Autor Tema: cultural leonesa - sabadell  (Llegit 62030 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: cultural leonesa - sabadell
« Respondre #120 el: 17 de Maig de 2009, 21:45:58 pm »
Alguna oferta per passar la nit alla?
m'han arribat noticies de 105 € tot el viatge??

De play-offs sen viuen pocs, dons s'han d'aprofitar!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #121 el: 17 de Maig de 2009, 23:25:53 pm »
Alguna oferta per passar la nit alla?
m'han arribat noticies de 105 € tot el viatge??

De play-offs sen viuen pocs, dons s'han d'aprofitar!

Segons m'han explicat hoorganitza el club i es autocar + hotel per 105€
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #122 el: 18 de Maig de 2009, 00:08:19 am »
En tot cas el autocar sortiria pel matí  per poder passar la nit al hotel, no??

Per cert, m'agradaria fer un incís!!
Ja està bé, de grits a aficions contràries...
una afició està per animar el seu equip durant tota la temporada, i això és el que no hem de deixar de fer a Lleó! Els que vagin a criticar els jugadors que es quedin a casa, que s'hi estaran millor.
Per tant, ELS QUE HI ANEM HAURIEM DE DONAR UNA GRAN IMATGE MÉS ENLLÀ DEL QUE PUGUI DIR EL RESULTAT!!!!

Visca el sabadell!!
PD: Si volem ser ben rebuts, hauriem de rebre bé els aficionats contraris, despres no ens queixem!
Sentiment arlequinat!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #123 el: 18 de Maig de 2009, 00:08:45 am »
El que heu de fer es apuntau-vos a l'autocar de 45 euros , ke si s'omple encara en faran dos i quedarà més digne a nivell d'afició.  Es l'opció perfecte per tothom , si la get ja no s'apunta akest ultim carru ja em retiro en serio....No podem desaprofitar akest playoff fent pena!!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #124 el: 18 de Maig de 2009, 00:22:33 am »
A veure Hooll  explica-ho be
aquest autocar que dius a 45€
a quina ora a a quin dia surt?
torna després del partit per ser a les 8.00 del dillns a Sabadell?

hi ha gent que treballa fns el dissabte a la nit, sis surt el diumenge a les 2.00 pot ser que s'apunti i pot anar a trballar el dilluns a la tarda
va doneu dades, a veure si fem pinya

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #125 el: 18 de Maig de 2009, 00:30:49 am »
Deixant apart els meus interesos personals xD no entenc perque surt tan d'hora, surtint a les 4 de la matinada n'hi hauria de sobres, arribar alla a les 14:00 i fins que acabi el partit hi han 7 hores per estirar les cames xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #126 el: 18 de Maig de 2009, 10:07:51 am »
Deixant apart els meus interesos personals xD no entenc perque surt tan d'hora, surtint a les 4 de la matinada n'hi hauria de sobres, arribar alla a les 14:00 i fins que acabi el partit hi han 7 hores per estirar les cames xD

suposo que serà per horaris de xofers

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #127 el: 18 de Maig de 2009, 12:07:25 pm »
Autocar a Lleó
18/05/2009
Les penyes La Trempera Arlequinada, Les Roses Arlequinades, La Ceba i La Nova Creu Alta, organitzen un autocar a Lleó per anar a veure el partit de tornada entre la Cultural Leonesa i el Centre d’Esports Sabadell. El preu és de 45 euros (sense entrada) i la sortida es farà el dissabte dia 23 de maig a les 23:00 hores des de davant de l’Estadi.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=682

Suposo que per apuntar-nos hem d'anar al bar de davant de tribuna no? de totes formas dubto que em donguin festa ...
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #128 el: 18 de Maig de 2009, 12:53:51 pm »
doncs ja tenim més arlekinats confirmats

1.- KITANOVSKY (aquest cop solet i en autocar)
2.- Pedro!
3.- Xandri (depenenet del resultat de l'anada)
4.- Xandri (depenenet del resultat de l'anada)
5.- Xandri (depenenet del resultat de l'anada)
6.- Xandri ?¿ (depenenet del resultat de l'anada)
7.- Pepelu
8.- Pepelu
9.- Pepelu
10.- Pepelu
11.-Murciano
12.- Mutio
13.- Mutia
14.- Power
15.- Miki (Depèn del resultat a la NCA, si perdem 0-5 evidentment no aniré)
16.- Vic
17.- Murciana
18.- Guti
19.- Gutia
20.- vimo

Qui mes s'apuntaaaaaaaaaaaa?
.

21-davi19
22-davi19??

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #129 el: 18 de Maig de 2009, 14:46:10 pm »
Demà trucare al bar i dimecres anire a apuntar-me! Lleó arlequinadaaaaa  :bandera
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #130 el: 18 de Maig de 2009, 16:05:38 pm »
Autocar a Lleó
18/05/2009
Les penyes La Trempera Arlequinada, Les Roses Arlequinades, La Ceba i La Nova Creu Alta, organitzen un autocar a Lleó per anar a veure el partit de tornada entre la Cultural Leonesa i el Centre d’Esports Sabadell. El preu és de 45 euros (sense entrada) i la sortida es farà el dissabte dia 23 de maig a les 23:00 hores des de davant de l’Estadi.

Suposo que per apuntar-nos hem d'anar al bar de davant de tribuna no? de totes formas dubto que em donguin festa ...

Solo un autocar o los k hagan falta?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #131 el: 18 de Maig de 2009, 16:34:28 pm »
Autocar a Lleó
18/05/2009

Solo un autocar o los k hagan falta?

No lo sé Jos, pero en RS pone que las penyas que organizan el autocar, han dixo que si no hay suficiente gente, se anularia el viaje, asi que supongo que no ven que haya muxa movilizacion y si llenan uno ya se daran por satisfechos.
Ademas, si se llena uno, mas el de @.com, mas el que decis de los Hools, mas los que van en avion o alguno que vaya en coche, podriamos llegar a ser unos 200 , mas o menos como los de la Cultural ayer.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #132 el: 18 de Maig de 2009, 17:09:48 pm »
Muy cierto... pq salir a las 23:00? para estar 24 horas sin dormir ? :S lo suyo seria salir a las 4... lastima que ir en coche salga un pico mas caro jeje

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #133 el: 18 de Maig de 2009, 17:11:36 pm »
els autocars de la Trempera arlequinada, les Roses arlequinades, la penya la Ceba i la Nova Creu Alta monten autocar a 45 euros, la sortida es des del bar centre d´esports, sortim dissabte 23 a les 23H. Autocars és montaran els necesaris, sempre i quan hi hagi un minim de gent. Els autocars estan confirmats. L´explicació que es sorti aquesta hora és tant senzilla que si es viatge de nit i es pot dormir alguna cosa el viatge és molt més curt, apart pots estirar les cames i visitar LLeó. la tornada és just quan acabi el partit
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2009, 17:20:25 pm per pil »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #134 el: 18 de Maig de 2009, 18:01:03 pm »
els autocars de la Trempera arlequinada, les Roses arlequinades, la penya la Ceba i la Nova Creu Alta monten autocar a 45 euros, la sortida es des del bar centre d´esports, sortim dissabte 23 a les 23H. Autocars és montaran els necesaris, sempre i quan hi hagi un minim de gent. Els autocars estan confirmats. L´explicació que es sorti aquesta hora és tant senzilla que si es viatge de nit i es pot dormir alguna cosa el viatge és molt més curt, apart pots estirar les cames i visitar LLeó. la tornada és just quan acabi el partit

On ens podem apuntar?

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #135 el: 18 de Maig de 2009, 18:49:56 pm »

On ens podem apuntar?

La venda de bitllets es gestiona desde el Bar Centre d'Esports, telf. 93.727.84.85. Tingueu en compte que en el moment d'apuntar-s'hi s'ha de pagar els 45,00€.

TOTS A LLEÒ !!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #136 el: 18 de Maig de 2009, 19:34:19 pm »

On ens podem apuntar?

La venda de bitllets es gestiona desde el Bar Centre d'Esports, telf. 93.727.84.85. Tingueu en compte que en el moment d'apuntar-s'hi s'ha de pagar els 45,00€.

TOTS A LLEÒ !!!

Merci, jo i uns amics anirem dimecres.  :botador

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #137 el: 18 de Maig de 2009, 20:13:07 pm »
Acabo d'arribar d'apuntar-me a l'autocar que surt el dissabte a les 23.00 i a dilluns ja en som 20!!
amb la propaganda de radio sabadell i d'avui a l'arlequinat, podem fer un bon desplaçament!
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2009, 20:17:29 pm per Uri19 »
Sentiment arlequinat!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #138 el: 18 de Maig de 2009, 20:30:31 pm »
Molt bona noticia això de que ja són 20!!! Els que dubtin d'apuntar-se heu de pensar lo bé que us sentirieu si diumenge sona la flauta i podeu explicar orgullosos que vosaltres veu estar alla!!I si no sona la flauta , doncs mira , igualment haureu visitat una ciutat guapa , un camp guapu i podreu dir que sou  dels pocs privilegiats que es va desplaçar en el playoff 08-09!!! Vinga va!!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #139 el: 19 de Maig de 2009, 00:46:48 am »
Crec que una bona opció seria el TREN. Pel que he vist, hi ha un que surt a les 22:00 del dissabte i arriba allà a les 8.15 h.    I la tornada seria a les 00:00 per arribar  Barcelona a les 08:45 h. del dilluns.  I els preus tampoc son tan desorbitats. El tren sempre et dona mes espai per moure't, i pots dormir millor.
http://horarios.renfe.es/hir/hjhir130.jsp?&O=15100&D=BARCE&MON='EURO'&ID=s&AF=2009&MF=MM&DF=DD&SF=99

El cicle va començar a Mallorca fa 2 anys, en una situació similar a aquesta. El Mallorca inclus va donar sensacó de millor equip que la Ciultural Leonesa, i varem passar la eliminatòria.  Aquell dia, tots varem tenir la sensació que alguna cosa IMPARABLE havia començat, que el cicle gris i trist del nostre Club canviava,i tot es començava a il.luminar. 
La situació és similar, i la història ens deu JA un capitol, i no es altre qe el de estar allà on ens toca.  SOM-HI TOTS  !!!!!
Ara mes que mai tots junts : 
HONOR AL SABADELL !!!