Autor Tema: CULTURAL - C.E.SABADELL  (Llegit 99212 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: CULTURAL - C.E.SABADELL
« Respondre #620 el: 25 de Maig de 2009, 19:36:29 pm »
Totalment d'acord MUTIO, millor impossible
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #621 el: 25 de Maig de 2009, 19:36:39 pm »
JUGADORS I COS TECNIC,  MOLTES GRÀCIES!!!! HEU HONRAT AQUESTA SAMARRETA HISTORICA I TOT SABADELL ESTA ORGULLOS DE VOSALTRES!

... I A L'AFICIO QUE VA ANAR A LEON  :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo: SOU L'ORGULL D'AQUESTA ENTITAT! BRAVO!!!! :anims :anims :anims :anims

VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM MOLT GRANS!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARA, A FER VESSAR LA NOVA CREU ATA, SOM-HI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #622 el: 25 de Maig de 2009, 19:38:04 pm »
Ara mes que mai, SABADELL!!! :bandera
Visca el Sabadell!!

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
« Respondre #623 el: 25 de Maig de 2009, 20:32:26 pm »
Emocionantíssim cap de setmana el viscut a Lleó, fent la prèvia dissabte al matí a Mieres  :borratxo  :cheer. Impressionant tot plegat  :icon_exclaim:

La ciutat molt maca i molt acollidora. CAP problema amb ningú i vam poder passejar les nostres samarretes sense problemes. Bon menjar, bon beure i gran victòria. I MAGNÍFICA també l'afició de la Cultural (exceptuant els 3 o 4 tarats de sempre). Quan marxàvem del camp vam posar Radio León, i els que anavem dins el cotxe ens vam quedar akollonits amb la retransmissió. Semblava un funeral on trucaven aficionats, molts d'ells plorant i absolutament abatuts per l'eliminació. Els locutors tampoc ajudaven gaire perque també estaven molt fotuts. Alguns fins i tot van presagiar el final de la Cultural el 31 de juliol per culpa dels deutes. Tan de bo que no i desitjar-lis molta sort  :ok

Va ser fantàstic guanyar fent un partidàs. Tot va ser molt igualat, semblat al partit d'anada, amb la diferència que no vam sortir amb la timidesa de la 1a part d'aquí. Vam saber aguantar al darrera i a ells veient que els anava bé el 0 a 0 no van fer massa cosa tampoc en atac. Jo si fos de la Culural estaria indignat amb Alvaro Cervera. A la 1a meitat un xut llunyà seu i una vaselina de Chema que De Navas envia a córner. Potser als últims minuts més possesió seva però sense cap perill. Morales també va tenir una de clara i Joel a l'inici del partit també.

A la 2a on sabiem que teniem que marcar vam seguir amb la magnífica consistencia defensiva i amb un inmens De Navas que ens va salvar en 2 ocasions clares. Amb el 0 a 1 on em vaig abraçar amb gent que no havia vist mai  :cheer va ser espectacular i dificil d'explicar. A partir de llavors a ells els van entrar les presses i van tornar a aparèixer els recull pilotes inmediatament. Sel's notava nerviosos i es van dedicar a penjar pilotes a la nostra àrea de forma indiscrminada. Va estar tot l'equip amb una actitud i unes ganes de 10 i vam aguantar amb patiment però amb moltíssima seguretat. Patiem de forma majúscula per com anava el marcador i perque vam marcar quan encara quedava molt, però es veia que amb lo bé que ho estavem fent era dificil que ens poguéssin marcar. I ja dic que van fallar una clarissima dins l'area petita que envien alta i De Navas en treu 2 de manera espectacular. També nosaltres vam tenir la sentencia en una de Joel.

Al final també maquíssim com els jugadors van venir a agrair a l'afició els anims i em vaig quedar amb la ràbia de Pelegrí i també de Ramón Moya que estava exultant. Vaja, de tot l'equip que s'ho va merèixer.

I havent vist els 2 partits que han sigut super igualars, crec que em sigut justos vencedors ja que en els moments més decisius em estat més encertats i més posats dins el partit.

GRÀCIES als JUGADORS perque podem seguir somiant  :clap

Hola Mutio, et vas abraçar amb mi.... però es que va ser, com bé dius, un moment "d'histèria col.lectiva i emocional" per un sentiment  :scut, per uns colors :bandera... i ja no sabia a qui abraçar... ens vam topar a les escales cel.lebrant el gol com dos boixos...
Va valer la pena el viatge des de Santander amb tota la familia... per cert, tal com li vaig dira al Guti, el meu fill gran (David, de 7 anys) continua sent "talismà" (encara no ha vist perdre mai el Centre d'Esports...)

Salutacions des de Santander i ... ens veiem a Irún...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #624 el: 25 de Maig de 2009, 20:43:18 pm »
Emocionantíssim cap de setmana el viscut a Lleó, fent la prèvia dissabte al matí a Mieres  :borratxo  :cheer. Impressionant tot plegat  :icon_exclaim:

La ciutat molt maca i molt acollidora. CAP problema amb ningú i vam poder passejar les nostres samarretes sense problemes. Bon menjar, bon beure i gran victòria. I MAGNÍFICA també l'afició de la Cultural (exceptuant els 3 o 4 tarats de sempre). Quan marxàvem del camp vam posar Radio León, i els que anavem dins el cotxe ens vam quedar akollonits amb la retransmissió. Semblava un funeral on trucaven aficionats, molts d'ells plorant i absolutament abatuts per l'eliminació. Els locutors tampoc ajudaven gaire perque també estaven molt fotuts. Alguns fins i tot van presagiar el final de la Cultural el 31 de juliol per culpa dels deutes. Tan de bo que no i desitjar-lis molta sort  :ok

Va ser fantàstic guanyar fent un partidàs. Tot va ser molt igualat, semblat al partit d'anada, amb la diferència que no vam sortir amb la timidesa de la 1a part d'aquí. Vam saber aguantar al darrera i a ells veient que els anava bé el 0 a 0 no van fer massa cosa tampoc en atac. Jo si fos de la Culural estaria indignat amb Alvaro Cervera. A la 1a meitat un xut llunyà seu i una vaselina de Chema que De Navas envia a córner. Potser als últims minuts més possesió seva però sense cap perill. Morales també va tenir una de clara i Joel a l'inici del partit també.

A la 2a on sabiem que teniem que marcar vam seguir amb la magnífica consistencia defensiva i amb un inmens De Navas que ens va salvar en 2 ocasions clares. Amb el 0 a 1 on em vaig abraçar amb gent que no havia vist mai  :cheer va ser espectacular i dificil d'explicar. A partir de llavors a ells els van entrar les presses i van tornar a aparèixer els recull pilotes inmediatament. Sel's notava nerviosos i es van dedicar a penjar pilotes a la nostra àrea de forma indiscrminada. Va estar tot l'equip amb una actitud i unes ganes de 10 i vam aguantar amb patiment però amb moltíssima seguretat. Patiem de forma majúscula per com anava el marcador i perque vam marcar quan encara quedava molt, però es veia que amb lo bé que ho estavem fent era dificil que ens poguéssin marcar. I ja dic que van fallar una clarissima dins l'area petita que envien alta i De Navas en treu 2 de manera espectacular. També nosaltres vam tenir la sentencia en una de Joel.

Al final també maquíssim com els jugadors van venir a agrair a l'afició els anims i em vaig quedar amb la ràbia de Pelegrí i també de Ramón Moya que estava exultant. Vaja, de tot l'equip que s'ho va merèixer.

I havent vist els 2 partits que han sigut super igualars, crec que em sigut justos vencedors ja que en els moments més decisius em estat més encertats i més posats dins el partit.

Hola Mutio, et vas abraçar amb mi.... però es que va ser, com bé dius, un moment "d'histèria col.lectiva i emocional" per un sentiment  :scut, per uns colors :bandera... i ja no sabia a qui abraçar... ens vam topar a les escales cel.lebrant el gol com dos boixos...
Va valer la pena el viatge des de Santander amb tota la familia... per cert, tal com li vaig dira al Guti, el meu fill gran (David, de 7 anys) continua sent "talismà" (encara no ha vist perdre mai el Centre d'Esports...)

Jajaja, doncs encantat Alberto!!! Llavors he mentit, perque ens haviem vist la tarda abans..... jeje  ::)

És curiós que entre d'altres també, em vaig abraçar al teu germà a Mallorca  fa dos anyets :cheer  :clap

TOTS cap Irún  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
« Respondre #625 el: 25 de Maig de 2009, 20:48:08 pm »

Jajaja, doncs encantat Alberto!!! Llavors he mentit, perque ens haviem vist la tarda abans..... jeje  ::)

És curiós que entre d'altres també, em vaig abraçar al teu germà a Mallorca  fa dos anyets :cheer  :clap

TOTS cap Irún  :ok

Doncs si no recordo malament, fa dos anys el Sabadell va pujar de categoria no?....  "la historia es una sucesión sucesiva de sucesos sucedidos sucesivamente"... Confio poder parlar amb tu més temps a Irún...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #626 el: 25 de Maig de 2009, 20:49:45 pm »
Confio poder parlar amb tu més temps a Irún...

Jeje, això està fet  :icon_exclaim: I que s'apunti el teu germà també  :ok  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #627 el: 25 de Maig de 2009, 20:54:46 pm »

Jeje, això està fet  :icon_exclaim: I que s'apunti el teu germà també  :ok  :clap

i porta al teu fill talismà

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
« Respondre #628 el: 25 de Maig de 2009, 21:07:25 pm »

Això crec que dependrà del dia o de l'horari del partit... ahir vam arribar a Santander a les 00:30 i els dos "enanos" estaven molt cansats... però si fos per ell, segur que hi aniria... És molt curiós perquè el dissabte estava jugant a un parc de Santander que està al costat del camp del Racing, i un avi li va preguntar: "tú de qué equipo eres niño?, ell va dir: "Yo del Sabadell!!"... no vegis la cara d'extrany que va posar el pobre home de Santander que li va preguntar...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #629 el: 25 de Maig de 2009, 21:19:02 pm »
Vengo de Leon, impresionante los k hemos estado alli, grandiosa la aficion de la Cultural, les deseo lo mejor, y pedazo campo k tienen. Me voy a dormir k toy agotadooooo  :snore:

Si si Jos,ves ves xD,k normal k  estes agotadoo,la Psp tambien tiene k estar agotadaaa jejejejejejjee.

uN saludoo

:bandera :scut :bandera

jajaja tu kien eras en el autocar?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #630 el: 25 de Maig de 2009, 22:03:06 pm »
Escric com vaig dir quan vam marxar i ja som a la segona eliminatoria.
El viatge a Lleó va ser molt pesat, estic rebentadissim... Però ha valgut molt la pena, estic molt feliç, vull donar les gràcies perque ahir si que ho van donar tot, però els demano que segueixin, que no es rendeixin fins el final! Que tot això es possible. Moltes gràcies a tota la plantilla i cos tècnic.

L'afició impressionant, al gol estava tan boig que em va caure alguna llagrima i em vaig abraçar a gent que no coneixia de res, espero repetir molts més moments d'aquests amb l'ascens !! Perque es possible!

PD. em vaig emportar la pilota del partit, si la tinc guardada a casa (faré que la firmin els jugadors)  :ok

VISCA EL SABADELL  :botador :botador

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #631 el: 25 de Maig de 2009, 23:29:33 pm »

Això crec que dependrà del dia o de l'horari del partit... ahir vam arribar a Santander a les 00:30 i els dos "enanos" estaven molt cansats... però si fos per ell, segur que hi aniria... És molt curiós perquè el dissabte estava jugant a un parc de Santander que està al costat del camp del Racing, i un avi li va preguntar: "tú de qué equipo eres niño?, ell va dir: "Yo del Sabadell!!"... no vegis la cara d'extrany que va posar el pobre home de Santander que li va preguntar...

per curiositat...

va dir res més l'avi?

per que que vagi dient el nano per cantàbria que és del sabadell és per veure les cares dels demès...

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
« Respondre #632 el: 25 de Maig de 2009, 23:41:24 pm »

per curiositat...

va dir res més l'avi?

per que que vagi dient el nano per cantàbria que és del sabadell és per veure les cares dels demès...

Ja, ja... l'avi es va quedar sorprès i li va dir que si no era del Racing... Ell al cole sempre diu que es del Sabadell i moltes vegades, quan fan gimnasia, porta la samarreta arlequinada...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #633 el: 26 de Maig de 2009, 00:14:12 am »
Nunca voy a olvidar el partido de ayer, que sufrimientos en la grada a 800 km de casa, sufriendo mucho en la segunda parte todos de pie viendo como el reloj no avanzaba! Gracias jugadores y gracias cuerpo técnico por hacernos feliz y por poder seguir soñando! Para mi ayer fue "nuestro ascenso" .Yo el partido del  próximo domingo lo quiero ver como una fiesta porque la felicidad que tenia yo ayer a las 21,00 en el Reino de Leon no me la quita nadie.

Xandri

• Visitant
« Respondre #634 el: 26 de Maig de 2009, 14:01:00 pm »
No sé si algú ho ha dit ja que no m'he pogut llegit tot el post, però els dos canvis que es van fer amb 0-0 (S. Iglesias i J. Rodríguez), són els mateixos que es van fer a l'Olímpic de Terrassa que van revolucionar el partit com el passat diumenge. A més, des d'aquell derbi, l'equip va anar cap amunt.

Desconnectat litus_sbd

• Aleví
  • Missatges: 40
  • ViVa El SaBadELL
« Respondre #635 el: 26 de Maig de 2009, 14:36:09 pm »
No sé si algú ho ha dit ja que no m'he pogut llegit tot el post, però els dos canvis que es van fer amb 0-0 (S. Iglesias i J. Rodríguez), són els mateixos que es van fer a l'Olímpic de Terrassa que van revolucionar el partit com el passat diumenge. A més, des d'aquell derbi, l'equip va anar cap amunt.

tienes razon 

visca el sabadell :scut
a 1a a 2na o a 3a SABAADEELLLLLLL
Visca el Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #636 el: 26 de Maig de 2009, 15:29:17 pm »
Yo quiero también dar animos a todos los aficionados de Leon y en especial a todos los amigos que han aparecido por el fórum durante la eliminatoria, tanto por las palabras de animos y deportividad todo el rato, así como por los consejos gastronómicos que nos hicieron para tapear por el Húmedo. Se quedaron cortos ya que todo fue genial (El llar, el gaucho, la bicha... ya son familiares para mi).
No es fácil en una eliminatoria que se juegan tanto los dos equipos que pudieramos gritar, festejar, cantar... en campo contrario y sin ningún reproche (salvo 3 niños antes de empezar y sin importancia) en el Reino de Leon (que pedazo de campo por cierto, yo quiero uno de este tipo para nosotros). Mucha suerte para el próximo año!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
GOL DE AGUSTIN???
« Respondre #637 el: 27 de Maig de 2009, 01:10:28 am »
Buenas he visto el gol de la victoria contra la cultural(en camara lenta) y he llegado a la conclusion de que el gol es de SERGIO IGLESIAS,a parte de que algunos medios informativos se lo atribuyen al gaditano.Si os fijais agustin como mucho roza el balon,pero no acaba tocandolo.Anda que no tiene guasa el gol lo marca SERGIO IGLESIAS uno de los jugadores mas criticados(no por mi esta claro).Aupa SERGIO i VISCA EL SABADELL!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
Re: GOL DE AGUSTIN???
« Respondre #638 el: 27 de Maig de 2009, 08:30:58 am »
No creo que tengamos que colgar medallas a nadie a estas alturas, la victoria fue de todos y punto. No sé si Agustin toca la pelota o entra directa, pero una cosa es cierta, si Agustin no llega a estar en aquél momento en la trayectoria del balón y no llega a hacer el amago de tocarlo, a el portero no le hubiera surgido la duda de un posible cambio de trayectoria que al final es lo que le hizo llegar tarde para detener el balón. Porque el balón no entra por la escuadra, que digamos...  :beer2

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: GOL DE AGUSTIN???
« Respondre #639 el: 27 de Maig de 2009, 09:36:04 am »
Si es guanya, guanya l'equip i si es perd, perd l'equip. Tan hi fa qui marqués, perquè si hem de començar a donar medalles, comencem pel porter. El resum és que el beneficiat del gol i les parades és el C.E. Sabadell :allloro :happy2:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!