Autor Tema: CE Sabadell - CD Alcoyano  (Llegit 60990 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
Re: CE Sabadell - CD Alcoyano
« Respondre #160 el: 07 de Maig de 2009, 23:11:12 pm »
este es el ultimo partio de la liga regular, ya no hay mas margen de error solo la victoria nos puede llevar a la gloria y solo una aficion de primera puede llevar al equipo a conseguirlo. todo el mundo espera que el equipo no falle, pero tampoco podemos fallar nosotros....hay que djar el resto el domingo hay que llenar nca
ese cadiz oe!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
« Respondre #161 el: 07 de Maig de 2009, 23:28:46 pm »
com diu la publicitat dels cartells a la ciutat.... OMPLIM EL CAMP!!!!! :botador
@javi_gt86

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #162 el: 08 de Maig de 2009, 12:03:12 pm »
Quan monten els chiringuitos¿? Hi haurà cotxe-megafon¿?
The pride of Catalunya

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #163 el: 08 de Maig de 2009, 14:14:20 pm »
Avui he sentit l'alineació a RS
                      De Navas

Jaume  Agustin   Pelegrí        De la Plata

Axel      Mejias    Pages       pradas

Juvenal

Joel

No estic segur si els extrems són aquests.
Amb aquest mig camp NO PASARAN. Encara que potser una mica defensiva, espero que funcioni la tàctica i ens classifiquem guanyant el partit.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #164 el: 08 de Maig de 2009, 14:32:45 pm »
Jo deixaria a Juvenal a la banqueta, es l'unic jugador que si veu una tarjeta no jugaria el primer partit de Play Off, si anessin maldades doncs treurel a la segona part i sino a descansar. Total que si aquesta es l'alineació , faria el canvi de Roberto per Juvenal.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #165 el: 08 de Maig de 2009, 16:27:35 pm »
Fugint una mica d'estudi, però sense perdre de vista el partit, vull recordar que precisament el dia 10 de maig és l'aniversari de Roberto Morales i de Carlos De la Plata, que van néixer el mateix dia i fan 28 anys. :pastis
A veure si ho celebrem amb la classificació :allloro :xin-xin
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #166 el: 08 de Maig de 2009, 16:29:54 pm »
Jo no hi podre ser-hi perque soc fora, pero segur que guanyem i play off!!

:cor
Visca el Sabadell!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #167 el: 08 de Maig de 2009, 16:42:01 pm »
Jo no entenc perquè tan sentiment anticulé per aquest forum, no estic a favor que se'l consideri Catalunya perquè Catalunya som els catalans i des del meu punt de vista si alguna cosa ens hauria de representar es la seleccio nacional, que no tenim ni tindrem. Respecte al canvi del gol de pedrito pel d'Iniesta per suposat, jo tampoc l'hagues canviat ni de broma i t'explicaré el perquè, si amb 9 jugadors van tenir collons de guanyar-nos creus de veritat que el Sabadell tenia que haver especulat tan amb el 1-1? vam perdonar amb un gol cantant de Morales i un altre d'Axel que Joel no se que collons va fotre, ells no van perdre mai la cara al partit i com que van veure que nosaltres ens vam ***** ho van aprofitar i punt. Ens vam mereixer perdre tan clar com l'empat de l'At.Balears van faltar dues pilotes com es diu vulgarment.
De cara al partit contra l'Alcoià tinc molt bon presentiment, tan de bo puguem omplir l'estadi i guanyar, sobretot guanyar, i no especular fent el caguetes com Balears i Barça athletic, només nosaltres ens ho hem buscat això, així que ara toca anar a pel partit i no esperar a que els demés fagin la feina per nosaltres!

Contra el Barça At va passar el que tu dius, cert.
Peró jo sí canviaria un gol per l'altre, amb els ulls tancats, per que sóc del Sabadell.

I no el canviaria ni per un gol del Madrid, ni del Barcelona, ni de ningú. Per que tant me foten els altres equips.

Sentiment antibarcelonista? No exactament. Peró a mi no m'agraden els totalitarismes, i el Barça representa el totalitarisme. És qüestió d'ideals.
És com si et foten fora d'una empresa i ningú et dona feina mai més, per que tot depèn d'una multinacional i tant l'hi fa si els teus fills passen gana.

El Barça té 380 milions d'euros de pressupost. Més que la resta de tots els altres equips catalans?

AIXÒ NO PASSA A CAP ALTRE REGIÓ ESPANYOLA. POTSER NI EUROPEA.

El sentiment antibarcelonista serà creixent, per que ens el posen arreu i no tothom és conforme.
Per a molts, està deixant de ser un club simpàtic donat que ho vol abarcar tot i consumeix tots els recursos possibles.

Fixa't en una cosa...
El BARÇA és el club número 1 català dels 4 esports d'equip més practicats: futbol, bàsquet, handbol i hoquei.
Si deixés una miqueta pels altres, hi podríen haver més equips catalans a l'èlit.

T'has preguntat mai per que portem tants anys sense 5 equips a 2aA?

T'has preguntat per què duren tant poc els projectes catalans?

T'has preguntat com s'ho deuen fer per acaparar tots els recursos catalans?

O per què al gran club l'interesa que siguem la comunitat amb menys clubs a 3a per habitants, amb el que suposa?

A mi, el nacisme blaugrana ja no m'atrau, el seu joc sí. Peró si no juguen amb 380 kilos és per matar-los...

kitanovsky, yo siendo tú me lo haría mirar, si un club tiene un presupuesto de 380 millones de €, pero luego vemos que tiene 15 secciones deportivas, de las cuales cinco son profesionales, compitiendo al máximo nivel esto quiere decir que el presupuesto está repartido ya que es global para todas las disciplinas deportivas.
Luego está lo que arrastra el Club como la cantidad de seguidores que le siguen, la cantidad de socios que tienen, el espectá**** deportivo que ofrecen y siempre se quiera o no con el nombre de Catalunya por delante en Europa y resto del mundo, para muchos el FCB está ocupando el lugar de la Selección catalana ya que desde otro sitio impiden que esta exista y compita.

Todos los medios irán detrás de este FCB y de los grandes Clubs mundiales, porque la publicidad manda y ya se sabe que ésta paga según lo que ofrezcan los Clubs, no será que los demás no tienen el apoyo debido de sus representados, Ayuntamientos, Entidades Bancarias, Comerciales etc., es muy fácil hablar y más fácil creer que se tiene la verdad de su parte.

Muchos de los miembros de este Forum lo son, socios del CE Sabadell FC., pero cuantos todavía reniegan de serlo con excusas ridículas, por ahí se empieza el apoyo a los Clubs como el nuestro, ya que las estadísticas están para algo, un ejemplo, como puede ser que el Ayuntamiento colabora con el CES., económicamente esta temporada, pero en caso de ascender ese apoyo económico desaparece.

Por lo mismo que aquí se manifiesta, que pueden decir equipos como el Mercantil, Sabadell Nord, etc de los apoyos institucionales a nuestro CE Sabadell FC.

Preguntar al Presidente del Mercantil por ejemplo, que opinión tiene de este tema dentro de la Ciudad de Sabadell.

Que fácil se ve todo desde la otra punta del país...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #168 el: 08 de Maig de 2009, 18:27:15 pm »
Al final, segons informacions en el meu poder, han tancat paradeta amb el tercer autocar.

Siguin benvinguts, però no els hem de deixar sentir en tot el partit.

SABADELL!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #169 el: 08 de Maig de 2009, 19:08:42 pm »
Al final, segons informacions en el meu poder, han tancat paradeta amb el tercer autocar.

Siguin benvinguts, però no els hem de deixar sentir en tot el partit.

SABADELL!

Així doncs, i fent números rodons, es desplaçaran uns 200 alcoians... no ens poden guanyar la partida a la graderia de cap de les maneres :allloro
 :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
« Respondre #170 el: 08 de Maig de 2009, 19:39:55 pm »
Jo avui he anat a la porta del Corte Ingles a comprar les entrades, i just després m'he comprat la samarreta  a Sports Serrat  :thumbsup:  :bandera
Jo ja ho tinc tot, nómés falta l'ascens somiat  :mml:
@javi_gt86

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #171 el: 08 de Maig de 2009, 19:42:14 pm »
Jo avui he anat a la porta del Corte Ingles a comprar les entrades, i just després m'he comprat la samarreta  a Sports Serrat  :thumbsup:  :bandera

habia mucho ambiente por alli o que?? yo e pasado a las 5 o asi y no habia mucho pero a esa hora es normal lo suyo es mas tarde  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #172 el: 08 de Maig de 2009, 19:45:59 pm »
Yo he comprado 3 esta mañana el las oficinas del club y luego he visto un rato el entrenamiento.
Saludos.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
« Respondre #173 el: 08 de Maig de 2009, 19:49:17 pm »

habia mucho ambiente por alli o que?? yo e pasado a las 5 o asi y no habia mucho pero a esa hora es normal lo suyo es mas tarde  :beer2 :beer2
Pues los tres chicos que vendian, habia gente pero solo de pasada. A ver que aspecto tendrá el campo el domingo, a 5 euros es para que venga la family entera  :laugh2:
@javi_gt86

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #174 el: 08 de Maig de 2009, 19:52:06 pm »
Yo he comprado 3 esta mañana el las oficinas del club y luego he visto un rato el entrenamiento.
Saludos.

yo el miercoles por la tarde compre 4 y seguramente mañana ire a comprar dos mas :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #175 el: 08 de Maig de 2009, 20:34:21 pm »
doncs jo aquesta tarda he anat a retirar 4 entrades que em quedaven per 2 carnets, i en les oficines erem 4 a comprar i recollir entrades.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #176 el: 08 de Maig de 2009, 20:57:14 pm »
Jo també he comprat dos més a la parada del Corte ingles, em d'estar tots units
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #177 el: 08 de Maig de 2009, 21:21:48 pm »
Yo también he estado esta tarde por la zona del padock y tal y se podría decir que he visto un goteo de gente ke compraba las entradas más o menos constante :anims

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #178 el: 08 de Maig de 2009, 22:45:12 pm »
Mañana yo i unos amigos iremos a compar las entradas

somos unos veinte o asi

asi k el campo a rebentar!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #179 el: 08 de Maig de 2009, 22:51:56 pm »
Jo aquesta tarda he comprat dues entrades per dos amics al forn de Sant Jaume.