Autor Tema: C.E. Sabadell - Cultural leonesa  (Llegit 115873 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #500 el: 17 de Maig de 2009, 21:15:10 pm »
El resultado no lo veo malo.... pero el tema entradas siguo pensando ke la directiva la **** , no puedes poner ese precio en las entradas , pensar ke con la masa social ke somos no iremos a ninguna parte . Hoy yo pongo la entrada a 5 Euros y si calculas ms o menos ke de cada 10 entradas de no socios 1 se pudiera enganchar .... hoy estabamos los de siempre y poco mas . Estoy deacuerdo ke kien va es porke realmente kiere a este club , pero para hacer nuevos socios tenemos ke facilitarles la entrada ....O eso o como dijo nuestro presi " el ke kiera pagar 5 euros ke se vaya al campo del Can Rull...

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #501 el: 17 de Maig de 2009, 21:18:17 pm »
SABADELL 1- CULTURAL 1

anda q els comentaristes de radio León ens han deixat macos... xD segons aquesta gent a León ens han de caure 5, 6o 7... ja veuràn ja!!!! ànim Sabadell!!

Si pensen això, ens va de fabula!!!
amb Pep, i Juve, els donem la del pulpo a casa seva, estic segurisim.  :yes:

En tot cas els hi cauen a ells 5 o 6 i... que n'aprenguin!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #502 el: 17 de Maig de 2009, 21:21:12 pm »
Empate a 1 que deja la eliminatoria muy abierta.
La verdad y dsp de ver la primera mitad creo que tenemos q dar por bueno el resultado, ellos han planteado un partido muy correcto en todas las líneas y se han encontrado con un gol de falta tempranero.
Sobre nosotros, una primera mitad muy pero q muy perdidos en el campo y una segunda parte en la cuál se a mejorado bastante, suficiente almenos para q ellos no crearan ocasiones y q nosotros en una de las ocasiones q teniamos metieramos el empate.

En fin... será difícil pero hay q morir en el intento. Ahora mismo la eliminatoria creo q estaría a 60 % para ellos y 40 % para nosotros, porcentaje suficiente para creer en nuestras posibilidades q creo q las tenemos.

Sobre el tema afición al final no se a llenado el campo como era d esperar con estos precios. Hablariamos de 5000 personas? Una buena entrada pero pienso q insuficiente para un Play Off d ascenso a 2ª A en una ciudad como la nuestra.

Y sobre lo q deciis de la afición visitante yo por lo q he visto han tenido una actitud muy correcta, animando siempre a los suyos y sin buscar ningún tipo de conflicto con la afición del Sabadell, cosa q si q han buscado algunos d nuestra afición  cuando hemos empatado el partido.
Eso de los gritos no se cuando habrá sido ni quién, pero vamos q si lo han hecho serían 4 o 5, no creo q haya q darle importancia.

Exacto, yo también creo que la afición de la Cultural ha estado muy correcta durante el partido. Al final se ha liado un poco por culpa de ese personaje que pulula por las gradas de la NCA, que nosotros sabemos cómo es, pero que los de León evidentemente no tendrían ni idea de quien era y han respondido a sus insultos... Y los gritos contra los catalanes, pues habrán sido los 4 o 5 de turno, igual que los que gritaban contra "Castilla"... :ejem

Afición de la Cultural :clap

Sobre el partido, es milagroso que no hayamos perdido. Nos han dado una lección de cómo se debe plantear un partido de play-off, han jugado muy bien. ¿Dónde está el Sabadell que aplastó a Sant Andreu y Lleida? ÉSE ES EL SABADELL QUE QUEREMOS VER!!

P.D: lamentable la actitud que ha tenido un aficionado del Sabadell cuando a la media parte le he ido a saludar amistosamente... ;D ;D ;D ;D :beer2

A saludar? , yo tengo entendido que has ido a recordarle que el Milan perdió la liga a día de ayer, una auténtica provocación   ;D, además a grito de " Milán es neroazzurra"!!  Para otros encuentros exigiré protección de los mossos de esquadra, bueno en concreto, de LA mossa d'Esquadra que rondaba por allí.. como está el "Cuerpo" uffff  :ok

Bueno cambiando de tema, el tema de la entrada tal como deciis aquí bastante pobre la vdad, y bueno, por un lado considero q las culpas son de los precios q pone la Directiva pero tampoco es normal que no llegáramos ni a los 8000 aficionados, si la gente no viene ahora a la NCA no se cuando van a venir, q si q son 15 € pero vamos, un domingo tarde, con temperatura ideal y contra un rival llamativo como la Cultural y no pasamos de 5-6 mil personas... no hay afición al fútbol en esta ciudad, bueno sí, hay afición a los ekipos q hacen triplete....

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #503 el: 17 de Maig de 2009, 21:22:16 pm »
 :bandera :bandera :bandera
De fet la falta del Juvenal crec que se notat bastant,la eliminatòria no està resolta pro la veig bastant complicada,aquesta gent te una defesa molt solida,ara tindrem de trencar un altra estadística.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #504 el: 17 de Maig de 2009, 21:23:29 pm »
algu em pot dir els altres resultats del play off d'acens a 2A?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #505 el: 17 de Maig de 2009, 21:26:41 pm »
algu em pot dir els altres resultats del play off d'acens a 2A?

www.futbolme.com  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #506 el: 17 de Maig de 2009, 21:42:59 pm »
La veritat ésque la primera part ens han donat un bany i han demostrat perque són l'equip menys golejat, amb una defensa super ben col.locada i que no deixava ni un espai.
Vist això l'empat és bo, fins i tot hauríem pogut guanyar ja que ells han fet una segona part dolenta, en la qual s'han trbat un Sabadell radicalment diferent al de la primera i no hn sabut jugar-li.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Forza Cultu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #507 el: 17 de Maig de 2009, 21:58:25 pm »
Buenas a todos sabadellencs!! Yo he estado en la zona de la afición leonesa y respecto a lo que dicen de gritos contra los catalanes, etc habrá sido un comentario esporádico de alguien respondiendo a una provocación de  unos personajillos que estaban al lado nuestro. Nos hemos comportado correctísimamente animando a los nuestros. Del partido decir que estoy contento con el resutado pese a que en la primera parte hemos estado muchísimo mejor, en la segunda habeis apretado un poco pero creo que hemos estado mejor plantados en el terreno de juego. Ahora a ver en Leon si podemos resolver aunqe seguro no será fácil. Aúpa Cultural!!!  :happy2:

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #508 el: 17 de Maig de 2009, 21:59:01 pm »
El gol en contra ens ha fet molt mal. És comprensible. És un gol fora de casa, té molt valor, els ha donat confiança a ells i als nostres jugadors els ha suposat una muntanya... Però crec que ens hem alliberat després del descans i hem demostrat que no són pas més equip que nosaltres. Si anem amb personalitat, sense por, a per totes, tenim opcions de guanyar allà. Vinga!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #509 el: 17 de Maig de 2009, 22:13:17 pm »
Buenas a todos sabadellencs!! Yo he estado en la zona de la afición leonesa y respecto a lo que dicen de gritos contra los catalanes, etc habrá sido un comentario esporádico de alguien respondiendo a una provocación de  unos personajillos que estaban al lado nuestro. Nos hemos comportado correctísimamente animando a los nuestros. Del partido decir que estoy contento con el resutado pese a que en la primera parte hemos estado muchísimo mejor, en la segunda habeis apretado un poco pero creo que hemos estado mejor plantados en el terreno de juego. Ahora a ver en Leon si podemos resolver aunqe seguro no será fácil. Aúpa Cultural!!!  :happy2:

:yes: :ok :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #510 el: 17 de Maig de 2009, 22:18:56 pm »
Doncs jo he sortit força content del camp, la veritat... La primera part que jo he vist es una cultural molt ben posicionada, amb molt poc espais i nosaltres tenint la pilota i intentant-los obrir i crear espais... S'ha conseguit? no del tot potser pero cal recordar que teniem a un segon classificat davant, no? Jo ja m'inmaginava que no seria pas facil... Potser hem tingut una pajara d'uns 10/15 minuts despres del gol d'ells pero la resta ha estat nostre.

La segona part ha estat molt be i m'ho he passat força be al camp, l'equip buscant el gol i ells tancats a mantenir el resultat. Els jugadors amb ganes, han suat la samarreta com ens agrada dir... i jo no tinc cap queixa. Un partit net, l'aficio d'ells correctes i jo no he sentit res en contra de Catalunya, tot i que no dubto del que escriu el company, pero espero que hagin estat els 3 o 4 descerebrats que et trobes en qualsevol estadi.

L'arbitre molt tolerant amb el joc dur i a nosaltres, habituats a que ens ho pitin tot, ens ha costat entrar en les formes de pitar d'un arbitre que ha deixat jugar. Desconec si l'oficina tecnica del CES estudia i dona un dossier al moya de com es el proper arbitre que ens toca: si permet el joc dur o pel contrari es molt 'piton', si se li pot parlar, si 'pica' molt en piscines... etc... Crec que seria una petita ventatge.

Ells? un equip ben posicionat pero res de l'altre mon... un equip mes de 2a B, com la majoria, rocossos i dificils, pero es el que hi ha a la 2a B. No em fan por. A la 2a part els hi ha entrat el 'cagometro' i han renunciat a l'atak, defensant faltes i corners amb els 11 homes dins de la seva area... Res, no em fam por!

El Moya, com quasi sempre 'chapeau'... compleix amb el que diu. Va dir que els partits de play-off son diferents i jo he vist un plantejament diferent, mes atrevit... aquest home sap el que es fa... MOYA RENOVACIO JA!

I dels preus, que voleu que us digui? a tothom li emprenya pagar i mes ara tal i com esta la cosa, pero 10 eurillos t'els gastes abans d'agafar l'ascensor del repla del pis home! Si som 5000 som 5000 i ja m'esta be tu, que aixo es un club que costa calers i s'han de quadrar els numeros. A mes, s'han de pagar primes per un dels objectius acoseguits de la temporada... Com he dit mes d'una vegada, prefereixo ser 4000 fidels que no pas 4000 fidels+6000 'pseudo-arlekinats' que es foten a xiular i a criticar a la minima oportunitat... res, que es quedin a casa o que se'n vagin a canaletes.

De la aficio arlequinada, un 10. Normalment soc critic i sempre opino que ens falta molt per ser una aficio de 10 d'aquelles que 'acollonen' als rivals, pero avui tambe ha estat diferent i a qualsevol intent de cridar de la cultural es sentia rapidament els nostres crits i han quedat la majoria de partit tapats pels nostres... cosa que en molts altres partit no ha estat aixi. Ara falta confirmar-ho, el que som una aficio de 10, superant els 200 lleonesos i moure 400/500 arlequinats a Lleo  :hurra

En definitiva... M'en vaig trankil cap a lleo i convençut de poder guanyar alla... encara que ells tambe ho poden fer... jo dic que la cosa esta al 50-50... potser si que 'mateticament' es mes un 40-60 pero si afegim el plus de que durant quasi tota la temporada ens ha anat molt be jugar fora de casa, i que quasi sempre hem marcat, ho deixo amb el 50-50 ;)

Salut!  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #511 el: 17 de Maig de 2009, 23:02:45 pm »
A la primera part hem estat potser més fluixos, però la segona part em dona esperances per el partit de tornada. Crec que allà podem marcar algun gol e intentar no encaixar cap. La pena ha sigut encaixar el seu gol de falta, on la barrera estava massa centrada i no tapava correctament el pal esquerre. A sobre també s'ha mogut una mica, doncs per allà ha entrat.

En canvi, a la segona part ens hem anat una mica més a l'atac, i a pesar de la falta de Juvenal al mig camp, hem aconseguit fer arribar més boles a la seva àrea. La pena, és que ens ha fallat una mica la punteria.

De l'afició, la justa i necessària. Prefereixo els 5500 o 6000 que han vingut i animat bastant, que no alguns dels de la setmana passada que es queixaven fins i tot del marcador electrònic (em vaig quedar de pasta de moniato).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #512 el: 17 de Maig de 2009, 23:27:56 pm »
Doncs jo he sortit força content del camp, la veritat... La primera part que jo he vist es una cultural molt ben posicionada, amb molt poc espais i nosaltres tenint la pilota i intentant-los obrir i crear espais... S'ha conseguit? no del tot potser pero cal recordar que teniem a un segon classificat davant, no? Jo ja m'inmaginava que no seria pas facil... Potser hem tingut una pajara d'uns 10/15 minuts despres del gol d'ells pero la resta ha estat nostre.

La segona part ha estat molt be i m'ho he passat força be al camp, l'equip buscant el gol i ells tancats a mantenir el resultat. Els jugadors amb ganes, han suat la samarreta com ens agrada dir... i jo no tinc cap queixa. Un partit net, l'aficio d'ells correctes i jo no he sentit res en contra de Catalunya, tot i que no dubto del que escriu el company, pero espero que hagin estat els 3 o 4 descerebrats que et trobes en qualsevol estadi.

L'arbitre molt tolerant amb el joc dur i a nosaltres, habituats a que ens ho pitin tot, ens ha costat entrar en les formes de pitar d'un arbitre que ha deixat jugar. Desconec si l'oficina tecnica del CES estudia i dona un dossier al moya de com es el proper arbitre que ens toca: si permet el joc dur o pel contrari es molt 'piton', si se li pot parlar, si 'pica' molt en piscines... etc... Crec que seria una petita ventatge.

Ells? un equip ben posicionat pero res de l'altre mon... un equip mes de 2a B, com la majoria, rocossos i dificils, pero es el que hi ha a la 2a B. No em fan por. A la 2a part els hi ha entrat el 'cagometro' i han renunciat a l'atak, defensant faltes i corners amb els 11 homes dins de la seva area... Res, no em fam por!

El Moya, com quasi sempre 'chapeau'... compleix amb el que diu. Va dir que els partits de play-off son diferents i jo he vist un plantejament diferent, mes atrevit... aquest home sap el que es fa... MOYA RENOVACIO JA!

I dels preus, que voleu que us digui? a tothom li emprenya pagar i mes ara tal i com esta la cosa, pero 10 eurillos t'els gastes abans d'agafar l'ascensor del repla del pis home! Si som 5000 som 5000 i ja m'esta be tu, que aixo es un club que costa calers i s'han de quadrar els numeros. A mes, s'han de pagar primes per un dels objectius acoseguits de la temporada... Com he dit mes d'una vegada, prefereixo ser 4000 fidels que no pas 4000 fidels+6000 'pseudo-arlekinats' que es foten a xiular i a criticar a la minima oportunitat... res, que es quedin a casa o que se'n vagin a canaletes.

De la aficio arlequinada, un 10. Normalment soc critic i sempre opino que ens falta molt per ser una aficio de 10 d'aquelles que 'acollonen' als rivals, pero avui tambe ha estat diferent i a qualsevol intent de cridar de la cultural es sentia rapidament els nostres crits i han quedat la majoria de partit tapats pels nostres... cosa que en molts altres partit no ha estat aixi. Ara falta confirmar-ho, el que som una aficio de 10, superant els 200 lleonesos i moure 400/500 arlequinats a Lleo  :hurra

En definitiva... M'en vaig trankil cap a lleo i convençut de poder guanyar alla... encara que ells tambe ho poden fer... jo dic que la cosa esta al 50-50... potser si que 'mateticament' es mes un 40-60 pero si afegim el plus de que durant quasi tota la temporada ens ha anat molt be jugar fora de casa, i que quasi sempre hem marcat, ho deixo amb el 50-50 ;)

he estado en otro partido.
yo si he salido bastante decepcionado de la nova Creu Alta.
He visto un Sabadell con planteamiento de campo contrario, jugando un partido de patio de colegio donde no se bajaba el balon a ras de hierba para jugarlo, no se agranda el campo y he visto muchisima imprecisión, supongo que también ha influido el gol de la cultural. En la segunda parte la emoción del gol y tres córners seguidos que puede resultar engañoso, porque la verdad es que no ha habido ni una jugada hilbanada y con peligro en todo el partido.
ni tan siquiera la del gol.
EL trío arbitral si exceptuamos tres errores seguidos del linea, aunque intrascendentes, ha repartido el resto de errores y no a influido en el resultado.
El equipo rival? para mi ha estado bien posicionado, sabia lo que quería y como conseguirlo. justo el premio conseguido.
Ramón? soy su primer valedor en este foro RAMON RENOVACION.  :oooooo: :oooooo: hoy? error de no corregir el planteamiento cuando ha marcado la cultural y los revulsivos a los 10 o 15 minutos de la segunda parte ya tienen que estar luchando en la hierba, con tan pocos minutos es imposible que entren en el partido.
Los precios? 5 euros menos para cada categoría.
la afición un 10 pero para la culturalista respetando al rival y animando a su equipo.  :clap2 :clap2 :clap2  nosotros para un partido de esta categoría éramos pocos.
y en definitiva un mal resultado que no invita a tirar las campanas al vuelo aunque la esperanza es lo ultimo que se pierde y hay que ir a León a morder   ¡¡¡¡¡¡¡¡¡AUPA SABADELL!!!!!!!
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #513 el: 17 de Maig de 2009, 23:34:07 pm »

He visto un Sabadell con planteamiento de campo contrario, jugando un partido de patio de colegio donde no se bajaba el balon a ras de hierba para jugarlo, no se agranda el campo y he visto muchisima imprecisión, supongo que también ha influido el gol de la cultural. En la segunda parte la emoción del gol y tres córners seguidos que puede resultar engañoso, porque la verdad es que no ha habido ni una jugada hilbanada y con peligro en todo el partido.
EL trío arbitral si exceptuamos tres errores seguidos del linea, aunque intrascendentes, ha repartido el resto de errores y no a influido en el resultado.
El equipo rival? para mi ha estado bien posicionado, sabia lo que quería y como conseguirlo. justo el premio conseguido.
Ramón? soy su primer valedor en este foro RAMON RENOVACION.  :oooooo: :oooooo: hoy? error de no corregir el planteamiento cuando ha marcado la cultural y los revulsivos a los 10 o 15 minutos de la segunda parte ya tienen que estar luchando en la hierba, con tan pocos minutos es imposible que entren en el partido.
la afición un 10 pero para la culturalista respetando al rival y animando a su equipo.  :clap2 :clap2 :clap2  nosotros para un partido de esta categoría éramos pocos.
y en definitiva un mal resultado que no invita a tirar las campanas al vuelo aunque la esperanza es lo ultimo que se pierde y hay que ir a León a morder   ¡¡¡¡¡¡¡¡¡AUPA SABADELL!!!!!!!

La aficion estoy convencido k respondera yendo a Leon, y no creo k seamos menos k ellos, y ya se sabe, en los desplazamientos la aficion anima mask no en casa, es distinto...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #514 el: 17 de Maig de 2009, 23:38:28 pm »
Aquí tant és que perdem com que guanyem, sempre el mateix guió, esperar el minut 75 fer els canvis i arribar al minut 90. Pobre Ramon Moya i pobres de nosaltres.
que han xiulat a l'Axel? i que vols que li tirin flors perquè es la reina de l'equip?
En vista de tot això a la segoan part he anat darrera la porteri a rematar el gols i per sort 1-1
vaig a Leon amboptimisme i crec que ens en podem sortir, però som un equip sense tripulant des de sempre, amb la diferència que al reino de Leon podrà jugar en Juvenal, tot  que tàcticament més ue previsible

ànims!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #515 el: 17 de Maig de 2009, 23:55:22 pm »

Jo es que no estic acostumat al futbol del far$a i se que vaig a veure un partit d'equips de 2a B

El dia que vull veure futbol 'de kilats', desmarques, parets, filigranes amb la pilota, etc... miro la champions... a la 2a B se el pa que s'hi dona ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #516 el: 17 de Maig de 2009, 23:57:15 pm »
Partit molt igualat i amb resultat final just.

Nosaltres ho hem intentat més que ells, però la Cultural ha fet el seu partit perfectament estudiat i suposo que han jugat com tot l'any. A intentar no encaixar gols.

Si algú imparcial hagués vist el partit d'avui ens diria que l'eliminatòria a Lleó estarà al 55% per la Cultu i 45% per nosaltres. Pel fet que ells han marcat fora de casa. Dels empats, però és el menys dolent exceptuant el 0 a 0. Sens dubte NO he vist CAP superioritat per part de la Cultural on de fet a la 2a part no s'ha acostat a porta contrària.

El més important que amb el joc que hem fet a la 2a part i amb resultat final TENIM OPCIONS importants de passar. El 0 a 1 hagués estat funest.

Amb les ganes i actitud que hem mostrat des del minut 46 de partit podem passar perfectament en un camp de la Cultural que també és gran i tindrem espais contra un equip que ni que sigui una mica, segur que s'obre més.

SOM-HI

Y felicitar a la gente de la Cultural desplazada hasta Sabadell  :ok

Nos vemos la semana próxima  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #517 el: 18 de Maig de 2009, 00:14:55 am »
sin animo de polémica y supongo que con derecho a expresar mi opinión, solo comentar ademas de lo ya expuesto del partido de hoy que para los que nos gusta el FUTBOL no hay que ir a ver la champions muchísimas veces nos colma un partido de juveniles bien jugado.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #518 el: 18 de Maig de 2009, 09:50:15 am »

[/quote]

crec que el sabadell a sortit a guanyar a la cultural des de el primer minut, s'han trobat un gol i han tingut una ocasió més i prou.
El tema de l'arbitre millor que el deixem, perque si dius que no a influit, dos penaltis clars i gol anul.lat (que el porter estava dintre) i un seguits de faltes no pitades, no a influit al resultat.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #519 el: 18 de Maig de 2009, 11:46:02 am »
Del partit d'ahir, me'n vaig endur una bona impressió. Em quedo amb la segona part, i el primer quart de la primera (fins el gol), després agafàrem la pájara i sort que arribà el descans.
Això es play-off, els millors de la lliga regular, no hi ha equips fàcils, i la Cultural va venir a fer el seu partit, molt ben posicionat al camp, però no tinc la sensació que siguin millors que nosaltres (no és el Vila-real B, ni l'Alacant de l'any passat..), partit igualat, eliminatoria igualada, i a la tornada a Lleó, pot passar qualsevol cosa. L' 1 a 1, ens obliga sortir a Lleó a pel partit, concentrats i sense confiances excessives  (les confiances aquest any ens van fer perdre punts al mini estadi i al estadi balear), confio en l'actitud i el rendiment de l'equip fora de casa, de la plantilla, això són eliminatories, s'ha de competir, i confio amb en Ramon Moya.
La il.lusió intacta i animat de cara a superar la primera eliminatoria.