Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
El camp del Binissalem que el vaig veure en el partit contra el Reus, fa riure, no semblava ni un camp de futbol xD
Cita de: Xandri en 13 de Juny de 2009, 21:43:33 pmEl camp del Binissalem que el vaig veure en el partit contra el Reus, fa riure, no semblava ni un camp de futbol xDdi que si company allo no es ni un futboli
Como bien dice el compañero Fum fum fum, el CD Varea con camiseta rojiblanca arlequinada y escudo semejante al del nuestro CES, ha obtenido el ascenso a la 2ª división B, ocupando el vacío existente hasta ahora en el fútbol riojano, dicho puesto dejado por los equipos de la localidad después de los tristes hechos acaecidos durante esta última temporada, el fútbol ha pagado una deuda con el fútbol riojano.Enhorabuena y felicidades a los seguidores del modesto Club Deportivo VareaDATOS DEL CLUBCiudad: VAREA (La Rioja) :: Fundado en : 1967 :: Socios: 100 Estadio: MUNICIPAL :: Capacidad : 2000 Presidente: ÁNGEL AGUADO GARCÍA :: Presupuesto : 180000 Patrocinador: Muebles Aguado / Cabrera Conlosa www.cdvarea.esEquipación Camiseta arlequinada roja y blanca, pantalón negro y medias negras
Per la TDT en directe per IB3 estan fen el jerez industrial- ce santanyi, al descans 0-0. Per cert, he escoltat el nom d'orife, es el mateix que vam tenir aqui?
Cita de: Xandri en 13 de Juny de 2009, 21:43:33 pmEl camp del Binissalem que el vaig veure en el partit contra el Reus, fa riure, no semblava ni un camp de futbol xDPer el que m'ha explicat un company meu que va estar allà la setmana pasada, deu ser com un camp de regional no? Per cert, un que vaig veure ahir i també tela és el del Sporting Mahonés, l'unic bo que té es que té la platja practicament al costat
al final el tenisca elimina al saragosa b als penals (4-3), per tant no hi hauran equips aragonesos l'any que ve a segona b
no, el tenisca va fer fora al santboià