Autor Tema: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!  (Llegit 56326 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!
« Respondre #20 el: 15 de Maig de 2009, 15:00:21 pm »
Acabo de escoltar per RS que las JERC han demanat al ajuntament una pantalla gegant per poder veure...!!! EL BARSA !!! i a sobre a sortit el senyor d´Esquerra del Ajuntament dient que si la van possar per la seleccio española que ara tindrian que fer el mateix amb el Barsa !!! Senyors nomes hi ha un equip catala????  sembla mentida que demanin pantallas gegants per equips que no son de la ciutat i que despres no s´enrracordin del nostre Sabadell... aixo si, a tots se li ompla la boca dient que son Arlequinats.... vergonyós!!!!!  :ko

No m'ho puc creure quina vergonya digali a aquesta persona que si vol veure el Far$a que sen vagi al barri maritim,

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=30661959042&ref=mf

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #21 el: 15 de Maig de 2009, 15:40:54 pm »
Acabo de escoltar per RS que las JERC han demanat al ajuntament una pantalla gegant per poder veure...!!! EL BARSA !!! i a sobre a sortit el senyor d´Esquerra del Ajuntament dient que si la van possar per la seleccio española que ara tindrian que fer el mateix amb el Barsa !!! Senyors nomes hi ha un equip catala????  sembla mentida que demanin pantallas gegants per equips que no son de la ciutat i que despres no s´enrracordin del nostre Sabadell... aixo si, a tots se li ompla la boca dient que son Arlequinats.... vergonyós!!!!!  :ko

La pantalla gegant de la final de l'Eurocopa, que jo sàpiga, la va posar Bora Bora Sabadell i no l'Ajuntament... Encara que sobre la pantalla hi havia el logo del consistori.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 15 de Maig de 2009, 16:00:19 pm »
Si els culés volen pantalla gegant, que se la posin a casa.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #23 el: 15 de Maig de 2009, 16:05:39 pm »
Discrepo totalment amb les JERC, el grup de Sabadell d'aquesta formació politica, que es preocupi de les coses de la ciutat, i evidentment, la vida del FCB aqui no ens interessa.

Segona ronda del playoff
El Centre d'Esports Sabadell juga diumenge a l'Estadi en partit que no es retrasmet per la televisió. Si el Sabadell es classifica per la següent eliminatòria, Esquerra Repúblicana veuria amb molt bons ulls que es col·loqués una pantalla a la Plaça del Doctor Robert, al centre, o a la Plaça Catalunya, amb les imatges del partit i fins i tot, en cas de no poder comptar amb imatges, fer-ho amb la transmissió radiofònica del partit.
© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Això què vol dir, que si finalment TV3 haguès fet el partit, haurien posat una pantalla gegant per veure des de la Rambla el que passa a la NCA??

Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 15 de Maig de 2009, 16:18:16 pm »
Discrepo totalment amb les JERC, el grup de Sabadell d'aquesta formació politica, que es preocupi de les coses de la ciutat, i evidentment, la vida del FCB aqui no ens interessa.

Segona ronda del playoff
El Centre d'Esports Sabadell juga diumenge a l'Estadi en partit que no es retrasmet per la televisió. Si el Sabadell es classifica per la següent eliminatòria, Esquerra Repúblicana veuria amb molt bons ulls que es col·loqués una pantalla a la Plaça del Doctor Robert, al centre, o a la Plaça Catalunya, amb les imatges del partit i fins i tot, en cas de no poder comptar amb imatges, fer-ho amb la transmissió radiofònica del partit.
© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva utilizació, reproducció o divulgació total o parcial sense esmentar-ne l'origen.

Això què vol dir, que si finalment TV3 haguès fet el partit, haurien posat una pantalla gegant per veure des de la Rambla el que passa a la NCA??

Exacte, company. Com volem que el nom del Sabadell tingui ressó, si fins i tot les malanomenades "forces polítiques" de la ciutat prefereixen l'equip d'un altre lloc que és 20 km. més enllà? A més, que fa el Barça per Sabadell per dedicar-li una pantalla gegant?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #25 el: 15 de Maig de 2009, 16:18:27 pm »
Lamentable lo que acabo de leer, no me lo creo...xD aún les escuece a esta gentuza lo del verano pasado? es para flipar lo mismo es un equipo de otra ciudad que el equipo de nuestro país...

Iros a CAN FANGA!!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #26 el: 15 de Maig de 2009, 17:02:59 pm »
lamentable? i que espereu d aquesta gentuza de les JERC donen prioritat al barza yo soc cule pero c*** tambe m gradaria ke poses el ajuntament una pantalla gegant pel sabadell per la gent ke no hi pugui anar en fi...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #27 el: 15 de Maig de 2009, 17:08:25 pm »
QUE NO CUNDA EL PANICO, que hay que leer la noticia entera  :yes:

Patty Sogas / Una pantalla gegant a la Plaça Catalunya de Sabadell. Aquesta és la voluntat de les Joventuts d'Esquerra Repúblicana de Sabadell (JERC) de cara a la segona eliminatòria d'ascens que disputaria el Centre d'Esports Sabadell en cas d'eliminar el Cultural Lleonesa. Però la proposta presentada aquest matí per Dolors Martín, de les JERC, i Magí Rovira, portaveu d'ERC, també inclou la possibilitat que els sabadellencs del FC Barcelona puguin veure la final de la Lliga de Campions que es disputarà el dia 27 de maig a Roma a través d'una gran pantalla. "Ja hi ha un precedent, vam quedar sorpresos quan l'estiu passat l'Ajuntament va posar una pantalla per veure la final de l'Eurocopa i ara pensem que sent el Barça un equip català podria estar molt bé repetir aquest fet", explica Magí Rovira.

Aquesta proposta ja ha arribat a l'Ajuntament de Sabadell i al seu equip de govern. Segons el portaveu d'ERC, Magí Rovira: "La resposta que ens han donat és que hi estan treballant, i esperem que ens diguin alguna cosa en ferm el més aviat possible", admet. La idea neix de les Joventuts d'Esquerra Repúblicana de la ciutat i en veu de la seva representant, Dolors Martín, "És una iniciativa que engegem per Sabadell, però segurament a moltes ciutats catalanes es farà el mateix". Magí Rovira ha volgut deixar clar que la pantalla no tindria cap cost pel consistori i que a més, hi ha iniciativa privada que hi té interès tal i com ja va passar en la final que la selecció espanyola va disputar contra Alemanya l'estiu passat.

Segona ronda del playoff

« Darrera modificació: 15 de Maig de 2009, 17:11:51 pm per antcarcer »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 15 de Maig de 2009, 17:13:11 pm »
QUE NO CUNDA EL PANICO, que hay que leer la noticia entera  :yes:

Patty Sogas / Una pantalla gegant a la Plaça Catalunya de Sabadell. Aquesta és la voluntat de les Joventuts d'Esquerra Repúblicana de Sabadell (JERC) de cara a la segona eliminatòria d'ascens que disputaria el Centre d'Esports Sabadell en cas d'eliminar el Cultural Lleonesa. Però la proposta presentada aquest matí per Dolors Martín, de les JERC, i Magí Rovira, portaveu d'ERC, també inclou la possibilitat que els sabadellencs del FC Barcelona puguin veure la final de la Lliga de Campions que es disputarà el dia 27 de maig a Roma a través d'una gran pantalla. "Ja hi ha un precedent, vam quedar sorpresos quan l'estiu passat l'Ajuntament va posar una pantalla per veure la final de l'Eurocopa i ara pensem que sent el Barça un equip català podria estar molt bé repetir aquest fet", explica Magí Rovira.

Aquesta proposta ja ha arribat a l'Ajuntament de Sabadell i al seu equip de govern. Segons el portaveu d'ERC, Magí Rovira: "La resposta que ens han donat és que hi estan treballant, i esperem que ens diguin alguna cosa en ferm el més aviat possible", admet. La idea neix de les Joventuts d'Esquerra Repúblicana de la ciutat i en veu de la seva representant, Dolors Martín, "És una iniciativa que engegem per Sabadell, però segurament a moltes ciutats catalanes es farà el mateix". Magí Rovira ha volgut deixar clar que la pantalla no tindria cap cost pel consistori i que a més, hi ha iniciativa privada que hi té interès tal i com ja va passar en la final que la selecció espanyola va disputar contra Alemanya l'estiu passat.

Segona ronda del playoff

M'ho he llegit, però continuo pensant igual: qui vulgui veure el Barça en pantalla gegant, que s'en vagi a BARCELONA, que és on li toca.

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #29 el: 15 de Maig de 2009, 17:20:05 pm »
Clar clar... com a bons catalans que som... primer animarem a l'equipet de la vila, que farà de teloner i amenitzarà l'espera per veure al GRAN EKIP de catalunya, del cual tots em de ser, si volem ser bons catalans...

Al super escenari que a montat TV3 a la Pl. Catalunya de BCN tb es podran veure els partits dels altres equips catalans?

Qui vulgui bar$a que s'envagi a la capital de l'imperi....

Lo mes preocupant es que els propis grups politics de Sabadell, que son els que més haurien de fer per la ciutat, son els primers que s'identifiquen amb el bar$a, elevant-lo a selecció catalana, deixant a tots els equips catalans varis nivells per sota de la "selecció" i enfonsant-los en la m.....

JO SOC DEL SABADELL, I SI VULL SABADELL, VAIG A SABADELL.

SI TU ETS DEL BARÇA, I SI VOLS BARÇA, VES A BARCELONA.

Bastant toquen els collons els dels cotxes que surten a pitar, amb els seus ocupants que van destroçant el mobiliari urbà com per que a sobre els hi paguem entre tots una tele gegant (com per cert ja esta pasant amb l'escenari de TV3 a pl. Catalunya, ke paguem entre tots els catalans...)

« Darrera modificació: 15 de Maig de 2009, 17:28:58 pm per Bend »

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #30 el: 15 de Maig de 2009, 18:30:33 pm »
Al principi estava molt indignat... i ho segueixo estant, però ara se m'ha acudit una idea  :smart: Si posen pantalla gegant per veure el Bar$a (m'oposo totalment), penso anar-hi vestit del United, suposo que hi haurà molta gent contrària al barça que també voldrà veure com perden... S'haurà d'anar a animar al nostre "estimat" united!!!!  :laugh2:  :whistle:

"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 15 de Maig de 2009, 18:39:38 pm »
Al principi estava molt indignat... i ho segueixo estant, però ara se m'ha acudit una idea  :smart: Si posen pantalla gegant per veure el Bar$a (m'oposo totalment), penso anar-hi vestit del United, suposo que hi haurà molta gent contrària al barça que també voldrà veure com perden... S'haurà d'anar a animar al nostre "estimat" united!!!!  :laugh2:  :whistle:

eso es un suicido nen jajajaja
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #32 el: 15 de Maig de 2009, 18:48:56 pm »
 :bandera :bandera :bandera
A mi no em preocupa si possan pantalla gegant per mirar el Barça,jo me'l  mirare a casa,si la posant per veure el Sabadell seria com  anar al camp amb tota l'afició fent pinya.
Ara una cossa no treu l'altra pro si la posen pel Barça que la possin pel Sabadell 
 :sad2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #33 el: 15 de Maig de 2009, 19:54:28 pm »

Si la teva intenció és que et pelin, si vas amb una bandera del Madrid i una bufanda de l'Espanyol al coll ho aconseguiràs molt abans.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #34 el: 15 de Maig de 2009, 20:01:57 pm »
l'ajuntament hauria de dir com aquell video de l'arlekinat:

A SABADELL, SOM DEL SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 15 de Maig de 2009, 20:10:00 pm »
L'ajuntament farà el que més li convingui per la seva popularitat i per els seus rèdits polítics. Com sempre.

Igualment, cada un ho mirarà des dels seus interessos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #36 el: 15 de Maig de 2009, 20:17:53 pm »

A mí aquesta petició tan de sobte pel veure el Sabadell (a Lleó no hi haurà`televisió ni tampoc sabem si pasara la eliminatoria) em sona a excusa barata per asegurar-se una pantalla gegant pel dia 27 quan juga el fcb i poder fer maranya a la nostre ciutat, como si el fcb fos l´equip de la NOSTRE CIUTAT
 Mare meva.

Els culés d´aquí (em pregunto quans han anat algun dia al Camp Niu alguna vegada pagant de veritat) que ho vegin per la tele o s´en vagin a la Ciutat Comptal que segur que trobaran pantalles gegants per tot arreu. Que ens deixin tranquils de una vegada!

Si guanya el manchester em compro una camiseta del cristiano ronaldo o el GIggs. Ja en tinc una del Dukadam (Steaua) i Maldini (Milan)...

Pero per sobre de tot, VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL!!!!!  (per si algu no s´adonat, l´equip de la nostre ciutat)

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #37 el: 15 de Maig de 2009, 20:33:54 pm »
Per la mateixa regle de tres haurien de posar el Sabadell a Barcelona, no??
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #38 el: 15 de Maig de 2009, 20:52:07 pm »
Perdoneu però tota aquesta gent que ha comentat que les JERC-Sabadell (Joventuts d'esquerra republicana) han demanat que l'ajuntament possi una pantalla gegant pel partit del barça ho sabeu de veritat de bona font?
No vull entrar en cap conficte, però és que jo milito a les JERC-Sabadell partit i no en se res de tot això que esteu comentant.

Salut i Visca el Sabadell!
 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #39 el: 15 de Maig de 2009, 21:35:55 pm »
Clar clar... com a bons catalans que som... primer animarem a l'equipet de la vila, que farà de teloner i amenitzarà l'espera per veure al GRAN EKIP de catalunya, del cual tots em de ser, si volem ser bons catalans...

Al super escenari que a montat TV3 a la Pl. Catalunya de BCN tb es podran veure els partits dels altres equips catalans?

Qui vulgui bar$a que s'envagi a la capital de l'imperi....

Lo mes preocupant es que els propis grups politics de Sabadell, que son els que més haurien de fer per la ciutat, son els primers que s'identifiquen amb el bar$a, elevant-lo a selecció catalana, deixant a tots els equips catalans varis nivells per sota de la "selecció" i enfonsant-los en la m.....

JO SOC DEL SABADELL, I SI VULL SABADELL, VAIG A SABADELL.

SI TU ETS DEL BARÇA, I SI VOLS BARÇA, VES A BARCELONA.

Bastant toquen els collons els dels cotxes que surten a pitar, amb els seus ocupants que van destroçant el mobiliari urbà com per que a sobre els hi paguem entre tots una tele gegant (com per cert ja esta pasant amb l'escenari de TV3 a pl. Catalunya, ke paguem entre tots els catalans...)

Totalment d´acord....    I en concret aquest any hi ha una saturació de FCB que no es pot aguantar de cap de les maneres.  Sembla que s´hagin "begut l´enteniment" tots plegats..

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.