i doncs com és que no t'hagis fet la pregunta encara, et creus que és un resultat merament esportiu treure 2 punts de tres partits contra AT BALEARS, OSSASSUNA PROMESAS i DÊNIA ?
ens poden i ens prenen el pel , però no ens faran combregar amb rodes de molí, AQUÍ PASSA ALGUNA COSA!!!
Crec que la directiva no fa els gols, jo també estic decepcionat per no certificar la classificació del play-off a la primera que hem pogut, ara bé, també feia un munt d'anys ( no sé quants??), que no obteniem tants punts en una volta.
no t'has preguntat perquè estaven més interessats i contents pel resultat de Sevilla no pas pel resultat de la NCA diumenge? has sentit alguna manifestació "oficial" contra el baix rendiment de l'equip durant l'abril? tu creus que algú pot estar i expressar alegria per un resultat aliè després de que el "teu" equip acabi de fer el ridícul a casa? Doncs tot això es va poder sentir per RS en el post partit
No ho sabia, i em sembla lamentable.
encara trobes heavy l'enquesta? Heavy i vergonyós és la presa de pel que estem patint
Continuu trobant una tonteria l'enquesta. Heavy y vergonyós desde el meu punt de vista seria haver pagat el carnet i trobar-me un equip per sota dels objectius marcats aquest any.
pd: no tan sols no sento vergonya, sinó que estic orgullós de veure el meu equip en el play-off per pujar a 2a ( categoria que ens pertoca) després de 8 anys!!