Autor Tema: El Sabadell al "Cor de la ciutat"  (Llegit 2357 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
El Sabadell al "Cor de la ciutat"
« el: 27 de Setembre de 2005, 19:47:11 pm »
Salutacions a tothom,
no sé si algú ha vist avui el capítol del Cor de la ciutat de TV3 i s'ha fixat que en una escena (la protagonitzada per l'actor Joan Massotkleiner) ha sortit el calendari de taula del C.E. Sabadell que es va repartir a començaments d'any al costat de l'ordinador del personatge i també m'ha semblat veure un escut del Sabadell enganxat al lateral de la pantalla de l'ordinador.
M'ha sorprès, més tenint en compte que la sèrie està ambientada a Barcelona (concretament representava Sants).
Un cop més s'ha agermenat el barri de Sants amb el C.E. Sabadell, i ho podem considerar un homenatge més al Pere Mora (que era porter del Sants).
M'ha sobtat positivament, sobretot d'una cadena que ens empatxa de Barça (el Gol a Gol és una vergonya pública).

VISCA EL SABADELL I VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: El Sabadell al "Cor de la ciutat"
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2005, 20:01:27 pm »
L'Escut del Sabadell alla no es casualitat ni homenatge al fill dl Mora ni res...A l'argument de la serie , el pare d massotkleiner representa ke havia jugat dos anys a primera amb el Sabadell de lateral dret

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2005, 20:05:20 pm »
jo no e vist mai la seria...pero per el k em diuen surt molt sabadell no ????
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 27 de Setembre de 2005, 20:10:51 pm »
Al cor de la ciutat MAI a sortit Sabadell, només avui per aixo que a comentat el company Mayolete... On si va sortir Sabadell fa poc va ser a Vendelplà (al 1r capitol de la nova temporada) va sortir el UDIAT i el parc Taulí :yes:

Anys enrere, per TV3 feien una serie rodada integrament a Sabadell... (Laberint d'Hombres)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 27 de Setembre de 2005, 20:23:52 pm »
Anys enrere, per TV3 feien una serie rodada integrament a Sabadell... (Laberint d'Hombres)

ombres, Cudi... ombres... que hombres es una altra cosa... jajaja

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 27 de Setembre de 2005, 20:24:51 pm »

ombres, Cudi... ombres... que hombres es una altra cosa... jajaja

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #6 el: 27 de Setembre de 2005, 20:27:50 pm »
Al cor de la ciutat MAI a sortit Sabadell, només avui per aixo que a comentat el company Mayolete... On si va sortir Sabadell fa poc va ser a Vendelplà (al 1r capitol de la nova temporada) va sortir el UDIAT i el parc Taulí :yes:

Va va, no us queixeu tan..... que bé com diu el Cudi, fa uns anyets us van deidcar tota una sèria ambientada a sabadell. El laberint d'ombres i el DOLENT Salvador Borés jejejje  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #7 el: 27 de Setembre de 2005, 21:09:28 pm »
Que li dónin pel c__ al Cor de la Ciutat!! :veryangry: :veryangry: Mentre havien estat aquí al poble de St Andreu de Palomar, la Unió Esportiva havia sortit diversos cops, el Huari havia sortit jugant al Narcís Sala amb la samarreta del Sant Andreu, el que era presi llavors (Miquel Bacardit) era el seu entrenador i de tant en tant es feia una referència al nostre equip, ara ens han deixat tirats i s'han marxat al barri de Sants!!!

Com que els pobres del Sants fa 40 anys que no fan res (l'Ajuntafems de Bar$alona els va expropiar el camp del carrer Galileu i mai han tornat a ser l'equip poderós d'abans) doncs han hagut de fixar-se en un altre equip, en el Sabadell, a veure si algun dia surt la Nova Creu Alta al Cor!
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2005, 21:13:34 pm per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 27 de Setembre de 2005, 21:13:18 pm »
Que li dónin pel c__ al Cor de la Ciutat!! :veryangry: :veryangry: Mentre havien estat aquí al poble de St Andreu de Palomar, la Unió Esportiva havia sortit diversos cops, el Huari havia sortit jugant al Narcís Sala amb la samarreta del Sant Andreu, el que era presi llavors (Miquel Bacardit) era el seu entrenador i de tant en tant es feia una referència al nostre equip, ara ens han deixat tirats i s'han marxat al barri de Sants!!!

Aixo es cert :yes: pero tingues en compte que no es pot tenir sempre el protagonisme... ;)

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #9 el: 29 de Setembre de 2005, 01:36:41 am »
Benvolguts foreros (sobretot els > 40 anys):  a la serie surt un personatge que em sembla que fa de llogater d'un pis on viu un jove a qui se l'ha mort el pare .  La meva parella em va dir que havia sentit que aquest actor havia jugat al Sabadell.
Pregunta per nota:  sabeu de quin jugador es tracta, i quina demarcacio ocupava al camp ???  ( jo ja ho sé).
No val demanar informació. Als foreros Blanc I blau, Sabadell , Ceba mecànika, Visi, Sabadell Power ,...  si us fixeu en la seva cara i en la calva el podreu reconeixer.    :icon_question:  :icon_question:  :icon_question:  :icon_question:
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2005, 01:56:13 am per Boss.sbd »

Desconnectat Tupau

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #10 el: 29 de Setembre de 2005, 12:10:07 pm »
Realment sóm uns malalts, jo tb ho vaig veure, però em penso que els arlequinats tenim un gen que s'actiba quan surten els nostres quadres. Salut!

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
També surt un banderí
« Respondre #11 el: 29 de Setembre de 2005, 16:13:48 pm »
Moltes gràcies a tots per la informació.
Ahir, a part del calendari i l'adhesiu també es va poder veure un banderí del Sabadell penjat a la paret. Això si, també n'hi havia un del Barça (això no pot faltar mai, que és la religió obligatòria).

Salut i visca el Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 29 de Setembre de 2005, 18:51:04 pm »
Benvolguts foreros (sobretot els > 40 anys):  a la serie surt un personatge que em sembla que fa de llogater d'un pis on viu un jove a qui se l'ha mort el pare .  La meva parella em va dir que havia sentit que aquest actor havia jugat al Sabadell.
Pregunta per nota:  sabeu de quin jugador es tracta, i quina demarcacio ocupava al camp ???  ( jo ja ho sé).
No val demanar informació. Als foreros Blanc I blau, Sabadell , Ceba mecànika, Visi, Sabadell Power ,...  si us fixeu en la seva cara i en la calva el podreu reconeixer.    :icon_question:  :icon_question:  :icon_question:  :icon_question:

Amic Boss Sbd es que jo no puc veure el cor de la ciutat