Autor Tema: AUTOCAR PERSONALITZAT PEL C.E. SABADELL  (Llegit 1328 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
AUTOCAR PERSONALITZAT PEL C.E. SABADELL
« el: 13 de Setembre de 2009, 13:25:35 pm »
Mirant la revista del Club Natació Sabadell, m'he sorprès al veure que Autocars Serrat els hi ha personalitzat un autocar nou. Han signat un cooveni pel qual Serrat Bus serà el proveidor oficial de transport de totes les seccions del Club durant els propers 3 anys. L'autocar és un SCANIA 12 B de 55 places i que diuen que està considerat el millor d'Europa.

No podríem nosaltres fer el mateix i lluir els colors del Ce Sabadell per tot Catalunya i part d'Espanya ? Ens faria semblar una mica més grans.

Si ho han fet amb el CNS no crec que no ho fessin amb nosaltres.

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: AUTOCAR PERSONALITZAT PEL C.E. SABADELL
« Respondre #1 el: 13 de Setembre de 2009, 13:27:04 pm »
bueno, el   :scut  ya  cuenta con un autocar de Bardet que es exclusivo para el primer equipo, y que, aunque con unas letras un tanto ilegibles, va con el escudo y el nombre serigrafiado..... No es mucho, pero algo es algo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #2 el: 13 de Setembre de 2009, 13:30:08 pm »
bueno, el   :scut  ya  cuenta con un autocar de Bardet que es exclusivo para el primer equipo, y que, aunque con unas letras un tanto ilegibles, va con el escudo y el nombre serigrafiado..... No es mucho, pero algo es algo

creo que no es exclusivo, ya que durante la semana hace la función de transporte escolar y esas cosas. Yo sobre Julio o así vi el autocar del club, que llegaban unos chavales del esplai de colonias o algo, y la verdad es que esta muy chulo :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #3 el: 13 de Setembre de 2009, 13:31:52 pm »

creo que no es exclusivo, ya que durante la semana hace la función de transporte escolar y esas cosas. Yo sobre Julio o así vi el autocar del club, que llegaban unos chavales del esplai de colonias o algo, y la verdad es que esta muy chulo :beer2

si si. Ya se que durante la semana hace los servicios que bardet lo requiera, quiero decir que cuando viaja el primer equipo, viaja EXCLUSIVAMENTE con ese autocar    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 13 de Setembre de 2009, 17:53:07 pm »

Bé, com diu Murci, nosaltres anem exclusivament amb aquest autocar, la resta de la setmana, evidentment no està parat i fa altres serveis. Per cert, que de pas, fa proselitisme entre els joves que hi van.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #5 el: 13 de Setembre de 2009, 17:57:17 pm »
. Hombre exclusivo exactamente no es nuestro el autocar , pues yo lo he visto entre semana haciendo ruta por el centro de Barcelona.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #6 el: 13 de Setembre de 2009, 20:18:37 pm »
Bona promoció...