Autor Tema: El Homer està trist  (Llegit 1159 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
El Homer està trist
« el: 18 de Maig de 2009, 18:53:31 pm »
Aquest diumenge el Homer no es volia perdre el partit del play-off i va decidir venir a la NCA, la sorpresa va ser que tant el senyor que estava a la porta de l'entrada, com els mossos d'esquadra, després d'examinar-lo minuciosament, van censurar la entrada del Homer, el pobre està fet de "fullola" de mig centímetre, però el debien veure perillós, agresiu i ofensiu, li estic agrait al senyor del bar de la penya creu alta davant de la tribuna que el va acollir durant el partit
Més ofensiu em va sembla a mi veure el Toro Español a las banderes de la cultural.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: El Homer està trist
« Respondre #1 el: 18 de Maig de 2009, 19:00:08 pm »
Estic d'acord, no entenc com diexen entra una cosa i l'altre no.... hauria de ser al contari.  :yes:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 18 de Maig de 2009, 19:01:40 pm »
Home, el Homer no te'l van deixar entrar pel material del què està fet... pero com ja et vaig dir al camp, si el que no te'l deixa entrar es pensa que el faràs servir d'arma arrojadiza és que es una mica curt... amb la de feina que et deu haver costat fer-lo, no crec que el vulguis per tirar-lo.

VOTE FOR HOMER A LA NCA!!!

Es mes... en el proxim partit el posaria al palco!!!!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #3 el: 18 de Maig de 2009, 23:53:38 pm »
intenta ficar-l'ho en un altre partit, que esta tope treballat i faria molta gracia al camp!  Sort!!
@javi_gt86

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #4 el: 19 de Maig de 2009, 15:12:37 pm »
Jo anava just darrera i em va empipar més el paio de seguretat que va "retenir" al Homer amb els mossos (que es pixaven de riure). Doncs el porter va estar 5 minuts vigilant que el Homer no s'escapés, quan podia haver seguit tallant entrades i que els mossos s'haguessin encarregat d'avisar a la Marge perquè se l'emportessi a casa; i va provocar l'emprenyament dels que ens vam quedar a la cua.

El proper cop porta'l una hora abans al partit o negocia-ho amb la directiva  :ejem

Si no et deixen entrar alguns pals de bandera, era lògic que tampoc te'l deixessin entrar.... Sort per la propera vegada (però ves-hi amb més temps, eh!)

PD.: A sobre el segurata es va posar xulo perquè ens queixaven i ens va dir que "al campo hay que venir antes", quan encara faltava un quart pel partit. Què vols, que vinguem dissabte?
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 19 de Maig de 2009, 15:14:19 pm »
Jo anava just darrera i em va empipar més el paio de seguretat que va "retenir" al Homer amb els mossos (que es pixaven de riure). Doncs el porter va estar 5 minuts vigilant que el Homer no s'escapés, quan podia haver seguit tallant entrades i que els mossos s'haguessin encarregat d'avisar a la Marge perquè se l'emportessi a casa; i va provocar l'emprenyament dels que ens vam quedar a la cua.

El proper cop porta'l una hora abans al partit o negocia-ho amb la directiva  :ejem

Si no et deixen entrar pals de bandera, era lògic que tampoc te'l deixessin entrar.... Sort per la propera vegada (però vesi amb més temps, eh!)

PD.: A sobre el segurata es va posar xulo perquè ens queixaven i ens va dir que "al campo hay que venir antes", quan encara faltava un quart pel partit. Què vols, que vinguem dissabte?

Al camp si es poden entrar pals de pvc
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #6 el: 19 de Maig de 2009, 15:16:01 pm »

Si no et deixen entrar pals de bandera, era lògic que tampoc te'l deixessin entrar.... Sort per la propera vegada (però vesi amb més temps, eh!)

Al camp si es poden entrar pals de pvc

ok, corregit!  :xin-xin
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #7 el: 19 de Maig de 2009, 15:36:52 pm »
Ole ese homer! que currado de que esta hecho???

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #8 el: 19 de Maig de 2009, 18:31:27 pm »
Ole ese homer! que currado de que esta hecho???

Està fet de fullola, no és ni fusta, si fa vent se li pot moure el cap sense tocar-lo, el van fer els interns de la presó de Can Brians, la meva dona treballava allà, els hi va demanar si li podien fer i al cap de uns quants dies ja el teniem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #9 el: 20 de Maig de 2009, 00:16:16 am »
estos de control i los g***** de escuadra van de un subido que flipas, y luego son unos papafritas, es que tio se puede hacer el p*** homer como mascota oficial tio qeda de **** madre