Autor Tema: Post per criticar al Barça i al Madrid (o defensar-los)  (Llegit 1442 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Post per criticar al Barça i al Madrid (o defensar-los)
« el: 18 de Maig de 2009, 18:04:02 pm »
Per què obro aquest tema?
Perque portem un mes que en aquest forum cada dia critiquem al Barça o en el seu defecte al Madrid, als seus monopolys, a ells i a TV3 i a la resta de canals.. Doncs per no haver de criticar-los als posts que parlen del nostre CE Sabadell, he obert tema per criticar-los (o defensar-los) aqui.
La meva posició personal? Anticulé i antimerengue, anticulé al 100% i antimerengue al 99%, si ha de guanyar o Bar$a o Madrit prefereixo que perdi el Barsa.
Fa pena que un equip guayi la Lliga de futbol, la de Bàsquet, la d'Handbol, la d'hockey... Si no cada any cada 2-3 anys. Es trist per a la diversitat de catalunya.

Doncs començeu a exposar els vostres motius per estar a favor o en contra!                   :xin-xin

Sé que és un tema polémic, espero no veure cap insult o cap sortida de to.  :wink2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

futsal_90

• Visitant
Re: Post per criticar al Barça i al Madrid (o defensar-los)
« Respondre #1 el: 18 de Maig de 2009, 18:44:19 pm »
crec que hauries de tenir una mica de respecte amb els altres equips al igual que ens tenen a nossaltres tu pots dir que no t' agradi el barça ni el Madrid pero sempre has de tenir respecte al altres equips i no insultarlos ... ho sigui

Visca el Sabadell Visca el Barça i visca Catalunya...

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #2 el: 19 de Maig de 2009, 02:54:21 am »
el ser anti algo, ya no permite ser objetivo   Yo soy del Sabadell, que es con el que soy menos objetivo porque soy pro Sabadell, después del Barça,  simpatizo con el Betis  y cuando el Madrid sale a Europa soy Merengue Saludos
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 19 de Maig de 2009, 02:55:45 am »
lo k es incomprensible es ser del Sabadell y del Barsa, con lo k nos perjudica el barsa en todos los sentidos...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #4 el: 19 de Maig de 2009, 15:07:27 pm »
lo k es incomprensible es ser del Sabadell y del Barsa, con lo k nos perjudica el barsa en todos los sentidos...
Jo penso igual. Com si el Barça ens estimés a nosaltres o algo... Jo sempre dic que pel Barça seria millor que no existissin més clubs que ell a Catalunya. El Barça és un equip de Barcelona, res més. No és ni la selecció catalana ni  l'equip de tots els catalans.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 19 de Maig de 2009, 20:56:49 pm »
Si parleu amb socis del nostre club d´una certa edat,la majoría et diràn que ser del Sabadell i del Bar$a és totalment incompatible,i jó comparteixo aquesta afirmació.El bar$a s´ha convertit en una espécie de secta totalitaria,senzillament,és el pensament únic,pur feixisme babaugrana.El seu lema podria ser,  "un país,una sola llengua i un únic club de futbol".Ai de nosaltres si ens hem de fiar que ens ajudin algún dia.....Sento indignació i pena per tot el futbol modest de Catalunya i n´estic fart de tant feixisme monopolitzador per part del bar$a i de tv3,"la seva",que no la nostre. :paret :paret :paret :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 20 de Maig de 2009, 19:56:20 pm »
Jo penso igual. Com si el Barça ens estimés a nosaltres o algo... Jo sempre dic que pel Barça seria millor que no existissin més clubs que ell a Catalunya. El Barça és un equip de Barcelona, res més. No és ni la selecció catalana ni  l'equip de tots els catalans.

Primero hay que leer la historia y saber la relación que ha habido entre ambos Clubs, cuando  ha existido dicha relación el Sabadell siempre ha estado arriba, leer algún libro de la historia del Sabadell o del fútbol en la región y ya verán, otra cosa es la rivalidad de los seguidores y socios respectivos como es natural.

El mal de nuestro Sabadell empieza con la proliferación de equipos en nuestro entorno, antes estaban el Barça, el Espanyol y luego el Sabadell, los mismos jugadores que tenían que foguearse y hacerse un nombre iban al Sabadell, un poco más atrás esta la UE Sant Andreu, ahora resulta que está  la UE Atlc. Gramanet, el Gavá, L´Hospitalet, Terrassa, Girona, Nastic, Lleida, Badalona, etc., algunos en la misma categoría y otros en 2ª A y los jugadores tienen un abanico de equipos donde elegir.

Pregunta ¿qué presidente  de que equipo, ofreció el primer entrenador de la historia del Sabadell para preparar a sus jugadores?

otra pregunta ¿qué presidente de que equipo apoyó al CE Sabadell FC en el último ascenso a 1ª división
después del hacer extradeportivo de aquel fin de temporada?

Leo y por edades se observa que muchos escriben sin tener mucho conocimiento de dichas relaciones, que puede decir un joven de 25 o 30 años si estamos comentando hechos sucedidos hace 23 temporadas atrás, que podía saber con dos o siete años.

PD la rivalidad es buena y sana siempre que se lleve con respeto entre unos y otros.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #7 el: 28 de Maig de 2009, 16:05:26 pm »
Estamos a 20 Km de Barcelona, ¿porque a mi me tiene que gustar que gane el Barça si a la gente del Barça le da igual lo que le pase al Sabadell?. La frase que más he escuchado en el Nou Camp es "Menys equips catalans i més penyes del Barça" cuando haciamos un poco de ruido animando.
Nosotros nunca podremos ser grandes porque todo el pastel se lo queda el equipo de Barcelona, tele, prensa, radio... Estábamos en primera y el Sport sólo nos daba más de media página  si jugabamos contra el Madrid. Entonces tengo clarisimo que yo no lo voy a hacer más grande con mi apoyo para hacer más pequeño a mi equipo.
No obstante no comparto que no se pueda ser de los dos equipos yo tengo claro mi pensamiento pero tengo amigos tan del Sabadell como yo y son auténticos forofos del Barça.  Tambien compañero labtec objetivamente el Barça nos perjudica en todos los sentidos para ser algun dia grandes y aunque haya habido algun gesto de "caridad" como los que relatas, siempre ha sido más perjudicial que beneficioso tenerlo tan cerca, futbolisticamente hablando. Eso no quiere decir como he relatado antes que tu por el hecho de ser barcelonista seas menos del Sabadell que yo o cualquier otro forero.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2009, 00:00:09 am »
Labtec...estoy convencido que si por ejemplo vivieras en Catalunya y más concretamente en Sabadell.... con tu probado amor a los colores arlequinados, estoy totalmente convencido...que tu opinión respecto al FC Barcelona seria distinta. Aquí se vive con un "totalitarismo total" y casi impositivo que si no eres del Barça puedas ser catalán...Es difícil explicar para los catalanes que no somos del Barça...y en mi caso particular quiero puntualizar...SOLO DEL SABADELL...el equipo de mi corazón, aquel equipo que cuando de pequeño tenia como rivales a Barça, Madrid....aquel equipo a quién de pequeño me enseñó mi padre a amar...al cual esté donde esté se lo agradezco profundamente...... ............ :bandera