Autor Tema: IV Lliga Fòrum  (Llegit 28072 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: IV Lliga Fòrum
« Respondre #60 el: 15 de Juliol de 2009, 22:08:23 pm »
Demà estarà tot actualitzat, no us preocupeu. :beer2
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #61 el: 17 de Juliol de 2009, 00:20:21 am »
Sorprenent 2 de 2! L'objectiu de la permanència està molt a prop, i fins i tot l'afició té el somni del títol, tot i que cada temporada el té i acaba en norris. I, per una altre banda, s'ha guanyat a Roma per un més que sorprenent 5-0, acabant-se per fi amb la bèstia negre particular del meu equip, tot i que torno a repetir que el resultat és molt abultat i no té res a veure amb la qualitat dels dos equips, ja que Roma es mereixia molt més.

Així les coses, hi ha un partit trascendental per dirimir el futur de l'equip a la lliga i a la próxima jornada depenent dels resultats fins i tot birrero (més probablement) o un servidor podrien estar acariciant el títol. Per una altra banda, desitjar tota la sort del món evidentment a tots però especialment a Roma, que és un rival amb el qual només em puc treure el barret una i altre vegada per la seva qualitat i sobretot per la seva deportivitat ;D

Salut!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #62 el: 17 de Juliol de 2009, 15:19:50 pm »
Igualment Trivi  :beer2

Portes 2 partits 5-0, aquest any et mereixes el titol per insistencia. Cada any estàs allà a dalt en la lluita. Felicitats
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 19 de Juliol de 2009, 22:59:37 pm »
El moderador d'aquest foro, Birrero m'ha comunicat que està disfrutant d'unes merescudes vacances en un lloc on no disposa d'internet, i que fins diumenge li serà imposible fer les classificacións ;)

He tornat!

Gràcies a Roma, tot s'ha actualitzat prestament!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #64 el: 20 de Juliol de 2009, 10:12:54 am »
Després de aquesta jornada, on he despertat amb un 3-0
em toca saber de quin grup seré.. del que lluita pel títol o per la salvació!
i que millor que un partit contra el líder Trivi.... que tot i estar a X ja ha vençut per 5-0 a un VIII com Roma

aixó pot ser molt emocionant.. :thumbsup:
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #65 el: 20 de Juliol de 2009, 17:35:02 pm »
Ja he reptat a pedrito, la pena és que hem de jugar al xiringuito del birrero el partit.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #66 el: 22 de Juliol de 2009, 12:24:28 pm »
jajaja això a mi mai m'havia sortit

No parecía que Valencià fuera el equipo local, ya que la mayoría de los espectadores eran de C.E.Sabadell..

esque el Sabadell, allà on va, triunfa  :balla

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #67 el: 22 de Juliol de 2009, 17:05:51 pm »
al final derrota per 2-1 a la prórroga... em sembla que l'any que vé podré jugar sense presió ja que segurament estigui a 3a  :wave:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #68 el: 22 de Juliol de 2009, 17:14:50 pm »
Primera derrota en aquesta lliga fòrum i contundent 8-1... de moment tinc 6 punts i encara tinc opcions de pujar.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #69 el: 23 de Juliol de 2009, 14:27:52 pm »
Sembla que les mesures disciplinaries aplicades als jugadors comencen a tenir efecte, i aquesta jornada s'ha empatat contra un dels clars aspirants al títol, Birrero. Tot i haver perdut als penals, aquest punt aconseguit fa veure el futur d'una altra manera. Les 2 últimes jornades de lliga les jugo contra els altres 2 equips que es juguen la permanencia, Uri19 i lfa team. Tan sols estem a 2 punts de la salvació. Guanyant aquest 2 partits estic salvat. Confiem en el principi de reacció de l'equip.

De cara al títol, està clar que tot es decidirà en el gran derbi Trivi - birrero que tindrà lloc la setmana que ve. Emoció por todo lo alto.

Declaracions del President Roma:

No entenc com amb un jugador més durant 75 minuts no hem sigut capaços de guanyar el partit. Tot i això veig el futur amb més optimisme que la setmana passada, i a més li hem donat un cop de mà a Trivi de cara a conseguir el seu primer títol, i així ens matindriem com l'únic equip amb 2 lligues.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #70 el: 23 de Juliol de 2009, 15:16:27 pm »
Doncs si, la permanència  estarà més disputaaada que maai!!

També s'ha de dir, que en lliga vaig penultim i m'estic jugant la permanència a VIII
no tinc el millor any en quan a lesions i expulsions!! així que hauré de donar més minuts als suplents i als joves del planter.
A veure si pujen forts!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #71 el: 24 de Juliol de 2009, 14:05:24 pm »
Jo ja he fet el meu repte.

jajaja això a mi mai m'havia sortit

No parecía que Valencià fuera el equipo local, ya que la mayoría de los espectadores eran de C.E.Sabadell..

esque el Sabadell, allà on va, triunfa  :balla

Açò és perque el c******* de 'l'organitzador' escull sempre camps del País Valencià Nord (o sia, Catalunya) i els meus ultrilles no poden pujar a fotre-vos la por al cos.

LEVANTE-EMV
Según declaraciones del presidente del equipo valenciano, se desprende que si este año no se asciende habrán muchos cambios en el equipo. Ya se ha intentado fichar a un portero y se va a fichar a otro defensa debido al alud de lesiones sufrido. Tampoco se olvida de algún presidente de un equipo de primera, recordandole que el punto perdido en esta jornada, acerca más a Trivi al título, que València celebrará casi como suyo.
« Darrera modificació: 24 de Juliol de 2009, 15:11:10 pm per X-Men Aigua »
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
« Respondre #72 el: 27 de Juliol de 2009, 00:49:08 am »
Després d'un altre sorprenent 4-1 envers Uri, ara queda el partit més important de la lliga, contra Birrero. Si es guanya... !Alirón! A veure si tinc sort i guanyo aquesta edició encara que sigui per pesat XD. Ah! Moltes gràcies Roma pel favor, espero fer-lo servir jeje

Sort Birrero!

Salut!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #73 el: 27 de Juliol de 2009, 12:01:18 pm »
Uri ja t'he reptat. Accepta quan poguis company :hurra
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #74 el: 27 de Juliol de 2009, 18:22:11 pm »
Després d'un altre sorprenent 4-1 envers Uri, ara queda el partit més important de la lliga, contra Birrero. Si es guanya... !Alirón! A veure si tinc sort i guanyo aquesta edició encara que sigui per pesat XD. Ah! Moltes gràcies Roma pel favor, espero fer-lo servir jeje

Sort Birrero!
Salut!

Que sort ni que mandangues! Força Trivi VLR. Estarem animante contra el equip este amb el presi ranci!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #75 el: 27 de Juliol de 2009, 23:18:06 pm »
el meu rival no a acceptat el repte.

http://img248.imageshack.us/img248/5940/dibujogls.png
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
« Respondre #76 el: 28 de Juliol de 2009, 00:05:53 am »

Sort Birrero!
Salut!

Que sort ni que mandangues! Força Trivi VLR. Estarem animante contra el equip este amb el presi ranci!

XDXDXDXD Merci sexeibirra! A veure si puc donar una alegria també als teus afeccionats!!

Salut!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #77 el: 28 de Juliol de 2009, 14:38:32 pm »
Ahir vaig coincidir amb birrero i et puc dir que el vaig veure nerviós davant l'enfrontament d'aquest dimecres. Está ca**ito. :balla :laugh2:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?

futsal_90

• Visitant
« Respondre #78 el: 28 de Juliol de 2009, 18:07:13 pm »
Hola Roma amb diu aixo a mi!

http://www82.hattrick.org/Club/Challenges/Default.aspx

area concor f.c. está actualmente en el extranjero para jugar un partido amistoso y no puede ser retado.Cerrar

per tant que faig??? ya ho se que ho tenia que a fer ahir pero no vaig poder!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #79 el: 28 de Juliol de 2009, 19:59:10 pm »
'El 9 esportiu Vallès Nord'

El President birrero, davant d'una decisiva penúltima jornada, i en vistes de l'enfrontament contra el líder, que li treu un solitari punt d'avantatge ha declarat aquest matí: 'Serà un partit contra un equip bastant golejador, i que a més és bastant segur en defensa. A nosaltres, no ens ha calgut marcar tants gols per arribar a on estem, i en canvi tenim una temible defensa. El nostre rival té tota la pressió, provinent del liderat, i això ho hem d'aprofitar. Nosaltres som els favorits, ho sabem i complirem'.

També, com és costum en ell, ha fet una repassada als seus col·legues a les butaques de les llotges: 'És una pena que Pedrito no aconseguís el dimecres passat una merescuda victòria contra l'equip valencià. Té un equip jove i no es mereix un descens, que crec que als llevantins els aniria com l'anell al dit. Son un equip de barriada i les dues últimes temporades han estat molt més per sobre de la seva categoria natural'. També ha fet una mirada general per tercera divisió, dedicant alguna perla a en Fum, un dels seus preferits alhora de llençar pulles a altres directives: Vaig veure un trocet de partit aquesta setmana a Tercera, i evidentment, desprès del 0-4, només em queda dir que només es va veure un equip al camp. Sort que no hi han més divisions cap a baix, si no l'At. Sabadellenc, hi seria. Per acabar el seu recital, també va fer un parell de dedicatòries a altres equips de Primera: Que algun president em va veure ahir nerviós? Res d'això, simplement no volia ofendre'l recordant-li l'excelent rendiment en aquesta competició del seu equip. Amb molta sort, potser no acabaran últims, i per que no quedin a zero, per els vàrem regalar un puntet.

Unes dures declaracions que escalfen una mica més aquest apassionant final de temporada.

I ara, parlant seriosament, aquesta setmana si guanya Trivi VLR, té moltes possibilitats d'emportar-se la lliga, i només ho podria evitar que l'Érik guanyi el seu partit i que a la última jornada guanyi l'enfrontament directe que tenen.

Sort a tots!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...