Enquesta

la directiva quiere al sabadell en 2A

si
30 (58.8%)
no
16 (31.4%)
ns/nc
5 (9.8%)

Total de vots: 47

Autor Tema: quiere la directiva que el sabadell suba a 2A  (Llegit 2865 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
quiere la directiva que el sabadell suba a 2A
« el: 28 de Abril de 2009, 20:37:39 pm »
despues de varias jornadas sin moverse para reventar la nca, y esta semana no moverse para facilitar el desplazamiento al mini y llevar al equipo al play off, creeis q la directiva kiere la 2A o kedarnos año tras año en el pozo de la 2B.

desde aki animo algun directivo si lee el foro q conteste y dar una explicacion de porque este abandono al aficionado arlequinado para llenar la nca.
ese cadiz oe!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: quiere la directiva que el sabadell suba a 2A
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2009, 19:14:28 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Doncs crec que rotunda-ment si  :scut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2009, 19:35:12 pm »
M'agradaria, vull i necessito pensar que sí.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2009, 19:37:39 pm »
Em sembla molt heavy aquesta enquesta.
The pride of Catalunya

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #4 el: 29 de Abril de 2009, 19:46:47 pm »
???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
« Respondre #5 el: 29 de Abril de 2009, 20:23:28 pm »
La pregunta seria absurda si no fos per coses increibles com stà d'acord amb un canvi d'horari que evidentment  ens perjudica al Mini. Ho per exemple , que una vegada més estiguem inscrits per l'estiu a un torneig que es evident que no jugariem si fossim a 2A

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #6 el: 29 de Abril de 2009, 20:30:14 pm »

Ara faré una altra pregunta...

Vol un peó cobrar la nòmina el dia 30?

Crec sincerament que voler volen. Però d'on treurem els calers?
I fer crec que volen fer quadrar números. Encara que crec que pequen de poca experiència per que haríen de fer coses per engrescar a la gent.

I això que tenim un equip de màrqueting...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2009, 20:52:59 pm »

i doncs com és que no t'hagis fet la pregunta encara, et creus que és un resultat merament esportiu treure 2 punts de tres partits contra AT BALEARS, OSSASSUNA PROMESAS  i DÊNIA ?
ens poden i ens prenen el pel , però no ens faran combregar amb rodes de molí, AQUÍ PASSA ALGUNA COSA!!!

no t'has preguntat perquè estaven més interessats i contents pel resultat de Sevilla no pas pel resultat de la NCA diumenge?  has sentit alguna manifestació "oficial" contra el baix rendiment de l'equip durant l'abril? tu creus que algú pot estar i expressar alegria per un resultat aliè després de que el "teu" equip acabi de fer el ridícul a casa? Doncs tot això es va poder sentir per RS en el post partit
encara trobes heavy l'enquesta?  Heavy i vergonyós és la presa de pel que estem patint

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2009, 20:59:35 pm »

i doncs com és que no t'hagis fet la pregunta encara, et creus que és un resultat merament esportiu treure 2 punts de tres partits contra AT BALEARS, OSSASSUNA PROMESAS  i DÊNIA ?
ens poden i ens prenen el pel , però no ens faran combregar amb rodes de molí, AQUÍ PASSA ALGUNA COSA!!!

no t'has preguntat perquè estaven més interessats i contents pel resultat de Sevilla no pas pel resultat de la NCA diumenge?  has sentit alguna manifestació "oficial" contra el baix rendiment de l'equip durant l'abril? tu creus que algú pot estar i expressar alegria per un resultat aliè després de que el "teu" equip acabi de fer el ridícul a casa? Doncs tot això es va poder sentir per RS en el post partit
encara trobes heavy l'enquesta?  Heavy i vergonyós és la presa de pel que estem patint

Correcte, jo també ho vaig sentir per RS tornant cap a casa amb el cotxe. L'alegria a la zona VIP era evident pel resultat del Madrid, mentre que nosaltres haviem acabat de perdre una oportunitat d'or per ser tercers a falta de 2 jornades.

Sé que hi ha gent molt incompetent a la Junta ficada per interès i que d'allà no els mou ningu... pero no em crec que tothom sigui tan incompetent com per no omplir un estadi que s'omple sol amb els resultats que estem fent.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 29 de Abril de 2009, 21:02:22 pm »
Vull pensar que si, però no fan res, per il.lusionar a la gent!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #10 el: 29 de Abril de 2009, 21:05:41 pm »

Correcte, jo també ho vaig sentir per RS tornant cap a casa amb el cotxe. L'alegria a la zona VIP era evident pel resultat del Madrid, mentre que nosaltres haviem acabat de perdre una oportunitat d'or per ser tercers a falta de 2 jornades.

Sé que hi ha gent molt incompetent a la Junta ficada per interès i que d'allà no els mou ningu... pero no em crec que tothom sigui tan incompetent com per no omplir un estadi que s'omple sol amb els resultats que estem fent.

Buf que ensurt, pensava que era jo el unic que vaig escoltar per rs, l'eufòria de la directiva quan va marcar el Real Madrid.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 29 de Abril de 2009, 21:15:44 pm »

Crec que la directiva no fa els gols, jo també estic decepcionat per no certificar la classificació del play-off a la primera que hem pogut, ara bé, també feia un munt d'anys ( no sé quants??), que no obteniem tants punts en una volta.

No ho sabia, i em sembla lamentable.

Continuu trobant una tonteria l'enquesta. Heavy y vergonyós desde el meu punt de vista seria haver pagat el carnet i trobar-me un equip per sota dels objectius marcats aquest any.

pd: no tan sols no sento vergonya, sinó que estic orgullós de veure el meu equip en el play-off per pujar a 2a ( categoria que ens pertoca) després de 8 anys!!
The pride of Catalunya

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #12 el: 29 de Abril de 2009, 22:12:13 pm »
a mi m'agradaria pensar que si volen, però estan pasant coses molt estranyes (publicitat partits, preus, horaris partits, destitucions quan no, directius que surten al forum...)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 29 de Abril de 2009, 23:31:42 pm »
pues yo creo que no quiere un Sabadell en segunda A sino haria mas cosas para llenar la nca y nos habria facilitado a los socios el desplazamiento al mini

el domingo estaremos animando al equipo aunque a vosotros directivos os de igual que vayamos o no, me daria verguenza que luego se os llene la boca al hablar de la fidelidad de nuestra aficion etc y llevais desde la temporada en tercera sin tener ni un detalle con el socio salvo dar alguna entrada en alguna jornada que dicho sea de paso siempre que lo habeis echo a sido puente o algo asi y se esperaba una mala entrada y otra cosa que dar dos invitaciones al socio no es tener un detalle con el socio porque el socio no sale ganando nada  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #14 el: 29 de Abril de 2009, 23:36:41 pm »
pues yo creo que no quiere un Sabadell en segunda A sino haria mas cosas para llenar la nca y nos habria facilitado a los socios el desplazamiento al mini

el domingo estaremos animando al equipo aunque a vosotros directivos os de igual que vayamos o no, me daria verguenza que luego se os llene la boca al hablar de la fidelidad de nuestra aficion etc y llevais desde la temporada en tercera sin tener ni un detalle con el socio salvo dar alguna entrada en alguna jornada que dicho sea de paso siempre que lo habeis echo a sido puente o algo asi y se esperaba una mala entrada y otra cosa que dar dos invitaciones al socio no es tener un detalle con el socio porque el socio no sale ganando nada  :beer2 :beer2
Sinceramente, lo de facilitar el desplazamiento al mini lo encuentro un absurdo. Si jugaramos en Alicante, o Valencia o Lleida lo entenderia, pero jugando e Barcelona, donde hay trenes para ir, encuentro un absurdo lo de facilitar el desplazamiento a Barcelona.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 29 de Abril de 2009, 23:40:09 pm »
Home, a part de les dues entrades, ens van donar dues entrades per el dia del Santa Eulària. I de pas, inauguraven Olímpia amb un bany de masses per a l'equip de govern de la ciutat.

Sinceramente, lo de facilitar el desplazamiento al mini lo encuentro un absurdo. Si jugaramos en Alicante, o Valencia o Lleida lo entenderia, pero jugando e Barcelona, donde hay trenes para ir, encuentro un absurdo lo de facilitar el desplazamiento a Barcelona.

Jo crec que podrien haver pactat un preu reduït de les entrades si les compraves a la NCA, o almenys fer publicitat el diumenge d'autocars per al proper desplaçament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #16 el: 30 de Abril de 2009, 00:46:29 am »
la cuestion no es que se barcelona o terrasa, es que parece que tenemos el play off exo y no tenemos nada y la gente por regla general si se tiene q buscar la vida para ir a barcelona irian pero seguro q si se facilitara irian el doble o el triple que keremos 4 gatos o miles de aficionados ayudando al equipo. no se trata de la distancia si no la intencion q se tenga en que la genete vaya
ese cadiz oe!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #17 el: 30 de Abril de 2009, 01:13:38 am »
Per mi resposta obvia.....SIIIIIIII IIIIIIIIIIIII...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #18 el: 30 de Abril de 2009, 20:12:38 pm »
Faltaria més...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #19 el: 03 de Maig de 2009, 16:03:11 pm »

asi? y Caudal de Mieres o Mallorca tmb esta cerca? porque en el ascenso a 2ªB no hicieron nada tampoco bueno si a Caudal un pequeño descuento creo lamentable y despues de lo de hoy sigo pensando que la directiva no tan solo no quiere que el equipo suba si no que no quiere ni hacer el playoff :beer2 :beer2
visca el sabadell