Quants han vingut?
Crec que 2 autocars.
Avui he parlat amb una parella de la Cultural Leonesa que van arrivar ahir.
Diu que van venir 25 ahir i que avui arrivaven els 2 autocars (calculo que seran uns 150 o així en total).
Per cert, deu ni doret el cartell publicitari, ahir em vaig dedicar a fer-li una foto i tot, i és q mira q n'arrivaria a trobar d pegues....
1- tot de color vermell, amb tanta lletra, i sobre fons groc fa mal la vista.
2- El dia i la hora q crec q és el més important, és el que possem més petit i en minúscula al mig.
3- La hora es possa 18:00 H , no 18,00 h. , sort q possa la h. que si no semblaria que costés 18,00 € la entrada xDD, apart q possin 17 DE maig, no 17 maig, mira q n'hi ha de coses en el cartell i es volen estalviar el "DE".
4- " Amb tu ho aconseguirem" es pot possar en un altre color diferent, una mica més petit i amb una lletra una mica més maca, no tan gros i tan junt amb la resta d'informació.
5- DIA D'AJUDA AL CLUB, sembla que les entrades costin més del compte, qualsevol persona q sàpiga q les entrades normalment costen 15-16 € ja deu pensar q aquest cop com a mínim pagaran 20 € pel partit. Si de cas q possin dia d'ajuda del soci al club, almenys perq quedi clar q la resta de gent q precisament són els q llegiran el cartell, pagaran el mateix q sempre.
En fi...ja em criticat el famós cartellet.