Autor Tema: C.E. Sabadell - Cultural leonesa  (Llegit 115881 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #520 el: 18 de Maig de 2009, 14:31:18 pm »
segun el diario sport ayer hubo 10.000 espectadores en la nova creu alta :Paletas: vaya tela

antcarcer

• Visitant
« Respondre #521 el: 18 de Maig de 2009, 14:42:48 pm »
segun el diario sport ayer hubo 10.000 espectadores en la nova creu alta :Paletas: vaya tela

Ahi quim, quim, si estás en Mallorca no te llega la vista a la NCA, oi?  :laugh2:

Que quede claro, que la culpa no es suya  :no:

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
« Respondre #522 el: 18 de Maig de 2009, 15:12:12 pm »
Doncs jo pensava que ahir erem mes de 6000 que dieu:S
Si pasem, SOCIS ENTRADA GRATUITA(per la fidelitat durant l'any)

NO SOCIS
Juvenil/jubilat 5€
Adult 10€ (anticipada 8)

Per la cara esportiva, no em va semblar malament el partit on una cultural que no es res de l'altre mon ens va xutar un parell de cops a porta amb un gol de falta molt matiner. El sabadell va reaccionar a la seona part am el gol pero res mes.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Forza Cultu

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #523 el: 18 de Maig de 2009, 16:47:51 pm »
En cuanto a los que dicen que el árbitro influyó......por favor!!!! Seamos serios, repartió mínimos errores para los 2 equipos. Y lo de los penaltis.....yo no sé de donde lo sacais, a lo mejor os referís a los 2 piscinazos, también gran parte de la segunda mitad pitaba todo en nuestra contra muy riguroso y si era dudosa para el de casa. Pero bueno son opiniones de cada uno y no hay que darle más vueltas.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #524 el: 18 de Maig de 2009, 16:51:15 pm »
En cuanto a los que dicen que el árbitro influyó......por favor!!!! Seamos serios, repartió mínimos errores para los 2 equipos. Y lo de los penaltis.....yo no sé de donde lo sacais, a lo mejor os referís a los 2 piscinazos, también gran parte de la segunda mitad pitaba todo en nuestra contra muy riguroso y si era dudosa para el de casa. Pero bueno son opiniones de cada uno y no hay que darle más vueltas.
Hombre, la jugada de nuestro gol sí que era penalty, suerte que marcó Pradas que igual si falla no lo pita...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Forza Cultu

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #525 el: 18 de Maig de 2009, 16:54:38 pm »
Bueno el gol vuestro me lo perdí pq fui a pedirme una cervecilla pero igualmente como tú dices....acabó en gol por tanto no influyó en el resultado. Pero bueno dea igual, hay q ir calentando motores pal domingo q hay as d q acabe el partido ( Con la Cultu clasificada je je)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #526 el: 18 de Maig de 2009, 16:57:55 pm »
El árbitro de ayer estaba marcado "a la inglesa", dejando jugar.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #527 el: 18 de Maig de 2009, 17:00:26 pm »
en que patido estabas?¿ vuestro gol viene de una falta que no existe... y tu gran portero tiene mas futuro de actor de cine que de para pelotas...(llamada de almodobar)

3 penaltis claros y uno dudoso. Y habia una berdulera que parecia mas un loro agitador que una dulze voz (el notas de la alcachofa)
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #528 el: 18 de Maig de 2009, 17:04:12 pm »
El árbitro de ayer estaba marcado "a la inglesa", dejando jugar.
Si molt bé, però si hi ha penaltis s'han de pitar no????
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

antcarcer

• Visitant
« Respondre #529 el: 18 de Maig de 2009, 17:15:22 pm »
Sincerament creieu que hi va haver algun penal, jo el que vaig veure és que els nostres jugadors anaven bojos per la música per llençarse al terra.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #530 el: 18 de Maig de 2009, 17:18:18 pm »
Sincerament creieu que hi va haver algun penal, jo el que vaig veure és que els nostres jugadors anaven bojos per la música per llençarse al terra.

Jo vaig veure bastant clars alguns en que Joel saltava per rematar de cap centrades des de la banda. Però en fi és igual.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #531 el: 18 de Maig de 2009, 17:19:37 pm »
Bueno el gol vuestro me lo perdí pq fui a pedirme una cervecilla pero igualmente como tú dices....acabó en gol por tanto no influyó en el resultado. Pero bueno dea igual, hay q ir calentando motores pal domingo q hay as d q acabe el partido ( Con la Cultu clasificada je je)

Forza Cultu lo mejor para calentar el partido es que nos pagueis unas cuantas cervecitas en los aledaños del campo a los que vamos a ir a León, que se vea la legendaria hospitalidad leonesa  :laugh2:

Ahora ya no vale la pena hablar del partido del domingo pasado, el que va a contar es el del próximo y definitivo, o sea que suerte y que gane el que se lo curre.

Nos vemos allí dentro de nada !!  

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Forza Cultu

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #532 el: 18 de Maig de 2009, 17:23:13 pm »
en que patido estabas?¿ vuestro gol viene de una falta que no existe... y tu gran portero tiene mas futuro de actor de cine que de para pelotas...(llamada de almodobar)

3 penaltis claros y uno dudoso. Y habia una berdulera que parecia mas un loro agitador que una dulze voz (el notas de la alcachofa)

No voy a entrar en polémicas absurdas, nadie va acambiar l aopinión de nadie asíq ue por mi parte ya se acabó el tema este

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #533 el: 18 de Maig de 2009, 17:30:50 pm »

No voy a entrar en polémicas absurdas, nadie va acambiar l aopinión de nadie asíq ue por mi parte ya se acabó el tema este

entonces porque creas polemicas sacas la piedara y escondes la mano... que buenu eres

PD:vigili lo que dices por aqui no calientes el personal en decir cosas que no son verdad, no juegues con los sentimientos de otros de verdad, SE SINCERO NO MIENTAS QUE ERAN PENALTIS
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #534 el: 18 de Maig de 2009, 17:35:22 pm »
El arbitro no influyó para nada, es cierto que hubo diversas caidas en el area, pero todas me parecieron lights menos la del gol, que si creo que era penalty, el resultado es justo y ya que tenia que acabar en empate por la igualdad de ambos equipos ya podria haber sido un 0-0, que iriamos con mas esperanzas a León. yo normalmente soy optimista pero esta vez no lo veo claro , ojala me equivoque  :trebol
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #535 el: 18 de Maig de 2009, 17:40:09 pm »
No hubo ningún penalti, vamos ni uno era penalti para mi.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #536 el: 18 de Maig de 2009, 17:52:23 pm »
pues yo vi uno bastante claro en la segunda parte, aparte del de la jugada del gol que ese si que era claríssimo i menos mal q marquemos, pq sino no lo huviera pitado. A parte la falta en la que marca la cultural no veo que lo fuera.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Forza Cultu

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #537 el: 18 de Maig de 2009, 17:54:47 pm »
Suerte que la inmensa mayoría de aquí son gente con 2 dedos de frente y deportiva. A Mendruski será cuestión de no seguirle la corriente que es lo que quiere. No sería de los q decía "Cultural,hijos de p..." sin venir a cuento...... Lo dicho enhorbauena al 99% de la gente de ste foro pq se puede debatir con coherencia, ojalá todos fueran así.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #538 el: 18 de Maig de 2009, 18:06:35 pm »
L'únic penalty clar a favor nostre que no van pitar, va acabar en el nostre gol. Lo demés son apreciacions personals, però reglament en mà, nà de nà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #539 el: 18 de Maig de 2009, 19:10:05 pm »
El problema dels nostres piscinistes a part que quedarien sempre darrera de Moussambani (perdó si no ho escric bé) és que ni tirar-se a terra saben i que tenen "menos luces que ......"
una vegada t'has tirat i veus que l'àrbitre no cau a la trampa para de tirar-te, que quan la caiguda és falta de debó seguirà pensant que i vol prendre el pel.
Jo no vaig veure penals, si el nostre 9 fent el de sempre, res de positiu i posant-se l'arbitre en contra.
I el gol dels primers minuts? és falta? mota comèdia del porter penso jo, no es pot rematar amb el cap una pilota que està men mans del porter sense fer-li falta?  pregunto