Autor Tema: L´HORA DEL FIDELS  (Llegit 563 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
L´HORA DEL FIDELS
« el: 16 de Maig de 2009, 02:13:33 am »
Aquest diumenge, a les 6 de la tarda, comença el play off a la Creu Alta. Jornada de pagament per socis i no socis. Estic convençut que un 90 per cent dels socis no fallaran. Ara bé, kuants vindran dels no socis?  Ara començarem a veure els fidels de veritat al Estadi. Al menys els que vinguin son de veritat, gent que sent els colors. Entenc que en els temps que correm, hagi gent que no vulgui o no pugui gastar-se 15 euros per una entrada de futbol. D´acord. Pero aquest dia em vaig trobar uns nois a un bar proper d´on visc que van anar a veure el partit del alcoià perque només valia 5 euros. El tema es que s´estaven posant de cervesses al bar celebrant la victoria del fcb a la copa del rei. Només pregunto: amb el que valien aquelles cerveces no podien comprar una entrada a la creu alta aquest diumenge? Estic convençut que sí.

Soci = fidelitat 

Ara veurem la resposta del public. Espero que sigui bona i al menys siguem 6.000 contra la Cultural

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
Re: L´HORA DEL FIDELS
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2009, 16:08:57 pm »
 Si van solo los fieles 2000, personas en el campo.Si van todos los que son del SABADELL y de otros equipos  de 8000 personas para arriba porque lo querais reconocer o no en la ciudad de SABADELL , hay otros equipos que tiran mas al personal . Pero cuando hay algo inportande que se juega en la  NUEVA CREU ALTA , tienen alggo de sentimiento por estos colores . :bandera :scut :bandera :bandera :scut :scut