Doncs jo he sortit força content del camp, la veritat... La primera part que jo he vist es una cultural molt ben posicionada, amb molt poc espais i nosaltres tenint la pilota i intentant-los obrir i crear espais... S'ha conseguit? no del tot potser pero cal recordar que teniem a un segon classificat davant, no? Jo ja m'inmaginava que no seria pas facil... Potser hem tingut una pajara d'uns 10/15 minuts despres del gol d'ells pero la resta ha estat nostre.
La segona part ha estat molt be i m'ho he passat força be al camp, l'equip buscant el gol i ells tancats a mantenir el resultat. Els jugadors amb ganes, han suat la samarreta com ens agrada dir... i jo no tinc cap queixa. Un partit net, l'aficio d'ells correctes i jo no he sentit res en contra de Catalunya, tot i que no dubto del que escriu el company, pero espero que hagin estat els 3 o 4 descerebrats que et trobes en qualsevol estadi.
L'arbitre molt tolerant amb el joc dur i a nosaltres, habituats a que ens ho pitin tot, ens ha costat entrar en les formes de pitar d'un arbitre que ha deixat jugar. Desconec si l'oficina tecnica del CES estudia i dona un dossier al moya de com es el proper arbitre que ens toca: si permet el joc dur o pel contrari es molt 'piton', si se li pot parlar, si 'pica' molt en piscines... etc... Crec que seria una petita ventatge.
Ells? un equip ben posicionat pero res de l'altre mon... un equip mes de 2a B, com la majoria, rocossos i dificils, pero es el que hi ha a la 2a B. No em fan por. A la 2a part els hi ha entrat el 'cagometro' i han renunciat a l'atak, defensant faltes i corners amb els 11 homes dins de la seva area... Res, no em fam por!
El Moya, com quasi sempre 'chapeau'... compleix amb el que diu. Va dir que els partits de play-off son diferents i jo he vist un plantejament diferent, mes atrevit... aquest home sap el que es fa... MOYA RENOVACIO JA!
I dels preus, que voleu que us digui? a tothom li emprenya pagar i mes ara tal i com esta la cosa, pero 10 eurillos t'els gastes abans d'agafar l'ascensor del repla del pis home! Si som 5000 som 5000 i ja m'esta be tu, que aixo es un club que costa calers i s'han de quadrar els numeros. A mes, s'han de pagar primes per un dels objectius acoseguits de la temporada... Com he dit mes d'una vegada, prefereixo ser 4000 fidels que no pas 4000 fidels+6000 'pseudo-arlekinats' que es foten a xiular i a criticar a la minima oportunitat... res, que es quedin a casa o que se'n vagin a canaletes.
De la aficio arlequinada, un 10. Normalment soc critic i sempre opino que ens falta molt per ser una aficio de 10 d'aquelles que 'acollonen' als rivals, pero avui tambe ha estat diferent i a qualsevol intent de cridar de la cultural es sentia rapidament els nostres crits i han quedat la majoria de partit tapats pels nostres... cosa que en molts altres partit no ha estat aixi. Ara falta confirmar-ho, el que som una aficio de 10, superant els 200 lleonesos i moure 400/500 arlequinats a Lleo
En definitiva... M'en vaig trankil cap a lleo i convençut de poder guanyar alla... encara que ells tambe ho poden fer... jo dic que la cosa esta al 50-50... potser si que 'mateticament' es mes un 40-60 pero si afegim el plus de que durant quasi tota la temporada ens ha anat molt be jugar fora de casa, i que quasi sempre hem marcat, ho deixo amb el 50-50
Salut!