la veritat es que molts dels comentaris que s'estan fent en aquest forum no ajuden gens a la tranquilitat i harmonia que necesita un ambient de playoff,espero que els jugadors i tecnics no llegeixin segons quins comentaris perque son lamentables,que si els jugadors no volen fer playoff,que si a la directiva no l'interessa,que si hi ha mal rotllo al vestuari.PAREU JA COLLONS!!!jo tambe vaig acavar molt decepcionat ahir,pero si esteu tan calents foteu-vos una dutxa d'aigua freda i veureu com se us passa.o no us enrecordeu del partidas que va fer aquest equip davant lleida o sant andreu?en aquest dos partits vam demostrar que tenim qualitat per lluitar amb els millors,fer el playoff ja es un premi i a partir d'aqui comença una altra lliga per tots a veure qui es capaç de fer 6 partits sobretot mentalment ben preparats.la gran ratxa de partits seguits guanyats en ha donat mitja classificacio pel playoff pero calia rematar-ho.els 2-3 partits seguent vem afluixar i davant osasuna i barsa crec que ens ha pogut la pressio.hi han jugadors als que s'els hi esta notant,pero aqui esta on l'entrenador mes que mai aquesta setmana ha d'intentar recuperar-los mentalment.hi han urgencies historiques que a nosaltres ens estan afectan bastant i no estem ajudant gaire als nostres jugadors.SI US PLAU TOTS A ANIMAR DIUMENGE A L'EQUIP I ELS 90 O 95 MINUTS DE PARTIT SENSE PARAR,QUI DIU QUE NO PODEM GUANYAR A L'ALCOIA *****!per cert he estat tota la temporada sense parlar d'aquest tema pero a qui se li va ocorrer fitxar a la vegada al javi rodriguez i al joel,dos jugadors de 2aA i d'identica posicio amb el que suposa tenir a un dels dos de suplent.i cedim a un fran que sabia quin era el seu paper en aquest equip perfectament,que cada dia era millor jugador i que no donava problemes per ser suplent.amb aixo vull dir que tenim una plantilla no molt compensada precisament,un pel curta i amb jugador suplents molt joves,crec que es per estar contents on estem.VINGA I DIUMENGE A MORIR NOIS,PERO AMB CAP,MOLT DE CAP I TRANQUILITAT,TORNEU A VEURE EL PARTIT AMB EL SANT ANDREU,MAGNIFIC.MISTER RECUPERA ALS QUE ESTAN UNA MICA BLOQUEJATS I AFICIO A CRIDAR ELS 90 MINUTS,VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No entenc com podeu ser tan ingenus alguns...
Ahir no es va guanyar perq no ens va donar la gana, molts jugadors no van córrer perq no els hi va donar la gana, no vem xutar a porta perquè no vam voler i els jugadors no es van despedir de l'afició perquè tampoc van voler.... deixeu-vos d'històries, i excuses fàcils que sí ni abans erem tan bons ni ara... que si no ho guanyarem tot.... siguem realistes, que és ben fàcil veure en un partit de fútbol si un equip vol guanyar o no.
Els motius de tot això? no ho se.
Intentant ser positius penso que l'ensopegada ve perq sabíem que amb els resultats que s'estaven produint + el nostre empat a 1 ja erem a Play Off.
Siguent realistes el que em passa pel cap és que últimament s'ha perdut la connexió que hi havia entre jugadors-cos tècnic-afició, entre la destitució del Garcia Llamas, i aquesta pressa per part d la Directiva de començar a plantejar la temporada vinent sense ni sapiguer a quina categoria jugarem penso q tmb a afectat. Sumem també l'actitud d'alguns jugadors que ja deuen tenir contactes per a fitxar amb altres equips i marxar del Sabadell a final de temporada, altres jugadors especialment els més joves que tb s'intimiden fàcilment segons quin és el rival que es té al davant + la por generalitzada que existeix en tot l'equip veient-se a 2 setmanes d Play Off... són un cúmul de coses q crec que ens estan afectant en quan als resultats.
I llavors estaria la meva versió negativa que directament seria el pensar que per motius econòmics NO VOLEM PUJAR, q veient el partit d'ahir i pensant una mica malament seria la primera cosa que em passaria pel cap, que aquest equip es conforma amb una 5ª possició i sense necessitat de jugar més partits. Tb m'ho fa pensar la poca implicació que s'està duent a la hora d'intentar arrosegar a la gent al camp.
En fi.......... amb totes aquestes conclusions i amb la ratxa d resultats q portem em costa creure que serà possible puntuar en el partit de diumenge, hi hagi la gent q hi hagi al camp. Amb això no dic que no entrem a Play Off, ja que tampoc crec q el barça B guanyi a Benidorm, i potser tampoc guanya el St Andreu, quí sap? La qüestió és que si hagués de fer una quiniela pel partit de diumenge possaria un clar X2.
Espero que treiem un empatet per això, almenys si entrem a Play Off q sigui per algun mèrit nostre i no havent perdut els últims 2 partits de lliga...
De totes maneres, com sigui veritat q no volem pujar el partit podria esser molt similar al q vam jugar amb el Llevant B l'any del nostre descens a 3ª...
Si fos així, espero que a tribuna les queixes siguin tan o més fortes que aquell dia també.