Jo mai estic convençut de res al futbol. Volia clasificarme pero a partir del 0-1 vaig patir més que amb el 0-0.
Jo només et dic que em seria IMPOSIBLE anar a celebrar res 3 dies després de quedar eliminat el meu equip
Res mes
A mi no em preocupa per res el fcb, rm i cap més equip que no sigui el centre d´esports. Per qué? I si un es del fcb a mort, tampoc entenc que sigui del centre d´ésports
Ha quedat clar
yo estic orgullos de ser arlequinat i culer fins la mort i yo vaig dir abans delsorteig que el sabadell passaria a la seguent ronda i ara et dire una cosa vec aquet equip a l' any vienent a la segona divisio.. i a mes pots enviar privats a tothom del foro bueno casi tothom i et dira que es del C.E.Sabadell i del F.c.Barcelona perque hi ha un equip catala a la primera divisio i espero que de aqui dintre de 3 o 4 amys estigui un altre equip catala com es el c.e.Sabadell....
Amigo, que te dejas al R.C.D.Espanyol.
el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...
No es pot generalitzar company! Conec periquitos més catalanistes que Pujol i culès que voten al PP i els hi agrada els toros...
Que razón tienes!
Sino, mira el ex-cuñado de Laporta, socio del Barça desde hace muchísimos años, asiduo al palco blaugrana jornada sí, jornada también, y miembro de la fundación Francisco Franco.
De la misma forma te digo que ser Catalán y taurino no está reñido, hasta hace poco, en Barcelona habían 3 plazas, Las Arenas (ahora reconvertida en un pabellón para el Circo y para el trial), La Maestranza (destruida) y la Monumental, que es la única que sigue funcionando como plaza. Y se llenaban las 3 Domingo a domingo...
Dejémonos de tópicos que no benefician a nadie.