riuen xk soc del Sabadell ja es foten amb la ciutat i jo >:(

mmm...MUTIO aki a sabadell aixo tmb pasa, els mateixos ciutadans es pasen am sabadell i tmb es riuen de la situacio del c.e.sabadell! jo kom tu ho defenso a mort...pero klar...som minoria...peraxo espero k kuan tornem a la gloria la junta direktiva k estigui en el moment ens tingui en kompte la gent k kom nosaltres MUTIO ho donem tot a 3a,2a-b 1a i on sigui! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #28 el: 26 de Setembre de 2005, 23:36:57 pm »
No, no anava al casablancas. He vist "la porta" del casablancas i en comparacio amb la meva son "santets". A la meva hi ha gent detinguda un munt de cops per agressions i amenaçes etcetera. Això si, d'aixo fa temps, ara la policia s'apropa i sembla que estan una mica "desapareguts" de la zona. També s'ha de dir que d'aquests, als que anaven al cole els han expulsat i per aixo també han marxat. Jo mai he tingut cap problema, pero se de gent que si  :disappointed:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #29 el: 27 de Setembre de 2005, 03:01:34 am »
Açò s'acabarà el dia que estos brètols foten una punyalada a algú i desprès... correm-hi tots.

Incivilitzats fora de la Nova Creu Alta :icon_exclaim:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat voll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #30 el: 27 de Setembre de 2005, 20:43:13 pm »
 :scut En épocas recientes las pancartas de los  "pelaos" las guardaba el club, ahora no sé pero si es así la junta los protege o simplemente les tienen miedo. Tienen que ser valientes y hecharlos de NCA al estilo Laporta. :bandera

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #31 el: 27 de Setembre de 2005, 20:47:39 pm »
:scut En épocas recientes las pancartas de los  "pelaos" las guardaba el club, ahora no sé pero si es así la junta los protege o simplemente les tienen miedo. Tienen que ser valientes y hecharlos de NCA al estilo Laporta. :bandera

Hace como 3-4 años, que el club los "echó" de la Creu Alta, desde ese momento, nunca más se han guardado material de esa peña ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #32 el: 29 de Setembre de 2005, 12:33:56 pm »
Doncs el problema amb aquesta gentussa és el mateix que teniem abans d'haver les famoses "pistoles làser": que entren 40 amb 3 carnets, ja que no hi ha cap tipus de comprobant ni control de que el soci propietari del seu carnet sigui a dins de l'estadi o no. :snore:

Per la mateixa regla de tres, com que als bars de l'estadi no els venen begudes alcohòliques, poden sortir a qualsevol bar i tornar a entrar sense problemes.

Tota aquesta història s'ha d'acabar d'una vegada. >:(

Ja ho vaig dir una vegada i ho reitero: tinc ganes de que arribi el mes de novembre, que serà a partir d'aquell moment quan els Mossos d'Esquadra es faran càrrec de la seguretat als estadis... i segur que no tindran tan bon rotllo com amb els seus amics de la policia NAZIonal.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Això és una vergonya i s'ha de tallar de soca-rel
« Respondre #33 el: 29 de Setembre de 2005, 16:50:28 pm »
Jo diumenge també vaig poder veure com aquests "individus del Sabadell" perseguien i insultaven als pacífics i exemplars seguidors del Sant Andreu.
Un dels insults era "Catalanistas de m*****", i anaven uniformats amb simbologia nazi i feixista. A més, els llums del carrer estaven apagats.
Si no s'actua ja algun dia haurem de lamentar alguna desgràcia major i després si que sortirem als diaris.
Si hi ha voluntat això es pot erradicar o almenys minimitzar. Per començar prohibir l'entrada al camp a tothom a qui exhibeixi simbologia autoritària, tal i com fan a Alemanya, que està totalment prohibit exhibir-ne.
I segon, i coneixent com coneixem tots qui són, fel's-hi un marcatge directe des que entren fins que surten i retenir-los fins que no quedi ningú més al camp.
Ja n'hi ha prou d'aquesta impunitat, de la imatge que donen  i que no es pugui anar al camp amb un mínim de tranquilitat perquè sempre n'han de fer alguna o altra.

VISCA EL SABADELL I VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Això és una vergonya i s'ha de tallar de soca-rel
« Respondre #34 el: 29 de Setembre de 2005, 16:58:46 pm »
Jo diumenge també vaig poder veure com aquests "individus del Sabadell" perseguien i insultaven als pacífics i exemplars seguidors del Sant Andreu.
Un dels insults era "Catalanistas de m*****", i anaven uniformats amb simbologia nazi i feixista. A més, els llums del carrer estaven apagats.
Si no s'actua ja algun dia haurem de lamentar alguna desgràcia major i després si que sortirem als diaris.
Si hi ha voluntat això es pot erradicar o almenys minimitzar. Per començar prohibir l'entrada al camp a tothom a qui exhibeixi simbologia autoritària, tal i com fan a Alemanya, que està totalment prohibit exhibir-ne.
I segon, i coneixent com coneixem tots qui són, fel's-hi un marcatge directe des que entren fins que surten i retenir-los fins que no quedi ningú més al camp.
Ja n'hi ha prou d'aquesta impunitat, de la imatge que donen  i que no es pugui anar al camp amb un mínim de tranquilitat perquè sempre n'han de fer alguna o altra.

Amic Unicorn.. no fa falta anar-se'n a Alemanya, a Espanya també està prohibit mostrar qualsevol simbologia d'aquest tipus en un espectacle public... ja siguin simbols nazis, franquistes, autoritaris, feixistes... etc etc

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Això és una vergonya i s'ha de tallar de soca-rel
« Respondre #35 el: 29 de Setembre de 2005, 17:14:00 pm »

Amic Unicorn.. no fa falta anar-se'n a Alemanya, a Espanya també està prohibit mostrar qualsevol simbologia d'aquest tipus en un espectacle public... ja siguin simbols nazis, franquistes, autoritaris, feixistes... etc etc

La constitució els prohibeix. Son anticonstitucionals i poden suposar una multa pel club si algú ho denuncies desde la Federació.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #36 el: 29 de Setembre de 2005, 17:43:41 pm »
Ja ho vaig dir una vegada i ho reitero: tinc ganes de que arribi el mes de novembre, que serà a partir d'aquell moment quan els Mossos d'Esquadra es faran càrrec de la seguretat als estadis... i segur que no tindran tan bon rotllo com amb els seus amics de la policia NAZIonal.

T'haig d'informar que el proper novembre els Mossos d'Esquadra agafen les competències de seguretat ciutadana (i per tan també de vigilància en recintes esportius) a tot el Barcelonès, però NO al Vallès Occidental. Al Vallès Occidental no arribaran, com a mínim, fins a finals del 2006. Per tan encar ens queda temps per "aguantar" la Policia Nacional. Igualement tampoc crec que l'arribada dels Mossos aconsegueixi la "panacea", ara bé sí que espero que no siguin tan pasius amb la PN.

Per cert diueu que Espanya també està prohibit exhibir simologia feixista. Potser sobre al paper sí, però ja es veu que la pràctica es pot fer sense cap tipus de problema la davant de els forces de seguretat de l'Estat (les que haurien de garantir el compliment de les lleis).

Per suposat em sumo al rebuig total i a exigir l'actuació ferma de la directiva i de la Policia Nacional per posar fre a aquesta xusma que embruta la imatge del nostre club i de la nostra ciutat.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #37 el: 29 de Setembre de 2005, 19:26:31 pm »
algu sa de fer ara!
i no esperar al 200_nose k...k algun dia... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 29 de Setembre de 2005, 19:32:55 pm »
aixo es com tot... fins q no pasi algo no sactuarà... ACTUEM ABANS DE QUE PASSI!!!! (no nos., nos. ja rebutgem aquests individus, si no junta directiva, policia... no deixem entrar aquesta simbologia al nostre estadi...)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #39 el: 29 de Setembre de 2005, 23:20:18 pm »
El que no entenc es perque s'espera tant...  :Hecho_polvo: