Autor Tema: C.E. Sabadell - Cultural leonesa  (Llegit 118367 cops)

0 Usuaris i 19 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2413
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #300 el: 13 de Maig de 2009, 08:21:39 am »
La veritat, és que aquest cop, la directiva s'ho ha treballat molt bé.

Ara, els que no hem de fallar, som nosaltres.

Que la directiva s'ho ha treballat molt be?

Hostia, em foteu molta gracia ultimament... quina poca capacitat de discurrir que hi ha en aquest forum.

La p****a era jugar dissabte a les 16:30h i mes veient com el St Andreu havia xutat a tv3...tenim el partit com cada diumenge...nomes cal fer una bona entrada per espantar la cultural, i que els jugadors posin de la seva part...

Si pensem que els jugadors de la Cultural s'espantaràn per les 8.000 persones que aniràn al camp, nem arreglats. A més, l'afició del Sabadell no està acostumada a provocar ambients "infernals" si l'equip surt aplatanat, com a mostra el darrer partit contra l'Alcoyano, 9.000 persones i res de res... En tot cas, s'espantaràn si veuen davant un equip que els presiona, que els ataca, que vol portar la iniciativa i que està disposat a fer el partit perfecte.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #301 el: 13 de Maig de 2009, 10:13:32 am »

Hostia, em foteu molta gracia ultimament... quina poca capacitat de discurrir que hi ha en aquest forum.

hòstia fum!
s'ho haurà treballat més o menys
l'important era que el partit es jugués a un horari i dia més convenient,  doncs SI perquè no dir-los-hi que ho han fet bé, Aquí no estem per anar contra ningú estem per anar contra el que ens perjudica i quan saben rectificar també és bo agraïr-ho,

ara el que cal és que es belluguin per una presència massiva d'arlekinats a LEON,  no ho demano pas personalment, jo ja tinc els bitllets des d'ahir  i sé que uns quants més també ho tenen,  ara falta que la majoria només els calgui fer l'esforç de demanar festa el dilluns, tema desplaçament i entrada s'ha de sol.lucionar per meys de 60 €  i aixó la directiva si vol pot

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #302 el: 13 de Maig de 2009, 11:16:49 am »
Tothom té la seva manera de reivindicar
a mi no m'enganyen (em penso) però l'important en aquest cas és que hagin canviat i els ho agraeixo
ara els demano facilitats pel desplaçament massiu a LEON ells poden

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #303 el: 13 de Maig de 2009, 14:31:44 pm »
Que bé lo del horari, perquè jo mateix, no podia anar dissabte i ja tenia pensat veure-ho pel 33, ara la cosa cambia i faré tot el possible per anar-hi al camp amb la noia. El desplaçament a Lleó ja será una altra historia, de moment es massa lluny i molt costós, únicament hi aniria si la directiva es treballa una bona oferta
@javi_gt86

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #304 el: 13 de Maig de 2009, 15:34:17 pm »
los de tvres les ofrecian 14.000 al sabadell

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #305 el: 13 de Maig de 2009, 15:35:29 pm »
anda que tb los del mundo deportivo.. abla en un apartado del sabadell con la foto de los aficionados que son del alcoyano

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3654
  • You will never walk alone
« Respondre #306 el: 13 de Maig de 2009, 16:26:31 pm »
A l'anada, es a dir, aquest diumenge proposaria un partit molt ofensiu  i defensiu a la vegada. Important marcar per tenir una mica encarrilada la eliminatoria i sobretot no encaixar cap gol.. espero que els qui juguin es deixin la pell al camp en aquest sentit i tambe els davanters han d'afinar punteria i sobretot probar i crear ocasions ja siguin centrades, xuts..etc..

De cara a la tornada segons el resultat, si per exemple a casa guanyem 2-0, alla proposaria un partit molt defensiu per no encaixar cap gol i com ells s'obriran, nosaltres hem d'aprofitar les contras(carralerooo :ejem :Paletas:)
Visca el Sabadell!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #307 el: 13 de Maig de 2009, 16:34:27 pm »
Bravo per la directiva :clap Ara síq ue hi podré anar :mml: :mml: :mml: :dance :dance :dance

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #308 el: 13 de Maig de 2009, 16:51:59 pm »
aquesta serà el possible 11 titular de la cultural:

Bermúdez(1979/1'91/81)
Ant.Moreno (1983/1'85/78)     Goicoetxea(1983/1'78/78)   Santi Santos (1984/1'82/78)   Gorka Garcia (1975/1'77/73)
                                                                                                                                      1 temp. 1ª
                                                              Javi Castellano (1987/1'85/82)                     

Chema (1976/1'70/67)       Ivan Mateo (1981/1'80/72)      Ruben García (1981/1'76/70)      Oscar Rico (1985/1'77/74)
  exvalladolid 1ª 7 temp.

Marco Paixao (1984/1'85/76)

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #309 el: 13 de Maig de 2009, 16:59:41 pm »
weno, pos jo no podré anar. ja veuré el resum a l'arlekinat dilluns ...

jo segurament tampoc... es una pena pero tot sigui pq com mes gent hi vagi millor i espero que animeu per nosaltres!!!  :bandera
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #310 el: 13 de Maig de 2009, 17:05:38 pm »
El partit d'aquest diumenge serà dirigit pel Sr. Daniel Jesús Trujillo Suárez (Tenerife)
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2413
« Respondre #311 el: 13 de Maig de 2009, 17:13:04 pm »
A l'anada, es a dir, aquest diumenge proposaria un partit molt ofensiu  i defensiu a la vegada. Important marcar per tenir una mica encarrilada la eliminatoria i sobretot no encaixar cap gol.. espero que els qui juguin es deixin la pell al camp en aquest sentit i tambe els davanters han d'afinar punteria i sobretot probar i crear ocasions ja siguin centrades, xuts..etc..

De cara a la tornada segons el resultat, si per exemple a casa guanyem 2-0, alla proposaria un partit molt defensiu per no encaixar cap gol i com ells s'obriran, nosaltres hem d'aprofitar les contras(carralerooo :ejem :Paletas:)

Alguna vez he divagado de cómo afrontar estas eliminatorias a doble partido y he llegado a la conclusión de que si el primer partido lo juegas en casa y el segundo fuera, lo que interesa es plantear un partido tranquilo en la ida (tratando de no cometer ningún error defensivo y tratar de conseguir algún gol favorable pero sin perder la cabeza) y en la vuelta tratar de plantear un partido más de ida y vuelta, con el handicap de que en este partido los goles a favor valen doble. Conclusión: partido calmado en la ida y más ofensivo en la vuelta, dónde cada gol en campo visitante vale su peso en oro... Desde mi punto de vista, a no ser que seas muy superior al rival, jugando en casa tienes más que perder que de ganar. Así, es bueno jugar el partido de vuelta fuera, porque suele ser un partido más "desmelenado" y en ese caso tus goles valen doble, siempre y cuando sepas contrarestar el empuje del rival...
« Darrera modificació: 13 de Maig de 2009, 17:18:59 pm per J.R.G. »

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #312 el: 13 de Maig de 2009, 17:36:19 pm »
Nose si estará puesto o no pero si no lo está mirad...

http://www.la-cronica.net/2009/05/13/deportes/viaje-y-entrada-gratis-para-la-aficion-35418.htm

vaya lujazo.. a ver si nos hacen lo mismo.. que lo dudo xD

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #313 el: 13 de Maig de 2009, 17:43:25 pm »
Estoy con FUM FUM FUM no os creais que tenemos una directiva que mira para los socios lo que pasa que primero tragaron y en cuando han visto lo del Sant Andreu han ido detras,pero lo mas importante es llenar l campo y a amedrentar a los de la cultural ojo hay que ganar y que no nos marquen.Vivael CE SABADELL

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #314 el: 13 de Maig de 2009, 17:43:55 pm »
Nose si estará puesto o no pero si no lo está mirad...

http://www.la-cronica.net/2009/05/13/deportes/viaje-y-entrada-gratis-para-la-aficion-35418.htm

vaya lujazo.. a ver si nos hacen lo mismo.. que lo dudo xD

Com es te que fer

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7234
« Respondre #315 el: 13 de Maig de 2009, 18:05:03 pm »

TEMA DIRECTIVA

Mireu, jo realment no estic d'acord amb moltes coses de la directiva peró cert es que la majoria de vegades fan el que poden. Ara bé, hauríen de saber escollir entre els directius que valen la pena i els que simplement, els agrada sortir a la foto, que en són molts.

Fan el que poden, per que al Vallès si hi ha algú disposat a invertir 200.000€ en el fútbol, ràpid vé algú del Barça, el convenç amb un 'palco' i se'l emporta cap al Camp Nou a invertir. És com un cas silenciat: l'Akasvayu. Patrocinaba el bàsquet de Girona i de Vic (ACB i Leb or) posant molts calers, peró any abans de quebrar ja es parlava que deixaria el Girona per patrocinar al Barça (ja els volíen fotre el patrocini), peró va quebrar i van passar d'ells. Sin dinero no hay paraíso, vaja.

I es que al camp nou per fotre enlaire als patrocinadors ho ténen fàcil: et cedeixen un palco i unes relacions amb persones importants del món dels negocis i llestos. Funciona així i no hi ha res a fer.

Per exemple: a MANRESA el bàsquet es financia sobretot dels casi 200 patrocinadors petits. Peró a ells els fan més cas per que són a la màxima categoria des de sempre. A SABADELL caldria ascendir, ja que a 2aB no fot un duro ningú. De fet, moltes valles de la NCA són buides per que ningú vol posar ni cinc. I fa anys no eren buides, cert, peró moltíssimes no pagaven o pagaven una misèria. Sé casos de valles que pagaven menys que altres en camps de regional, us ho juro.

Per això, els entenc perfectament quan volen arreplegar el que sigui i d'on sigui, per que tot i que som el Sabadell, per al nostre club treure 6000 euros és un miracle.

I per això deuen passar de vegades coses com les dels horaris i tv3, que diuen que és la nostre.

TEMA ELIMINATÒRIA

Crec que un 0-0 podria ser un grandíssim resultat, en serio. Allà qualsevol empat -excepte a 0- ens faria passar. Per a mí, el més important és mantenir la nostra porteria a 0 i si a sobre marquem, millor.

No sé per què, tinc bons presentiments per aquesta eliminatòria. Ojalà s'acompleixin!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2025
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #316 el: 13 de Maig de 2009, 18:20:33 pm »
Jo estic amb tu Kitanovsky, crec que serà un partit de 0-0. Tinc la impersió que serà una eliminatoria calcada al Mallorca B. Espero que acabi igual. (Sant David De Navas).
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #317 el: 13 de Maig de 2009, 18:27:08 pm »
no ganaremos 4-1 y 1-1 alli tienen una jugosa prima los jugadores se an a comer a quien sea a por ellos oeoeooeoeooeoeoeooe oeoeoeoeoeoeoeoeoeo oeoeoeoeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee eeee ya queda menos oeoeeeeeeee :visca :visca :visca :visca :visca :bandera :bandera :bandera :bandera :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla
« Darrera modificació: 13 de Maig de 2009, 19:06:53 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12551
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #318 el: 13 de Maig de 2009, 19:14:52 pm »

Si és que a poc que facin, alguns ens quedem contents. El problema és que s'ha estat molt temps sense pensar en el soci, i ens tenen acostumats a emprenyar-nos habitualment.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

joseph

• Visitant
« Respondre #319 el: 13 de Maig de 2009, 20:01:15 pm »

Si és que a poc que facin, alguns ens quedem contents. El problema és que s'ha estat molt temps sense pensar en el soci, i ens tenen acostumats a emprenyar-nos habitualment.

Si creieu que el tema de tracta al soci es correcte, estic molt amb desacord , jo no veig per en lloc que ser soci al Sabadell sigui una ganga en relació al no soci.
Mai entendré que un Play Off que TOTS els socis ens mereixem per la nostra constancia, una entrada tan sols hagi una diferencia de 5 Euros, per molt que volgueu estar al costat del club.
Jo sempre pensaba que ser soci a de comportar unes ventatges en vers al aficionat esporádic i la veritat no o veig.
Que em diguin al principi de temporada, tot plegat val X, i deixin de sangrar-nos, i espereu la propera Copa del Rey, es pagará per veura per exemple un Real Unión, perqué diran que no entra amb el carnet.
En fí la propera ja faré de simple aficionat, que entre els 5  a 10 euros que anirán sortin, em sortirá més a compta.