Acabo d'arrivar de pont, estic eufòric perq estem dins de Play Off, pero la veritat és q no m'arrepenteixo gens d'haver fotut el camp aquests 3 dies hi haver-me conformat veient el carrusel de 2ª B de la última jornada per televisió.
Pel q es va veure ahir per Tv, i pel q m'han dit el partit d'ahir a la NCA va ser un auténtic teatre. Un teatre que em faria bastanta gracia si no fos perq portem 6 partits seguits sense sumar els 3 punts, i dels 6 partits, excepte contra el Villarreal B, em fotut realment pena.
Sóc partidari q dsp del ridícul espantós del Mini Estadi, el mínim q es podia fer en el dia d'ahir era dedicar-li una victoria als 9-10 mil aficionats q van omplir l'estadi demostrant que aquest equip és capaç de tot i entrant a Play Off per la porta gran. Ara bé, la única cosa q es va fer és pactar amb l'Alcoià un empat sense gols, que si q ens a assegurat el Play Off pero per altre banda ens a fet és regalar-li al St Andreu una 3ª possició que teníem gairebé assegurada feia setmanes i lo pitjor, demostrar la incapaçitat i por que té aquest equip de plantar cara als millors equips de la 2ª B.
En fi... CONFORMISME!!!
Estem a Play Off, em d'estar contents, i tal hi com dieu si estem aquí és perq ens ho hem guanyat, pero vaja,ni la setmana q ve ni l'altre no podrem pactar res amb la Cultural. Ara serà quan realment veurem que és capaç o q no és capaç de fer aquest equip.