Autor Tema: IV Lliga Fòrum  (Llegit 28030 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: IV Lliga Fòrum
« Respondre #40 el: 03 de Juliol de 2009, 15:16:17 pm »
El meu repte ja està acceptat.

Que comenci la lligaaaaaaaaaa.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #41 el: 03 de Juliol de 2009, 19:34:45 pm »
He aceptat el repte!!!!

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #42 el: 08 de Juliol de 2009, 16:44:33 pm »
SABADELL 1-1 C.E.Sabadell.C.F. (3-4 penals)

juagant amb 9 he resistit fins als penals...! no està malament
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 08 de Juliol de 2009, 18:37:26 pm »
Grandíssima victòria la meva contra el que creia que seria un dels favorits per emportar-se la lliga. Per altre banda, sorprenent victòria de El Puma Fuma, davant l'actual campió, i a sobre per 0-4! En el tercer partit de la categoria, Trivi, ha arrasat a Navarrog, que haurà de suar de valent per mantenir-se.

A Segona, ja a la primera jornada es veu que la lluita per l'ascens serà duríssima i apassionant, però veig a Tias Buenas com el gran favorit per l'ascens.

A Tercera, sorprenent LFA Lux, que els últims 10 partits en lliga fòrum havia caigut derrotat i que en 17 partits fins ara, no havia guanyat només que 2 i per que el rival no s'havia presentat! En el grup Blau, els favorits han guanyat, però suant!

'El 9 esportiu Vallès Nord'

El President birrero, ha declarat al diari  el següent, sobre la victòria de l'equip en el seu primer partit aquesta temporada a Primera divisió:'Era un partit que s'havia de guanyar. Els barcelonins aquests van pujar i anaven de gallets. Dues castanyes a temps i els hem abaixat els fums, com ha de ser'.

També s'ha despatxat amb un dels seus rivals irreconciliables, a les butaques de les llotges: 'Em satisfà la derrota a Segona de l'equip valencià. No crec que pugin i em sembla que faran tant el préssec que acabaran a Tercera, la seva categoria natural, i parlant de Tercera, és una pena la derrota de hervi, més que tot per jugar contra l'At. Sabadellenc, un equip que no pujarà ni amb Ortiz Blanco en la seva nòmina'.

Unes explosives declaracions que posen més salsa, i amb picant, a l'inici de la competició.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #44 el: 08 de Juliol de 2009, 18:43:02 pm »
Grandíssima victòria la meva contra el que creia que seria un dels favorits per emportar-se la lliga. Per altre banda, sorprenent victòria de El Puma Fuma, davant l'actual campió, i a sobre per 0-4! En el tercer partit de la categoria, Trivi, ha arrasat a Navarrog, que haurà de suar de valent per mantenir-se.

A Segona, ja a la primera jornada es veu que la lluita per l'ascens serà duríssima i apassionant, però veig a Tias Buenas com el gran favorit per l'ascens.

A Tercera, sorprenent LFA Lux, que els últims 10 partits en lliga fòrum havia caigut derrotat i que en 17 partits fins ara, no havia guanyat només que 2 i per que el rival no s'havia presentat! En el grup Blau, els favorits han guanyat, però suant!

Aquesta edició més seriosament. Fins ara estava immers en dues lligues on em jugava molt. Aquesta, tot i que pugui semblar estrany, tinc la salvació bastant bé ja que hi ha dos equips bots al meu grup que ocupen les dues darreres places. A més tinc una plantilla més amplia.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #45 el: 08 de Juliol de 2009, 21:00:05 pm »
Doncs si senyors, una derrota dolorosa la que he patit contra el Puma que em feia pensar que seria el cuer, però veig que el Trivi s'ha posat les piles i va com una moto per la seva 1º lliga.
Als 22 minuts ja perdia 0-4. La explicació és molt senzilla. La tàctica utilitzada està pensada per jugar contra un equip millor que tu i en el seu camp, com que el mig del camp l'he guanyat jo, doncs pocs contraatacs he pogut fer, i menys quan s'han replegat. Espero que aquest entreno em serveixi per guanyar a la lliga oficial.
El pròxim partit m'hauré de treure l'espina clavada si vull a més mantenir-me a 1º, doncs aquest any com es veia venir hi hauran garrotades.

Per cert aquestes declaracions del presi birrero han estat molt polèmiques i potser massa agoserades per les alçades d e lliga que estem. Encara poden passar moltes coses.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #46 el: 09 de Juliol de 2009, 01:14:27 am »
Aquest any patiré, o potser ni pateixo xDD  :bigcry:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #47 el: 10 de Juliol de 2009, 14:00:32 pm »
Ja he confirmat contra Tias Buenas. Açò si, si perdo este partit liquidaré mitja plantilla almenys.

LEVANTE-EMV
El presidente del equipo ha amenazado a los jugadores con una rescisión de contrato a varios jugadores de la plantilla, dado su bajo rendimiento. Por otro lado, y contestando a las polémicas declaraciones de su homólogo del sabadell birrero, ha comentado que el año que viene se encontraran, aunque no ha definido si en primera o segunda.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #48 el: 10 de Juliol de 2009, 18:56:25 pm »

'El 9 esportiu Vallès Nord'

El President birrero, ha declarat al diari  el següent, sobre la victòria de l'equip en el seu primer partit aquesta temporada a Primera divisió:'Era un partit que s'havia de guanyar. Els barcelonins aquests van pujar i anaven de gallets. Dues castanyes a temps i els hem abaixat els fums, com ha de ser'.

També s'ha despatxat amb un dels seus rivals irreconciliables, a les butaques de les llotges: 'Em satisfà la derrota a Segona de l'equip valencià. No crec que pugin i em sembla que faran tant el préssec que acabaran a Tercera, la seva categoria natural, i parlant de Tercera, és una pena la derrota de hervi, més que tot per jugar contra l'At. Sabadellenc, un equip que no pujarà ni amb Ortiz Blanco en la seva nòmina'.

Unes explosives declaracions que posen més salsa, i amb picant, a l'inici de la competició.

Doncs, que dir-te birrero, felicitar-te per la victoria i demostrant un any més que ets un ferm candidat al títol....
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #49 el: 13 de Juliol de 2009, 22:49:24 pm »
A dilluns a les 22:49 de la nit CN WP SABADELL encara no ha acceptat el repte.

Estas reptant a 1 equips
España     CN WP SABADELL (X) al Nova Julieta Venegas    [Regles de copa] 15-07-2009 12:20    

23:14 i encara no ha acceptat. Victòria pel meu equip, oi?
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2009, 23:14:53 pm per Mendo »

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
« Respondre #50 el: 13 de Juliol de 2009, 23:37:33 pm »

Estas reptant a 1 equips
España     CN WP SABADELL (X) al Nova Julieta Venegas    [Regles de copa] 15-07-2009 12:20    

perdona pero aixo no es aixi jo et vaig reptar la setmana pasada ja diria que divendresi avui o ahir has cancelat el repte(suposo q sense voler o sense adonarten) i m has reptat, tranquil que ara accepto.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #51 el: 14 de Juliol de 2009, 00:21:10 am »

Estas reptant a 1 equips
España     J M U (X) al Nova Creu Alta    [Regles de copa] 15-07-2009 12:20

La victòria és meva?
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • A way of life
« Respondre #52 el: 14 de Juliol de 2009, 07:39:38 am »

Estas reptant a 1 equips

perdona pero aixo no es aixi jo et vaig reptar la setmana pasada ja diria que divendresi avui o ahir has cancelat el repte(suposo q sense voler o sense adonarten) i m has reptat, tranquil que ara accepto.
Jo et vaig reptar dijous o divendres i a mi no m'ha arribat cap repte del teu equip... És igual! :beer2

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
« Respondre #53 el: 14 de Juliol de 2009, 10:16:08 am »
 :xin-xin

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #54 el: 14 de Juliol de 2009, 19:26:52 pm »
Ho sento per tardar tant en acceptar...
No m'en vaig enrecordar
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #55 el: 14 de Juliol de 2009, 20:52:57 pm »
De moment només hi ha un partit sense confirmar. Si a les 23:00 no s'ha acceptat guanyarà el partit en berni sabadell.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #56 el: 14 de Juliol de 2009, 20:54:45 pm »
Doncs aquesta jornada torna un dels clàssics de primera Roma - Trivi, Trivi - Roma Emoció en estat pur. Espero que sigui un gran partit com sempre.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #57 el: 14 de Juliol de 2009, 21:43:34 pm »
De moment només hi ha un partit sense confirmar. Si a les 23:00 no s'ha acceptat guanyarà el partit en berni sabadell.

Ja ha acceptat, tot arreglat.  :)
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #58 el: 15 de Juliol de 2009, 20:49:58 pm »
Dures declaracions del president del CESabadellCF Roma:

"A Aquesta colla de paquets els hi penso fotre un puro que s'enrecordaran tota la seva vida. Per començar una sanció econòmica de 50.000 €."

Aquestes declaracions venen degudes a la estrepitosa derrota per 5-0 contra CESabadellFC dirigit per Trivi. Es que no es veia res igual desde que van passar per aquí Gallo, Orife i companyia.
Aquesta derrota obliga a l'actual campió a lluitar per la permanencia i es veu obligat a no perdre cap dels partits que li resten.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #59 el: 15 de Juliol de 2009, 21:09:06 pm »
El moderador d'aquest foro, Birrero m'ha comunicat que està disfrutant d'unes merescudes vacances en un lloc on no disposa d'internet, i que fins diumenge li serà imposible fer les classificacións ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!