Jo no entenc perquè tan sentiment anticulé per aquest forum, no estic a favor que se'l consideri Catalunya perquè Catalunya som els catalans i des del meu punt de vista si alguna cosa ens hauria de representar es la seleccio nacional, que no tenim ni tindrem. Respecte al canvi del gol de pedrito pel d'Iniesta per suposat, jo tampoc l'hagues canviat ni de broma i t'explicaré el perquè, si amb 9 jugadors van tenir collons de guanyar-nos creus de veritat que el Sabadell tenia que haver especulat tan amb el 1-1? vam perdonar amb un gol cantant de Morales i un altre d'Axel que Joel no se que collons va fotre, ells no van perdre mai la cara al partit i com que van veure que nosaltres ens vam ***** ho van aprofitar i punt. Ens vam mereixer perdre tan clar com l'empat de l'At.Balears van faltar dues pilotes com es diu vulgarment.
De cara al partit contra l'Alcoià tinc molt bon presentiment, tan de bo puguem omplir l'estadi i guanyar, sobretot guanyar, i no especular fent el caguetes com Balears i Barça athletic, només nosaltres ens ho hem buscat això, així que ara toca anar a pel partit i no esperar a que els demés fagin la feina per nosaltres!
Contra el Barça At va passar el que tu dius, cert.
Peró jo sí canviaria un gol per l'altre, amb els ulls tancats, per que sóc del Sabadell.
I no el canviaria ni per un gol del Madrid, ni del Barcelona, ni de ningú. Per que tant me foten els altres equips.
Sentiment antibarcelonista? No exactament. Peró a mi no m'agraden els totalitarismes, i el Barça representa el totalitarisme. És qüestió d'ideals.
És com si et foten fora d'una empresa i ningú et dona feina mai més, per que tot depèn d'una multinacional i tant l'hi fa si els teus fills passen gana.
El Barça té 380 milions d'euros de pressupost. Més que la resta de tots els altres equips catalans?
AIXÒ NO PASSA A CAP ALTRE REGIÓ ESPANYOLA. POTSER NI EUROPEA.
El sentiment antibarcelonista serà creixent, per que ens el posen arreu i no tothom és conforme.
Per a molts, està deixant de ser un club simpàtic donat que ho vol abarcar tot i consumeix tots els recursos possibles.
Fixa't en una cosa...
El BARÇA és el club número 1 català dels 4 esports d'equip més practicats: futbol, bàsquet, handbol i hoquei.
Si deixés una miqueta pels altres, hi podríen haver més equips catalans a l'èlit.
T'has preguntat mai per que portem tants anys sense 5 equips a 2aA?
T'has preguntat per què duren tant poc els projectes catalans?
T'has preguntat com s'ho deuen fer per acaparar tots els recursos catalans?
O per què al gran club l'interesa que siguem la comunitat amb menys clubs a 3a per habitants, amb el que suposa?
A mi, el nacisme blaugrana ja no m'atrau, el seu joc sí. Peró si no juguen amb 380 kilos és per matar-los...