Autor Tema: ALGUNS MITJANS INFORMATIUS DE BARCELONA I EL SABADELL  (Llegit 12622 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
ALGUNS MITJANS INFORMATIUS DE BARCELONA I EL SABADELL
« el: 11 de Maig de 2009, 08:23:20 am »
Ja fa dies que estic amb la mosca darrera l'orella respecta alguns mitjans esportius de Barcelona respecta al nostre Sabadell,durant la passada setmana practica-ment només es va parlar del Sabadell en petits apartats dels diaris,mentre es parlava del Sant Andreu i el Barça com equips per assolir el play.off,apart d'una petita cronica del Mundo Deportivo, doncs avui al periodico practicament ens igonora,sino vegeu la cronica
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=611360&idseccio_PK=1011&h=
jo m'estic plantejant de deixar-lo de comprar,comprare l'Avui que al menys parla de Sabadell
 :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
Re: ALGUNS MITJANS INFORMATIUS DE BARCELONA I EL SABADELL
« Respondre #1 el: 11 de Maig de 2009, 08:43:13 am »
Això és perquè a nosaltres ja ens donaven com a classificats pel play-off des de fa bastantes setmanes, i s'han centrat en els que no estaven classificats. De nosaltres van parlar bastant durant algunes setmanes  :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #2 el: 11 de Maig de 2009, 08:45:16 am »
Això és perquè a nosaltres ja ens donaven com a classificats pel play-off des de fa bastantes setmanes, i s'han centrat en els que no estaven classificats. De nosaltres van parlar bastant durant algunes setmanes  :beer2

Si doncs perque no posen el sant Andreu i el Sabadell faran el play-off,potser nomes ho veig jo pro ja veurem els play-off com ens tracten :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

antcarcer

• Visitant
« Respondre #3 el: 11 de Maig de 2009, 09:58:05 am »
Prou de victimismes.

El que cal fer és treure les banderes al balcó, que quan el Barça guanyi la lliga us queixareu una vegada més, semblem la casa de les queixes.

Que aqui molt bla bla, que jo sóc més del Sabadell que ningú, que jo et prometo la lluna ah ah, ia l'hora de la veritat, cuanto te quiero perrito pero pan poquito..

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 11 de Maig de 2009, 10:04:47 am »
Prou de victimismes.

El que cal fer és treure les banderes al balcó, que quan el Barça guanyi la lliga us queixareu una vegada més, semblem la casa de les queixes.

Que aqui molt bla bla, que jo sóc més del Sabadell que ningú, que jo et prometo la lluna ah ah, ia l'hora de la veritat, cuanto te quiero perrito pero pan poquito..

Quien fué hablar, de quejas...xD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 11 de Maig de 2009, 10:15:27 am »
Prou de victimismes.

Igualito, a mi lo que digan los periodicos me da igual, pero lo que hacen en mi club no, siempre quiero lo mejor  :happy2:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 11 de Maig de 2009, 10:19:36 am »
Prou de victimismes.

Igualito, a mi lo que digan los periodicos me da igual, pero lo que hacen en mi club no, siempre quiero lo mejor  :happy2:

Pero creo yo, que eso no te dá derecho cada semana a rajar por cualquier cosa, la gente al final se cansa...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 11 de Maig de 2009, 10:25:18 am »
Prou de victimismes.

Pero creo yo, que eso no te dá derecho cada semana a rajar por cualquier cosa, la gente al final se cansa...

No se cansarán tanto, cuando cada vez lo hacen peor(no sigo por que hay ropa tendida)  :laugh2:

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 11 de Maig de 2009, 10:29:13 am »
pues inda lee el mundo deportivo que dice que el barça que hara una queja a la federacion española por lo de los aspersores el retraso etc manda h.. estos de la diagonal
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 11 de Maig de 2009, 10:54:28 am »
Nomes heu de mirar els diaris de tota la temporada i practicament nomes parlaven dels equips de Barcelona,Gavá,Sant Andreu,badalona,Gramanet i esclar el Barça que tenia un lloc apart,nomes quan es va fer la segona volta que vem aconseguir posar-nos a dalt,durant un parell de setmanes van publicar alguns reportatges
 :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #11 el: 11 de Maig de 2009, 11:18:02 am »
Diari Sport:

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=611339&idseccio_PK=1055&h=

sembla que no ens estimen molt...

A ver, eso de que "no ens estimen".... El que firma la crónica es Quim Domenech, arlequinado reconocido, y no dice ninguna mentira... Es lo que pasó, estamos clasificados y ya está
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #12 el: 11 de Maig de 2009, 11:23:53 am »
Diari Sport:

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=611339&idseccio_PK=1055&h=

sembla que no ens estimen molt...

A ver, eso de que "no ens estimen".... El que firma la crónica es Quim Domenech, arlequinado reconocido, y no dice ninguna mentira... Es lo que pasó, estamos clasificados y ya está

no lo digo por este en concreto lo digo en general pq solo he encontrado este que nos dedique la cronica a nosotros solos... si esta claro q paso lo q paso!
 :beer2
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 11 de Maig de 2009, 11:34:31 am »
No es tracte de que posin cosses que no son,sino que en parlin   que sembla com si no existisim,aixó si quan passa alguna cosa sortim els primers,jo no se si el club te un cap de premsa i el que fa
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #14 el: 11 de Maig de 2009, 11:48:26 am »
No es tracte de que posin cosses que no son,sino que en parlin   que sembla com si no existisim,aixó si quan passa alguna cosa sortim els primers,jo no se si el club te un cap de premsa i el que fa
 :mmmm

Tot això canviarà si pugem, hauran de fer-nos cas per kolllons  :Paletas: :yes: no ens podran ignorar més

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 11 de Maig de 2009, 11:59:35 am »
 :bandera
Esperem que si,pro jo ho dubto una mica  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 11 de Maig de 2009, 13:51:19 pm »
Ja fa dies que estic amb la mosca darrera l'orella respecta alguns mitjans esportius de Barcelona respecta al nostre Sabadell,durant la passada setmana practica-ment només es va parlar del Sabadell en petits apartats dels diaris,mentre es parlava del Sant Andreu i el Barça com equips per assolir el play.off,apart d'una petita cronica del Mundo Deportivo, doncs avui al periodico practicament ens igonora,sino vegeu la cronica
http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=611360&idseccio_PK=1011&h=
jo m'estic plantejant de deixar-lo de comprar,comprare l'Avui que al menys parla de Sabadell
 :rant:
Jo et proposo que compris El Punt. És l'únic que mereix el meu respecte pel que fa a informació relacionada amb el Sabadell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #17 el: 11 de Maig de 2009, 14:18:33 pm »
ara a tv3, parlant de la segona B, "Sant Andreu i Sabadell jugaran els playoffs a segona A, i Terrassa també però per no baixar";a les imatges: Sant Adreu més d'1 minut, Sabadell no arribat a 30 segons i Terrassa més de 30 segons, això es igualtat

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 11 de Maig de 2009, 14:22:25 pm »
Jo et proposo que compris El Punt. És l'únic que mereix el meu respecte pel que fa a informació relacionada amb el Sabadell.

Ja el llegeixo el digital es amb l'Avui "els que mes estan integrats al territori" :wink2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #19 el: 11 de Maig de 2009, 14:31:42 pm »
ara a tv3, parlant de la segona B, "Sant Andreu i Sabadell jugaran els playoffs a segona A, i Terrassa també però per no baixar";a les imatges: Sant Adreu més d'1 minut, Sabadell no arribat a 30 segons i Terrassa més de 30 segons, això es igualtat
Sí, i només es veu la celebarció dels jugadors de l'Alcoyano!!!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)