Autor Tema: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!  (Llegit 56493 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: PANTALLA GEGANT!!!!!!!!!!!!!!!!
« Respondre #140 el: 24 de Maig de 2009, 15:09:31 pm »
Podrien posar una tele, encara que sigui petita, i podem veure el Sant Andreu, no es que m'interessi gaire la veritat, pero per estar mirant algun lloc apart de mirar les birras xDD
Hi haurà birres??? :happy2:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #141 el: 24 de Maig de 2009, 16:18:45 pm »
Podrien posar una tele, encara que sigui petita, i podem veure el Sant Andreu, no es que m'interessi gaire la veritat, pero per estar mirant algun lloc apart de mirar les birras xDD

Esperem que hagin montat una paradeta  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #142 el: 24 de Maig de 2009, 16:52:49 pm »

Esperem que hagin montat una paradeta  ;D

jo portava una sangria, però al migdia ha caigut mitja

antcarcer

• Visitant
« Respondre #143 el: 24 de Maig de 2009, 22:54:38 pm »
Diuen que a falta de pan, buenas son tortas, i sense que serveixi de precedent aquesta vegada a estat collonutti anar a la Rambla a celebrar l'alegria del passi a la següent ronda.   :oooooo: :oooooo:

GRÀCIES EQUIP, i ara a pel Real Unión  :anims :scut :scut :anims

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #144 el: 25 de Maig de 2009, 00:29:50 am »
impresionant lo viscut avui a la rambla, gracies a tot l'equip de radio Sabadell per muntar lo d'avui, a sigut genial!! Visca el nostre alcalde!!!! :clap2
@javi_gt86

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #145 el: 25 de Maig de 2009, 19:26:01 pm »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #146 el: 25 de Maig de 2009, 19:28:44 pm »
Que pesats els d'Esquerra, que es fotin el Barça on els càpiga...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #147 el: 25 de Maig de 2009, 19:48:36 pm »

Molt pero que molt curiosa la noticia, que es podria analitzar detingudament... pero que jo resumeixo amb aixo:

Els d'Esquerra qualifiquen la noticia de la pantalla gegant per veure el Barça com satisfets pero van mes enllà, ja que el Barça és un equip català.
Mentre que 'també han demanat' que es retransmeti el partit del Sabadell a Irun perquè els 'sabadellencs i les sabadellenques puguin animar l'equip local'. Curiós eh?
perque no s'emprenyi ningú  :happy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #148 el: 25 de Maig de 2009, 19:52:32 pm »
No oblidem que això ho ''suvbenciona'' l'Ajuntament... :whistle:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #149 el: 25 de Maig de 2009, 19:58:46 pm »

Perdona, però no és així. Ho paga Bora-Bora, l'Ajuntament de Sabadell només cedeix l'espai gratuïtament. Com va fer a l'Eurocopa. A veure si la deixen fins a la tornada d'Irun i puc gaudir d'una p**a vegada d'una d'aquestes pantalles, que fins ara no han fet cap partit que m'interessi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #150 el: 25 de Maig de 2009, 19:58:52 pm »
L'ajuntament cedeix l'espai (no cobra per usar-lo) els dispendis els paga la disco Bora-Bora si no ho he lleigit mala-ment :look:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #151 el: 25 de Maig de 2009, 20:12:26 pm »
Ja sé que no ho paga literalment l'Ajuntament, per això he posat cometes a la paraula suvbenciona, per dir que ho permet però amb altres paraules. Ja veig que no ha colat... :ostres

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #152 el: 25 de Maig de 2009, 21:34:00 pm »
Algú anirá dimecrea a veure la pantalla per animar al United...?
Està clar que sol no hi aniré (suicidi) però si s'apunta més gent... a mi m'agradaria celebrar la derrota blaugrana :botador
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #153 el: 25 de Maig de 2009, 21:47:34 pm »

Molt pero que molt curiosa la noticia, que es podria analitzar detingudament... pero que jo resumeixo amb aixo:

Els d'Esquerra qualifiquen la noticia de la pantalla gegant per veure el Barça com satisfets pero van mes enllà, ja que el Barça és un equip català.
Mentre que 'també han demanat' que es retransmeti el partit del Sabadell a Irun perquè els 'sabadellencs i les sabadellenques puguin animar l'equip local'. Curiós eh?

Em referia a la diferència de tracte. Mentre l'atenció especial la mereix el Barça com a EQUIP CATALA que es... el Sabadell la tindrà (la pantalla) per acontentar a una minoria que 'anima' a un EQUIP LOCAL.

Home Fum, sisplau!!! Tothom sap què el Barça és l'únic equip català, com que cada any es posen la senyera (crec que no deuen conèixer la UE Sant Andreu)... A més, tothom sap que Eto'o és de Girona, Alves de Monistrol de Montserrat i Henry de Vielha...

Aquests d'ERC són uns tocacollons de mena, que s'en vagin a negociar amb terroristes a Perpinyà :exxxx

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #154 el: 25 de Maig de 2009, 21:54:43 pm »

Em referia a la diferència de tracte. Mentre l'atenció especial la mereix el Barça com a EQUIP CATALA que es... el Sabadell la tindrà (la pantalla) per acontentar a una minoria que 'anima' a un EQUIP LOCAL.

Home Fum, sisplau!!! Tothom sap què el Barça és l'únic equip català, com que cada any es posen la senyera (crec que no deuen conèixer la UE Sant Andreu)... A més, tothom sap que Eto'o és de Girona, Alves de Monistrol de Montserrat i Henry de Vielha...

Si pero fa gracia que aixo ho diguin els de les JERC de Sabadell. Realment vergonyós.

I sort que hi ha alguns arlequinats a les JERC que sino ni això...
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #155 el: 25 de Maig de 2009, 21:55:01 pm »
Està clar que sol no hi aniré (suicidi) però si s'apunta més gent... a mi m'agradaria celebrar la derrota blaugrana :botador

vayais los que vayais sera un suicidio porque no creo que seais mas que los cules ten cuidao como ya dije en otro post podeis ir a animar al equipo que os de la gana pero hay mucho cabeza hueca  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #156 el: 25 de Maig de 2009, 21:57:17 pm »

vayais los que vayais sera un suicidio porque no creo que seais mas que los cules ten cuidao como ya dije en otro post podeis ir a animar al equipo que os de la gana pero hay mucho cabeza hueca  :beer2 :beer2

Exacto toni, te doy toda la razón. Miki, por mucho que desees que pierda el Barça, meterte con una camiseta del Manchester es ir descaradamente a provocar. Piénsatelo bien si merece la pena, porque hay mucho tarao suelto y puedes salir muy mal parado.

:beer2
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2009, 22:01:57 pm per Arrrrrrlekinat »

antcarcer

• Visitant
« Respondre #157 el: 25 de Maig de 2009, 22:05:30 pm »

vayais los que vayais sera un suicidio porque no creo que seais mas que los cules ten cuidao como ya dije en otro post podeis ir a animar al equipo que os de la gana pero hay mucho cabeza hueca  :beer2 :beer2

Exacto toni, te doy toda la razón. Miki, por mucho que desees que pierda el Barça, meterte con una camiseta del Manchester es ir descaradamente a provocar. Piénsatelo bien si merece la pena, porque hay mucho tarao suelto y puedes salir muy mal parado.

Sim embargo, si lleva la del Sabadell, todo serán besos y abrazos, tu eliges  :balla

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #158 el: 25 de Maig de 2009, 22:09:41 pm »

Exacto toni, te doy toda la razón. Miki, por mucho que desees que pierda el Barça, meterte con una camiseta del Manchester es ir descaradamente a provocar. Piénsatelo bien si merece la, porque hay mucho tarao suelto y puedes salir muy mal parado.

No, si no tengo ninguna camiseta del Manchester!  :Paletas:
Si jugase el Barça contra el Sparta de Rotterdam apoyaria al Sparta! O cualquier equipo antes que el Barça (incluso antes el Terrassa, para mí)
El problema es que no voy a provocar, me provocan ellos (ellos, las JERC, el ayuntamiento, el Bora-Bora, TV3...) poniendo una pantalla gigante en SABADELL para ver jugar al BARCELONA. ¿Acaso pondrán una pantalla gigante en Barcelona para ver al Sabadell? Como dice el Fum ¿El Barça es un equipo catalán y nosotros solo "el equipucho local"??

...Yo antes (y no tan antees, solo hace 3 años) era culé. Como el que más. Defendía esos colores a muerte. No sabia ni en que categoria jugaba el Sabadell ni si habia estado en primera, para mi era lo mismo que me dijeran "el Sabadell" que "el At. Can Deu". Entre todos los niños en la escuela, que te regalen la equipación del Barça con 1 año, merchandising del Barça, la televisión... es normal. Pero por suerte, consegui darme cuenta por mi mismo de lo que realmete estaba apoyando, con 13 años empezé a tener algo de conciencia de la realidad.  :clap

Bueno, al menos la pantalla nos servirá para "el equipo local" que es el que me interesa...  :scut
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #159 el: 26 de Maig de 2009, 14:12:59 pm »
informacio de ultima hora tant anada o tornada el partit el oferira TV3.  sigui que la pantalla gegant a la tornada seria posible. :happy2: