Autor Tema: ATRACAMENT  (Llegit 3573 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: ATRACAMENT
« Respondre #20 el: 26 de Setembre de 2005, 21:08:34 pm »
No ho vaig veure  :laugh: però segons es rumoreja, fa uns anys teníem un entrenador que en tenía pràctica, jeje.

Repeteixo, no comparteixo aquestes actituds provocatives del Rodri.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #21 el: 26 de Setembre de 2005, 22:54:32 pm »

Si no es fa res a nivell de club, no estaria malament que es montes algun tipus de pitada,mocadorada,... organitzat per les Penyeso aquest mateix Forum.
Tot desde un vessant pacífica i si fotem pressió el dia del Terrassa més que millor.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 27 de Setembre de 2005, 00:04:03 am »

El Pablo Sanz NO VA TOCAR LA PILOTA AMB LA MA  (tot i haver-se estirat)....   i jo estava bastant aprop de la jugada
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #23 el: 27 de Setembre de 2005, 04:34:11 am »
Jo no se kina vista teniu, si va esta clarisim k pablo sanz la toca amb el cap i no amb les mans! Per la tele s'ha vist tambe! K m'expliki l'arbitre com va poder veure akestes mans :veryangry:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 27 de Setembre de 2005, 20:03:10 pm »
Jo no se kina vista teniu, si va esta clarisim k pablo sanz la toca amb el cap i no amb les mans! Per la tele s'ha vist tambe! K m'expliki l'arbitre com va poder veure akestes mans :veryangry:

kullons jos kines ores son akestes descriure al forum? :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 27 de Setembre de 2005, 20:06:14 pm »

No tenia son, i bueno no tinc les obligacions k teniu els petits :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 27 de Setembre de 2005, 20:27:43 pm »

No tenia son, i bueno no tinc les obligacions k teniu els petits :laugh:

cabr...!xDDDDDDD
(ES COÑA EH!)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #27 el: 27 de Setembre de 2005, 20:31:37 pm »
Només dir q les mans del Pablo Sanz són una de les més clares que he vist i escoltat a la Nova Creu Alta, i ho dic pq el tenia al davant meu. Groga i al carrer. i Ja està. Però el q no es pot permetre és q la fef ens xuleji enviant un c***** d'arbitre com aquest. Ja us vaig avisar q amb el gaspar mamon de rival no tenim res a fer.Ah! i Rodri a la hoguera!  >:D  :tongue3:.El St Andreu quedarà entre els 4 primers. juga amb tres més.