Enquesta

Haguessis canviat el gol d'Iniesta al minut 92 per que no ens hagués marcat Pedro en el mateix minut diumenge?

No, per que una cosa és la Champions
5 (11.6%)
I tant, força Sabadell !
38 (88.4%)

Total de vots: 40

Autor Tema: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?  (Llegit 9277 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
 Amb el Sabadell no s'hi juga...!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #1 el: 07 de Maig de 2009, 18:01:45 pm »
Doble plaer!!
Nosaltres classificats i veure la cara d'alguns que avui es vanagloriaven :smart: A part del riure amb la premsa.

On es firma?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumenge?
« Respondre #2 el: 07 de Maig de 2009, 18:03:24 pm »
Per suposat!!! Avui a la UAB m'he fet un fart de veure samarretes del Barça. grrrrrrr No puc!!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Haguessis canviat el gol d'Iniesta per que no ens hagués marcat Pedro diumen
« Respondre #3 el: 07 de Maig de 2009, 18:18:23 pm »
Pues de momento hay dos votos de un par de "enmascarados" que dicen ser del Sabadell pero que han demostrado que lo primero es SU BARÇA :malament

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #4 el: 07 de Maig de 2009, 18:36:48 pm »
No hi ha color,peró per desgràcia sempre tenim algún infiltrat del barri marítim.En el meu càs,jó només sóc arlequinat i només m´importa el meu club.Salut. :scut :bandera :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #5 el: 07 de Maig de 2009, 18:54:16 pm »

Veig que el tema ha tingut ràpida resposta. Molts igual diuen que aixo es compatible i tal i tal i tal pero per a mí, el COR nomès pot tenir un equip de futbol.

Qué faran els dualistes aficionats sabadell-fcb si diumenge no es clasifica el Sabadell i el fcb es proclama campio de lliga?  Aniràn a celebrar el titol una hora més tard del disgust més gran en molts anys a la creu alta?  Jo no ho entendria de cap manera. O sí: es que primer son del fcb i després els hi fa una miqueta de gràcia el Centre d´Esports.

Que es treguin les caretes d´una vegada!!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #6 el: 07 de Maig de 2009, 18:59:07 pm »
La veritat es que veient les respostes,em sento molt orgullós de pertànyer a la gran família arlequinada.Som un club modest,históric i amb un sentiment a prova de bombes :scut :bandera els del barri marítim que s´en vagin a la platja.... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #7 el: 07 de Maig de 2009, 19:02:20 pm »
Doncs jo si que ho hages canviat,i el diumenge passat ja hauríem celebrat el play off i no esperar aquest diumenge :mml:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 07 de Maig de 2009, 19:07:58 pm »
No es pot ser de dos equips de futbol... Pots tenir tantes simpaties com vulguis per tants equips com vulguis... pero només es pot ser d'un equip... el cor nomes reacciona igual per un equip... i els gols nomes es canten al maxim per un equip. Jo em reconec, com a minim de 2 equips mes gairebe al primer nivell com el Sabadell... pero no es pot comparar el que se sent amb el Sabadell que amb els altres dos. No es pot ser del Sabadell i del Barça ni del Sabadell i del Madrid... pots ser del Sabadell i llavors preferir el Barça... pero per sobre només hi pot haver un equip.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #9 el: 07 de Maig de 2009, 19:13:11 pm »
No es pot ser de dos equips de futbol... Pots tenir tantes simpaties com vulguis per tants equips com vulguis... pero només es pot ser d'un equip... el cor nomes reacciona igual per un equip... i els gols nomes es canten al maxim per un equip. Jo em reconec, com a minim de 2 equips mes gairebe al primer nivell com el Sabadell... pero no es pot comparar el que se sent amb el Sabadell que amb els altres dos. No es pot ser del Sabadell i del Barça ni del Sabadell i del Madrid... pots ser del Sabadell i llavors preferir el Barça... pero per sobre només hi pot haver un equip.

Estic completament segur, és a dir, tinc l'absoluta certesa, de que tú sabies el que volies dir quan has escrit aquest post.

Ara, el resultat pot indicar el contrari eh ?  :tongue3:
Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Maig de 2009, 19:18:16 pm »

Estic completament segur, és a dir, tinc l'absoluta certesa, de que tú sabies el que volies dir quan has escrit aquest post.

Ara, el resultat pot indicar el contrari eh ?  :tongue3:

xDDD

Ja me n'he adonat quan l'he publicat pero m'ha fet mandra retocar-lo... qui em vol entendre ja m'enten!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 07 de Maig de 2009, 19:42:33 pm »
si rotundo, y hasta los 6 del Bernabeu por el empate nuestro en el mini tmb  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 07 de Maig de 2009, 19:45:38 pm »
La resposta cau pel seu propi pes.  I sobre això de les celebracions voldria remontar-se a Maig de 1.993.  Aquell dia el CE Sabadell va jugar l´últim partit a Segona A, perdent al camp del Marbella per 4-1.  Tots recordarem que després es va encadenar un altre descens "als despatxos".... continuo, aquell dia el FCB de Johann Cruyff (anomenat "dream-team"), guanyava la segona de les lligues afortunades de Tenerife....   Els carrers de la ciutat plens, celebració desbocada i la sort del Sabadell oblidada totalment per aquestes masses influenciables i televisives....     Això va marcar un abans i un després en la meva manera de valorar la incidència aplastant sobre els afeccionats del gegant esportiu que tenim al costat....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #13 el: 07 de Maig de 2009, 19:51:50 pm »
el ayuntamiento de nuestra ciudad no deberia dejar el domingo ningun tipo de celebracion que no sea la clasificacion del Sabadell para las fases de ascenso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 07 de Maig de 2009, 19:52:56 pm »
el ayuntamiento de nuestra ciudad no deberia dejar el domingo ningun tipo de celebracion que no sea la clasificacion del Sabadell para las fases de ascenso  :beer2 :beer2

¿ I com ho pot impedir? :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #15 el: 07 de Maig de 2009, 19:58:14 pm »

Prohibit prtar samarretes del Barça i qui en porti, multa de 600euros que aniràn a parar al CE Sabadell.  :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #16 el: 07 de Maig de 2009, 20:02:00 pm »

Prohibit prtar samarretes del Barça i qui en porti, multa de 600euros que aniràn a parar al CE Sabadell.  :Paletas:

coche que vean tocando el claxon con una bandera del Barça multa, y eso lo haria para cualquier titulo sea del Barça del Madrid solo lo permitiria si el Sabadel o algun equipo de la ciudad consiguiera algun ascenso o titulo, se que no aran nada de esto pero yo lo aria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #17 el: 07 de Maig de 2009, 20:02:26 pm »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 07 de Maig de 2009, 20:03:27 pm »
jo diumenge ho tinc molt clar, durant el partit del sabadell amb camiseta arlekinada i després a veure el barça amb camiseta culé. i a qui no li agradi que no miri  :beer2
:ok :clap :clap :clap :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #19 el: 07 de Maig de 2009, 20:03:59 pm »
Això diga-li a la policia...  :Paletas: