Autor Tema: CE Sabadell - CD Alcoyano  (Llegit 60912 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: CE Sabadell - CD Alcoyano
« Respondre #140 el: 07 de Maig de 2009, 09:58:48 am »
Hola  :bandera
una pregunta. Cual ha sido esta temporada la mejor entrada en la Nova Creu Alta? Creeis que este domingo habra nuevo record de espectadores? Vendra el Alcoia con todo su arsenal? o bien ya esta reservando jugadores para el play off?

Crec que am el Santa Eulalia (7000), tot i que davant el Sant Andreu (6000), Osasuna B (4500) i Terrassa (5000) no va estar malament.

És complicat el nou record d'espectadors per dos motius, sobretot si plou (és probable). A més, si no guanya dissabte el Madrid a València -que és el més probable-, diumenge molta gent preferirà veure el Barça per la tele ja que guanyaria la lliga i el Barça-Villarreal és a les 19h.
Per tant, si plou i Barça pot guayar la lliga serem uns 4000, més uns 500 d'Alcoi, 4500. Ara, si fa bo i el MAdrid guanya dissabte, podríem ser uns 9000 que amb els forasters casi faríem els 10.000.

L'Alcoià vindrà amb tot el seu arsenal i no reservarà jugadors. El que no se es si es farà una espècie de pacte de caballers per passar tots dos les eliminatòries, segons el resultat al Narcís Sala. Tot i que en dubto. L'Alcoià es juga la primera plaça que porta a l'enfrontament per l'ascens directe, i anirà a per totes.

PD: I potser faig curt amb els 500 de l'Alcoià. Per que partits així n'hauríen de venir 1500.

Desconnectat mesmoral

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #141 el: 07 de Maig de 2009, 10:48:59 am »
- no anirem mes de 200-300 alcoians a la NCA, no vos preocupeu`.
- als 2 equips ens interesa el que facen sant andreu - vila-realb
- vosaltres podeu retrasar el partit
- ojala tingam bon rollo els 2 aficions
- ojala els 2 celebrem el que volem play off com a tercers i campionat
molta sort  :beer2 per a tots
el meu pronostic una X o un 1 per a vosaltres si sant andreu guanya per mes de 2 a 0
vaig estar veient el barça at. - sabadell i encara no comprenc lo vostre  :ostres, i pensava com juguen així el diumenge que ve en la nova creu alta palmen contra nosaltres pero clar el futbol un partit es un fracas, un altre pot eixir-te el de la teua vida, pero futbolisticament i no vull anar de sobrat el alcoyano te un bloc molt compacte i amb molt de gol en la parella rafa gomez i linares sumen 24-25 gols i a mes dels jugadors del alcoyano han marcat tots al menys 1, es que ens està eixint una temporada mes que espectacular, de somni, jo no m'ho explique i cada volta que ho pense encara no m,ho crec, dic estic mort, l'alcoyano primer, jugant un gran futbol, i hem torne a pessigar no estiga en l'altre món. jajaja
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2009, 12:37:24 pm per mesmoral »

Xandri

• Visitant
« Respondre #142 el: 07 de Maig de 2009, 14:26:40 pm »
A part que si el Madrid perd i restaria gent pel possible títol del Barça... la nostre celebració en cas d'estar en play-off, uedaria diluïda davant de la celebració dels de Barcelona... :confused: :malament

Desconnectat mesmoral

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
« Respondre #143 el: 07 de Maig de 2009, 14:35:10 pm »
A part que si el Madrid perd i restaria gent pel possible títol del Barça... la nostre celebració en cas d'estar en play-off, uedaria diluïda davant de la celebració dels de Barcelona... :confused: :malament
lo mismo pasa en Alcoy, así que gane el Madrid al Valencia ¡por favor!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #144 el: 07 de Maig de 2009, 15:06:57 pm »
Que guanyi el Madrid ( sóc culé ), que foti un sol de collons, que la gent s'animi i omplim el camp. Ara ja estem en el PLAY-OFF, un play-off de 4 eliminatòries, i aquesta és la primera. Quants no habituals vindran?? Jo, en portaré 4 o 5!!

:scut :scut
The pride of Catalunya

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #145 el: 07 de Maig de 2009, 15:08:07 pm »
Que guanyi el Madrid ( sóc culé ), que foti un sol de collons, que la gent s'animi i omplim el camp. Ara ja estem en el PLAY-OFF, un play-off de 4 eliminatòries, i aquesta és la primera. Quants no habituals vindran?? Jo, en portaré 4 o 5!!

:scut :scut
yo 5 seguros y puede que 6  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #146 el: 07 de Maig de 2009, 15:15:19 pm »

Tristament, la celebració "dels de barcelona" també seria celebrada per molts de Sabadell que donen suport al FC Barcelona i que no saben ni a quina categoria està el CES.   :ko
A més, el poc ressò que faria TV3 a la nostra classificació quedaria totalment DESTRUÏT per les celebracions de la lliga...

Osigui k aquesta setmana, el Madrid HA DE guanyar pel nostre bé.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #147 el: 07 de Maig de 2009, 15:23:33 pm »
3 eliminatories.

Mayolete mayolete... si no sabes de numeros... pa que te metes?

Ja ho sé home gerard... però aquest partit és molt important, el més important amb un munt d'anys, i jo també estic emprenyat i desilusionat pels últims resultats, però ens hi juguem moltíssim. El play-off ja serà una altre història, però aquesta gent és molt competitiva i vull un ambient com el del GANDIA !!! Creieu que ho aconseguirem??
The pride of Catalunya

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #148 el: 07 de Maig de 2009, 17:40:54 pm »

Com diu el Fum Fum Fum, si ens clasifiquem pel play off, no ha de ser cap celebració desmesurada, pero una mica d´alegria sí haurem de demotrar, no?  Si cada temporada ens clasifiquesim, llavors ja seria el més normal del món. Malauradament, només hem fet un play off al 2001 i l´alegria ens va allargar fins el dia del burgos a casa.

En quan a la celebració diluida pel fcb (en nego a posar el nom d´aquest equip), doncs sí, serà molt trist pero si son campions el diumenge, segur que s´imposarà la celebració dels blaugranes o 'blaugranes' artificials, que n´hi ha molts i només surten al carrer quan l´equip guanya. Quan perd, s´amaguen com rates. On eren les dues ultimes temporades??

I aixo també ho diria si fos el rm el que guanyés la Lliga perque també sortirien al carrer gent que el futbol li importa un pepino i no veu ni els partits del madrid

Potser el més lamentable es que el nostre estimat Centre d´Esports Sabadell sempre quedarà eclipsat per fcb i rm i aixi es molt dificil poder aspirar a cosas importants

Explicará una petita anécdota d´aquest mati. Evidentment jo estava emprenyat pel gol del m. 92 d´ahir. Ja imaginava una final Chesea-Manchester tranquila i sense soroll als nostres carrers (a Barcelona o Madrid que facin el que vulguin). Dons no serà així.

Li deia a un aficionat que diu ser primer del Sabadell i després del fcb: ¿haguessis canviat el gol del Iniesta al m. 92 perque no marqués Pedro al Mini al m. 92?  La resposta va ser obvia: Es que una cosa es la Champions i l´altre...   'No hase falta decir nada más'.

Visca el Sabdell!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #149 el: 07 de Maig de 2009, 17:47:40 pm »
Donc jo no estic tant desilusionat.

Veníem d'un miracle, un autèntic miracle arlequinat. 11 partits, 1 empat i 10 victòries que no és poc.
Com tots els equips modestos tenim els més i els menys. Ara depenem de nosaltres mateixos i només una carambola catastròfica ens deixaria fora.

Peró no crec ara que tot, tot, se'ns giri en contra. Ja seria massa.

Diumenge l'equip i els jugadors sortiran a guanyar. Segur. I el resultat no serà dolent.
A més, dubto que Sant Andreu i Barça At guanyin tots dos. Sobretot el Sant Andreu, que rep un Villarreal B que mossegarà.

Ara be, que què m'espero...:

BENIDORM
BARCELONA AT
M'espero un camp no gaire plé peró amb molta llenya. Un Benidorm que anirà a empatar i assegurar-se la papereta. I això és el que realment em fa por, que vagin a per l'empat.

SANT ANDREU
VILLARREAL B
Aquí m'espero una gran entrada, potser 12.000 espectadors com el dia del famòs ascens a 2aB del Mazarrón. La raó? Que aquí fan les coses ben fetes. 2 entrades x 5 euros als andreuencs, i més sabent que un filial visitant no porta aficionats propis. Hi haurà moltíssima pressió i això és el que em fa por, peró no del tot ja que el Villarreal tots sabem que no és un filial, sinó un equip curtit.

SABADELL
ALCOYANO
Segurament un gran ambient, i més si el Barça juga -potser- a les 21h. Tots dos equips viuran el partit amb el transistor a l'orella i això podria ser beneficiós per a tots dos equips. De totes formes, caldria assegurar amb un empat, no ens la juguem a la sort dels altris.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #150 el: 07 de Maig de 2009, 17:49:38 pm »

Com diu el Fum Fum Fum, si ens clasifiquem pel play off, no ha de ser cap celebració desmesurada, pero una mica d´alegria sí haurem de demotrar, no?  Si cada temporada ens clasifiquesim, llavors ja seria el més normal del món. Malauradament, només hem fet un play off al 2001 i l´alegria ens va allargar fins el dia del burgos a casa.

En quan a la celebració diluida pel fcb (en nego a posar el nom d´aquest equip), doncs sí, serà molt trist pero si son campions el diumenge, segur que s´imposarà la celebració dels blaugranes o 'blaugranes' artificials, que n´hi ha molts i només surten al carrer quan l´equip guanya. Quan perd, s´amaguen com rates. On eren les dues ultimes temporades??

I aixo també ho diria si fos el rm el que guanyés la Lliga perque també sortirien al carrer gent que el futbol li importa un pepino i no veu ni els partits del madrid

Potser el més lamentable es que el nostre estimat Centre d´Esports Sabadell sempre quedarà eclipsat per fcb i rm i aixi es molt dificil poder aspirar a cosas importants

Explicará una petita anécdota d´aquest mati. Evidentment jo estava emprenyat pel gol del m. 92 d´ahir. Ja imaginava una final Chesea-Manchester tranquila i sense soroll als nostres carrers (a Barcelona o Madrid que facin el que vulguin). Dons no serà així.

Li deia a un aficionat que diu ser primer del Sabadell i després del fcb: ¿haguessis canviat el gol del Iniesta al m. 92 perque no marqués Pedro al Mini al m. 92?  La resposta va ser obvia: Es que una cosa es la Champions i l´altre...   'No hase falta decir nada más'.

Visca el Sabdell!!!!!!!!

Quin amic més barcelonista, jeje...

Malauradament és així, i ara m'has donat una idea per l'enquesta, que nassos...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #151 el: 07 de Maig de 2009, 19:35:40 pm »
A modo de curiositat...

aquestes són les cotitzacions dels apostants de Betandwin per aquest triple partit;

1              X               2

Benidorm-FCB             4,30         3,30            1,70
Sabadell-Alcoià            1,90         2,65            4,60
St.Andreu-Villarreal B   1,75         3,35            3,95

D´entrada tenen clar que cada un dels equips implicats ha de resoldre per la via ràpida, de manera que tot quedaria com està.  Es curiós també que el partit on menys es pagui l´empat (s´el considera més possible) sigui el nostre.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #152 el: 07 de Maig de 2009, 20:02:33 pm »
Jo no entenc perquè tan sentiment anticulé per aquest forum, no estic a favor que se'l consideri Catalunya perquè Catalunya som els catalans i des del meu punt de vista si alguna cosa ens hauria de representar es la seleccio nacional, que no tenim ni tindrem. Respecte al canvi del gol de pedrito pel d'Iniesta per suposat, jo tampoc l'hagues canviat ni de broma i t'explicaré el perquè, si amb 9 jugadors van tenir collons de guanyar-nos creus de veritat que el Sabadell tenia que haver especulat tan amb el 1-1? vam perdonar amb un gol cantant de Morales i un altre d'Axel que Joel no se que collons va fotre, ells no van perdre mai la cara al partit i com que van veure que nosaltres ens vam ***** ho van aprofitar i punt. Ens vam mereixer perdre tan clar com l'empat de l'At.Balears van faltar dues pilotes com es diu vulgarment.
De cara al partit contra l'Alcoià tinc molt bon presentiment, tan de bo puguem omplir l'estadi i guanyar, sobretot guanyar, i no especular fent el caguetes com Balears i Barça athletic, només nosaltres ens ho hem buscat això, així que ara toca anar a pel partit i no esperar a que els demés fagin la feina per nosaltres!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #153 el: 07 de Maig de 2009, 20:21:22 pm »
Jo no entenc perquè tan sentiment anticulé per aquest forum, no estic a favor que se'l consideri Catalunya perquè Catalunya som els catalans i des del meu punt de vista si alguna cosa ens hauria de representar es la seleccio nacional, que no tenim ni tindrem. Respecte al canvi del gol de pedrito pel d'Iniesta per suposat, jo tampoc l'hagues canviat ni de broma i t'explicaré el perquè, si amb 9 jugadors van tenir collons de guanyar-nos creus de veritat que el Sabadell tenia que haver especulat tan amb el 1-1? vam perdonar amb un gol cantant de Morales i un altre d'Axel que Joel no se que collons va fotre, ells no van perdre mai la cara al partit i com que van veure que nosaltres ens vam ***** ho van aprofitar i punt. Ens vam mereixer perdre tan clar com l'empat de l'At.Balears van faltar dues pilotes com es diu vulgarment.
De cara al partit contra l'Alcoià tinc molt bon presentiment, tan de bo puguem omplir l'estadi i guanyar, sobretot guanyar, i no especular fent el caguetes com Balears i Barça athletic, només nosaltres ens ho hem buscat això, així que ara toca anar a pel partit i no esperar a que els demés fagin la feina per nosaltres!

Contra el Barça At va passar el que tu dius, cert.
Peró jo sí canviaria un gol per l'altre, amb els ulls tancats, per que sóc del Sabadell.

I no el canviaria ni per un gol del Madrid, ni del Barcelona, ni de ningú. Per que tant me foten els altres equips.

Sentiment antibarcelonista? No exactament. Peró a mi no m'agraden els totalitarismes, i el Barça representa el totalitarisme. És qüestió d'ideals.
És com si et foten fora d'una empresa i ningú et dona feina mai més, per que tot depèn d'una multinacional i tant l'hi fa si els teus fills passen gana.

El Barça té 380 milions d'euros de pressupost. Més que la resta de tots els altres equips catalans?

AIXÒ NO PASSA A CAP ALTRE REGIÓ ESPANYOLA. POTSER NI EUROPEA.

El sentiment antibarcelonista serà creixent, per que ens el posen arreu i no tothom és conforme.
Per a molts, està deixant de ser un club simpàtic donat que ho vol abarcar tot i consumeix tots els recursos possibles.

Fixa't en una cosa...
El BARÇA és el club número 1 català dels 4 esports d'equip més practicats: futbol, bàsquet, handbol i hoquei.
Si deixés una miqueta pels altres, hi podríen haver més equips catalans a l'èlit.

T'has preguntat mai per que portem tants anys sense 5 equips a 2aA?

T'has preguntat per què duren tant poc els projectes catalans?

T'has preguntat com s'ho deuen fer per acaparar tots els recursos catalans?

O per què al gran club l'interesa que siguem la comunitat amb menys clubs a 3a per habitants, amb el que suposa?

A mi, el nacisme blaugrana ja no m'atrau, el seu joc sí. Peró si no juguen amb 380 kilos és per matar-los...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #154 el: 07 de Maig de 2009, 20:35:32 pm »
Jo et torno a repetir el mateix kitanovsky, m'ho he preguntat molts cops i sé i puc entendre't perfectament tot el que em dius perquè jo 1r sóc del Sabadell, però al mini vam fer no el pena sino el rídicul que amb 9 jugadors els hauríem d'haver fotut 3 i ara aquestes comparatives de si canviaria un gol per altre...i que mes dona acas es pot? oi que no? doncs no cal donar-li mes voltes a un assumpte inexistent com a tal. No es tracta de ser mes d'un equip o menys, la qüestió es que hem arribat aquí per mèrits propis, tercers després d'una ratxa espectacular i ara ens trobem amb aquesta situació. Que ve mes gent o menys, doncs mira, que vingui qui vulgui mentre sigui per animar. No m'escalfaré el cap per si un deixa de venir o no. Per mi el més important es el que fa el Sabadell, i si ja vam arribar a ser 7500 un ultim partit que es tot o res podem tornar a repetir el grandios partit com el del Gandia.

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #155 el: 07 de Maig de 2009, 20:45:42 pm »
POR UNA VEZ ESTOY DE ACUERDO TOTAL CONTIGO KITA PARA QUE VEAS QUE CUANDO LAS COSAS SON COMO SON TODOS ESTAMOS DE ACUERDO.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #156 el: 07 de Maig de 2009, 21:45:06 pm »

Contra el Barça At va passar el que tu dius, cert.
Peró jo sí canviaria un gol per l'altre, amb els ulls tancats, per que sóc del Sabadell.

I no el canviaria ni per un gol del Madrid, ni del Barcelona, ni de ningú. Per que tant me foten els altres equips.

Sentiment antibarcelonista? No exactament. Peró a mi no m'agraden els totalitarismes, i el Barça representa el totalitarisme. És qüestió d'ideals.
És com si et foten fora d'una empresa i ningú et dona feina mai més, per que tot depèn d'una multinacional i tant l'hi fa si els teus fills passen gana.

El Barça té 380 milions d'euros de pressupost. Més que la resta de tots els altres equips catalans?

AIXÒ NO PASSA A CAP ALTRE REGIÓ ESPANYOLA. POTSER NI EUROPEA.

El sentiment antibarcelonista serà creixent, per que ens el posen arreu i no tothom és conforme.
Per a molts, està deixant de ser un club simpàtic donat que ho vol abarcar tot i consumeix tots els recursos possibles.

Fixa't en una cosa...
El BARÇA és el club número 1 català dels 4 esports d'equip més practicats: futbol, bàsquet, handbol i hoquei.
Si deixés una miqueta pels altres, hi podríen haver més equips catalans a l'èlit.

T'has preguntat mai per que portem tants anys sense 5 equips a 2aA?

T'has preguntat per què duren tant poc els projectes catalans?

T'has preguntat com s'ho deuen fer per acaparar tots els recursos catalans?

O per què al gran club l'interesa que siguem la comunitat amb menys clubs a 3a per habitants, amb el que suposa?

A mi, el nacisme blaugrana ja no m'atrau, el seu joc sí. Peró si no juguen amb 380 kilos és per matar-los...

kitanovsky, yo siendo tú me lo haría mirar, si un club tiene un presupuesto de 380 millones de €, pero luego vemos que tiene 15 secciones deportivas, de las cuales cinco son profesionales, compitiendo al máximo nivel esto quiere decir que el presupuesto está repartido ya que es global para todas las disciplinas deportivas.
Luego está lo que arrastra el Club como la cantidad de seguidores que le siguen, la cantidad de socios que tienen, el espectá**** deportivo que ofrecen y siempre se quiera o no con el nombre de Catalunya por delante en Europa y resto del mundo, para muchos el FCB está ocupando el lugar de la Selección catalana ya que desde otro sitio impiden que esta exista y compita.

Todos los medios irán detrás de este FCB y de los grandes Clubs mundiales, porque la publicidad manda y ya se sabe que ésta paga según lo que ofrezcan los Clubs, no será que los demás no tienen el apoyo debido de sus representados, Ayuntamientos, Entidades Bancarias, Comerciales etc., es muy fácil hablar y más fácil creer que se tiene la verdad de su parte.

Muchos de los miembros de este Forum lo son, socios del CE Sabadell FC., pero cuantos todavía reniegan de serlo con excusas ridículas, por ahí se empieza el apoyo a los Clubs como el nuestro, ya que las estadísticas están para algo, un ejemplo, como puede ser que el Ayuntamiento colabora con el CES., económicamente esta temporada, pero en caso de ascender ese apoyo económico desaparece.

Por lo mismo que aquí se manifiesta, que pueden decir equipos como el Mercantil, Sabadell Nord, etc de los apoyos institucionales a nuestro CE Sabadell FC.

Preguntar al Presidente del Mercantil por ejemplo, que opinión tiene de este tema dentro de la Ciudad de Sabadell.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #157 el: 07 de Maig de 2009, 21:47:58 pm »
tornant al tema principal, segons he llegit en l'SPORT el diumenge el canal 33 farà un carrusel de partits ( St.Andreu - Villareal "B", C.E Sabadell - Alcoyano, Benidorm - Barça Atl i Alzira - Terrassa )

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #158 el: 07 de Maig de 2009, 22:37:40 pm »
:bandera :bandera :bandera
 :sleeping: :sleeping: Tinc son....El diumenge el partit del Barça les botzines....quasi no vaig dormir...
                              Tinc son.. El dimecres el partit del  Barça les botzines.....quasi no he dormit....
                              Tinc son ....el diumenge podré dormir !!!!  Noooo  ¡¡¡¡  el diumenge no dormiré perquè després de guanyar l'alcoià també aniré a tocar la botzina per cel·lebrar que estem al play-off,ja dormiré el dilluns.......(o potser no)
 :anims :anims :anims :anims

Crec que pots trobar-te moltíssima més gent amb la botzina i banderes blaugranes mirante com si fossis un frik

Doncs aquests sempre an de sortir a tocar els collons al pitjor moment. Tots els arlequinats a celebrar-ho!!! Per sempre, orgull arlequinat. Aquest diumenge sortirem a morir i guanyarem  :cheer
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #159 el: 07 de Maig de 2009, 22:50:23 pm »
Doncs espero que aquest diumenge, els arlequinats de debó no fallem al camp. Jo, si hi seré!

A per ells!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...