Autor Tema: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.  (Llegit 67038 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Barça B - Sabadell Diumenge, 3 de Maig, 12 hores. Mini-estadi.
« Respondre #420 el: 05 de Maig de 2009, 19:34:05 pm »
lo que el XEXI (sexeibirra) quiere, como la mayoria de nosotros, son jugadores que jueguen a futbol y q no se conviertan en unas nenitas a la q un equipo con 9 tios les planta cara. Yo ya lo he sufrido 2 veces en vivo y en directo y no me da la gana, por decirlo fina, que toda Catalunya se ria de mi equipo porque 11 tios no tengan la entidad suficiente de defender un p*to partido.
Me importa 3 pares de c****es el presupuesto que son, lo que quiero es que salgan a defender el play off, el partido, la camiseta, la afición y sobre todo el Club.

unos apuntes para acabar:

- perdona sexeibirra si potser poso en boca teva pensaments q no comparteixes.

- hasta las pelotas de los pelotas

- por no querer faltar al respeto Lucena y dar tu opinión, ya  empiezas faltando.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: lamentableeeee
« Respondre #421 el: 05 de Maig de 2009, 19:39:50 pm »
jo, que mania le tienes al cuerpo tecnico, tio!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #422 el: 05 de Maig de 2009, 19:43:11 pm »
 :bandera :bandera :bandera
El que jo demano als jugadors es que facin com qualsevol treballador,que facin la feina ben feta,se que un partit es pot perdre,però no per no posar-hi el que s'ha de posar,a la meva feina si no la faig com a de ser m'ensenyen ho es la porta,un dia dolent el pot tenir tothom,i si estan deprimits per això i son els psicòlegs,el diumenge en vaig emprenyar molt perque el que va passar ho estava veien tothom,ara a empasarnos l'emprenyament i el diumenge a animar per assolir el play-off
 :happy2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #423 el: 05 de Maig de 2009, 23:24:20 pm »
Perdona Umbria digo que todos son responsables de lo mejor y de lo peor y hay que halagarlos o criticarlos en su justa medida,ya me gustaria siempre halagarlos.Un saludo

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #424 el: 05 de Maig de 2009, 23:28:08 pm »
Estoy contigo Umbria .Quizas no me he expresado bien pero al final de todo el mensaje es el mismo.Que lo den todo que ya nos toca y no lo merecemos mas que ellos.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4298
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #425 el: 06 de Maig de 2009, 17:31:27 pm »
lo que el XEXI (sexeibirra) quiere, como la mayoria de nosotros, son jugadores que jueguen a futbol y q no se conviertan en unas nenitas a la q un equipo con 9 tios les planta cara. Yo ya lo he sufrido 2 veces en vivo y en directo y no me da la gana, por decirlo fina, que toda Catalunya se ria de mi equipo porque 11 tios no tengan la entidad suficiente de defender un p*to partido.
Me importa 3 pares de c****es el presupuesto que son, lo que quiero es que salgan a defender el play off, el partido, la camiseta, la afición y sobre todo el Club.

- por no querer faltar al respeto Lucena y dar tu opinión, ya  empiezas faltando.

Collona, no puc estar més d'acord. A vore si som germans i no ho sabem.

Apreciat amic LUCENA:

De bon principi, aprèn a escriure correctament mon nick, Sexeibirra. No és tant difícil escriure bé quan te dirigeixes als demés.
De lo de desprès, simplement ni posseeixo la veritat absoluta ni soc un Déu deportiu, ni mandangues de la xina. Tonteries dic les poques i quan les dic ho faig perque estic de jaroteo.

Quan dius lo de bon equip, que te refereixes, al repasset que mos van fotre a Santa Eulària, un equip que se veia venir que estaria a baix tot l’any? o potser el que a Alzira va fer el ridícul empatant a zero contra un equip que era lo més similar a un grup d’amics conduïts per a un paio que no sé encara com té el carnet d’entrenador? O potser te refereixes a l’equip que va fer el ridícul a l’estadi Balear jugant amb dos de més i que no sabien res més que fer el rondo en defensa, sense vore profunditat a les bandes, mentre l’entrenador els esbroncava per no espavilar? Ah, que potser te refereixes al miniestadi quan també érem dos de més i ni el mig del camp ni les bandes no naven ni a piles.

Dius que està mal dirigit, estava mal dirigit quen vam guanyar sis partits seguits? Estava mal dirigit quan vam remontar un 0-2 a casa davant el Gavà? Estava mal dirigit a Santa Coloma quan gràcies a un criticadissim canvi mos vam emportar 3 punts enlloc d’1?
Quan te dic que alguns no son futbolistes de segona b, te puc dir que algun sembla més un discotequero, algun altre no sap ni treure en condicions una bola en defensa i algun altre, directament és un ex-futbolista. I és la meua opinió. Dura, si, però és lo que m’han demostrat alguns jugadors al llarg de la temporada. I el responsable sobre los jugadors portats, no és l’entrenador.

El president no va voler que se portessin alguns jugadors per que era impossible de pagarlos, açò ho saps tu, ho sé jo i ho sap qualsevol que tingui un poc coneixement mínim del club. Este president té clar que ha de seguir unes directrius, endeutament zero, no estirar més el braç que la manga, pagar al dia, etc. Si tots els que estan a la directiva tinguessin les coses tant clares, segurament quan petin els Lorcas, Lleides, Gramanets, Gavàs, Cultural Leonesa, Marbella, El Ejido, etc, com ha petat ja el Logroñés i altres equips o agafin jugaors de tercera per a acomplir una temporada, les foterem sopes amb honda. Lo que no podem fer és cargar-nos naltres de deutes, i ja s’ha cagat prou este any portant un davanter estrella que no corre, un noi lesionat mitja temporada, un retorn desafortunat, que a sobre s’ha portat un colega que juga sol, i algun lateral que o corre o té la bola al peu, que de fer les dues coses juntes no en té ni folla, si a sobre la caguem comprant a preus de segona A a alguns jugadors que mos van oferir, mos haguéssim cobert de gloria. Que potser volem que tot vaja més ràpid? Si, però lo que no podem fer es endeutar-nos molt i desprès passar altri cop per una Tercera divisió que és el més proper a la inanició esportiva.

Ademas ha habido partidos en los cuales el equipo ha sido maravilloso y jugando a gran nivel.

Si, dos de trentaset, Lleida i la primera part contra el Sant Andreu. M’agrade que de tant en tant en els teus missatges poses una nota d’humor.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #426 el: 06 de Maig de 2009, 18:46:47 pm »
dejaros ya de discusiones, de las derrotas empates i victorias que llevamos i el mal i buen juego ke emos dado durante la temporada..aora ya no importa el partido contra el barsa , que quede ya olvidado i a pensar en el alcoyano que es el partido que nos queda por delante, eso ya es pasado y nos jugamos la vida el domingo

Desconnectat LUCENA

• Aleví
« Respondre #427 el: 06 de Maig de 2009, 23:22:18 pm »
Xexeibirra lo he dicho bien .Yo creo que en algunascosas tienes razón y yo no quiero discusuiones.Lo que importa es el Sabadell,pero normalmente has criticado a este presidente,y estoy de acuerdo contigo que no quiere endeudarse.Pero por informaciones fiables o no tambien la ha cagado en mas deuna ocasión.Como el mister o como el secretario técnico todo el mundo tiene derecho a equivocarse pero cuando haya un halago tambien hay que decirllo.Yo en el fondo no comparto del todo tu opinion y no te enfades si digo Dios ya que es una forma de opinar en ningun caso de faltarte el respeto.Lo que interesa es que el domingo nos clasifiquemos y luegoi ya hablaremos todos.A una cosa el que frefiera ver al Barça en vez del Sabadell vetado de por vida.Ahi queda eso.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2672
« Respondre #428 el: 07 de Maig de 2009, 15:56:43 pm »

Umbria, aquest cop sí vaig estar al camp (i no com a Balears i d'on vas tornar emprenyadíssima). No puc fer res més que donar-te la raó.  :paret

Encara estic emprenyat, però tot i la desmotivació que m'ha provocat l'actitud dels jugadors (especialment alguns), no em queda altre remei que dir que aniré al camp diumenge, pensant en la gran campanya que hem fet.

DIUMENGE TOTS AMB EL SABADELL!!! SERGIO IGLESIAS, NO PARES EL JUEGO Y ATACA!!! CARRALERO, PASA ALGUN BALÓN A TUS COMPAÑEROS!!! PRADAS, PREN-TE 10 COLA-CAOS ABANS DEL PARTIT, QUE HAS PERDUT BENZINA!!! VISCA EL SABADELL!
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2009, 16:39:44 pm per txisky »
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #429 el: 07 de Maig de 2009, 16:08:04 pm »

Amén!!! :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #430 el: 07 de Maig de 2009, 23:36:01 pm »
encara no hi havia escrit en aquí. Vaig anar al mini, i vaig sortir amb la sensació de haguer vingut per res  :unsure: menys mal estar rodejat de tota l'afició arlequinada, feia goig tot lo que vam omplir. Carralero em va decepcionar masa. I encara no entenc com no va entrar la pilota de Morales.
I fins tot, anant 1-1 amb 2 jugadors de més no van ser capaços de mantenir-ne l'emat que ja ens anava bé... :look: Patirem fins al final  :blush:
@javi_gt86

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #431 el: 07 de Maig de 2009, 23:49:00 pm »
yo me fijé tb en en este detalle y tb pienso igual, lamentable por todos los que se fueron y no tuvieron en cuenta el apoyo que tuvieron en todo el partido, solo ví a De navas saludar, todo un gesto de uno de los grandes de la plantilla. No sirve que hayan perdido y su estado de animo estuviera por los suelos para aguantar una pitada, se gane, se pierda o empate, hay que estar con la afición.
@javi_gt86