Autor Tema: CE Sabadell - CD Alcoyano  (Llegit 60896 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: VERGONZOSO
« Respondre #360 el: 11 de Maig de 2009, 16:54:00 pm »

Jo el que no entenc es que va passar ahir al Narcís Sala.

El partit del Sant Andreu va acabar un minut escàs abans que el nostre, només un minut. I, en canvi, els jugadors van saltar varis minuts tard en cada part, 12 minuts d'afegit...

La parafernàlia d'ahir me l'esperaba. Una derrota ahir ens deixava fora, donc el millor era negociar. Al llarg de la història, moltes negociacions de tercers ens van fer mal a nosaltres, donc ara que teníem la paella pel mànec...

I al Barça At, que els bombin!
Ho haveu vist...?

Jo no he vist el partit del STA, però segur que van fer coses (suspitòs a l'últim minut un penal a favor del STA), el problema es que l'ombra del sr.Gasp es molt llarga a camp Barça, i com no poden dir res del STA doncs a per nosaltres. Com dius tu que els bombin!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #361 el: 11 de Maig de 2009, 17:13:00 pm »

Jo el que no entenc es que va passar ahir al Narcís Sala.

El partit del Sant Andreu va acabar un minut escàs abans que el nostre, només un minut. I, en canvi, els jugadors van saltar varis minuts tard en cada part, 12 minuts d'afegit...

La parafernàlia d'ahir me l'esperaba. Una derrota ahir ens deixava fora, donc el millor era negociar. Al llarg de la història, moltes negociacions de tercers ens van fer mal a nosaltres, donc ara que teníem la paella pel mànec...

I al Barça At, que els bombin!
Ho haveu vist...?

Jo no he vist el partit del STA, però segur que van fer coses (suspitòs a l'últim minut un penal a favor del STA), el problema es que l'ombra del sr.Gasp es molt llarga a camp Barça, i com no poden dir res del STA doncs a per nosaltres. Com dius tu que els bombin!

Jo he mirat l'acta a la web de la RFEF i també van tardar un munt a sortir del vestuari i es va parar el partit perque llançaven rotllos de paper al camp.  :wink2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #362 el: 11 de Maig de 2009, 17:19:07 pm »
LUIS ENRIQUE, LLORÓN, SALUDA A LOS DE LA PROMOCIÓN!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
Re: CE Sabadell - CD Alcoyano
« Respondre #363 el: 11 de Maig de 2009, 17:23:58 pm »
L'objectiu s'ha complert, play off i ara aviam si podem arribar el mes lluny possible en aquesta fase d'acens a la 2a A.

Visca el Sabadell!!! :mml: :happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #364 el: 11 de Maig de 2009, 17:27:44 pm »
Si haguéssim estat més llestos al final de la temporada 2005-2006 no haguéssim baixat a Tercera.... Recordeu el "contuberni";   Huesca, Logroñés C.F., Figueres i Osasuna B....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #365 el: 11 de Maig de 2009, 17:28:11 pm »
L'objectiu s'ha complert, play off i ara aviam si podem arribar el mes lluny possible en aquesta fase d'acens a la 2a A.

Visca el Sabadell!!! :mml: :happy2:

Si  SI quan mes lluny possible a 2ªA  :dance
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #366 el: 11 de Maig de 2009, 17:40:11 pm »
pues yo creo que lo de la segunda parte dio un poco de pena, eso era un partido de futbol??? vale nos classifiquemos pero lo menos que se izo ayer en la nca fue jugar al futbol que es lo que creo que tendiran que aver hecho, aparte al que mas benefició fue al alcoyano, no al sabadell que al final qedemos quartos. Viendo el partido de ayer la gente no habitual no se si se habra enganxado para volver la semana que viene.
aunqe bueno, si al final subimos nadie se acordara de esto! :ok :balla a por la cultural!!!!! :bandera :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #367 el: 11 de Maig de 2009, 17:41:13 pm »
A mi el que em sembla vergonyós és que hi hagi crítiques a uns jugadors i un tècnic que ens han portat a un play-off. No oblidem que en altres temporades alguns futbolistes han sortit ovacionats de la Nova Creu Alta... per haver-nos salvat a la última jornada. Algú ho pot entendre?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #368 el: 11 de Maig de 2009, 17:49:55 pm »
Vergonyós?

Moya va dir que teníem equip per acabar entre els set primers. Hem quedat quarts. Els fins justifiquen els medis? Si ahir haguéssim jugat un partit 'normal' i arribem a perdre 0-1, ara tots ploraríem de que som sòmines i que no hem sabut pactar un resultat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #369 el: 11 de Maig de 2009, 18:02:00 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Deixem de anar amb el lliri a la ma,el Sant Andreu va preparar el dels papers de wc per endarreriï el partit i jo pensava que tontos que som fins que va començar a sortir aigua (menys mal que no hi havia el decret de sequera),
!!!! Estem al Play-off ¡¡¡
 :visca
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #370 el: 11 de Maig de 2009, 18:39:06 pm »
bueno ya es ora de olvidarnos del partido del alcoyano i ir pensando ya en el partido del cultural :beer2

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #371 el: 11 de Maig de 2009, 20:30:50 pm »
A quina hora es jugarà? A les 6?  :beer2 :scut :thumbsup:
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #372 el: 11 de Maig de 2009, 20:53:02 pm »
Acabo d'arrivar de pont, estic eufòric perq estem dins de Play Off, pero la veritat és q no m'arrepenteixo gens d'haver fotut el camp aquests 3 dies hi haver-me conformat veient el carrusel de 2ª B de la última jornada  per televisió.
Pel q es va veure ahir per Tv, i pel q m'han dit el partit d'ahir a la NCA va ser un auténtic teatre. Un teatre que em faria bastanta gracia si no fos perq portem 6 partits seguits sense sumar els 3 punts, i dels 6 partits, excepte contra el Villarreal B, em fotut realment pena.

Sóc partidari q dsp del ridícul espantós del Mini Estadi, el mínim q es podia fer en el dia d'ahir era dedicar-li una victoria als 9-10 mil aficionats q van omplir l'estadi demostrant que aquest equip és capaç de tot i entrant a Play Off per la porta gran. Ara bé, la única cosa q es va fer és pactar amb l'Alcoià un empat sense gols, que si q ens a assegurat el Play Off pero per altre banda ens a fet és regalar-li al St Andreu una 3ª possició que teníem gairebé assegurada feia setmanes i lo pitjor, demostrar la incapaçitat i por que té aquest equip de plantar cara als millors equips de la 2ª B.

En fi... CONFORMISME!!!
Estem a Play Off, em d'estar contents, i  tal hi com dieu si estem aquí és perq ens ho hem guanyat, pero vaja,ni  la setmana q ve ni l'altre no podrem pactar res amb la Cultural. Ara serà quan realment veurem que és capaç o q no és capaç de fer aquest equip.
« Darrera modificació: 11 de Maig de 2009, 20:56:29 pm per FerniSBD »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #373 el: 11 de Maig de 2009, 23:31:37 pm »
Bé, Ferni, al menys ens va evitar uns últims minuts agònics / taquicàrdics...  de la manera com venia el Sabadell de presionat era el millor escenari que es podia trobar...
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #374 el: 12 de Maig de 2009, 18:07:42 pm »
Un partit amb un final esperat. El Sabadell va anar a conseguir el punt que faltava i els pardalots estaven enganxats a fer lo mateix que els groguets.
Sort en els play-offs, alcoians.

ET SALUDO I MILLORO EL TEU ALEMANY. MES SIMPLE TSCHUSS UND VIEL SPASS.

Gràcies. Estic estudiant fa poc un poc d'alemany, ja que m'és molt útil per a un projecte que té la meua empresa a les costes del sud de Turquia, i vaig més peix que nemo.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!