TEMA DIRECTIVA
Mireu, jo realment no estic d'acord amb moltes coses de la directiva peró cert es que la majoria de vegades fan el que poden. Ara bé, hauríen de saber escollir entre els directius que valen la pena i els que simplement, els agrada sortir a la foto, que en són molts.
Fan el que poden, per que al Vallès si hi ha algú disposat a invertir 200.000€ en el fútbol, ràpid vé algú del Barça, el convenç amb un 'palco' i se'l emporta cap al Camp Nou a invertir. És com un cas silenciat: l'Akasvayu. Patrocinaba el bàsquet de Girona i de Vic (ACB i Leb or) posant molts calers, peró any abans de quebrar ja es parlava que deixaria el Girona per patrocinar al Barça (ja els volíen fotre el patrocini), peró va quebrar i van passar d'ells. Sin dinero no hay paraíso, vaja.
I es que al camp nou per fotre enlaire als patrocinadors ho ténen fàcil: et cedeixen un palco i unes relacions amb persones importants del món dels negocis i llestos. Funciona així i no hi ha res a fer.
Per exemple: a MANRESA el bàsquet es financia sobretot dels casi 200 patrocinadors petits. Peró a ells els fan més cas per que són a la màxima categoria des de sempre. A SABADELL caldria ascendir, ja que a 2aB no fot un duro ningú. De fet, moltes valles de la NCA són buides per que ningú vol posar ni cinc. I fa anys no eren buides, cert, peró moltíssimes no pagaven o pagaven una misèria. Sé casos de valles que pagaven menys que altres en camps de regional, us ho juro.
Per això, els entenc perfectament quan volen arreplegar el que sigui i d'on sigui, per que tot i que som el Sabadell, per al nostre club treure 6000 euros és un miracle.
I per això deuen passar de vegades coses com les dels horaris i tv3, que diuen que és la nostre.
TEMA ELIMINATÒRIA
Crec que un 0-0 podria ser un grandíssim resultat, en serio. Allà qualsevol empat -excepte a 0- ens faria passar. Per a mí, el més important és mantenir la nostra porteria a 0 i si a sobre marquem, millor.
No sé per què, tinc bons presentiments per aquesta eliminatòria. Ojalà s'acompleixin!