Crec que altres vegades ja hi deixat la meva opinio sobre el tema dels preus i les entradas. A mi em sembla perfecte els preus de 15 euros. El futbol s´ha de pagar com qualsevol altre cosa. I cada vegada considero més error fer entradas a 5 euros i aquestes coses perque ens trobem amb situacions lamentables al nostre propi estadi. El dia del Alcoià gent que nomes va venir aquell partit, es permetia criticar i rajar contra el nostre equip perque no va guanyar ni va oferir l´espectacle que es pensava veuria. Frases com 'Quina m**** d´equip? 'quin tongo' 'quina vergonya' 'aquest equip no es de play off'
Per mi, el sabadell va fer el que havia de fer, o sigui clasificarse per un play off. Jugant com calia. A mi em dona igual com es juga si s´aconsegueix l´objectiu. Millor verue bon joc i gols, pero si no, també perfecte
El que no puc aguantar es els aficionats NO SOCIS que venen només quan es gratis o a 5 euros. Animen poc i critiquen molt.
Heu vist el preus de la Cultural Leonesa? 30 euros la general i 45 la tribuna. I els socis 15 menys, o sigui 15 i 20 respectivament
El que sigui del Sabadell, que es faci SOCI i vingui els 19 partits a casa (o 18, 17 o 16). Per ser 8000 i d´ells 4.000 criticons que no animen, millor que es quedin a casa o vagin a veure espectacle per la tele amb altres equips capitalinos.
Potser molts d´aquets ara mateix estan tirant petards pel titol del equipo anomenat fcb. Aixo es un dels problemes a aquesta ciutat nostre. Més pendents del fcb i rm que del propi equip de la ciutat
Només una queixa. Trobo be que el soci pagui 10 euros el diumenge perque el club necesita ajuda, pero la proporció amb l´entrada de general pel NO SOCI no es adeqüada. Crec que haurian de ser 18 o 20 euros al menys. I qui no vulgui venir, adeu i molt bones. Els que anem sempre, animarem als jugadors i si cal criticar ho farem pero amb coherència i arguments, despres d´haver vist 19 partits de Lliga i 1 de play off.
Visca el Sabadell