Enquesta

Haguessis canviat el gol d'Iniesta al minut 92 per que no ens hagués marcat Pedro en el mateix minut diumenge?

No, per que una cosa és la Champions
5 (11.6%)
I tant, força Sabadell !
38 (88.4%)

Total de vots: 40

Autor Tema: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?  (Llegit 9281 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumen
« Respondre #40 el: 08 de Maig de 2009, 19:47:30 pm »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2

No t'ho dic explícitament a tu, sinó extensible a tots els "culés arlequinats": el nostre partit comença a les 18:00h. El del SuperHiperMegaBarça a les 19:00h, quan comença la segona part del CES. Depenent del resultat del Madrid, aquest partit pot decidir la Lliga. En cas que el marcador ens fos desfavorable a la mitja part (Déu no ho vulgui), marxaríeu de la NCA per veure el Barça? :mmmm

ja m'ho imagino ;)

tot i que anem perdent 0-5 em quedaré a animar al Sabadell sempre, ho vaig fer el dia del Girona l'any passat i ho tornaria a fer fins al final

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #41 el: 08 de Maig de 2009, 19:54:13 pm »

Només desitjo el play off del Centre d´Esports i si pujem, millor. M´importa un bledo el que faci el fcb. Pero si puc evitar sentir soroll pels carrers, desitjo que perdin les 2 finals perque la Lliga ja es inevitable. Aixo sí, quin nivell el d´aquesta Lliga quan el tercer clasificat està a 30 punts del líder... Que s´ho confitin...

Ho comprenc perfectament a mi també em passa quan guanya el Madrid i en foten els petards i botzines i em sento estrany a  la meva ciutat :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #42 el: 08 de Maig de 2009, 19:54:52 pm »
home jo m'ho paso bé celebrant títols d'un equip o d'un altre. Si no ens clasifiquem serà culpa nostra total i no del barça...

jo conec a molta gent que no va a veure el Sabadell perquè se'l pot titllar de culé i realment em fa molta gràcia que només critiqueu al barça... hem de ser realistes i per MOLT MAL QUE ENS FACI, si el Sabadell està en 2a B és per mèrits pròpis i per les coses mal fetes durant anys...

a més no sé quines tonteries dieu, si el Barça no guanyarà la lliga en aquesta jornada...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #43 el: 08 de Maig de 2009, 19:56:56 pm »
home jo m'ho paso bé celebrant títols d'un equip o d'un altre. Si no ens clasifiquem serà culpa nostra total i no del barça...

jo conec a molta gent que no va a veure el Sabadell perquè se'l pot titllar de culé i realment em fa molta gràcia que només critiqueu al barça... hem de ser realistes i per MOLT MAL QUE ENS FACI, si el Sabadell està en 2a B és per mèrits pròpis i per les coses mal fetes durant anys...

a més no sé quines tonteries dieu, si el Barça no guanyarà la lliga en aquesta jornada...

Si el Madrid guanya demà fins l'altre setmana no podrà ser,i crec que guanyarà  :geek
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #44 el: 08 de Maig de 2009, 20:00:34 pm »

En això sí que et dono tota la raó.