Autor Tema: CULTURAL - C.E.SABADELL  (Llegit 99246 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: CULTURAL - C.E.SABADELL
« Respondre #220 el: 24 de Maig de 2009, 14:43:24 pm »
ojala estigui equivocat..pero penso que no tenim res a fer pronostico un comode 2-0 3-0..........espero tragar-me les meves paraules,pero veient el final de lliga(patetic) i l'anada no tinc cap tipus de confiança

Jo tampoc tinc gaire confiança en passar l'eliminatoria, el resultat de la porra l'he posat amb el cor xD pero no sé, un 3-0  tampoc me l'espero, crec que la cosa estarà igualada.
S'ha de confiar, mentres hi ha vida hi ha esperança !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #221 el: 24 de Maig de 2009, 14:55:13 pm »
ojala estigui equivocat..pero penso que no tenim res a fer pronostico un comode 2-0 3-0..........espero tragar-me les meves paraules,pero veient el final de lliga(patetic) i l'anada no tinc cap tipus de confiança

Jo tampoc tinc gaire confiança en passar l'eliminatoria, el resultat de la porra l'he posat amb el cor xD pero no sé, un 3-0  tampoc me l'espero, crec que la cosa estarà igualada.
S'ha de confiar, mentres hi ha vida hi ha esperança !

ja dic espero equivocarme pero no tinc confiança....ja imagino com sempre a la defensiva i com ens marquin primer......voldrem despres atacar eels ultims minuts(com sempre) i a la contra ens fotin un "traje"...ara si marquem primer tot canvia,pero no penso que moya sorti a guanyar(mai o fa)si no a esperar el 0-0 i al faltar 10 minuts despres atacar(aquesta pelicula es la de sempre),,,,,,,,,aixo si ojala fos un 0-4  :smart: :smart:

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #222 el: 24 de Maig de 2009, 14:58:24 pm »
no foteu ara eh!! Res de pesimismes! No hi ha res perdut, avui HO FAREM I GUANYAREM!! 0-1!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #223 el: 24 de Maig de 2009, 15:12:07 pm »
no foteu ara eh!! Res de pesimismes! No hi ha res perdut, avui HO FAREM I GUANYAREM!! 0-1!
Doncs jo si que sóc pessimista.
Hem de veure la realitat i és que aquest equip del CES estem amunt perquè hem tingut molta sort en alguns partits.
Agafem una mala ratxa de partits i això no ens beneficia res.
A sobra, tenim un entrenador molt conservador, que solament pensa en la defensa.

Ojalà me equivoqui, però ens guanyaràn 1-0 o acabarem sense gols.
Es molt dificil que nosaltres marquem en aquest camp.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

antcarcer

• Visitant
« Respondre #224 el: 24 de Maig de 2009, 15:29:06 pm »
Homes de poca fe!! El resultat no ho sé, però el dilluns estarem al bombo de las Rozas  :yes:  :balla

:visca :cor

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #225 el: 24 de Maig de 2009, 15:42:47 pm »
Això dependrà amb l'actitud que surtin els jugadors,si es creuen que poden guanyar i tenen l'il·lusiono que tenim la majoria no dubten que s'emportaran el partit i l'eliminatòria,ara si surten apàtics i veure-les venir "apaga i vamonos"
 :bandera :scut :bandera :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #226 el: 24 de Maig de 2009, 15:49:08 pm »
podria ser un partido igual que el del celta- murcia ayer!!!! primera parte: el celta gana dos cero, segunda parte: empata el murcia, i el segundo gol en el minuto 94!!!!
yo si que creo que podemos ganar!!! o almenos empatar a goles!!!! visca el sabadel!!!!!! :bandera :bandera :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #227 el: 24 de Maig de 2009, 15:51:03 pm »
podria ser un partido igual que el del celta- murcia ayer!!!! primera parte: el celta gana dos cero, segunda parte: empata el murcia, i el segundo gol en el minuto 94!!!!
yo si que creo que podemos ganar!!! o almenos empatar a goles!!!! visca el sabadel!!!!!! :bandera :bandera :bandera

Si i desprè haurem de fer les celebracions al Tauli. ;D
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #228 el: 24 de Maig de 2009, 16:06:15 pm »

Si i desprè haurem de fer les celebracions al Tauli. ;D

Secció cardiologia ;D

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #229 el: 24 de Maig de 2009, 16:13:05 pm »
Buaaaaaaa q nervios, tengo la camiseta i la bandera preparada encima de la cama desde hace bastantes horas, el cava en refresco, uff, vaya tarde nos espera, o muy buena o muy mala  ;D ;D ;D ;D

SABADELL!!!! SABADELL !!!  :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #230 el: 24 de Maig de 2009, 16:14:13 pm »
Mentre hi ha vida hi ha esperanza, però una derrota per un gol o dos seria el mes normal. Una altre cosa es que no volem que pasi això...

En el basquet o balomnano els resultats son mes lógics, en el futbol no tant, i ens tenim que agafar amb això. Una victòria serà dificil, però un empat amb gols es possible. Som-hi :clap :anims
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #231 el: 24 de Maig de 2009, 16:48:41 pm »
si que sou pesimistes, es pot guanyar.

Doncs jo si que sóc pessimista.
Hem de veure la realitat i és que aquest equip del CES estem amunt perquè hem tingut molta sort en alguns partits.
Agafem una mala ratxa de partits i això no ens beneficia res.
A sobra, tenim un entrenador molt conservador, que solament pensa en la defensa.

Ojalà me equivoqui, però ens guanyaràn 1-0 o acabarem sense gols.
Es molt dificil que nosaltres marquem en aquest camp.

com dius hem tingut sort en alguns partits, però també hem tingut mala sort en altres. Si ens classificat per jugar la promoció a una lliga de 38 partits, no es només per sort.
I si nosaltres tenim un entrenador molt conservadors (com tu dius), que tenen ells?
També era difícil guanyar al camp del St.Andreu, i més amb les condicions que es van donar, i es va guanyar. També es difícil que ens fiquin un gol.

Vinga homes que ens classificarem. VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #232 el: 24 de Maig de 2009, 16:54:08 pm »
Esta noche pasada he soñado que ivamos 0-3 en algun momento del partido... :trebol :trebol :trebol
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #233 el: 24 de Maig de 2009, 16:59:11 pm »
No sé què passarà...estic preocupat, intranquil, nervios....no tinc ganes de parlar amb ningú....El meu estat d'ànim denota la preocupació...pel molt que es juga el meu equip...Espero el millor, amb preocupació, perquè estem davant d'un moment històric, crucial...

VISCA EL SABADELL...I QUE LES SENSACIONS ES PUGUIN PLASMAR AMB ALEGRIA... :bandera :bandera

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #234 el: 24 de Maig de 2009, 17:01:53 pm »
Només 2 hores...
The pride of Catalunya

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #235 el: 24 de Maig de 2009, 17:03:07 pm »
No sé què passarà...estic preocupat, intranquil, nervios....no tinc ganes de parlar amb ningú....El meu estat d'ànim denota la preocupació...pel molt que es juga el meu equip...Espero el millor, amb preocupació, perquè estem davant d'un moment històric, crucial...

VISCA EL SABADELL...I QUE LES SENSACIONS ES PUGUIN PLASMAR AMB ALEGRIA... :bandera :bandera

M'has donat una  alegria...... !!!!no soc jo sol¡¡¡¡¡  :smile2: :smile2: :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat manolo

• Aleví
  • Missatges: 64
  • ANDA QUE NO
« Respondre #236 el: 24 de Maig de 2009, 17:04:26 pm »
CUANTA GENT A ANAT A LLEO? qui em diu alguna cosa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #237 el: 24 de Maig de 2009, 17:04:34 pm »
Només 2 hores...
I 5 per celebrar el passi a la següent ronda! PODEM!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #238 el: 24 de Maig de 2009, 17:23:01 pm »
Un empat 2-2 ja ens serviria, com deveu saber, pel doble valor dels gols a camp contrari, llavors doncs, no necessariament s'ha de guanyar avui a la Cultural Leonesa a León, encara que guanyar sempre és millor, però firmaria ara mateix acabar 1-1 i passar en la segona... tanda de penals, lo important és classificar-se per la següent ronda del play-off d'ascens a Segona A, però perquè tant patir...? què hem fet? Simplement, som arlequinats. En realitat, i en honor a la veritat, no ho veig impossible, però sí molt complicat, perque serà un partit en el que se hi haurà de posar "ous", i l'equip d'aquesta temporada no n'és gaire...

:bandera Sort i classificació per la següent ronda per al Sabadell !!!!!  :bandera

:scut Endavant Sabadell !!!!!  :scut
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #239 el: 24 de Maig de 2009, 17:28:00 pm »
Salutacions desde Lleó, estem els arlekinats tots molt nerviosos.
Passejant per Lleó et vas trobant arlekinats(bastants), diria que serem bastants.
Però de leoneses si que seran molts, avui per comprar les entrades a les 12 del matí hi havia una cua de mitja hora. També ens han explicat això de que han embargat la taquilla, però no ser molt bé com va.
Vaig tirant cap al camp, quins nervis. mare meva.
VISCA EL SABADELL