Autor Tema: CIUTAT PROPIA  (Llegit 44200 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: CIUTAT PROPIA
« Respondre #60 el: 27 de Maig de 2009, 19:48:09 pm »
 :bandera

Totes les aficions tenen els fidels que hi van sempre,que solen ser minoria i que els clubs necessiten quan no van be i que els arracona una mica quant les coses funcionen.
 :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Xandri

• Visitant
« Respondre #61 el: 27 de Maig de 2009, 23:47:49 pm »
Paraules de Valdés recents:

"Catalunya ha d'estar orgullosa que el Barça jugui amb jugadors de la cantera" (alguna cosa així ha dit)

:borratxo

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #62 el: 28 de Maig de 2009, 00:00:41 am »

"Catalunya ha d'estar orgullosa que el Barça jugui amb jugadors de la cantera" (alguna cosa així ha dit)

...I els de la Cerdanya per què han d'estar orgullosos de que el Barcelona jugui amb gent de la cantera? Que digui "Els culers" o "els barcelonins", pero a mi que no m'inclogui!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
vergonya
« Respondre #63 el: 28 de Maig de 2009, 00:06:43 am »

Estic a Sabadell i sembla que estigui a canaletes en aquets moments. Es vergonyos. Entenc que a Barna es celebri aixo que ha guanyat un equip que esta a 20 kms. pero aquesta bogeria a la nostre ciutat es patétic. Dubto moltissim que tots akets pateixin cada setmana per akest equip. Només surten quan guanya; quan perd segur que s´amaguen com a rates i neguen més vegades que Sant Pere...

Amb akest equip tan a prop i tan poca sensibilitat pel nostre centre d´esports, veig dificil pujar a segona a. Pero bé, els arlekinats de debó seguirem lluitant. Aixo si, em fa vergona veure més banderes d´aket equip de 20 Kms. que del meu equip a la meva propia ciutat. Molt trist.

Bé, aviam si puc anar a dormir i puc oblidar akesta malaida pesadilla de tota aquesta gent

Visca el Sabadell (Ni fcb ni rm, només Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
Re: vergonya
« Respondre #64 el: 28 de Maig de 2009, 00:11:29 am »

Es una cosa que mai he entès   :rant:
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #65 el: 28 de Maig de 2009, 00:12:50 am »
Hoy mi instituto daba asco. Minimo unas 15 camisetas azulgrana...  :exxxx :exxxx :exxxx :exxxx
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #66 el: 28 de Maig de 2009, 00:12:55 am »
A mi també em cabreja, però per la proximitat...suposo que és el que haurem de d'aguantar sempre... fins que pugem altre cop a primera....
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #67 el: 28 de Maig de 2009, 00:17:40 am »

...I els de la Cerdanya per què han d'estar orgullosos de que el Barcelona jugui amb gent de la cantera? Que digui "Els culers" o "els barcelonins", pero a mi que no m'inclogui!
A més, en aquest sentit hi ha un equip que els passa la mà per la cara, l'Athletic Club. Però és el de sempre, ells són els millors en tot.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #68 el: 28 de Maig de 2009, 00:47:18 am »
No sé, tampoco hay que ser tan extremos... jeje... Yo mismo, donde vivo en valencia hay un monton de cules tmb, y cuando ganan salen a pitar igual... jejeje.... dejarlos que disfruten, que de aquí poco nos toca a nosotros.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

futsal_90

• Visitant
« Respondre #69 el: 28 de Maig de 2009, 02:34:57 am »

Estic a Sabadell i sembla que estigui a canaletes en aquets moments. Es vergonyos. Entenc que a Barna es celebri aixo que ha guanyat un equip que esta a 20 kms. pero aquesta bogeria a la nostre ciutat es patétic. Dubto moltissim que tots akets pateixin cada setmana per akest equip. Només surten quan guanya; quan perd segur que s´amaguen com a rates i neguen més vegades que Sant Pere...

Amb akest equip tan a prop i tan poca sensibilitat pel nostre centre d´esports, veig dificil pujar a segona a. Pero bé, els arlekinats de debó seguirem lluitant. Aixo si, em fa vergona veure més banderes d´aket equip de 20 Kms. que del meu equip a la meva propia ciutat. Molt trist.

Bé, aviam si puc anar a dormir i puc oblidar akesta malaida pesadilla de tota aquesta gent

no estic d' acord amb tu company ... Sabadell es catalunya i per tant es evident que es celebri la champions aconseguida per el F.C.Barcelona yo soc del Sabadell i del Barça per tant he anat a celebrar la champions i de pas al triplet i quant el sabadell guanya alguna cosa com el dia que va pujar de Tercera A Segona B vaig sortir tambe el carrer i el dia de la cultural vaig anar on estava ubicada la radio sabadell i va escoltar per tant crec que t' has passat set pobles obrint aquet post en fi...

Visca el Sabadell , Visca el Barça  , i visca Catalunya.... :ok

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #70 el: 28 de Maig de 2009, 04:30:52 am »

no estic d' acord amb tu company ... Sabadell es catalunya i per tant es evident que es celebri la champions aconseguida per el F.C.Barcelona yo soc del Sabadell i del Barça per tant he anat a celebrar la champions i de pas al triplet i quant el sabadell guanya alguna cosa com el dia que va pujar de Tercera A Segona B vaig sortir tambe el carrer i el dia de la cultural vaig anar on estava ubicada la radio sabadell i va escoltar per tant crec que t' has passat set pobles obrint aquet post en fi...

Visca el Sabadell , Visca el Barça  , i visca Catalunya.... :ok

Desgraciadamente el Barsa esta al lao, y con eso pues se lleva muxos ciudadanos de Sabadell k prefieren el Barsa antes k al Sabadell, lamentablemente es asi, por eso nunca entendere la gente k es del Sabadell y del Barsa, nos han ayudado tanto este kerido club...
Enhorabuena al Barsa! a mi la verdad k me parece bien k se celebre alla donde haya aficionados del barsa, como pasa aki cuando gana el madrid  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #71 el: 28 de Maig de 2009, 08:45:54 am »
El que va ser molt maco i educat, prova del respecte que mereixen, va ser el següent crit, reiterat durant molta estona per la Ronda Zamenhof:

"Si no sou culés, sou uns fills de pu.-t.a!!! "

Maquíssim, no ?

:no:
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 13:51:10 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #72 el: 28 de Maig de 2009, 10:12:41 am »
Només una pregunta al futsal:

Si el Sabadell hagués estat eliminat a Lleó, hagessis anat a celebrar la fabulosa Champions ahir al vespre?

Si la resposta es SI, doncs ja està clar! No entenc els que poden celebrar coses d´altres equips que no sigui el Sabadell

Com he dit moltes vegades, el cor només admet un equip de futbol.

Visca el Sabadell (ni rm ni fcb, només Sabadell!!!!)

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #73 el: 28 de Maig de 2009, 10:30:27 am »
cada uno es del ekipo ke le de la gana, y si el sabadell fuera caido eliminado en leon pues fuera ****** mucho pero eso no kita poder celebrar la champions de ayer si tambien eres cule! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #74 el: 28 de Maig de 2009, 10:46:41 am »
Els darrers dos anys, de culés se n'han vist ben pocs... Això sí, quan guanyen, són com els Gremlins: es multipliquen :Paletas:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #75 el: 28 de Maig de 2009, 10:52:08 am »
El que va ser molt maco i educat, prova del respecte que mereixen, va ser el següent crit, reiterat durant molta estona per la Ronda Zamenhof:

"Si no sou culés, sou uns fills de p**a !!! "

Maquíssim, no ?

:no:

Buenooo, i també el diumenge passat, a la Rambla, hi havien 4 ninyatos/es ******* que es van dedicar a proliferar càntics contra l'Espanyol quan va aparèixer un home amb un polo periquito... Càntics d'estil "Perico que vuela, perico a la cazuela" o "Perico que canta, cuchillo a la garganta"... Però a veure, pallussos: a qui heu vingut a animar, aquí? Amb el que ens estàvem jugant, i tenien pebrots de treure la seva "vena culé". I ja el toc final va ser una d'aquestes ninyates, que va dir: "Aquí només volem arlequinats barcelonistes"... No li vaig fotre 4 clatellots de miracle :exxxx

AQUÍ NOMÉS VOLEM ARLEQUINATS SABADELLISTES :scut :bandera
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 13:41:53 pm per X-Men Aigua »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #76 el: 28 de Maig de 2009, 11:05:05 am »

A més, en aquest sentit hi ha un equip que els passa la mà per la cara, l'Athletic Club. Però és el de sempre, ells són els millors en tot.

Buen ejemplo has puesto tu también, otro equipo "imperialista"... :tongue3:

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #77 el: 28 de Maig de 2009, 11:08:00 am »
AQUÍ NOMÉS VOLEM ARLEQUINATS SABADELLISTES 

Doncs em sembla que t'hauras d'aguantar.

The pride of Catalunya

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #78 el: 28 de Maig de 2009, 11:10:12 am »
potser vaig errat, però em sembla que no
he llegit de tu que sents el mateix pel CE Sabadell  que pel Liverpool

Sí, i no m'amago. Però a mí no em veuràs MAI en un partit del Sabadell fer càntics contra el Manchester United o l'Everton o portant la samarreta dels "reds" (a la NCA proliferen les samarretes blaugrana). Si estic en un partit del Sabadell, ANIMO A MORT AL MEU EQUIP I ELS DEMÉS ME LA PORTEN FLUIXA!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #79 el: 28 de Maig de 2009, 11:20:31 am »
Però el tema és tot un altre
resulta que tu tens simpaties per altres equips i no aceptes que altra gent tingui simpaties pel Barça
em sembla que cadascú hauria de gaudir del que li agrada i no preocupar-se tant del que fan el altres

de totes maneres un dia tindràs problemes, perquè jugarem contra el Liverpool i llavors què?
et convé ser del SABADELL EL MILLOR QUE HI HA

No, Vic, no. El problema que em fa ràbia és la gent que està en un partit del Sabadell i profereixen càntics contra equips que ni ens va ni ens venen. El nostre rival de diumenge era la Cultural, no l'Espanyol.

Que algun dia jugarem contra el Liverpool? COLLONUT COMPANY, això voldrà dir que estem jugant competició europea. I si els podem xorrear, millor que millor. Perquè jo sí que tinc molt clar que el primer és l'equip de la MEVA ciutat.

Va company, centrem-nos en el partit contra l'Unión :beer2
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2009, 11:27:15 am per Arrrrrrlekinat »