No em de ser tan radicals....
Jo sóc el primer afectat en quan a les celebracions esportives, si no mireu ahir la fotografia del meu carrer com estava a les 12 de la nit, hi ha la 1 estava igual, hi ha les 2.30 h encara se sentia gent cridar pel carrer com desesperats. Pero bueno, quantes vegades passa això? 1 cada 4 anys?
Si que és cert que en un periode de 21 dies he tingut que aguantar 5 celebracions blaugranes (la victoria al Bernabeu, la clasificació per la final de Champions , la consecució de la Copa del Rei, la lliga que per sort no em va enganxar a casa i la Copa d'Europa d'ahir...), que si que no us nego que pot fer una miqueta de rabia pero també admiro que la gent pugui ser tan feliç i estar tan eufòrica pels èxits del seu equip d futbol, si això els fa ser taaaaaaan feliços doncs endavant...
Jo el que no soporto ni entenc per una banda és la gent que només surt a destroçar mobiliari urbà (cosa q per sort davant de casa ja no passa perquè tenim la patrulla de policia que talla la Rda allà mateix) i per altre banda el que està acabant amb la meva paciència és el fet de veure a gent que mai els hi ha importat el Barça, que mai els has vist mirant un partit d futbol i que apart del Valdès, Puyol, Messi i Etoo no coneixen cap més jugador del Barça, ara els veus vestits del Barça dia i nit, ahir els veies plegats de banderes anant cap a la Pça Catalunya i ara se les donen dels grans fanàtics, aquesta és la gent que realment em fot bastanta rabia, i si em permeteu que us digui, crec que la millor definió seria definir-los com a : "CHAQUETEROS".... tota aquesta gent que l'any passat et deien que no els hi agradava el futbol i ara els veus enfilats a una farola cantant l'himne del Barça, això és el que més patètic em sembla d'aquestes celebracions.
De fet aquest matí anant cap al treball he vist una gran quantitat de gent vestida del barça (nens de 3-4 anys inclosos), la veritat és que això et demostra el poder que té aquest equip en aquest país, sigui la població que sigui. Jo no dic que siguin més que un club, però si que dic que per a molta gent el Barça és la seva religió o el seu patró.