Autor Tema: Diumenge 20:00 (la celebracio post-partit?)  (Llegit 621 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Diumenge 20:00 (la celebracio post-partit?)
« el: 09 de Maig de 2009, 14:57:32 pm »
Ja he vist que la majoria esteu enfastiguejats de tanta celebració culé pels carrers de la nostra ciutat.
Que us semblaria fer una caravana arlequinada si el sabadell es classifica pels play off?
Quedem al final del partit 4, 5 o6 o més cotxes i la liem per la ciutat. Fem un recorregut de nord a sud i amb les banderes, bufandes, samarretes,etc i sense parar de tocar el claxon. Com diuen ells, que n'aprenguin!!.
Bueno, ara que ho penso hauré de portar els nens a banyar-se i a dormir, o sigui que em sembla que la parenta no li farà gràcia. Però deixo aquí la iniciativa per si algú la vol montar. Jo si puc m'apunto.
« Darrera modificació: 09 de Maig de 2009, 15:51:20 pm per WebTeam SBD »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Diumenge 20:00
« Respondre #1 el: 09 de Maig de 2009, 15:08:13 pm »
un dia es un dia, els nens es poden banyar més tard (almenys jo ho fare), i dilluns es festa. Que continui la festa VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat castell33

• Aleví
  • Missatges: 50
Re: Diumenge 20:00 (la celebracio post-partit?)
« Respondre #2 el: 09 de Maig de 2009, 16:44:36 pm »
Si ens clasifiquem pel Play off,hem de demostrar que la rambla es arlequinada i no pas cule,com es pensen molts!!!!!!!!!!!!!!!!Tots amb claxon per la ciutat diumenge al acabar el partit.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Diumenge 20:00 (la celebracio post-partit?)
« Respondre #3 el: 09 de Maig de 2009, 17:11:38 pm »
ja, però es que jo pensava estar fins a les 9 o així donant voltes. A més dilluns no tinc festa, que treballo fora. Com a mínim desde el camp a casa segur que la lio i si la family s'anima doncs rambla avall, encara que estigui tallada, anant travessant un carrer rera un altre.  :anims :cheer :anims
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.