Enquesta

El Sabadell s'ha enfrontat al Barça en competició oficial en moltes ocasions. Qui preferies que guanyes cas d'haver-ho viscut. O qui preferiries que guanyes quan aquests enfrontaments algun dia es puguin repetir ?

Sempre el Sabadell
Sempre el Braça
Segons les circumstàncies...pe r exemple de classificació

Autor Tema: En un Sabadell Barça de lliga. Qui preferies o preferiries que guanyés ?  (Llegit 5879 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: En un Sabadell Barça de lliga. Qui preferies o preferiries que guanyés ?
« Respondre #20 el: 08 de Maig de 2009, 19:33:19 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Un altre fil igual; :ostres
Quines preguntes de fer,en un forum del Sabadell, de fet hi ha gent per tot  SABADELL  :scut :bandera
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #21 el: 08 de Maig de 2009, 19:51:08 pm »
Cuanto culé camuflado de :bandera pulula por aquí... :exxxx

En la ciudad de SABADELL ,sienpre ha habido mas aficionados del BARSA y del MADRID ,QUE DEL SABADELL, lo querais hacerdar o no.

Pero es que yo no niego esto, lo que me ****, LO QUE ME CORROE, son los que se llenan la boca de arlequinadismo pero a la hora de la **** verdad prefieren a sus otros equipos, se llamen como se llamen: Barça, Madrid o Lepanto...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 08 de Maig de 2009, 20:01:10 pm »
5-0 a favor del CE Sabadell FC, estiguin com estiguin els dos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 12 de Maig de 2009, 14:02:08 pm »
sempre el sabadell
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #24 el: 12 de Maig de 2009, 14:56:32 pm »
Cuanto culé camuflado de :bandera pulula por aquí... :exxxx

En la ciudad de SABADELL ,sienpre ha habido mas aficionados del BARSA y del MADRID ,QUE DEL SABADELL, lo querais hacerdar o no.

Pero es que yo no niego esto, lo que me ****, LO QUE ME CORROE, son los que se llenan la boca de arlequinadismo pero a la hora de la **** verdad prefieren a sus otros equipos, se llamen como se llamen: Barça, Madrid o Lepanto...

En això estic amb tu :angel:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #25 el: 12 de Maig de 2009, 15:03:02 pm »
Els culés que s´envagin a la platja del barri marítim,els merengones que s´envagin a los mandriles.A LA NOVA CREU ALTA NOMÉS VOLEM ARLEQUINATS!!!!!!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #26 el: 12 de Maig de 2009, 15:34:34 pm »
Els culés que s´envagin a la platja del barri marítim,els merengones que s´envagin a los mandriles.A LA NOVA CREU ALTA NOMÉS VOLEM ARLEQUINATS!!!!!!!!!!

y los que somos del sabadell y simpatizamos con el barça podemos entrar??nos das permiso encigalat??
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #27 el: 12 de Maig de 2009, 15:42:26 pm »

Doncs hauras d'aguantar a arlequinats simpatitzants del barça durant molts anys, tots els anys fins que jo pugui anar al camp. I per cert, BENVINGUTS a tots els ARLEQUINATS simpatitzants de qualsevol altre club, siguin merengues, de la sabadellenca , del depor, etc...

BARÇA IS CATALONIA.
The pride of Catalunya

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #28 el: 12 de Maig de 2009, 15:48:04 pm »
Barça Mai

CES 4ever!!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Xandri

• Visitant
« Respondre #29 el: 12 de Maig de 2009, 16:01:59 pm »

Doncs hauras d'aguantar a arlequinats simpatitzants del barça durant molts anys, tots els anys fins que jo pugui anar al camp. I per cert, BENVINGUTS a tots els ARLEQUINATS simpatitzants de qualsevol altre club, siguin merengues, de la sabadellenca , del depor, etc...

BARÇA IS CATALONIA.
El Barça és de Catalunya, però no tota, forma part de Catalunya. :beer2

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #30 el: 12 de Maig de 2009, 16:22:15 pm »

viva los arlequinados que también somos culés i que vamos todas las semanas ala nca digan lo que digan !!!!!!!!!!!!! :balla
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #31 el: 12 de Maig de 2009, 18:12:40 pm »
Soc soci del Barça. I voldria que guanyés sempre el Sabadell.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #32 el: 12 de Maig de 2009, 19:11:03 pm »
Vagi per davant de tot el meu respecte per totes les opinions,peró segueixo discrepant.No es pot tenir el mateix sentiment per dos clubs alhora,ó un és arlekinat,ó és culé ó és merengue.Una altra cosa és que siguis arlequinat i tinguis simpatia  per un altre club,cosa no necesariament imprescindible.Ah!!!! jó no necessito donar permís a ningú perque vingui al nostre Estadi, la Nova Creu Alta és la casa comú de TOTS els que estimem el Sabadell.I per acabar,, em reafirmo en que el BAR$A IS NOT CATALONIA i que CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB,i que si realment tots els arlequinats volem fer club i volem fer ciutat,hem de difondre el Sabadell,parlar del Sabadell,i fomentar la passió pels colors blanc-i-blaus que en definitiva,SON ELS NOSTRES COLORS,no els d´altres clubs aliens que només ens tenen menyspreu i prepoténcia,a nosaltres i a la resta de clubs modestos de Catalunya.Igualment,no entenc com es pot anar a la Nova Creu Alta a veure el Sabadell amb el xandall ó la samarreta del far$a ó del mandril,per a mí i per a molts arlequinats,aixó és pixar fora de test.Salut. :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #33 el: 12 de Maig de 2009, 20:57:54 pm »
Doncs encara que et sembli impossible, pot existir. Entre els dos clubs ho tinc clar, aquest diumenge poden anar al camp nou a celebrar la lliga, estava a la NCA pq el Sabadell sempre anirà en primer lloc. A tot arreu (amics i coneguts) em coneixen pel meu Sabadell i no per això deixo de ser simpatitzant culé. Rebenta moltíssim anar a veure el meu Sabadell i escoltar crits contra Can Fanga ( com si estiguessim a ple pirineu ) que no venen a res ( aquí també som pixapins camacus ).

Doncs quan he anat alguna vegada al Camp Nou amb la samarreta del Sabadell no m'han dit que pixo fora de test, sinó que la majoria de gent s'ha preocupat de preguntar-me que tal ens anaven les coses. Una altre cosa es que no ens agradi el centralisme dels mitjans de comunicació... aquí ja estaria més d'acord.
The pride of Catalunya

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #34 el: 12 de Maig de 2009, 21:18:08 pm »
Vagi per davant de tot el meu respecte per totes les opinions,peró segueixo discrepant.No es pot tenir el mateix sentiment per dos clubs alhora,ó un és arlekinat,ó és culé ó és merengue.Una altra cosa és que siguis arlequinat i tinguis simpatia  per un altre club,cosa no necesariament imprescindible.Ah!!!! jó no necessito donar permís a ningú perque vingui al nostre Estadi, la Nova Creu Alta és la casa comú de TOTS els que estimem el Sabadell.I per acabar,, em reafirmo en que el BAR$A IS NOT CATALONIA i que CATALUNYA ÉS MÉS QUE UN CLUB,i que si realment tots els arlequinats volem fer club i volem fer ciutat,hem de difondre el Sabadell,parlar del Sabadell,i fomentar la passió pels colors blanc-i-blaus que en definitiva,SON ELS NOSTRES COLORS,no els d´altres clubs aliens que només ens tenen menyspreu i prepoténcia,a nosaltres i a la resta de clubs modestos de Catalunya.Igualment,no entenc com es pot anar a la Nova Creu Alta a veure el Sabadell amb el xandall ó la samarreta del barcelona ó del mandril,per a mí i per a molts arlequinats,aixó és pixar fora de test.Salut. :beer2 :scut :bandera

em sembla molt malament que la gent vagi a la nova creu alta amb samarretes del madrid o barça, jo mai ho faria!
I aixo de que no es pot tenir el mateix sentiment per dos clubs ho diras tu,pero jo el tinc y em dona la mateixa satisfaccio una victoria del sabadell com una del barça,aixo es el que et molesta??que jo puc estimar 2 equips y tu no??dons aquest es el teu problema nano!
I en un sabadell-barça sempre anire amb el equip de la meva ciutat.
« Darrera modificació: 12 de Maig de 2009, 22:39:56 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #35 el: 12 de Maig de 2009, 21:23:01 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Jo crec que si que es pot tenir dos clubs de referencia ,i a Sabadell en tenim l'exemple i no parlo ni del Barça ni del Madrid,sino de gent que ha vingut d'altres pobles i s'han fet del Sabadell oro no per aixó an deixat l'equip de seu poble.
 :consol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #36 el: 25 de Maig de 2009, 13:06:15 pm »
Sóc molt més arlequinat que culé, o sigui que SABADELL SEMPRE!!!!
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!