Autor Tema: CUIDADO!!!!! AQUI SE PRACTICA LA MANIPULACION DE LOS POST.  (Llegit 5602 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Buried

• Infantil
  • Missatges: 154
CUIDADO!!!!! AQUI SE PRACTICA LA MANIPULACION DE LOS POST.
« el: 17 de Maig de 2009, 22:45:39 pm »
Y que mas da 4000 que 5000.  La cuestion es que han sido la mitad de entrada que contra el alcoyano. Hoy se debia de llenar el campo y por culpa de una directiva que no se ha enterado o no se ha querido enterar ha pasado esto. Los ciudadanos de Sabadell han respondido. Y lo que comento, esta categoria no da mas de si y se deben tomar alternativas para estos casos. ellos no lo han hecho y ya esta.

Este mensaje era un nuevo tema abierto por mi. Pues algun moderador ha practicado el tijeretazo. Me ha borrado mi mensaje y lo ha copiado en el interior de otro que ya tenia abierto hace diasy encima ha modificado el titulo original de este por el que habia creado hoy. Lo podeis apreciar claramente si os fijais en las contestaciones si os fijais en el encabezamiento, verieis que no es el mismo titulo.

Si esto no fuera suficiente, ademas me han modificado el mensaje de hoy y me han colado lo siguiente "Los ciudadanos de Sabadell han repondido". Es una practica muy poco etica. 

No es la primera vez que esto me sucede, anteriormente ya tuve unos problemas parecidos y parece ser que si no hablas de lo que interesa o si a ellos no les parece bien, o te lo intentan perder, modifican o lo que se les ocurra en ese momento.

No se que tiempo durara este mensaje, pero solo pido que quien lo lea lo tenga en cuenta en lo sucesivo.

Yo por mi parte si no recibo una explicacion logica de lo sucedido hoy, no volvere a escribir mas por aqui.

Es una actitud muy lamentable por parte de la persona que he efectuado esta acccion.

Xandri

• Visitant
Re: CUIDADO!!!!! AQUI SE PRACTICA LA MANIPULACION DE LOS POST.
« Respondre #1 el: 17 de Maig de 2009, 22:48:02 pm »
A ver, creo que es el caso, los mensajes escritos en un post nuevo y que tengan relación en otro, esos se adjuntan al otro post. ;)

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #2 el: 17 de Maig de 2009, 22:55:04 pm »
Esque Buried, amigo, hay gente que solo escribe tonterias...

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2009, 22:57:14 pm »
...Este mensaje era un nuevo tema abierto por mi. Pues algun moderador ha practicado el tijeretazo. Me ha borrado mi mensaje y lo ha copiado en el interior de otro que ya tenia abierto hace diasy encima ha modificado el titulo original de este por el que habia creado hoy. Lo podeis apreciar claramente si os fijais en las contestaciones si os fijais en el encabezamiento, verieis que no es el mismo titulo.

He considerat que el teu tema parlava exactament de les mateixes questions del que ja vas obrir pocs dies abans i l'he JUNTAT, no confonguis amb BORRAR, que es força diferent.

Li he canviat el titol pq un cop juntants, no puc mantenir els 2. He deixat el mes recent.

Aquest es un forum moderat on hi han unes normes de convivencia i on els administradors intentan mantenir-lo el mes ORDENAT possible, que tambe es molt diferent de MANIPULACIO.

Salutacions.

:bandera
Ramon
WebTeam SBD
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2009, 23:00:38 pm per WebTeam SBD »
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Buried

• Infantil
« Respondre #4 el: 17 de Maig de 2009, 23:28:22 pm »
Compañero,

Estas en uno de los foros mejor moderados de internet. Si te han 'juntado' tu post con otro es porque hablaban de lo mismo y aqui se ORDENA el foro, para que sea mas comodo para todos. Es una GRAN PRACTICA.

Llevas 30 mensajes y ya estas criticando a los administradores y acusando de manipulaciones.

Cojo tu petición... y si no te gusta el foro, la puerta es muy grande. Tu ausencia será superada sin problemas.
Tu respuesta es de una mala educacion soberbia. Parece mentira. Mi mensaje ha sido modificado. hay una frase que yo no he escrito. Y esto no se debe de hacer.

Desconnectat Buried

• Infantil
« Respondre #5 el: 17 de Maig de 2009, 23:42:30 pm »
...Este mensaje era un nuevo tema abierto por mi. Pues algun moderador ha practicado el tijeretazo. Me ha borrado mi mensaje y lo ha copiado en el interior de otro que ya tenia abierto hace diasy encima ha modificado el titulo original de este por el que habia creado hoy. Lo podeis apreciar claramente si os fijais en las contestaciones si os fijais en el encabezamiento, verieis que no es el mismo titulo.

He considerat que el teu tema parlava exactament de les mateixes questions del que ja vas obrir pocs dies abans i l'he JUNTAT, no confonguis amb BORRAR, que es força diferent.

Li he canviat el titol pq un cop juntants, no puc mantenir els 2. He deixat el mes recent.

Aquest es un forum moderat on hi han unes normes de convivencia i on els administradors intentan mantenir-lo el mes ORDENAT possible, que tambe es molt diferent de MANIPULACIO.

Salutacions.

Ramon
WebTeam SBD
[/quote

Por supuesto que los foros se deben de moderar, y para eso estan los moderadores. Una cosa es moderar y otra empezar a juntar mensajes, cambiar titulos, insertar frases que no se han escrito anteriormente por ese usuario, porque a uno le parece que debe de ser asi.

Moderar un foro es controlar que todos los post publicados mantengan un principio de educacion y respeto hacia las personas e instituciones, y no lo que anteriormente he descrito.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 17 de Maig de 2009, 23:42:59 pm »
No hay vuelta de hoja, si estas escribiendo un mensaje k esta relacionado con un post, para k kieres empezar otro?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 17 de Maig de 2009, 23:44:57 pm »
...Mi mensaje ha sido modificado. hay una frase que yo no he escrito. Y esto no se debe de hacer.

insertar frases que no se han escrito anteriormente por ese usuario...

Crec que l'unic que intenta 'manipular' la realitat i faltar a la veritat ets tu: EL TEU MISSATGE NO S'HA MODIFICAT, NI TRET NI AFEGIT RES

Et recordo, per si no ets habitual del forum, que el sistema que utilitzem deixa una 'llegenda' en els missatges que han estat modificats/manipulats (pels administradors o pels propis usuaris) per una o altre rao. Aquesta llegenda no es pot evitar ni pels administradors. L'unic sistema per a modificar un missatge sense que aparegui la 'llegenda' es fer-ho el propi usuari abans de 2 minuts un cop escrit el teu missatge. Veure si us plau els exemples que t'adjunto.

Espero que t'hagi quedat clar.

Moderar un foro es controlar que todos los post publicados mantengan un principio de educacion y respeto hacia las personas e instituciones, y no lo que anteriormente he descrito.

Hi han moltes maneres de moderar un forum i aquest forum fa ja molts anys que funciona de la mateixa manera.

Salutacions.

Ramon
WebTeam SBD
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2009, 23:50:09 pm per WebTeam SBD »
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Buried

• Infantil
« Respondre #8 el: 17 de Maig de 2009, 23:51:16 pm »
La frase. "Los ciudadanos de Sabadell han respondido" ha sido incluida, cuando se ha agregado al post anterior,  y no se encontraba en el post original. 

Desconnectat X-Men Aigua

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 267
« Respondre #9 el: 17 de Maig de 2009, 23:55:31 pm »
La frase. "Los ciudadanos de Sabadell han respondido" ha sido incluida, cuando se ha agregado al post anterior,  y no se encontraba en el post original. 

Apreciat company forero:

Aquest és el teu missatge: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=18862.msg247760#msg247760

Ni modificat, ni agregat, ni res de res. En qualsevol missatge que es modifiqui en aquest fòrum, apareix la firma de modificació de sota, com el cas d'aquest propi missatge, per a que ho vegis clarament (« Darrera modificació: Avui a les 23:58:40 per X-Men Aigua » ).

En aquest fòrum no es censura cap missatge si no conté ofenses, insults o majúscules, i el teu missatge complia tots els requisits per a continuar en el fòrum com a part del debat del partit. Aquest és un fòrum plural i es permet per això l'entrada de companys d'altres equips, s'admira la diferència d'opinions (sempre dins d'un respecte) i es promociona la diversitat esportiva de la ciutat.
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2009, 23:59:01 pm per X-Men Aigua »
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat Buried

• Infantil
« Respondre #10 el: 17 de Maig de 2009, 23:59:42 pm »
señor Fum Fum fum, no diga mas *********, sonre nuevos y veteranos.
  Solo ponerle en conocimiento que mi registro es 9 dias mas nuevo que el suyo, y ya estuve registrado con anteriodidad, cuando ni se utilizaba el php. Y le dire mas. Yo era uno de los se juntaba con unos cuantos arlequinados mas en el canal Cesabadell del Mirc para hablar del sabadell e incluso fui durante un tiempo moderador de ese canal. Precisamente de ahi salio la penya arlequinats.com.
  El que uno tenga mas mensajes publicados no quiere decir que sea mas importante que otro forero y el menosprecio que has tenido hacia mi tambien es una falta de educacion.
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2009, 00:12:46 am per WebTeam SBD »

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 18 de Maig de 2009, 00:11:23 am »

El que em comentes no es possible. Els posts s'ajunten, i si un te 10 missatges i l'altre 15, et resulta un nou tema amb 25 missatges. Els missatges NO es fusionan entre si... i molt menys amb 1 frase inclosa al MIG del missatge... no te logica.

Si us plau, no insisteixis mes amb el tema.
Salutacions.
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2009, 00:15:05 am per WebTeam SBD »
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Buried

• Infantil
« Respondre #12 el: 18 de Maig de 2009, 04:23:53 am »

El que em comentes no es possible.NO ES POSIBLE  Els posts s'ajunten, i si un te 10 missatges i l'altre 15, et resulta un nou tema amb 25 missatges. NO ES POSIBLE. Els missatges NO es fusionan entre si... i molt menys amb 1 frase inclosa al MIG del missatge... no te logica.

Salutacions.

SI ES POSIBLE

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #13 el: 18 de Maig de 2009, 14:44:58 pm »
No et dones compte que el que dius és absurd? Més proves que t'han donat ja no se'n poden donar, però tu segueixes insistint en el mateix.
No has pensat que potser SÍ que la vas escriure tu o que potser et vas equivocar en el moment d'escriure el post?

A més, quin benefici trauria un moderador afegint aquesta frase? És una opinió i ja està, tant vàlida com qualsevol altra.

No té ni cap ni peus tot això...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #14 el: 18 de Maig de 2009, 16:24:46 pm »

Además, creo que Buried piensa que Webteam SBD es un simple moderador del foro designado por "alguien" y no es así, él podria hasta mandarlo a tomar por **** si quisiera, como si un desconocido se mete en tu casa y lo quieres echar... :consol

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #15 el: 18 de Maig de 2009, 16:32:13 pm »
Vaja,

amb la de "sovietics" q em tingut darrerament per aqui amb escrits q estaven al limit del legal i no se'ls hi ha modificat una coma i ara algú s'entetindrà amb aquestes tonteries.

i a sobre ho diu algú que va ser administrador del foro...segons ell, és clar.

"manda h****s"

ho he escrit jo així, que no patiu, que ningú m'ha modificat la paraula "h****s"
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 18 de Maig de 2009, 17:55:34 pm »
Jo flipo.
Jo he administrat molt temps un foro del Llevant UD, i lo que dius, buried, és casi impossible. No t'ho aseguro al 100% per que informaticament se pot trobar sempre algun truquillo, però ni crec que ací se tinga tanta mala baba ni crec que ací se actiue d'esta manera.
Has pensat en la posibilitat de que potser te vas equivocar tu al escriure?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #17 el: 18 de Maig de 2009, 18:41:17 pm »

El que em comentes no es possible.NO ES POSIBLE  Els posts s'ajunten, i si un te 10 missatges i l'altre 15, et resulta un nou tema amb 25 missatges. NO ES POSIBLE. Els missatges NO es fusionan entre si... i molt menys amb 1 frase inclosa al MIG del missatge... no te logica.

Salutacions.

vete de aqui .... yo flipo ... web team i los admisnitradores ya hacen lo posible para que este foro funcione bien!!! saludos

SI ES POSIBLE

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #18 el: 18 de Maig de 2009, 19:46:17 pm »
como se parece este post, a este video xDD

APM - Esa soy yo.

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #19 el: 19 de Maig de 2009, 00:05:06 am »
yo por lo que llevo visto hasta ahora, este foro me parece correctisimo, y muy bien moderado. Se ve respeto y da gusto opinar y leer lo que otros opinan. Yo felicito a los que moderan, porque lo hacen bien. De hecho es una condición sine qua non, para que yo participe en un foro.