Autor Tema: Gallo  (Llegit 3264 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Gallo
« el: 26 de Setembre de 2005, 20:27:05 pm »
Bueno pues como viene seindo abitual toka kritikar al peor del último partido y bajo mi punto de vista Gallo esta fatal... nose k le pasa a este xabal k venia abalado x sus goles en las ultimas campañas pero io lo veo muy flojo... jugo una primera parte aceptable pero fue de mas a menos... aunk no HIZO NADA no recuerdo NI un xute de gallo... kizas uno... nose... la 2º parte fue fatal Gallo... no podia con su alma!!! Nose si se noto el jugar cn 10 pero io kreo k lo xungo fue jugar cn 9!!! Gallo jugo asta pasado los 30 minutos de la 2º parte... i no hizo nada x no hacer ni corria!!! teniamos una contra (en la famosa falta k sudó el arbitro de pitar) k iba andando al trote lento!!! nose... a ver si espabila xq nose puede estar asi... i sentar a Orife para meter al Gallo tal como esta la cosa... pos nose.. i kitar a Madrigal antes k a Gallo tal como jugaba el domingo pos... no lo ubiera exo... lo veo mu bajo de forma y desmotivado... (ara me pondreis verde x critikar a nuestro jugador xó weno...)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
Re: Gallo
« Respondre #1 el: 26 de Setembre de 2005, 20:29:05 pm »
Pues fue el mejor partido de Gallo de lo que yo le he visto en el Sabadell.  :-[

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 26 de Setembre de 2005, 20:31:03 pm »
No te pongo verde por criticar a nuestro jugador. Simplemente, vi a gallo correr mas que a Orife i eso que solo jugo 15 mins aproximadamente. A parte de no presionar ni una, cuando nos llego la racha final de corners en contra, dos veces que intentamos salir al contrataque, tuvo que salir Criville al campo contrario a presionar. Si, Criville, defensa central, ja que orife se quedo en nuestro propio punto de penalti "andando al trote lento" Asi que nose...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 26 de Setembre de 2005, 20:35:42 pm »
NINGUN DELANTERO NO A DEMOSTRADO NADA! i esto menpieza a preokupar... :'(
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2005, 20:38:17 pm »
Jo crec que Gallo no ho va fer del tot malament i va lluitar molt.
No és que juguéssim amb 9 ahir, jo crec que després de l'expulsio del Sanz i la resta de partit juguem amb 2 tios menys. Sento ser tan critic pero es una vergonya que Nandi i l'Iglesias juguin al sabadell. Es de lo pitjor que he vist en els ultims anys.
Jo soc partidari -tot i no agradar-me massa- donar una oportunitat al Xavi Muñoz al centre del camp.
I l'Ivan Diaz o comença a correr i lluitar o al desembre, per a mi ja el poden despatxar. I el mateix dic del Pablo Sanz, no em dona CAP tipus de seguretat al darrera. En canvi Ramón, Crivillé, genís molt bé. Sebas va lluitar i una mica apagat Cañadas.
QUE ES FIQUIN LES PILES. NO SON TAN DOLENTS  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 26 de Setembre de 2005, 20:43:45 pm »
Doncs a mi el sebas ahir em va defraudar molt, igual que el dia que el vaig veure a l'entrenament. Moltes ganes pero cap bona accio  :no:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 26 de Setembre de 2005, 20:45:15 pm »
La seguent dada es molt preocupant:

CAP DAVANTER A MARCAT UN SOL GOL :icon_exclaim: Cañadas es el pichichi amb 2, Genis i Pablo Sanz en tenen un cada un (i aixo que son defenses) i el regal de camara la setmana passada...

Aixo es molt preocupant!!!!!! com no s'espavilin :snore:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 26 de Setembre de 2005, 20:48:00 pm »
Et descuides que els 2 de Cañadas son a pilota parada... ::)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #8 el: 26 de Setembre de 2005, 20:49:03 pm »
Et descuides que els 2 de Cañadas son a pilota parada... ::)

i els de pablo sanz i genis son a la sortida de 2 corners... seguim snse markar cap gol de jugada xDDDDDD

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 27 de Setembre de 2005, 00:09:20 am »

El que segueixo sense entendre és el canvi de CAÑADAS per SEBAS.   Pensem que en un camp enfangat, les jugades a pilota parada són molt importants.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 27 de Setembre de 2005, 00:38:37 am »
El que segueixo sense entendre és el canvi de CAÑADAS per SEBAS.   Pensem que en un camp enfangat, les jugades a pilota parada són molt importants.

Totalment d'acord. Crec que no es va pensar suficientment en aquesta possibilitat.

El Cañades les fica, les sap llençar, la gespa estava ràpida i no es va barallar amb ningú.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #11 el: 27 de Setembre de 2005, 14:34:51 pm »
Doncs per a mi va ser el millor del partit Gallo, Cañadas fluixet.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #12 el: 27 de Setembre de 2005, 17:46:51 pm »
Discrepo de adriancito sobre Gallo encara que resulta lamentable que cap davanter del tildats cracks de la categoria no hagin fet cap gol en cinc jornades. Donc la rao totalment a mutiu. O es posen les piles o baixes al desembre i peti qui peti. Jugadors como nandi, sergio iglesias, ivan diaz i sobretot madrigal, estan sent un desastre. Un fiasco que es diria en castellà. Lo de Madrigal clama al cel. Jo, particularment, prefereixo al tariq, lluitava igual i segur que cobrava molt menys. Que dolents que haurien de esser el enke i el de boer perque el madrigal els hi fes tres gols amb el novelda, mare de déu. A resar per guanyar al Mini. I m´alegro pel retorn del mora. si el foten fora, que suposo es el que passara, m´imagino que el nandi pujara la banda com mai, el sergio iglesias es convertira amb el lino i el madrigal sera el nou diego torres. Tot arreglat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 27 de Setembre de 2005, 18:53:26 pm »

Jo tampoc entenc massa el canvi, però diria que ara mateix és dubte per molesties i potser el van canviar per això.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 27 de Setembre de 2005, 19:05:09 pm »

El que segueixo sense entendre és el canvi de CAÑADAS per SEBAS. Pensem que en un camp enfangat, les jugades a pilota parada són molt importants.

segons he llegit a ds...cañadas va demanar el canvi! per molesties! ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 27 de Setembre de 2005, 21:40:54 pm »
Correcte, a Radio Sabadell, just despres del canvi ho va dir  ;)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #16 el: 29 de Setembre de 2005, 01:11:36 am »
Aquest tema torna a agafar actualitat...

Gallo marca els 3 gols contra el Girona[/b]

Haura agfat ja el trukillo per a la lliga?
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #17 el: 29 de Setembre de 2005, 13:03:14 pm »
jajajjaa !! abans el critiquem, abans comença a marcar xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #18 el: 29 de Setembre de 2005, 13:21:52 pm »

Les meves felicitats per Gallo. Un "hat-trick" no es fa cada dia.  De fet, l´últim partit de Lliga ja el vaig veure bastant millor.

A veure si es comença a conèixer que tenim una de els millors tripletes atacants de la Segona B.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #19 el: 29 de Setembre de 2005, 14:41:39 pm »
No se volsaltres pero jo he vist tots el partits en directe menys 1, y la veritat esk en Gallo em sembla el millor devanter k tenim, per mi es el millor jugador d'atak k tenim, i sino el temps ho dira. Per cert el hat-trick d'en gallo a la copa federació es el primer de molts k fara :yes: :yes:

salu2 ;)