Autor Tema: CE Sabadell - CD Alcoyano  (Llegit 60928 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: CE Sabadell - CD Alcoyano
« Respondre #300 el: 10 de Maig de 2009, 20:58:34 pm »
El del Barça gran ens han respectat la nostra celebració, l'han aplaçat 1 setmana  :laugh2:

:beer2

Forero Més Catxondo

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #301 el: 10 de Maig de 2009, 21:01:28 pm »
Vaya jaleo de tarde!!! He sufrido a tope ya que la jornada ha llegado al límite. Pero lo hemos conseguido!!!  :thumbsup:

Solo que hay una cosa que me ha sorprendido, ver como almenos aparentemente el Alcoià y nosotros hemos jugado un partido en el que creo que se actuaba según lo que pasara en el Narcís Sala, una vez que se sabía que el Barça Atlètic había ganado.
De ahí creo que ha venido todo el teatro de los jugadores cayendose al suelo, para ganar mucho tiempo de descuento, y ajustar el resultado de esta manera, cosa que nos ha beneficiado al 100%. Si no, no se explica esa tiempo añadido de 12 minutos, ni el teatro de los jugadores del Alcoià.

Aún y así, puedo decir: descorchemos el cava! Objetivos cumplidos y encima jugando los play-off!!!

Chapeau!!! 
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat killber

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
« Respondre #302 el: 10 de Maig de 2009, 21:05:01 pm »
Algú podria explicarme que ha passat, perque parleu de tongo?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #303 el: 10 de Maig de 2009, 21:05:13 pm »
El del Barça gran ens han respectat la nostra celebració, l'han aplaçat 1 setmana  :laugh2:

:laugh2: :laugh2:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #304 el: 10 de Maig de 2009, 21:06:41 pm »

Jo crec que hi havia un francotirador camuflat entre el públic, perque els jugadors queien per terra fulminats sense motiu aparent. Han mort 20 o 30 vegades en total  :laugh2:

Forero Més Catxondo

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #305 el: 10 de Maig de 2009, 21:07:04 pm »
Que buen ambiente con los alcoyanos!
Perdiendo tiempo a más no poder, y yo creo que si hubiera ganado el Villarreal B nos hubiesemos dejado un gol, y si el Sant Andreu hubiese ganado antes, el Alcoyano se habria dejado marcar igualmente, pero como no nos afectaba, pues 0-0.   :whistle:

No se si lamentarme por quedar 4os o quedarme igual, creo que es indiferente. Quiza el St Andreu pierda la primera eliminatoria habiendo quedado terceros y nosotros, 4os, la pasemos!

PASE LO QUE PASE CE SABADELL

:bandera  :bandera
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #306 el: 10 de Maig de 2009, 21:08:44 pm »

Jo crec que hi havia un francotirador camuflat entre el públic, perque els jugadors queien per terra fulminats sense motiu aparent. Han mort 20 o 30 vegades en total  :laugh2:

Jo crec que estava col.locat als pisos de darrera la zona de general.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #307 el: 10 de Maig de 2009, 21:09:02 pm »

Durant tota la segona part, s'han encès els espersors d'aigua 4 o 5 vegades, els jugadors cada 2 minuts es tiraven a terra fingint que tenien rampas, fins i tot ho ha fet un tiu serio com De Navas xDD un jugador de l'Alcoià ens ha mirat rient quan estava amb el massatgista com dient, " a ver si acaba ya el Sant Andreu " xD o sigui, tot aixo s'ha fet, pk el nostre partit ha començat abans que el del Sant Andreu, han forçat que es tinguessin que añadir 12 minuts perque el Sant Andreu acabés i després festa !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #308 el: 10 de Maig de 2009, 21:12:20 pm »
No hablamos de tongo en contra del Sabadell, hablamos que el partido ha tenido toda la pinta ( es solo una teoria, eh?) de que nosotros y Alcoyano hemos pactado alargar el partido para forzar que acabaran los partidos del Narcís Sala y de Benidorm, y según los resultados, ajustar el resultado en la NCA para que benefiara tanto a CES como a Alcoià.

Visca el Sabadell!  
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #309 el: 10 de Maig de 2009, 21:14:14 pm »
bueno lo mejor de la tarde nuestra clasificacion para las fases de ascenso, y el ambiente en el campo diria que con 10.000 personas en las gradas, a ver  mañana en el sorteo que tal  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 10 de Maig de 2009, 21:22:03 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #310 el: 10 de Maig de 2009, 21:20:10 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Em assolit el play.off,però m'ha quedat un regust amarg hem quedat quarts pro es podia haver quedat tercer,esclar que si el començament de temporada em diuen la classificació ho hagués firmat de seguida,ara a disfrutar del play-off i que ens toqui la cultural leonesa que a priori sembla l'equip mes asequible
 :clap2 :clap2 :scut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #311 el: 10 de Maig de 2009, 21:25:49 pm »
Tongo de què?

Els aspersors s'han ences reiterades vegades accidentalment degut a que el temportizador ha patit una sobrecarrega aquesta nit... i per tant anava boig...

Sobre els jugadors.... Últim partit de lliga regular... és normalissim ke tinguin rampes! fins i tot jo he tingut una!, pero al veure que a mi no hem feien cas... he deixat de fing... perdó, de donarli importancia xD.

Jo he vist un partit molt igualat que s'ha allargat "un pel". Resultat just, que CASUALMENT beneficia als 2 equips...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #312 el: 10 de Maig de 2009, 21:27:15 pm »
Vaya verguenza de equipo , estos jugadores no se merecen esta camiseta , son unos mataos que sean reido de nosotros .Me parece que para lo que han echo hoy mejor acavar la temporada ya. Sera un suicidio jugar las eliminatorias , los unicos que ganan hoy son los jetas que encima cobraran prima por esto , anda yaaaa, y el domingo querran que pagemos 10 euros para ver como se pasean .... :**** :**** :****

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #313 el: 10 de Maig de 2009, 21:29:29 pm »
Jo deixaria a Juvenal a la banqueta, es l'unic jugador que si veu una tarjeta no jugaria el primer partit de Play Off, si anessin maldades doncs treurel a la segona part i sino a descansar. Total que si aquesta es l'alineació , faria el canvi de Roberto per Juvenal.

Veient el partit encara entenc menys que avui hagi jugat Juvenal, i per postres li han ensenyat la tarjeta  :disappointed:
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #314 el: 10 de Maig de 2009, 21:30:26 pm »
Jo deixaria a Juvenal a la banqueta, es l'unic jugador que si veu una tarjeta no jugaria el primer partit de Play Off, si anessin maldades doncs treurel a la segona part i sino a descansar. Total que si aquesta es l'alineació , faria el canvi de Roberto per Juvenal.

Veient el partit encara entenc menys que avui hagi jugat Juvenal, i per postres li han ensenyat la tarjeta  :disappointed:

Es perd el primer partit a la NCA o també el de tornada?

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #315 el: 10 de Maig de 2009, 21:37:09 pm »
Vaya tongazo.
Que se besen, que se besen.
Tongo de què?

Els aspersors s'han ences reiterades vegades accidentalment degut a que el temportizador ha patit una sobrecarrega aquesta nit... i per tant anava boig...

Sobre els jugadors.... Últim partit de lliga regular... és normalissim ke tinguin rampes! fins i tot jo he tingut una!, pero al veure que a mi no hem feien cas... he deixat de fing... perdó, de donarli importancia xD.

Jo he vist un partit molt igualat que s'ha allargat "un pel". Resultat just, que CASUALMENT beneficia als 2 equips...

:grin2: :laugh2: :Paletas:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #316 el: 10 de Maig de 2009, 21:37:30 pm »

Es perd el del pròxim Diumenge només  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #317 el: 10 de Maig de 2009, 21:39:19 pm »

Es perd el del pròxim Diumenge només  :xin-xin

Vale, merci.  :beer2

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #318 el: 10 de Maig de 2009, 21:41:43 pm »

Reconozco que me ha jodio quedar finalmente cuartos, pero he acabao saltando al campo y es que sabéis que? que jugamos la vuelta siempre fuera? pos mejor, así si tenemos opciones despues del partido en casa los desplazamientos serán mucho más emocionantes! :beer2

antcarcer

• Visitant
« Respondre #319 el: 10 de Maig de 2009, 21:42:17 pm »
He vist uns quants partits en la meva vida, però mai he vist als dos porters tirats a terra per suposades rampes  :ostres