Autor Tema: IV Lliga Fòrum  (Llegit 28040 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: IV Lliga Fòrum
« Respondre #80 el: 29 de Juliol de 2009, 14:12:44 pm »

El Puma Fuma 2-3 Uri19

Llàstima perquè he fallat un penalty i després d'això m'ha empatat i hem anat a la pròrroga :****
« Darrera modificació: 29 de Juliol de 2009, 14:17:55 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #81 el: 29 de Juliol de 2009, 15:12:12 pm »

El Puma Fuma 2-3 Uri19

Llàstima perquè he fallat un penalty i després d'això m'ha empatat i hem anat a la pròrroga :****
Bon partit, erik!
son d'aquells emocionants....que valen la pena!
els 2 entrenadors havien ordenat contraatacar com a estrategia... i al final tenint més sort, m'he endut el matx!
recomano que us llegiu el partit
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #82 el: 29 de Juliol de 2009, 18:12:45 pm »
 :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra

Per fiiiiii!!!!!! Campió de la Copa Fòrum!!! 0-2 a Birrero, tot i que ha sigut una victòria pírrica ja que el meu porter s'ha lesionat i l'havia fitxat la setmana passada (porter formidable...), durant 5 setmanes^^. Ho sento Birrero però ja em tocava XD.
Mira que aquesta temporada l'objectiu era la permanència amb la pujada d'Uri i de l'Ifa, però quan menys m'ho esperaa ha vingut el títol. Vui dona les gràcies a tots els equips: Roma, birrero, sexeibirra, Ifa, Puma, Uri, etc., i felicitar a tots els meus jugadors (en dic alguns): Mora, Cardalliaguet, Carmona, Mila, Calbet, Urreche, Cusagages, Alexis, Almansa, Monferrer, Granollachs, MIró, Gómez, Castellano, etc, etc, etc, i també evidentment als affeccionats.

Moltes gràcies a tots i molta sort!

Salut!

PD: Sexeibirra... estàs content no? XD

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #83 el: 29 de Juliol de 2009, 20:07:23 pm »
Primer de tot: FELICITATS Trivi VLR!

Et volia sorprendre amb un canvi de tàctica, però aquest cop no m'ha sortit bé. La veritat, és que has marcat, i de seguida t'has quedat amb un de menys, i esperava remontar, però has fet un partidàs. 0-2 i amb Érik que ha perdut les seves opcions als minuts finals, t'has un just campió, desprès de tres temporades quedant a les portes del títol.

La resta de Primera, destacar el descens matemàtic de lfa team!! (ho sento Navarrog), i que la propera jornada, la última, es jugarà un F.C Uri19 (ID:1433360) - C.E. Sabadell C.F. (ID: 120181), a vida o mort, ja que el perdedor baixarà de categoria. Sort als dos.

De Segona, canvi de líder. Athlètic Riereta (1414580) es posa amb un punt de més sobre el segon i tercer, i el deixa gairebé amb l'ascens a la butxaca, ja que els seus perseguidors, tenen un enfrontament directe, Tias Buenas F.C. (1590911) - C.E. Sabadell F.C. (ID:802008) que farà celebrar a un i plorar a l'altre. Per la part de baix, C.E.Sabadell F.C SAD ( ID: 49316) - J M U ( ID: 433614), decidirà la plaça de descens, desprès de que J M U s'hagi complicat la vida perdent el partit d'avui en els penals.

De Tercera, al grup Blanc, C.E.Sabadell.C.F. (1591494) gairebé té assegurat el play-off mínim i CE SABADELL TRONADOR (434651) seguirà a la categoria, però segon, tercer i quart, s'hauran de jugar dues places per a provar de pujar. El que ho té pitjor, això si, és el segon LFA Lux, de l'amic Mendo, que la setmana que vé té jornada de descans.

Del grup Blau, arlekinados f.c.(1415948) ja té assegurat el play-off d'ascens, i si Magic Team. (1597134), no guanya l'últim partit, l'ascens directe. Per altre banda, sorprenent retirada de competició de Natació Sabadell, que si s'acaba confirmant, donarà el play-off a At. Sabadellenc (1437505).

Sort a tots!!!!
« Darrera modificació: 29 de Juliol de 2009, 20:43:22 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #84 el: 30 de Juliol de 2009, 14:23:49 pm »
FELICITATS TRIVI  :hurra :happy2: :thumbsup: :oooooo:

Ahir em vaig quedar sense internet, se'm va xumascar el router i no sé fins quan no tindré internet a casa. Per tant he hagut d'esperar a veure els resultats publicats per fer les valoracions.

En primer lloc felicitar al brillant guanyador de la lliga forum i que pot fer-ho amb un ple de victories (crec que seria el primer cop) i a més en una de les edicions més dificils.
Segon dir-li a birrero que un altre vegada serà, però que espero sigui molt i molt tard, jeje.
Tercer alegria de mantenir-me viu en la lluita per la permanencia. La veritat és que esperava que El Puma guanyés el seu partit i facilitar-me les coses, però igualment necessito la victoria per mantenir-me i donar guerra de nou l'any vinent. Per cert algú em pot dir si tinc algun lesionat en aquest partit, perquè hauré de buscar algun lloc per conectar-me i canviar la alineació pel dissabte.

L'any vinent pot ser que encara sigui més dur, doncs Athletic riereta i tias buenas venen molt forts ja desde tercera i en un plis plas es planten a 1º. Ay l'any que ve si em quedo a 1º les passaré magres.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #85 el: 30 de Juliol de 2009, 19:29:22 pm »
FELICITATS TRIVI  :hurra :happy2: :thumbsup: :oooooo:

Ahir em vaig quedar sense internet, se'm va xumascar el router i no sé fins quan no tindré internet a casa. Per tant he hagut d'esperar a veure els resultats publicats per fer les valoracions.

En primer lloc felicitar al brillant guanyador de la lliga forum i que pot fer-ho amb un ple de victories (crec que seria el primer cop) i a més en una de les edicions més dificils.
Segon dir-li a birrero que un altre vegada serà, però que espero sigui molt i molt tard, jeje.
Tercer alegria de mantenir-me viu en la lluita per la permanencia. La veritat és que esperava que El Puma guanyés el seu partit i facilitar-me les coses, però igualment necessito la victoria per mantenir-me i donar guerra de nou l'any vinent. Per cert algú em pot dir si tinc algun lesionat en aquest partit, perquè hauré de buscar algun lloc per conectar-me i canviar la alineació pel dissabte.

L'any vinent pot ser que encara sigui més dur, doncs Athletic riereta i tias buenas venen molt forts ja desde tercera i en un plis plas es planten a 1º. Ay l'any que ve si em quedo a 1º les passaré magres.

Eiii que tias buenas encara no ha pujat eee.... ja em dones com a perdedor carai.....
Encara que crec que té millor equip encara s'ha de jugar el partit.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #86 el: 31 de Juliol de 2009, 07:29:55 am »
No home no.
El que passa és que com que porto la 3º divisió, els conec desde 3º i allà ja es passejaven i en 2 temporades s'han plantat a les portes de primera. Tens les mateixes opcions de pujar que tias buenas. Us desitjo sort a tots dos i que pugi el millor. Així no me'l trobaré a segona l'any que ve :sad2:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #87 el: 31 de Juliol de 2009, 15:09:17 pm »
Ja he fet el meu repte.
Per altre banda, el meu rival, txisky, del Athlètic Riereta (1414580), me va dir que no podria acceptar fins dimatrts nit quan arribe de vacances. Demano que no tinga cap problema per acceptar el repte més tard del dilluns a les 23.00 hores.
També me va comentar que l'havia enviat un missatge al birrero i total, me sembla que no mos juguem res a penes.

PD: Sexeibirra... estàs content no? XD

Collona, casi descorxo una segona ampolla de cava sopant el dimecres. ;D
Campió, treient el títol al birrero i a sobre en un partit directe.
 :oooooo: :oooooo: :oooooo:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #88 el: 01 de Agost de 2009, 15:40:46 pm »
Ja que està tan de moda poso en venda la meva plaça a Primera xD

Preu: Dues  :beer :beer
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #89 el: 02 de Agost de 2009, 22:27:59 pm »
magic team encara no a acceptat el repte.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #90 el: 03 de Agost de 2009, 14:42:02 pm »
He retat al C. NATACIO, pero veig que s'ha retirat de la competicio???

Correcte, almenys ens va comentar això. Si a les 23 hores d'avui dilluns no ha acceptat el repte, els 3 punts seran per tu i et busques un altre partit.

magic team encara no a acceptat el repte.

El mateix, si a les 23 hores d'avui dilluns no ha acceptat el repte, els 3 punts seran per tu, però aquest usuari, acostuma a no fallar i acceptar els reptes dilluns a la tarda.  :ok

Això si, per els dos: Envieume una captura de pantalla o una fotografia conforme no ha acceptat a les 23.00 d'aquest vespre.
« Darrera modificació: 03 de Agost de 2009, 14:46:29 pm per birrero »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #91 el: 03 de Agost de 2009, 14:49:05 pm »
Jo també he retat a Roma,

ell ja m'ha enviat un missatge personal fent-me saber les causes del seu retard.... pero tot i així, si a les 11 no m'ha acceptat...faré us de la foto xD (m'hi jugo el descens!)
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #92 el: 03 de Agost de 2009, 16:30:17 pm »
a mi em passa el mateix amb JMU

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
España     J M U (X) en Estadi Birrero de Sabadell    [Reglas de Copa] 05-08-2009 12:20    

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #93 el: 03 de Agost de 2009, 18:03:25 pm »
Ja que està tan de moda poso en venda la meva plaça a Primera xD

Preu: Dues  :beer :beer

Jo si vols, mos intercanviem la plaça, però res més.  ;D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #94 el: 03 de Agost de 2009, 23:44:22 pm »
Navarrog no accepta, fa dies que no entra i deu estar de vacances...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #95 el: 04 de Agost de 2009, 00:56:07 am »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 04 de Agost de 2009, 11:39:41 am »
Natacio tampoc ha acceptat

Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
España     Natacio Sabadell (XI) en Cal Balsach    [Reglas de Copa] 05-08-2009 12:20    

magic team tampoc

http://img145.imageshack.us/img145/3720/dibujotkf.png

Doncs ja podeu anar buscant partit. Els 3 punts son vostres.

La classificació del vostre grup de tercera, fins dimecres, això si, és provisional. No sigui cas que algú hagi acceptat ara, que no puc entrar al joc.   ;D
« Darrera modificació: 04 de Agost de 2009, 11:48:48 am per birrero »

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #97 el: 04 de Agost de 2009, 14:33:17 pm »
declaracions del president Romà:

Que cabr** Uri19 (com diria el maragall), després d'establir un dialeg amistòs per arribar a un principi d'acord alhora de concertar el partit veiem que per darrere claves la punyalada trapera :malament. Desde avui el president Uri19 es persona non grata a la tribuna de l'estadi de la nova creu alta. I farem servir totes les artimanyes necessàries per guanyar el partit.  :tongue3:
Els jugadors rebran una suculenta prima per la victoria i la permanencia.

Això és la guerraaaaaaaa

- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
« Respondre #98 el: 04 de Agost de 2009, 15:02:43 pm »

Que cabr** Uri19 (com diria el maragall), després d'establir un dialeg amistòs per arribar a un principi d'acord alhora de concertar el partit veiem que per darrere claves la punyalada trapera :malament. Desde avui el president Uri19 es persona non grata a la tribuna de l'estadi de la nova creu alta. I farem servir totes les artimanyes necessàries per guanyar el partit.  :tongue3:

Això és la guerraaaaaaaa

En resposta a les declaracions al president Romà, el nostre president ha dit:

Les normes són les normes, i si no haguès acceptat el amistós s'haurien donat els 3 punts al meu equip... per tant, per molt que s'estableixin relacions extraoficials entre equips del torneig, el que manen són les normes del joc.
A part d'això, tot i que se'm reconegui com a persona non grata penso assistir-hi i al mateix temps també et considero persona non grata al meu estadi...

Bona sort al partit, la necessitaràs!

Els derbis hattrickeros han començat :Paletas: :xin-xin
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #99 el: 04 de Agost de 2009, 18:18:54 pm »

Això és la guerraaaaaaaa

En resposta a les declaracions al president Romà, el nostre president ha dit:

Les normes són les normes, i si no haguès acceptat el amistós s'haurien donat els 3 punts al meu equip... per tant, per molt que s'estableixin relacions extraoficials entre equips del torneig, el que manen són les normes del joc.
A part d'això, tot i que se'm reconegui com a persona non grata penso assistir-hi i al mateix temps també et considero persona non grata al meu estadi...

Bona sort al partit, la necessitaràs!

Els derbis hattrickeros han començat :Paletas: :xin-xin

:Paletas:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?