Autor Tema: CIUTAT PROPIA  (Llegit 44198 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re: vergonya
« Respondre #120 el: 28 de Maig de 2009, 16:21:22 pm »
Si hem de ser tan catalans, doncs també hauriem de ser del espanyol, el joventut de badalona, nástic, girona, etc., etc.Ho sento. A mi no em convençeras:  Centre d´Esports, primer; Centre d´Esports, segon; Centre d´Esports, tercer; Centre d´Esports, quart..... I fin l´infinit

Per, cert, futsal, ¿celebras igual un gol del fcb que del Sabadell?  Simple curiositat...
Por esta regla de tres tuya, también tendriamos de ser del Terrassa...  :no:  :malament

VISCA EL C.E. SABADELL, VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!!!! :scut :bandera

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #121 el: 28 de Maig de 2009, 16:21:33 pm »
el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

Es verdad, tienes razón. Ya no me acordaba que Catalunya eran el Barça y Ronaldinho... :Paletas:

tu consideras catalan la gente que va con banderas españolas????

Pues sí, porque yo soy CATALÁN y ESPAÑOL. Yo soy CATALÁN y celebré la Eurocopa como un loco. Yo soy ESPAÑOL, y no me pierdo un solo partido de Catalunya.

Por cierto: pregúntale a los culés de fuera de Catalunya qué opinan del catalanismo culé...

no somos catalanes los q tenemos una vandera de españa i celebramos quando gana nuestra seleccion???? jajajaja q gracia

sobre lo otro: soy del sabadell i soy del barça, algun problema????? algien me va a exar del foro, o el domingo de la nova creua alta por eyo??? nooooo!!!! pues entoces que los radicales anticules digan lo que qieran!!!!!  :beer2
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #122 el: 28 de Maig de 2009, 16:21:45 pm »
el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

Es verdad, tienes razón. Ya no me acordaba que Catalunya eran el Barça y Ronaldinho... :Paletas:

Pues sí, porque yo soy CATALÁN y ESPAÑOL. Yo soy CATALÁN y celebré la Eurocopa como un loco. Yo soy ESPAÑOL, y no me pierdo un solo partido de Catalunya.

Por cierto: pregúntale a los culés de fuera de Catalunya qué opinan del catalanismo culé...
Doncs jo sóc japonès i senegalès :tongue3:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #123 el: 28 de Maig de 2009, 16:22:19 pm »
pues ja esta lo de la eurocopa has hecho lo mismo que hicieron milers de barcelonistas ayer celebrando la victoria del barça o no salistes a la calle?

Pero si yo no he dicho que no salgan a celebrarlo. Yo sólo te he respondido a lo de que los del Espanyol no son catalanes (según tu, claro).

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #124 el: 28 de Maig de 2009, 16:23:18 pm »

no somos catalanes los q tenemos una vandera de españa i celebramos quando gana nuestra seleccion???? jajajaja q gracia

sobre lo otro: soy del sabadell i soy del barça, algun problema????? algien me va a exar del foro, o el domingo de la nova creua alta por eyo??? nooooo!!!! pues entoces que los radicales anticules digan lo que qieran!!!!!  :beer2

Pues se ve que no. Aquí, si no eres del Barça, ya no eres catalán... Aunque tengas 240 esteladas en tu casa, si no eres del Barça, eres EPAÑÓ...

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #125 el: 28 de Maig de 2009, 16:30:07 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.
Si portes una samarreta del sabadell a la teva ciutat et cataloguen de "friki" en canvi avui la porten tios de 50 anys a la feina i és normal!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #126 el: 28 de Maig de 2009, 16:34:23 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

Si portes una samarreta del sabadell a la teva ciutat et cataloguen de "friki" en canvi avui la porten tios de 50 anys a la feina i és normal!

Avui he anat al Sports Serrat a compar-me la nova bufanda del CES. Doncs bé, quan anava a creuar l'Eix Macià per davant del Corte Inglés, la meva nòvia i jo hem vist una altra parella que anaven ensenyant una bandera del Barça. A l'hora de creuar, hem tret la bufanda del CES i els hi hem ensenyat, i ja ens veieu al mig del pas de peatons, ells cridant "Visca el Barça!" i nosaltres cridant "Visca el Sabadell!" :Paletas:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #127 el: 28 de Maig de 2009, 16:36:43 pm »

Quan el Mandril guanyi la Champinyons, digues el mateix....  :whistle:

Deixe'm-nos de parlar d'altres equips d'una vegada, diumenge ens juguem molt!

VISCA EL SABADELL, TOTHOM A LA CREU ALTA
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #128 el: 28 de Maig de 2009, 16:48:37 pm »

El Madrid ha ganado alguna champions? ja ja ja, pensaba que eso sólo lo podia hacer el Barça! Ya sabes que mi pensamiento es arlequinado y sólo pienso en el Irun!!!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #129 el: 28 de Maig de 2009, 17:01:33 pm »
MADRID SE QUEMA SE QUEMA MADRID

VISCA EL SABADELL VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #130 el: 28 de Maig de 2009, 17:06:35 pm »
MADRID SE QUEMA SE QUEMA MADRID

VISCA EL SABADELL VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA
Una opinió molt vàlida que segueix clarament la línia del post.
Jo opino que "SABADELL ALÉ, SABADELL ALÉ, SABADELL ALÉ, SABADELL ALÉ, SABADELL ALÉ".

Encara que Arrrrrlekinat opina "GO REDS GO", Ferni és més del parer de "FORZA DEPOR!"

Com veus hi ha moltes opinions al respecte d'aquest tema.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #131 el: 28 de Maig de 2009, 17:11:07 pm »

El Madrid ha ganado alguna champions? ja ja ja, pensaba que eso sólo lo podia hacer el Barça! Ya sabes que mi pensamiento es arlequinado y sólo pienso en el Irun!!!
Ara t'escolto!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #132 el: 28 de Maig de 2009, 17:39:17 pm »
Este post, se ha convertido en un dialogo de besugos  :badall  :malament

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #133 el: 28 de Maig de 2009, 18:18:48 pm »

Un ultim apunt com  a conclusió:  ser del Sabadell a la teva propia ciutat et converteix en un esser estrany per molta gent per a qui només existeix fcb i rm

Akesta es una de las raons (al marge de enviarnos a tercera una temporada i perjudicarnos sempre que han pogut i tenir d´aguantar una tv3 lamentable) de les meves reflexions.

I ho repeteixo. Per a mi es impossible ser d´un equip (A MORT) i després d´un altre (encara que sigui d´un altre categoria)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #134 el: 28 de Maig de 2009, 18:29:24 pm »

Un ultim apunt com  a conclusió:  ser del Sabadell a la teva propia ciutat et converteix en un esser estrany per molta gent per a qui només existeix fcb i rm
Akesta es una de las raons (al marge de enviarnos a tercera una temporada i perjudicarnos sempre que han pogut i tenir d´aguantar una tv3 lamentable) de les meves reflexions.

Doncs precissament aquesta es una de les raons que mès m'omple d'orgull de ser del Ce Sabadell !  :happy2:

Som únics i irrepetibles, cosa que no poden dir els demés, i no estimem el Sabadell ni per interès ni per res més que la passió que sentim per aquests colors, siguem equip gran o equip petit.

Ja m'agradaria veure quanta gent seguiria sent del Barça si baixés a 2ª B i estigués 15 anys al pou. NO EN QUEDARIA NI UN DEL BARÇA  :cheer

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #135 el: 28 de Maig de 2009, 18:32:43 pm »
Este post, se ha convertido en un dialogo de besugos  :badall  :malament

Bravo!
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #136 el: 28 de Maig de 2009, 18:40:46 pm »

enquesta relacionada con este tema en el avuisabadell:
es compatible ser del abrça i del ce sabadell????
mi voto : siiii

los resultados:
60% si
30% no
10% es de otro eqipo   

( aunq namas hay 10 votos...)

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #137 el: 28 de Maig de 2009, 18:43:41 pm »

Jo mai estic convençut de res al futbol. Volia clasificarme pero a partir del 0-1 vaig patir més que amb el 0-0.

Jo només et dic que em seria IMPOSIBLE anar a celebrar res 3 dies després de quedar eliminat el meu equip

Res mes

A mi no em preocupa per res el fcb, rm i cap més equip que no sigui el centre d´esports. Per qué? I si un es del fcb a mort, tampoc entenc que sigui del centre d´ésports

Ha quedat clar

yo estic orgullos de ser arlequinat i culer fins la mort i yo vaig dir abans delsorteig que el sabadell passaria a la seguent ronda i ara et dire una cosa vec aquet equip a l' any vienent a la segona divisio.. i a mes pots enviar privats a tothom del foro bueno casi tothom i et dira que es del C.E.Sabadell i del F.c.Barcelona perque hi ha un equip catala a la primera divisio i espero que de aqui dintre de 3 o 4 amys estigui un altre equip catala com es el c.e.Sabadell....

Amigo, que te dejas al R.C.D.Espanyol.

No es pot generalitzar company! Conec periquitos més catalanistes que Pujol i culès que voten al PP i els hi agrada els toros...  :laugh2:

Que razón tienes!  

Sino, mira el ex-cuñado de Laporta, socio del Barça desde hace muchísimos años, asiduo al palco blaugrana jornada sí, jornada también, y miembro de la fundación Francisco Franco.

De la misma forma te digo que ser Catalán y taurino no está reñido, hasta hace poco, en Barcelona habían 3 plazas, Las Arenas (ahora reconvertida en un pabellón para el Circo y para el trial), La Maestranza (destruida) y la Monumental, que es la única que sigue funcionando como plaza. Y se llenaban las 3 Domingo a domingo...

Dejémonos de tópicos que no benefician a nadie.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #138 el: 28 de Maig de 2009, 18:45:12 pm »
no creo que ver a muxa gente por la caye con una camiseta de un eqipo de futbol tenga q dar asco, yo hoy e yevado la camiseta del barça i q??? t doi asco por eso? madre mia

i t doi la razon q la majoria de la gnete q estava ayer en el anfiteatro viendo el abrça, o en la plaza catalunya son del barça namas tres o quatro veces al año: en los dos partidos en q se enfrentan barça i madrid, i en alguna final de copa o xampions

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #139 el: 28 de Maig de 2009, 18:50:08 pm »
ho "haveu" vist?!!!!!!!!!!! La mare que els va arribar a parir....!!!!!!!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:A Sabadell no volem celebracions de clubs aliens a nosaltres.Visca el Centre D´Esports Sabadell !!!!!! :scut :bandera :beer2

Doncs a mi m'agradaria veure a Sabadell celebracions d'equips que no siguin el Sabadell... un ascens del At. Can Deu a 1ª Regional, o algun any que el Can Rull arribés a preferent.... ¡El St Cristòbal de Terrassa està a 1ª Catalana! Per què no els nostres??  :xin-xin

El futbol regional de Sabadell está más pendiente de fastidiarse unos a otros que no de ganar sus partidos, así nos luce el pelo, todos en 2º y en 3º regional, y esperemos que el Tibidabo no baje, mientras tanto, ahí tienes a Terrassa, con el St. Cristobal en 1º catalana y el San Lorenzo y Can Boada en 1º territorial. Cerdanyola creo que tiene 3 equipos en 1º territorial y así un largo etc. Es una pena pero es así.