Autor Tema: Pablo Sanz  (Llegit 1517 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Pablo Sanz
« el: 29 de Setembre de 2005, 18:13:53 pm »
Hola, pablo va veure la targeta vermella el passat partit, pero cumpleix sancio en el partit del girona no?. Per tant podria jugar contra el barça b no?
Es que no tinc ni idea.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Pablo Sanz
« Respondre #1 el: 29 de Setembre de 2005, 18:22:38 pm »
Hola, pablo va veure la targeta vermella el passat partit, pero cumpleix sancio en el partit del girona no?. Per tant podria jugar contra el barça b no?
Es que no tinc ni idea.

bona pregunta! segons la web posa q te un partit de sancio encara... ns si el partit del girona compta com a aquesta setmana o compta com a la setmana que s'havia de jugar... tot depen de si es va arribar a fer acta del partit o es va suspendre amb anterioritat... aquells dies jo estava fora i no recordo si es va produir el luctuos fet la mateixa nit del partit o el dia abans... si fos la mateixa nit... molt em temo que el partit ja compta com a jugat aquella setmana per fets com les sancions...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #2 el: 29 de Setembre de 2005, 18:23:07 pm »
brq jo suposu que lo que as escrit es cert, pero he llegit que te problemes fisics i es possible k no estigui a punt pel partit encara k la sanció l'hagi complert.
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #3 el: 29 de Setembre de 2005, 18:23:44 pm »
Ostres... ara que ho dius crec que tens raó... el Gallo li va passar el mateix (però no va jugar a la lliga perquè li van fotre 2 partits).

De totes maneres crec que el Pablo està lesionat  :Hecho_polvo:

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #4 el: 29 de Setembre de 2005, 18:25:37 pm »
eppp... ara que hi penso... crec que només compten per la copa federació si és vermella directa... i com que el pablo va veure dues grogues em sembla que podia jugar a Girona i la sanció la té que complir al següent partit de lliga

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #5 el: 29 de Setembre de 2005, 18:28:46 pm »

Es cert que esta lesionat i no podria jugar segurament al Mini estadi, pero es ademes, está sancionat. Al veure dos grogues i no vermella directa, la sancio la cumpleix al seguent partit de Lliga. El caso de gallo era diferent. Va ser vermella directe i va cumplir un partit a la copa i un altre a la Lliga.
 Confiem amb Criville, encara que penso que en aquesta plantilla falta un central per casos de emergencia. ke pasara quand vinguin les epocas de targes i alguna posible sancio? Si Genís i Pablo Sanz coincideixen de baixa, qui jugará?   al mens la pasada temporada sempre es tenia la opcio del dot.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 29 de Setembre de 2005, 18:28:56 pm »
eppp... ara que hi penso... crec que només compten per la copa federació si és vermella directa... i com que el pablo va veure dues grogues em sembla que podia jugar a Girona i la sanció la té que complir al següent partit de lliga

vols dir? em sembla molt extrany... si son de la federacio o conten totes o no compta cap... aixo de anar a mitges.. se'm fa molt extrany eh?... oju q no en tinc ni idea eh?

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #7 el: 29 de Setembre de 2005, 18:42:30 pm »
Entenc que aixo sigui estrany, pero t´aseguro perque ja va passar en temporades anteriores. La vermella directa es castiga de manera inmediata a la seguent competicio nacional que vingui, sigui lliga o copa federacio en aquest cas. Si per exemple, un jugadro veu dos grogues en copa federació, podria jugar el seguent partit de lliga. pero si fos vermella directa a la copa, no podria jugar el proper de lliga. O sigui que la copa a vegades et pot servir per pasar sancions o també es un risc. depen.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 29 de Setembre de 2005, 18:44:21 pm »
Entenc que aixo sigui estrany, pero t´aseguro perque ja va passar en temporades anteriores. La vermella directa es castiga de manera inmediata a la seguent competicio nacional que vingui, sigui lliga o copa federacio en aquest cas. Si per exemple, un jugadro veu dos grogues en copa federació, podria jugar el seguent partit de lliga. pero si fos vermella directa a la copa, no podria jugar el proper de lliga. O sigui que la copa a vegades et pot servir per pasar sancions o també es un risc. depen.

d'acord d'acord... nomes deia q em semblava extrany pero q no en tenia ni idea de com era en realitat... a mes ho heu dit un parell de vosaltres aixi q queda aclarat;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 29 de Setembre de 2005, 18:49:11 pm »
Es aixi
Vermella directa ----> conta pel seguent partit sigui de la competicio que sigui

Dues grogues --------> conten per la competicio que li van treure les tarjetes

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 29 de Setembre de 2005, 18:51:16 pm »
Això mateix, només les vermelles directes es compleixen en el següent partit de qualsevol competició oficial espanyola, les grogues es compleixen a la mateixa competicio ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 29 de Setembre de 2005, 19:09:49 pm »
el pablo sanz no jugara kontra el barça-b per sancio i pk esta lesionat i aixi aprofita la semana per rekuperarse per el terrassa o vaig eskoltar a rs! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona