Autor Tema: CIUTAT PROPIA  (Llegit 44250 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
Re: vergonya
« Respondre #80 el: 28 de Maig de 2009, 11:32:27 am »
No se, no creo que tengamos que ser tan extremistas, en mi opinión, el futbol es tan grande que no por sentir amor a un club, se haya de excluir a otros.

Es normal que hayan muchísimos seguidores del C.E.Sabadell que sean del Barça, o merengues, o del Espanyol. Es normal, pero esto no es malo, cuando estemos en primera otra vez, ya veras como cada vez habrá más gente que solo sea del Sabadell, esto funciona así.

Sino, mira el Villarreal, tu crees que hace 10 años había alguien del Villarreal? pues no. Y aún hoy día el 80% que van al Madrigal son Culés.

Yo mismo, sin ir más lejos siempre lo he admitido. Soy valenciano, y soy hincha (y mucho) del Valencia C.F. y sin miedo a nada afirmo que lo soy a partes iguales del C.E.Sabadell.

Juego en el Sabadell desde hace 9 años, he ido a muchísimos partidos más del Sabadell que no del Valencia, cuando juegan C.E.Sabadell vs Valencia C.F. "B"  animo al Sabadell porsupuestísimo.

En fin, el fútbol, en mi opinión al ser tan grande, permite que puedas querer tanto a un club como a otro, a uno solo, o incluso a ninguno.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

futsal_90

• Visitant
« Respondre #81 el: 28 de Maig de 2009, 11:35:01 am »
Només una pregunta al futsal:

Si el Sabadell hagués estat eliminat a Lleó, hagessis anat a celebrar la fabulosa Champions ahir al vespre?

Si la resposta es SI, doncs ja està clar! No entenc els que poden celebrar coses d´altres equips que no sigui el Sabadell

Com he dit moltes vegades, el cor només admet un equip de futbol.

Visca el Sabadell (ni rm ni fcb, només Sabadell!!!!)

ara et fare una pregunta yo.

el dia de la cultural veies el sabadell a la seguent ronda? perque yo estaba convencut que pasariem a la seguent eliminatoria...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #82 el: 28 de Maig de 2009, 11:38:22 am »
Bien, leyendo por aquí se ve que hay demasiada gente con doble moral, ellos lo saben y en cambio no les importa que se sepa; aquí es pecado ser del CE SABADELL FC y del FC BARCELONA a la vez, en cambio se puede ser del CE SABADELL FC y de cualquier otro equipo, ejemplo Madrid, Milan, Liverpool, Coruña, Espanyol, Bilbao, Atlc. Madrid, Valencia y un largo etc., aquí entonces no pasa nada y no se critica ni se es mal visto, lo dicho, hay mucha gente con doble moral o quizás es otra cosa y pecamos de char….., sin darnos cuenta.

:ostres     :mmmm

PD he estado en la NCA viendo un CE Sabadell FC - Espanyol, (pretemporada) en la zona del marcador y los seguidores del Espanyol cantaban cánticos contra los azulgranas, por tanto la marea siempre va y viene, lo extraño aquí es que siempre se critica lo que hacen unos y no todos.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #83 el: 28 de Maig de 2009, 11:46:26 am »

Jo mai estic convençut de res al futbol. Volia clasificarme pero a partir del 0-1 vaig patir més que amb el 0-0.

Jo només et dic que em seria IMPOSIBLE anar a celebrar res 3 dies després de quedar eliminat el meu equip

Res mes

A mi no em preocupa per res el fcb, rm i cap més equip que no sigui el centre d´esports. Per qué? I si un es del fcb a mort, tampoc entenc que sigui del centre d´ésports

Ha quedat clar

futsal_90

• Visitant
« Respondre #84 el: 28 de Maig de 2009, 11:52:03 am »

Jo mai estic convençut de res al futbol. Volia clasificarme pero a partir del 0-1 vaig patir més que amb el 0-0.

Jo només et dic que em seria IMPOSIBLE anar a celebrar res 3 dies després de quedar eliminat el meu equip

Res mes

A mi no em preocupa per res el fcb, rm i cap més equip que no sigui el centre d´esports. Per qué? I si un es del fcb a mort, tampoc entenc que sigui del centre d´ésports

Ha quedat clar

yo estic orgullos de ser arlequinat i culer fins la mort i yo vaig dir abans delsorteig que el sabadell passaria a la seguent ronda i ara et dire una cosa vec aquet equip a l' any vienent a la segona divisio.. i a mes pots enviar privats a tothom del foro bueno casi tothom i et dira que es del C.E.Sabadell i del F.c.Barcelona perque hi ha un equip catala a la primera divisio i espero que de aqui dintre de 3 o 4 amys estigui un altre equip catala com es el c.e.Sabadell....

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #85 el: 28 de Maig de 2009, 11:56:51 am »

Res mes

Ha quedat clar

yo estic orgullos de ser arlequinat i culer fins la mort i yo vaig dir abans delsorteig que el sabadell passaria a la seguent ronda i ara et dire una cosa vec aquet equip a l' any vienent a la segona divisio.. i a mes pots enviar privats a tothom del foro bueno casi tothom i et dira que es del C.E.Sabadell i del F.c.Barcelona perque hi ha un equip catala a la primera divisio i espero que de aqui dintre de 3 o 4 amys estigui un altre equip catala com es el c.e.Sabadell....

Amigo, que te dejas al R.C.D.Espanyol.

futsal_90

• Visitant
« Respondre #86 el: 28 de Maig de 2009, 12:02:35 pm »

Res mes

Ha quedat clar

el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #87 el: 28 de Maig de 2009, 12:05:13 pm »
A més que vergonya em produeix.... indiferència. Deixeu-los que celebrin el que vulguin i esperem que d'aquí a 3 setmanes i mitja siguem nosaltres qui envaim els carrers de Sabadell.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #88 el: 28 de Maig de 2009, 12:07:16 pm »

Res mes

Ha quedat clar

el espanyol por mi no se puede considerar catalan por que si no compara los aficionados del barça con los periquitos que acuden al estadio unos con banderas espanyolas i otros con banderas catalanas ...

No es pot generalitzar company! Conec periquitos més catalanistes que Pujol i culès que voten al PP i els hi agrada els toros...  :laugh2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #89 el: 28 de Maig de 2009, 12:14:46 pm »

Res mes

Ha quedat clar

En menudo jardin te has metido  :ostres :ostres

futsal_90

• Visitant
« Respondre #90 el: 28 de Maig de 2009, 12:21:09 pm »
jo nomes volia dir que es pot compartir ser alequinat amb ser culer res mes i ya algu que enten el contrari que s' ho faci mirar

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #91 el: 28 de Maig de 2009, 12:38:16 pm »
Ok, pero aunque no te guste, R.C.D.Espanyol de Barcelona, igual de catalán que los calçots

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #92 el: 28 de Maig de 2009, 13:32:45 pm »
Si hem de ser tan catalans, doncs també hauriem de ser del espanyol, el joventut de badalona, nástic, girona, etc., etc.

Ho sento. A mi no em convençeras:  Centre d´Esports, primer; Centre d´Esports, segon; Centre d´Esports, tercer; Centre d´Esports, quart..... I fin l´infinit

Per, cert, futsal, ¿celebras igual un gol del fcb que del Sabadell?  Simple curiositat...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #93 el: 28 de Maig de 2009, 13:37:22 pm »
Y ojo hoy lo que me ha dicho textualmente una profesora...

'' Tu hauriàs d'estar content perque ha guanyat l'equip de Catalunya. Tot català ha d'estar content ''

Yo como no, le he diho que me sentia catalan pero que soy anti cule, que yo era del Sabadell... y ella muy amable me ha contestado:
'' Molt bé, però aquests equips mai jugaràn competició europea ''

Realmente me he quedado flipando y yo porque es la profe que si no...

Cada vez soy más anticulé, y soy catalan.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #94 el: 28 de Maig de 2009, 13:42:59 pm »
El que va ser molt maco i educat, prova del respecte que mereixen, va ser el següent crit, reiterat durant molta estona per la Ronda Zamenhof:

"Si no sou culés, sou uns fills de p**a !!! "

Maquíssim, no ?

:no:

Aquests son els tipics culés falsos que només son del barsa quan guanya. Els culés de debo tenen tot el dret de sortir a celebrar-ho, si de fet es celebra en tots els llocs. Però a mi els que em fan pena son els culés falsos que nomes suten (a més a més, dient que estan orgullossos etc.etc.) i la lian.
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 13:43:23 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
  • Gènere: Masculí
« Respondre #95 el: 28 de Maig de 2009, 14:05:48 pm »

yo creo que el problema no es si se puede ser del FCB y del CE Sabadell o de otros equipos y el CES, el problema es que el 90% de la gente que salió ayer a pitar y a ánimar al FCB por Sabadell no saben que existimos, que estamos jugando un play-off para subir a 2A y lo digo por otros aficionados de otros equipos que también salen cuando les toca. Y además ahora Sabadell está lleno de banderas del FCB, si subimos nosotros en cuantos de estos balcones que ahora tienen la bandera del FCB tendrán la del CES, ese es el problema, no que una persona pueda ser del CES y del FCB, el problema son los que son de Sabadell y solo son del FCB (u otro equipo)

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #96 el: 28 de Maig de 2009, 14:10:11 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #97 el: 28 de Maig de 2009, 14:10:21 pm »
Aquesta professora és una p***  ja li pots dir de part meva

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #98 el: 28 de Maig de 2009, 14:12:15 pm »
I ja és el colmo quan s'enriuen de tu per Sabadell per portar una samarreta del Sabadell el dia de la final de Champions

PD: Em va passar a mi ahir.

Aquests culés no tenen vergonya, foten fàstic  :exxxx

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #99 el: 28 de Maig de 2009, 14:18:03 pm »
Paraules de Valdés recents:

"Catalunya ha d'estar orgullosa que el Barça jugui amb jugadors de la cantera" (alguna cosa així ha dit)

:borratxo

...I els de la Cerdanya per què han d'estar orgullosos de que el Barcelona jugui amb gent de la cantera? Que digui "Els culers" o "els barcelonins", pero a mi que no m'inclogui!
A més, en aquest sentit hi ha un equip que els passa la mà per la cara, l'Athletic Club. Però és el de sempre, ells són els millors en tot.

Buen ejemplo has puesto tu también, otro equipo "imperialista"... :tongue3:
A cas és mentida el que he posat??? El dia que el Barça faci el que fa l'Atheltic, que presumeixin el que vulguin de la cantera, però mentrestant que no diguin mentides que hi ha molts equips que juguen amb jugadors de la cantera.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)