Jo crec que aquest debat és i****l i no genera res positiu.
La pregunta clau hagués estat : prefereixes un gol que doni la champions al barça o un gol que doni l'ascens al Sabadell. O canviaries un per l'altre?
El gol del barça B no implica res de forma definitiva, en canvi la pregunta que plantejo si que significa molt per a ambdues parts.
Si parlem de questions d'estat sempre Sabadell. Abans un ascens del sabadell, una copa federació, una copa del rei un ascens a primera, una classificació per la uefa, una classificació per la champions del Sabadell, sempre el Sabadell. Si al Sabadell no li afecta en res un resultat, llavors m'alegro si guanya el barça. Tot i el seu totalitarisme. Suposo que depèn de com t'has criat desde petit.
Sobre gustos no hay nada escrito, y para gustos colores.
No crec que haguem d'anar assenyalant ara a ningú per si es arlequinat, arlequinat-cule, cule-arlequinat, arlequinat merengue, merengue-arlequinat, sevillista, betic, perico......Cadascú sent el que sent i si tots tenim un sentiment comú (més o menys fort) doncs ens hem de recolzar i no excloure a ningu del vaixell arlequinat, que **** falta ens fa que vingui més gent a animar a l'equip.
Responent a cor arlequinat, si el Sabadell no juga els play off, m'importa una me*** el que fagin els altres.