Autor Tema: CE Sabadell - CD Alcoyano  (Llegit 60898 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: CE Sabadell - CD Alcoyano
« Respondre #120 el: 05 de Maig de 2009, 19:45:35 pm »
A mi personalment el Nástic és dels equips catalans que em cauen bé.... a més a més vaig bastant per la zona.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• President
  • un camp de primera
« Respondre #121 el: 05 de Maig de 2009, 19:49:55 pm »
Parles amb molta autoritat del Alcoià, però coneixes la realitat del equip ? I tens algun conegut o coneixes algun directiu ? saps si estan al corrent de les nòmines ? Saps els ingressos que tenen per publicitat ? o bé estàs fent retòrica a distància. Crec que vas una mica desencaminat. Aquesta no és la realitat del Alcoià. Al gener quant hi varem anar debien una nòmina i mitja, havien perdut un 50% dels socis, i tres dels cinc principals patrocinadors havíen retirat les ajudes. Estaven en una situació límit, i el consistori no semblava estar massa per la tasca de fer res. No crec que en quatre mesos hagin revertit massa la situació.

Diumenge se de bon grat que vindran molt més que les 50 persones que hi caben en un autocar.

Oi sexeibirra?

Doncs si, els d’Alcoi estan plantejant un desplaçament massiu, se parla de que s’ha pactat un màxim de 10 autocars amb la companyia que los posa.
Però no son situacions comparables. A Alcoi, l’ajuntament està ficat en el club i el club en el moment que toque rendirà pleitesia al cabdill, hui per tu i demà per mi. Tampoc son comparables els calers que se dona allà per l’equip o los que se donen a Sabadell, i menys encara les directives. La del Sabadell està supeditant el club a ajustar-se al màxim el cinturó, i en canvi, a Alcoi, si no anessin per dalt, ja t’assegure jo que no podrien pagar ni les nòmines del desembre passat.

També, a favor dels pardalots, s’ha de dir que allà, hi ha a la directiva gent que van buscant nous inversors, patrocinadors e ingressos atípics per lo que sea, gent jove amb noves idees, i no se va al de sempre que té la valla al camp per pena, com se fa a Sabadell.

I per últim, i argument que sempre he dit: pujem o baixem hem de ser els que ho sentim, tota aquesta culerada sabadellenca que dubti, jo els hi trec ràpid, que es quedin a casoneta.

Te saluda un soci del Barça, que pujarà des de Ademuz, i estarà a la Nova Creu Alta enlloc del Camp Nou. Els que no estiguen al camp i prefereixen quedar-se a casa a vore el Barça, no estimen el Sabadell.

Fins i tot, per Nadal, el club va proposar fer una col.lecta entre els socis per intentar aconseguir algún fitxatge més.... el que no sé és si es va acceptar.     Penso que Alcoià és un bon equip,que ha donat un excel.lent rendiment,  però no és un super-equip.  Treball, intensitat i resultat l´han col.locat a la "zona noble", però no espereu tampoc la tècnica depurada del Villarreal B.

« Darrera modificació: 05 de Maig de 2009, 19:53:00 pm per BLANC-I-BLAU »

• President
  • un camp de primera
Re: Endavant Sabadell però compte amb l'Alcoià per doble motiu...
« Respondre #122 el: 05 de Maig de 2009, 19:51:21 pm »

No oblideu tampoc que el propi Terrassa, en plena època de turbulència social i econòmica, va ésser capaç de derrotar recentment a l´Alcoyano....

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #123 el: 05 de Maig de 2009, 21:01:19 pm »
Tot seria molt fàcil amb unes trucades i un pacte entre amics. Ja s'ha dit en aquest post , el mateix resultat que al Narcis Sala i tots sortim guanyant. Ells campions i nosaltres al playoff. Crec que ells son els primers que haurien d'estar interessats en el pacte pk en principi jugartela al camp del tercer amb 8.000 persones o més a les graderies no es massa comode tp...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #124 el: 05 de Maig de 2009, 21:26:03 pm »
A mi el Nàstic em cau be... no aixi el Reus... :Paletas:

Per cert, aquest diumenge tinc la comunió de la meva filla i no podré seguir la jornada com a mi m´hauria agradat. Demano algo a la esglesia? Ho dic perque mireu al Pochetino, va anar a Montserrat a demanar impossibles i ja veieu com ha reaccionat el equip. Al Sabadell li farà falta la ajuda divina o ell solet podrà amb el Alcoià? Ai ai ai que patirem fins al final... :rant:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #125 el: 06 de Maig de 2009, 12:52:35 pm »

Molt bé per el soci de Ademuz. Potser serà el moment de treure´s las caretas. Patir amb el Sabadell a la Creu Alta o celebrar el titol amb el Barça davant la tele?

Es demostraràn moltes coses i el cor només té un equip

Visca el Sabadell!!!!!!!!!! 
yo eso si lo tengo mas que claro que estare en la nca, y aunque el Sabadell no se jugara nada y el Barça se jugara la liga igualmente iria a la nca, pero desgraciadamente no todo el mundo piensa igual y si el Barça se juega la liga el domingo a las 19 muchos preferiran quedarse en un bar mirando el partido antes que ir a la nca, igual pasaria si fueran los merengues los que se jugaran el titulo, yo no lo are ni lo entiendo pero por desgracia no todo el mundo piensa igual, pero el que de verdad quiera al Sabadell ira a la nca y seamos los que seamos chillaremos mas que nunca   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #126 el: 06 de Maig de 2009, 12:55:53 pm »
Diumenge se de bon grat que vindran molt més que les 50 persones que hi caben en un autocar.

Oi sexeibirra?

Doncs si, els d’Alcoi estan plantejant un desplaçament massiu, se parla de que s’ha pactat un màxim de 10 autocars amb la companyia que los posa.
Però no son situacions comparables. A Alcoi, l’ajuntament està ficat en el club i el club en el moment que toque rendirà pleitesia al cabdill, hui per tu i demà per mi. Tampoc son comparables els calers que se dona allà per l’equip o los que se donen a Sabadell, i menys encara les directives. La del Sabadell està supeditant el club a ajustar-se al màxim el cinturó, i en canvi, a Alcoi, si no anessin per dalt, ja t’assegure jo que no podrien pagar ni les nòmines del desembre passat.

També, a favor dels pardalots, s’ha de dir que allà, hi ha a la directiva gent que van buscant nous inversors, patrocinadors e ingressos atípics per lo que sea, gent jove amb noves idees, i no se va al de sempre que té la valla al camp per pena, com se fa a Sabadell.

I per últim, i argument que sempre he dit: pujem o baixem hem de ser els que ho sentim, tota aquesta culerada sabadellenca que dubti, jo els hi trec ràpid, que es quedin a casoneta.

Te saluda un soci del Barça, que pujarà des de Ademuz, i estarà a la Nova Creu Alta enlloc del Camp Nou. Els que no estiguen al camp i prefereixen quedar-se a casa a vore el Barça, no estimen el Sabadell.

yo no creo que vengan 500 pero bueno habra que esperar pero no me espero mas de 200, segun acabo de leer en la web de radio Sabadell que tienes 3 autocares llenos   :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2009, 12:59:46 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #127 el: 06 de Maig de 2009, 16:57:35 pm »
Com vaig dir al mes de novembre i desembre,i es pot consultar al forum,aquest es el nostre any.Ara estem passant una mala ratxa,es evident,pero aquest diumenge es veura que la ciutat es del sabadell, i no d'aquest gegant del costat que nomes viu a costa de destrossar als equips mitjans de catalunya.Que consti que sempre he tingut simpatia pel barça,PRIMER,el sabadell clar,pero desde fa un temps que començo a agafar fastic per aquest equip que semporta tots els recursos de la ciutat i de la comarca.No m'importaria que avui sels carreguesin,i que aquest diumenge fos una festa per encarar amb mes moral encara el PLAY OFF,que ens portara a la desitjada segona divisio.TOTS al camp!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #128 el: 06 de Maig de 2009, 17:39:27 pm »
Parles amb molta autoritat del Alcoià, però coneixes la realitat del equip ? I tens algun conegut o coneixes algun directiu ? saps si estan al corrent de les nòmines ? Saps els ingressos que tenen per publicitat ? o bé estàs fent retòrica a distància. Crec que vas una mica desencaminat. Aquesta no és la realitat del Alcoià. Al gener quant hi varem anar debien una nòmina i mitja, havien perdut un 50% dels socis, i tres dels cinc principals patrocinadors havíen retirat les ajudes. Estaven en una situació límit, i el consistori no semblava estar massa per la tasca de fer res. No crec que en quatre mesos hagin revertit massa la situació.

Apreciat senyor directiu:

Parle de l’Alcoià segons lo que conec, que son un par de jugaors, un directiu i 3 socis del club, a part de conàixer la ciutat bastant bé i el seu entorn comercial, econòmic i fins i tot social.

Conec alguna cosa d’allà, i ja que te veig encuriosit, te contestaré gustosament a les teves preguntes: Van començar la temporà amb l’objectiu de no passar-ho malament per baix i d’intentar arribar al tram final de la lliga amb opcions de ficar-se en llocs de copa, a vore si este any podien mantenir un deute baix i poder passar la sotregada econòmica, que per allà ha sigut dureta. Pensa que Alcoi no té costa i no cau gaire vora d’ella i allà no s’ha notat tant el creixement urbanístic desmesurat ni la sucada d’altris llocs. Durant el principi de la temporada, la cosa va ser dura, ja que com tu dius, i veig que estàs ben informat, van perdre part de la massa social, també a conseqüència de la crisi i de l’equip poc atractiu que en principi se va fer. Però allà hi ha gent que ha buscat recursos en el poble, si van perdre 3 grans patrocinadors, han anat rera 30 petits, per a intentar subsanar la caiguda d’ingressos. Per açò han aguantat la hòstia econòmica. Un altri cantar, ha sigut que com l’equip ha anat a dalt, alguns patrocinadors, com socis, com públic en general, com alcalde, han donat un poc més per a l’equip i s’està aguantant la cosa. Per sort per ells, estan a dalt, que si no hi fossin les passarien canutes.
Per cert, no estan del tot al dia en els pagaments, si ho vols saber, però ja te dic que tot és negociable, si no estàs al dia dels pagaments però l’equip va bé. Altri cosa és que anessin per baix.

Ah, un apunt: La seua pròpia directiva, ha buscat el tema dels autocars. A Sabadell quan fa que no feu algo així? Ho deixeu a les penyes i vos treieu el problema de sobre. Apreneu un poc dels d’allà. Ho organitzen, posen una fiança de 5€ i así se cubreixen les esquenes i queden com a reis.

Disculpi que li tutegi, senyor directiu, però la confiança me fa que le parle de tu.

P.D.: No estic segur si era així, m'agradaria que m'ho corregeixe: Abschied. Gut spät habe er Sie.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MIKE

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #129 el: 06 de Maig de 2009, 18:38:40 pm »

Apreciat senyor directiu:

Parle de l’Alcoià segons lo que conec, que son un par de jugaors, un directiu i 3 socis del club, a part de conàixer la ciutat bastant bé i el seu entorn comercial, econòmic i fins i tot social.

Conec alguna cosa d’allà, i ja que te veig encuriosit, te contestaré gustosament a les teves preguntes: Van començar la temporà amb l’objectiu de no passar-ho malament per baix i d’intentar arribar al tram final de la lliga amb opcions de ficar-se en llocs de copa, a vore si este any podien mantenir un deute baix i poder passar la sotregada econòmica, que per allà ha sigut dureta. Pensa que Alcoi no té costa i no cau gaire vora d’ella i allà no s’ha notat tant el creixement urbanístic desmesurat ni la sucada d’altris llocs. Durant el principi de la temporada, la cosa va ser dura, ja que com tu dius, i veig que estàs ben informat, van perdre part de la massa social, també a conseqüència de la crisi i de l’equip poc atractiu que en principi se va fer. Però allà hi ha gent que ha buscat recursos en el poble, si van perdre 3 grans patrocinadors, han anat rera 30 petits, per a intentar subsanar la caiguda d’ingressos. Per açò han aguantat la hòstia econòmica. Un altri cantar, ha sigut que com l’equip ha anat a dalt, alguns patrocinadors, com socis, com públic en general, com alcalde, han donat un poc més per a l’equip i s’està aguantant la cosa. Per sort per ells, estan a dalt, que si no hi fossin les passarien canutes.
Per cert, no estan del tot al dia en els pagaments, si ho vols saber, però ja te dic que tot és negociable, si no estàs al dia dels pagaments però l’equip va bé. Altri cosa és que anessin per baix.

Ah, un apunt: La seua pròpia directiva, ha buscat el tema dels autocars. A Sabadell quan fa que no feu algo així? Ho deixeu a les penyes i vos treieu el problema de sobre. Apreneu un poc dels d’allà. Ho organitzen, posen una fiança de 5€ i así se cubreixen les esquenes i queden com a reis.

Disculpi que li tutegi, senyor directiu, però la confiança me fa que le parle de tu.

P.D.: No estic segur si era així, m'agradaria que m'ho corregeixe: Abschied. Gut spät habe er Sie.

MILLORS ACLARIMENTS. CONFESAR-TE QUE M'HES UN EQUIP SIMPÀTIC, DONCS EL MEU AVI ERA D'AQUESTA CIUTAT. LA VERITAT ES QUE QUANT HI VAREM ANAR ELS VAIG VEURE BASTANT AFECTATS.

ET SALUDO I MILLORO EL TEU ALEMANY. MES SIMPLE TSCHUSS UND VIEL SPASS.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #130 el: 06 de Maig de 2009, 19:01:25 pm »
Nois tenemos un  99% de entrar en playoff tendria que ser un autentico desastre no entrar animos y somos el ce sabadell hay que sufrir siempre visca el sabadell visca el sabadell  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :scut :scut :scut :scut :bandera :bandera :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca sabadell sabadell sabadell ya queda menos y tengo miedo mañana ire a la creu alta a dar animos a los chavales

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #131 el: 06 de Maig de 2009, 20:59:49 pm »
Segons la plana web del club:

Entrades anticipades a 5 euros fins dissabte al migdia a les oficines. Es posaran stands a l´Ajuntament i al Corte Inglés a partir de divendres. I ja hi ha disponibles entrades a 5€ als següents establiments: Bar Gran Via Cervecería, Bar la Ceba, Can Planas, Aquí te Espero, Bar Comercial 2, Forn de Sant Jaume, Bar Plaça, Bar Suís, Trompeta, Cal Pare, Bar Centre d´Esports, Penya Sabadell, Bar Rafael, Bar Esclop, Cal Bayó, Restaurante Los Béticos, Restaurante Las Brochas, Cerveceria Milenium, Bar Catalunya, Bar .COM, Frankfurt 2000, Peluqueria Joaquin.

De conya!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #132 el: 06 de Maig de 2009, 21:25:03 pm »
Jo al final seré fora aquest pont de la Salut.
No obstant estaré atent a tot el que succeeixi a la Nova Creu Alta i espero que el partit amb Osasuna B no sigui l'últim partit d'aquesta temporada que hauré vist a l'estadi....

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #133 el: 06 de Maig de 2009, 22:19:24 pm »
Nois tenemos un  99% de entrar en playoff tendria que ser un autentico desastre no entrar animos y somos el ce sabadell hay que sufrir siempre visca el sabadell visca el sabadell  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :scut :scut :scut :scut :bandera :bandera :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca :visca sabadell sabadell sabadell ya queda menos y tengo miedo mañana ire a la creu alta a dar animos a los chavales

Después de ver unos números de Kitanovski (que decía que entre las 27 combinaciones posibles de los 3 partidos que nos afectan, 20 nos dejaban 3os, 6 nos ponen 4os y solo 1 nos dejaba fuera de playoff), he hecho los números pertinentes i me ha salido que EXACTAMENTE hay un 96,3 % de probabilidad estar en playoff :hurra
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat litus_sbd

• Aleví
  • Missatges: 40
  • ViVa El SaBadELL
« Respondre #134 el: 06 de Maig de 2009, 23:11:25 pm »
ay k ganar si o siii
sino todas las ilusiones k nos an dado se iran a la *****
i espero k si somos gente en el kampo aunke perdamos k los jugadores nos lo agradezkan
porke en el mini estadi namas nos vino agradecr todos los k fuiemos fue david de navas los demas korriendo para el vestuario

sueño kon un 2 - 1
aber si se kumplee

VisCa El SaBaDeLl :scut :bandera
a 1a a 2na o a 3a SABAADEELLLLLLL
Visca el Sabadell

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8810
« Respondre #135 el: 07 de Maig de 2009, 03:06:33 am »
desde Tarragona !!! ya se que no es un equipo que caiga simpatico en Sabadell el Nastic pero animos y meteros en el play off!! a ver si podeis subir a segunda y que haya mas equipos de Cataluña para poder hacer desplazamientos cortos y que haya algo mas de rivalidad!!! suerteeeeee

El Nástic es un club senyor......per mi SÍ que es un club simpátic i amic (dintre de la evident rivalitat existent) :beer2 :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #136 el: 07 de Maig de 2009, 06:18:34 am »
 :bandera :bandera :bandera
 :sleeping: :sleeping: Tinc son....El diumenge el partit del Barça les botzines....quasi no vaig dormir...
                              Tinc son.. El dimecres el partit del  Barça les botzines.....quasi no he dormit....
                              Tinc son ....el diumenge podré dormir !!!!  Noooo  ¡¡¡¡  el diumenge no dormiré perquè després de guanyar l'alcoià també aniré a tocar la botzina per cel·lebrar que estem al play-off,ja dormiré el dilluns.......(o potser no)
 :anims :anims :anims :anims
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #137 el: 07 de Maig de 2009, 08:35:00 am »
:bandera :bandera :bandera
 :sleeping: :sleeping: Tinc son....El diumenge el partit del Barça les botzines....quasi no vaig dormir...
                              Tinc son.. El dimecres el partit del  Barça les botzines.....quasi no he dormit....
                              Tinc son ....el diumenge podré dormir !!!!  Noooo  ¡¡¡¡  el diumenge no dormiré perquè després de guanyar l'alcoià també aniré a tocar la botzina per cel·lebrar que estem al play-off,ja dormiré el dilluns.......(o potser no)
 :anims :anims :anims :anims

Crec que pots trobar-te moltíssima més gent amb la botzina i banderes blaugranes mirante com si fossis un frik

Desconnectat PEKINES

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #138 el: 07 de Maig de 2009, 08:36:29 am »
Hola  :bandera
una pregunta. Cual ha sido esta temporada la mejor entrada en la Nova Creu Alta? Creeis que este domingo habra nuevo record de espectadores? Vendra el Alcoia con todo su arsenal? o bien ya esta reservando jugadores para el play off?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #139 el: 07 de Maig de 2009, 09:48:50 am »

A mi, el que més por em fa realment d'aquest partit, es que el Barça darrerament té la flor al cul amb tot.
Si nosaltres fallem als darrers minuts, ells guanyen als finals.