Autor Tema: Gallo  (Llegit 3260 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: Gallo
« Respondre #20 el: 29 de Setembre de 2005, 15:27:13 pm »
No se volsaltres pero jo he vist tots el partits en directe menys 1, y la veritat esk en Gallo em sembla el millor devanter k tenim, per mi es el millor jugador d'atak k tenim, i sino el temps ho dira. Per cert el hat-trick d'en gallo a la copa federació es el primer de molts k fara :yes: :yes:

salu2 ;)

jo estic d'acord amb tú, el Gallo és el que té millor pinta de davanter i crec que serà el nostre salvador durant la temporada, hem de confiar en ell, i ens donarà moltes alegries  :yes:
Forero Més Catxondo

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #21 el: 29 de Setembre de 2005, 15:45:49 pm »
M'agradaria que si pot ser algu em confirmes si l'ultim hat-trick que va aconseguir un jugador del Sabadell va ser el de Orife a Paterna (Valencia B- 3 Sabadell-3) de la temporada 02-03.

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #22 el: 29 de Setembre de 2005, 15:48:51 pm »
wenas a todos!!!

es mi primer mensaje y tampoco no kiera armarla mucho ni crear discusiones al ser el  primer mensaje pero por mi opinion no solo gallo fue uno de los peores si no todo el equipo, que nos esta pasando este año tenemos un equipo con c****** para subir a segunda A i por mucho que digais que se tienen que ir adaptando entre ellos, nada eso te daria lar azon la primera segunda jornada llevamos ya la pretemporada los partidos de copa federacion y las 5 jornadas y el ekipo no funciona o empezamos a espavilar o nos vamos a tercera

animo y a por el barça-b :bandera :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :bandera
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #23 el: 29 de Setembre de 2005, 15:49:53 pm »
la ceba mecanica si ese fue el ultimo hack-trik ke un jugador del sabadell consigio!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 29 de Setembre de 2005, 19:02:44 pm »
mmm aixo de felicitarlo nose...esk es el seu treball no?
esk kom si ami em felicitecin per anar a escola!
pero =ment felicitats GALLO! (aviam si et serveix dexemple per la lliga). :scut
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona