Emocionantíssim cap de setmana el viscut a Lleó, fent la prèvia dissabte al matí a Mieres
. Impressionant tot plegat
La ciutat molt maca i molt acollidora. CAP problema amb ningú i vam poder passejar les nostres samarretes sense problemes. Bon menjar, bon beure i gran victòria. I MAGNÍFICA també l'afició de la Cultural (exceptuant els 3 o 4 tarats de sempre). Quan marxàvem del camp vam posar Radio León, i els que anavem dins el cotxe ens vam quedar akollonits amb la retransmissió. Semblava un funeral on trucaven aficionats, molts d'ells plorant i absolutament abatuts per l'eliminació. Els locutors tampoc ajudaven gaire perque també estaven molt fotuts. Alguns fins i tot van presagiar el final de la Cultural el 31 de juliol per culpa dels deutes. Tan de bo que no i desitjar-lis molta sort
Va ser fantàstic guanyar fent un partidàs. Tot va ser molt igualat, semblat al partit d'anada, amb la diferència que no vam sortir amb la timidesa de la 1a part d'aquí. Vam saber aguantar al darrera i a ells veient que els anava bé el 0 a 0 no van fer massa cosa tampoc en atac. Jo si fos de la Culural estaria indignat amb Alvaro Cervera. A la 1a meitat un xut llunyà seu i una vaselina de Chema que De Navas envia a córner. Potser als últims minuts més possesió seva però sense cap perill. Morales també va tenir una de clara i Joel a l'inici del partit també.
A la 2a on sabiem que teniem que marcar vam seguir amb la magnífica consistencia defensiva i amb un inmens De Navas que ens va salvar en 2 ocasions clares. Amb el 0 a 1 on em vaig abraçar amb gent que no havia vist mai
va ser espectacular i dificil d'explicar. A partir de llavors a ells els van entrar les presses i van tornar a aparèixer els recull pilotes inmediatament. Sel's notava nerviosos i es van dedicar a penjar pilotes a la nostra àrea de forma indiscrminada. Va estar tot l'equip amb una actitud i unes ganes de 10 i vam aguantar amb patiment però amb moltíssima seguretat. Patiem de forma majúscula per com anava el marcador i perque vam marcar quan encara quedava molt, però es veia que amb lo bé que ho estavem fent era dificil que ens poguéssin marcar. I ja dic que van fallar una clarissima dins l'area petita que envien alta i De Navas en treu 2 de manera espectacular. També nosaltres vam tenir la sentencia en una de Joel.
Al final també maquíssim com els jugadors van venir a agrair a l'afició els anims i em vaig quedar amb la ràbia de Pelegrí i també de Ramón Moya que estava exultant. Vaja, de tot l'equip que s'ho va merèixer.
I havent vist els 2 partits que han sigut super igualars, crec que em sigut justos vencedors ja que en els moments més decisius em estat més encertats i més posats dins el partit.
GRÀCIES als JUGADORS perque podem seguir somiant