Enquesta

Haguessis canviat el gol d'Iniesta al minut 92 per que no ens hagués marcat Pedro en el mateix minut diumenge?

No, per que una cosa és la Champions
5 (11.6%)
I tant, força Sabadell !
38 (88.4%)

Total de vots: 40

Autor Tema: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?  (Llegit 9278 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumen
« Respondre #20 el: 07 de Maig de 2009, 20:12:55 pm »
Pues de momento hay dos votos de un par de "enmascarados" que dicen ser del Sabadell pero que han demostrado que lo primero es SU BARÇA :malament

Ya somos tres .Soy del BRCELONA  y del SABADELL  y ayer lo celebre por eso soy menos que otro del SABADELLva ,honbre va.El domingo a celebbrar la calificacion y lo otro ya veremos. :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumen
« Respondre #21 el: 07 de Maig de 2009, 20:16:51 pm »
Pues de momento hay dos votos de un par de "enmascarados" que dicen ser del Sabadell pero que han demostrado que lo primero es SU BARÇA :malament

Ya somos tres .Soy del BRCELONA  y del SABADELL  y ayer lo celebre por eso soy menos que otro del SABADELLva ,honbre va.El domingo a celebbrar la calificacion y lo otro ya veremos. :scut :bandera :scut :bandera

jo també sóc un d'aquests " enmascarats " i per cert també vaig veure ahir algun que altre forero celebrant-lo  :dance

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #22 el: 07 de Maig de 2009, 20:44:38 pm »

jo també sóc un d'aquests " enmascarats " i per cert també vaig veure ahir algun que altre forero celebrant-lo  :dance

Que me parece estupendo que seais del Barça, por mí como si quereis ser del Lepe FC, pero la pregunta es clara, y vosotros habéis respondido que preferís no cambiar el gol de Iniesta al Chelsea (Barça) por que no nos hubiera marcado Pedrito (Sabadell), lo que nos hubiera dado el play-off. Además, aquiles, tú mismo lo reconoces: eres del BARÇA y del SABADELL. No del SABADELL y del BARÇA.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #23 el: 07 de Maig de 2009, 21:24:54 pm »
La resposta cau pel seu propi pes.  I sobre això de les celebracions voldria remontar-se a Maig de 1.993.  Aquell dia el CE Sabadell va jugar l´últim partit a Segona A, perdent al camp del Marbella per 4-1.  Tots recordarem que després es va encadenar un altre descens "als despatxos".... continuo, aquell dia el FCB de Johann Cruyff (anomenat "dream-team"), guanyava la segona de les lligues afortunades de Tenerife....   Els carrers de la ciutat plens, celebració desbocada i la sort del Sabadell oblidada totalment per aquestes masses influenciables i televisives....     Això va marcar un abans i un després en la meva manera de valorar la incidència aplastant sobre els afeccionats del gegant esportiu que tenim al costat....

I tant ...si ho recordo...no cal que em compadiu, però aquell dia vaig plorar de valent...  :bigcry:

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2009, 21:27:05 pm »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2

Sincerament...i amb tot l'apreci,però jo no miraré :ejem

Ni Barça ni Madrid no més CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2009, 21:31:24 pm »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2

Sincerament...i amb tot l'apreci,però jo no miraré :ejem

Ni Barça ni Madrid no més CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

clar tio i jo t'ho respecto totalment és el que faria jo si em sentís en la teva situació, però a mi de ben petit m'han inculcat els colors del Atlético de Madrid, Barça i el Sabadell va ser l'últim equip que vaig conèixer, allà pel 2000-2001 i s'ha convertit en els meus colors principals, però sempre que guanyi el Barça ho celebraré ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2009, 22:39:41 pm »
El cor nomes em bombeja i em dona passio pel meu SABADELL .el barça no m'interessa,es mes em comença afer fastic!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #27 el: 08 de Maig de 2009, 08:58:48 am »
El cor nomes em bombeja i em dona passio pel meu SABADELL .el barça no m'interessa,es mes em comença afer fastic!!!!!

Ja som dos.
Jo fa anys que renego del barcelonisme que avui... és malaltís.

PD: I per no parlar de que moltíssima gent blaugrana parlava fàstics de l'Espanyol i unes inmenses ganes de veure'l a 2a.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #28 el: 08 de Maig de 2009, 11:03:00 am »

Ja som dos.
Jo fa anys que renego del barcelonisme que avui... és malaltís.

PD: I per no parlar de que moltíssima gent blaugrana parlava fàstics de l'Espanyol i unes inmenses ganes de veure'l a 2a.
Ja som tres
No puc amb ells,  es creuen els unic catalans que tenen equip de futbol
VISCA EL SABADELL

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 08 de Maig de 2009, 11:29:11 am »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2

No t'ho dic explícitament a tu, sinó extensible a tots els "culés arlequinats": el nostre partit comença a les 18:00h. El del SuperHiperMegaBarça a les 19:00h, quan comença la segona part del CES. Depenent del resultat del Madrid, aquest partit pot decidir la Lliga. En cas que el marcador ens fos desfavorable a la mitja part (Déu no ho vulgui), marxaríeu de la NCA per veure el Barça? :mmmm

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #30 el: 08 de Maig de 2009, 12:02:27 pm »
No t'ho dic explícitament a tu, sinó extensible a tots els "culés arlequinats": el nostre partit comença a les 18:00h. El del SuperHiperMegaBarça a les 19:00h, quan comença la segona part del CES. Depenent del resultat del Madrid, aquest partit pot decidir la Lliga. En cas que el marcador ens fos desfavorable a la mitja part (Déu no ho vulgui), marxaríeu de la NCA per veure el Barça?

En el cas que siguis un culé arlequinat es lògic que marxi, ara bé, un arlequinat culé es quedarà.
The pride of Catalunya

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #31 el: 08 de Maig de 2009, 12:10:50 pm »
un si como un castillo, ya puede el barça y el madrid desaparecer si kieren que lo que importa es lo que pase con el sabadell.
ese cadiz oe!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #32 el: 08 de Maig de 2009, 12:54:49 pm »
I seria feliç doblement!!!
Aixi el FAR$A estaria fora de la champions i el Sabadell faria playoff assegurat!!!!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #33 el: 08 de Maig de 2009, 13:26:59 pm »
Senyors,no hi poden haver culés arlequinats ni merengues arlequinats,O SOM ARLEQUINATS O NO HO SOM,COLLONS,I ELS DEMES JÀ S´HO FARÀN!!!!!!! No entenc el company Pedrito que diu que primer anirà amb la samarreta arlequinada a la Creu Alta, i després a veure els babaugranes amb la samarrreta del bar$a,ho sento, :**** :**** :****NO ÉS COMPATIBLE,NI BABAUGRANES NI MERENGONES,NOMES SABADELL!!!!!!!!! :scut :bandera :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #34 el: 08 de Maig de 2009, 14:17:50 pm »
fins hi tot per dues cabres cambio con tal que no marques el Barça
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #35 el: 08 de Maig de 2009, 14:20:18 pm »
A Pedrito i altres 'culés', la pregunta es clara: ¿celebraran el titol del fcb si el Sabadell no aconsegueix el play off?  ¿Es posible aixo? M´agradaria saber com es pot canviar tan ràpid de estat d´ànim. Com diuen alguns companys, el cor nomès admet un equip. La millor manera de saber-ho, es comprobar com es canta un gol, l´intensitat i el sentiment. Igual es impossible.

I em poso a la banda del kitanosvky i altres amb aquest tema. El fcb es la prepotència, es Catalunya absoluta, es TV-3. Com es pot dir per TV-3 que TOT CATALUNYA i TOT BARCELONA està`de festa. Els del Espanyol, per exemple, no crec que estiguesin pels carrers celebrant res. Ni sorten aquests dies per TV-3 quan es juga la permanencia i aixo que es a Primera Divisió. Acàs es va alegrar el fcb de que el Joventut de Badalona guanyes el seu dia la Copa de Europa de bàsket?  

Tot aixo del fcb em fa fastic, em fa vomitar. O ets de la secta o ets quasi estranger. I si dius que ets del Sabadell, a la TEVE PROPIA CIUTAT quasi et tracten de tipus raro.

Només desitjo el play off del Centre d´Esports i si pujem, millor. M´importa un bledo el que faci el fcb. Pero si puc evitar sentir soroll pels carrers, desitjo que perdin les 2 finals perque la Lliga ja es inevitable. Aixo sí, quin nivell el d´aquesta Lliga quan el tercer clasificat està a 30 punts del líder... Que s´ho confitin...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #36 el: 08 de Maig de 2009, 16:11:53 pm »
Jo crec que aquest debat és i****l i no genera res positiu.

La pregunta clau hagués estat : prefereixes un gol que doni la champions al barça o un gol que doni l'ascens al Sabadell. O canviaries un per l'altre?
El gol del barça B no implica res de forma definitiva, en canvi la pregunta que plantejo si que significa molt per a ambdues parts.
Si parlem de questions d'estat sempre Sabadell. Abans un ascens del sabadell, una copa federació, una copa del rei un ascens a primera, una classificació per la uefa, una classificació per la champions del Sabadell, sempre el Sabadell. Si al Sabadell no li afecta en res un resultat, llavors m'alegro si guanya el barça. Tot i el seu totalitarisme. Suposo que depèn de com t'has criat desde petit.
Sobre gustos no hay nada escrito, y para gustos colores.
No crec que haguem d'anar assenyalant ara a ningú per si es arlequinat, arlequinat-cule, cule-arlequinat, arlequinat merengue, merengue-arlequinat, sevillista, betic, perico......Cadascú sent el que sent i si tots tenim un sentiment comú (més o menys fort) doncs ens hem de recolzar i no excloure a ningu del vaixell arlequinat, que **** falta ens fa que vingui més gent a animar a l'equip.

Responent a cor arlequinat, si el Sabadell no juga els play off, m'importa una me*** el que fagin els altres.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #37 el: 08 de Maig de 2009, 16:32:40 pm »
A Pedrito i altres 'culés', la pregunta es clara: ¿celebraran el titol del fcb si el Sabadell no aconsegueix el play off?  ¿Es posible aixo? M´agradaria saber com es pot canviar tan ràpid de estat d´ànim. Com diuen alguns companys, el cor nomès admet un equip. La millor manera de saber-ho, es comprobar com es canta un gol, l´intensitat i el sentiment. Igual es impossible.

I em poso a la banda del kitanosvky i altres amb aquest tema. El fcb es la prepotència, es Catalunya absoluta, es TV-3. Com es pot dir per TV-3 que TOT CATALUNYA i TOT BARCELONA està`de festa. Els del Espanyol, per exemple, no crec que estiguesin pels carrers celebrant res. Ni sorten aquests dies per TV-3 quan es juga la permanencia i aixo que es a Primera Divisió. Acàs es va alegrar el fcb de que el Joventut de Badalona guanyes el seu dia la Copa de Europa de bàsket?   

Tot aixo del fcb em fa fastic, em fa vomitar. O ets de la secta o ets quasi estranger. I si dius que ets del Sabadell, a la TEVE PROPIA CIUTAT quasi et tracten de tipus raro.

Només desitjo el play off del Centre d´Esports i si pujem, millor. M´importa un bledo el que faci el fcb. Pero si puc evitar sentir soroll pels carrers, desitjo que perdin les 2 finals perque la Lliga ja es inevitable. Aixo sí, quin nivell el d´aquesta Lliga quan el tercer clasificat està a 30 punts del líder... Que s´ho confitin...

Ahí le has dado, esta sí que es la pregunta buena :ok

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #38 el: 08 de Maig de 2009, 17:47:34 pm »
Avui en dia estar de moda ser tolerant i dir que s'ha de respectar tot, doncs no, jo sóc ANTICULER,i punto.

Jo odio al Terrassa i al Barça, per mi la pregunta seria...
Canviaries el gol que pugui soposar la champinyons per un gol de l'Egara que pugui suposar la permanencia....ara què decidiu???

Jo evidentment em quedo amb un hat trick de Cristiano Ronaldo, una triada a Messi, rotura de mans a Valdès, canvi de look a pique i per part del Terrassa...més desgràcia de la que tenen haver nascut aixi... però per si de cas, que facin un play off i es demostri que no tenen ni 100 persones per portar al camp
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #39 el: 08 de Maig de 2009, 18:07:15 pm »
Perfecte Melo. Perquè opinis així no pensaré ni que ets millor ni pitjor, ets com ets, i qui no ho accepti pitjor per ell.

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.