Autor Tema: EL DIUMENGE AL FINAL DEL PARTIT SALTAREU AL CAMP?  (Llegit 4714 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
EL DIUMENGE AL FINAL DEL PARTIT SALTAREU AL CAMP?
« el: 07 de Maig de 2009, 23:19:35 pm »
Si al final ens classifiquem, espero que si i aixi sera, saltareu al camp a celebrar-ho???

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
Re: EL DIUMENGE AL FINAL DEL PARTIT SALTAREU AL CAMP?
« Respondre #1 el: 08 de Maig de 2009, 00:36:29 am »
yo solo saltare si suben a 2ºA, porque despùes de este partido quedan mas por delante,i aunque entremos en los playoff aun no emos ganado nada

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 08 de Maig de 2009, 00:39:34 am »
Company, et recordo que saltar al camp esta totalment prohibit. I no perque ho digui jo, sino perque ho diu la llei. Em sembla d'una irresponsabilitat i d'una falta de ... increible plantejar aquest post. A part de burlar la llei, que pretens celebrar saltant al camp?

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #3 el: 08 de Maig de 2009, 00:40:30 am »
només falta això, que saltessim al camp i la federació ens posi 1 partit de sanció.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 08 de Maig de 2009, 00:52:51 am »
només falta això, que saltessim al camp i la federació ens posi 1 partit de sanció.
Ens farien anar a jugar el playoff a l'Olímpic d'Egara. Nooooo! siusplau.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat davi19

• Infantil
  • a por la cultural
« Respondre #5 el: 08 de Maig de 2009, 00:56:14 am »
lo ke si ke es verda ke abra mas de un personaje suerto ke saltara al campo, i no lo digo por mi ee

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 08 de Maig de 2009, 01:08:45 am »
Company, et recordo que saltar al camp esta totalment prohibit. I no perque ho digui jo, sino perque ho diu la llei. Em sembla d'una irresponsabilitat i d'una falta de ... increible plantejar aquest post. A part de burlar la llei, que pretens celebrar saltant al camp?

Pues es bonito saltar al campo en un ascenso, sobretodo si es campo de un rival  :icon_mrgreen:

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 08 de Maig de 2009, 01:25:06 am »

Pues es bonito saltar al campo en un ascenso, sobretodo si es campo de un rival  :icon_mrgreen:

Tu lo has dicho... en un ascenso. No en una clasificacion de play-off. Ojo... y te lo dice alguien que salto al cesped de La Magdalena el 2001.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #8 el: 08 de Maig de 2009, 02:23:23 am »

Tu lo has dicho... en un ascenso. No en una clasificacion de play-off. Ojo... y te lo dice alguien que salto al cesped de La Magdalena el 2001.

Yo en campo del Lleida, del ultimo ascenso del celta a 1a :) yo en un ascenso lo veo logico que la gente salte  :ok

Desconnectat davi19

• Infantil
  • a por la cultural
« Respondre #9 el: 08 de Maig de 2009, 15:03:32 pm »
si este domingo nos clasificamos i kereis saltar al campo saltar, luego si perdemos por culpa del arbitro saltar tb pa darle  :icon_mrgreen:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #10 el: 08 de Maig de 2009, 15:31:37 pm »
yo no creo que salte, pero dependen como vayan las cosas el domingo asi are :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #11 el: 08 de Maig de 2009, 16:58:19 pm »
No crec que sigui apropiat saltar, a part de les multes i de que encara no s'haurà aconseguit res, sinó saltem els jugadors es podran quedar al camp a celebrar-ho, si saltem, aniran corrents cap al vestuari.

SALTAR AL CAMP NO TÉ CAP AVANTATGE
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #12 el: 08 de Maig de 2009, 18:13:47 pm »
Crec que saltar al camp no es gens adequat en cap de le situacions possilbes, ja que si guanyem encara no haurem aconseguit res i hem de concervar la gespa, si perdem haurem de fer uns dies de reflexio i no estarem per celebrar res.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 08 de Maig de 2009, 18:28:38 pm »
Si salteu al camp, al club li posaran una multa de 3.000€, i a sobre es pot espatllar la gespa per a les eliminatòries.

Espero que la seguretat privada i si cal els mossos facin la seva feina.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #14 el: 08 de Maig de 2009, 19:47:25 pm »
mejor saltamos cuando el equipo se juegue el último partido de play-off a vida o muerte y en caso de acabar ganando dicho partido... seria inevitable saltar. Pero mientras no hagamos el cabra ya que nos vamos a perjudicar a nosotros mismos. Si quereis celebraciones este domingo, nos vamos todos a la plaça Sant Roc i liamos una buena :happy2: :happy2: :bandera :happy2:  :happy2::bandera :balla :balla
@javi_gt86

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #15 el: 08 de Maig de 2009, 20:24:00 pm »
Hi ha molts motius per no saltar , entre altres pk kom ja s'ha dit no haurem aconseguit res. No caiguessim en l'error de l'any del primer playoff , que el clima va ser massa euforic i aixi ens va anar a Burgos al cap de cuatre dies , fent el ridicul amb el cabell pintat

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 08 de Maig de 2009, 21:21:26 pm »
Jo no veig que hagi de fer mal a ningú el que se salti al camp a l´acabar el partit.   Es va fer el dia del Peralta, del Peña Sport, del Crevillente,  del Caudal i altres més.... és clar que hauria d´ésser una cel.lebració molt moderada (perquè l´objectiu aconseguit encara no és massa gran) i amb el degut respecte per la gespa.  En qualsevol cas, ben poques coses tenim l´oportunitat de cel.lebrar i es pot entendre perfectament.... Tampoc és el mateix classificar-se després d´haver guanyat 3-0, que si tots els de dalt perden....

Ara bé, si s´aconseguis finalment l´ascens a Segona A, sí que s´hauria de fer una festa similar a la del dia de l´ascens a Primera....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #17 el: 09 de Maig de 2009, 06:31:36 am »
Jo no perquè em puc trencar coll i barres  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #18 el: 10 de Maig de 2009, 00:26:47 am »
no creo que salte ganando el domingo solo damos un pasito para el gran salto.
ese cadiz oe!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #19 el: 10 de Maig de 2009, 11:36:37 am »
Jo sóc del parer de que NO hi ha motius per saltar al camp. Només certificaríem la classificació pel play-off però no hauríem aconseguit res de res. L'únic que produeix és una multa al nostre club i que es malmeti la gespa del camp.
En cas de que aconseguim el tant esperat ascens a la 2a Divisió, seria més lògic fer-ho ja que hauríem aconseguit alguna cosa important, no com ara que només aconseguiríem la possibilitat d'aconseguir quelcom important.
Grada Jove - La Força Arlekinada