Autor Tema: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!  (Llegit 56496 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!
« Respondre #120 el: 21 de Maig de 2009, 23:06:14 pm »
oleeeeeeeeeeeeeeeee!!! podrem escoltar el partit del Sabadell al carrer? M'agrada la idea.
Con tal de poder-me vestir del Sabadell i compartir les alegries o penes conjúntament amb la resta d'arlekinats q no vagin a  Lleó ja em sembla poru bé la idea.
Qui vindrà en aquesta "trobada arlekinada"? Voleu dir que la zona de davant del Casal Pere Quart és prou ample com per a que poguem estar allà parats escoltant el partit i la gent circulant per l'ascera amunt i avall jejeje.
Ara a veure com ho monten això, repeteixo que estaria bé que es possés ni que fos una paradeta amb begudes i 4 coses per picar, a veure si ens reunim bastants arlekinats per la zona com a mínim un centenar!!

Per cert, Futsal_90 a veure si canvies el títol del post i posses RETRANSMISSIÓ DEL PARTIT EN DIRECTE PER RADIO SABADELL A LA RAMBLA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #121 el: 21 de Maig de 2009, 23:11:21 pm »
...I que us posin tambe una paradeta de merchandising del CES, que segur que alguna cosa es vendra ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #122 el: 21 de Maig de 2009, 23:22:42 pm »
oleeeeeeeeeeeeeeeee!!! podrem escoltar el partit del Sabadell al carrer? M'agrada la idea.
Con tal de poder-me vestir del Sabadell i compartir les alegries o penes conjúntament amb la resta d'arlekinats q no vagin a  Lleó ja em sembla poru bé la idea.
Qui vindrà en aquesta "trobada arlekinada"? Voleu dir que la zona de davant del Casal Pere Quart és prou ample com per a que poguem estar allà parats escoltant el partit i la gent circulant per l'ascera amunt i avall jejeje.
Ara a veure com ho monten això, repeteixo que estaria bé que es possés ni que fos una paradeta amb begudes i 4 coses per picar, a veure si ens reunim bastants arlekinats per la zona com a mínim un centenar!!

Per cert, Futsal_90 a veure si canvies el títol del post i posses RETRANSMISSIÓ DEL PARTIT EN DIRECTE PER RADIO SABADELL A LA RAMBLA!!!

Ferni, es diumenge... i el diumenge la Rambla esta tallada al transit.

Por eso mismo que es domingo, que a esas horas la rambla estará a petar de gente paseando con el buen tiempo... :happy2:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #123 el: 21 de Maig de 2009, 23:27:37 pm »

Por eso mismo que es domingo, que a esas horas la rambla estará a petar de gente paseando con el buen tiempo... :happy2:

Ja ho sé que està tallada la Rambla pero es que la rambla no deixen de ser 2 tristos carrils per a cotxes més les 2 asceres que si que són amples.
Suposo que els arlekinats ocuparíem la zona de carrils com si de la cavalgata de reis es tractés :P

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #124 el: 22 de Maig de 2009, 07:57:28 am »
allí estaremos en la rambla!! :balla :balla
@javi_gt86

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #125 el: 22 de Maig de 2009, 10:37:49 am »

Ja ho sé que està tallada la Rambla pero es que la rambla no deixen de ser 2 tristos carrils per a cotxes més les 2 asceres que si que són amples.
Suposo que els arlekinats ocuparíem la zona de carrils com si de la cavalgata de reis es tractés :P

Akella zona hi ha el Cafe di Roma akell (si no recordo malament) i davant la gelateria Capricci. Que vagin carregan neveres que s'haurà de celebrar :D
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #126 el: 22 de Maig de 2009, 12:06:27 pm »
Allí estaré, por supuesto :visca Ferni, este domingo nos tomamos unas birras!! :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #127 el: 22 de Maig de 2009, 13:15:10 pm »
Nos vemos en la Rambla, a falta de pan , buenas son tortas xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #128 el: 22 de Maig de 2009, 14:02:08 pm »
Jo no veig que sigui el millor lloc. Potser perquè altres llocs estan ocupats o és un bon lloc desde el punt de vista tècnic, no ho sé, però amb les taules de les terrasses del cafe di Roma i el capricci, ho veig molt atapeit. La plaça del Dr Robert seria un molt bon lloc i de bon record. Tot i això jo em passaré amb la family.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Emisió en directe Ràdio Sabadell, diumenge a les 19 hores a la Rambla!
« Respondre #129 el: 22 de Maig de 2009, 14:18:21 pm »
Espero que ho disfruteu. Serà bona senyal!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #130 el: 22 de Maig de 2009, 20:15:12 pm »
Allí estaré, por supuesto :visca Ferni, este domingo nos tomamos unas birras!! :beer2

Eso eso!! Weno yo no soy de birras pero alguna copilla me tomaré jajajaja  :pilotasso

Haber como nos montan el chiringuito  :mml: :mml:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #131 el: 22 de Maig de 2009, 23:55:03 pm »
Bueno vamos a empezar la lista en serio de los que iremos a la Rambla:

1- dani_CES
2- dani_CES
3- dani_CES
4- Bea
5- Bea
6- Bea
7- PIPO
8- Arrrrrrrlekinat
9- Umbria
10- Randel
11- _Resis_
12- ROMA i familia
13- Noizer
14- Fum,Fum,Fum ?¿?¿?
15- FerniSBD

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #132 el: 23 de Maig de 2009, 07:40:03 am »
1- dani_CES
2- dani_CES
3- dani_CES
4- Bea
5- Bea
6- Bea
7- PIPO
8- Arrrrrrrlekinat
9- Umbria
10- Randel
11- _Resis_
12- ROMA i familia
13- Noizer
14- Fum,Fum,Fum ?¿?¿?
15- FerniSBD
16- raros
17- raros
18- raros
19- raros

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #133 el: 23 de Maig de 2009, 09:01:02 am »
1- dani_CES
2- dani_CES
3- dani_CES
4- Bea
5- Bea
6- Bea
7- PIPO
8- Arrrrrrrlekinat
9- Umbria
10- Randel
11- _Resis_
12- ROMA i familia
13- Noizer
14- Fum,Fum,Fum ?¿?¿?
15- FerniSBD
16- raros
17- raros
18- raros
19- raros
20- chalss
21- chalss
22- chalss

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #134 el: 23 de Maig de 2009, 11:25:17 am »
Voleu dir que per a això cal fer llista? :look: Si el més segur és que hi hagi gent que passi, es quedi uns minuts i s'en vagi...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #135 el: 23 de Maig de 2009, 13:43:16 pm »
Voleu dir que per a això cal fer llista? :look: Si el més segur és que hi hagi gent que passi, es quedi uns minuts i s'en vagi...

Home jo crec q és una manera de q la gent vingui.
Està clar q hi haurà gent passejant i es quedarà 5 min, pero no crec q sigui el cas de cap de nosaltres del fòrum no?
Jo almenys hi aniré per escoltar el partit sencer i amb la indumentaria oficial  :happy2: :happy2:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #136 el: 23 de Maig de 2009, 14:06:10 pm »
 :bandera
Jo miraré de passar un ratet pero no puc quedar-me gaire.pro per fer ambient :scut :scut :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #137 el: 23 de Maig de 2009, 14:53:24 pm »
yo ire con mis amigos desde el cortingles asta la rabla con las banderas i cantando por las cayes  :bandera :bandera q sentere la gente q juega nuestro sabadell!!!!!!!!!!!!!! :balla :balla :balla
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3613
  • You will never walk alone
« Respondre #138 el: 23 de Maig de 2009, 15:04:29 pm »
Tothom que no vagi a León a la Rambla a les 19h!!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #139 el: 24 de Maig de 2009, 14:32:10 pm »
Podrien posar una tele, encara que sigui petita, i podem veure el Sant Andreu, no es que m'interessi gaire la veritat, pero per estar mirant algun lloc apart de mirar les birras xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa