Autor Tema: AQUEST FORUM NO TE VIDA.  (Llegit 2720 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pepet

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
AQUEST FORUM NO TE VIDA.
« el: 15 de Maig de 2009, 23:12:24 pm »
Em sap greu dir-ho, peró després dels 8-9 mesos que portem en aquest sistema de Fòrum, s'ha perdut tota la espontaneïtat i feqüència en la comunicació que veiem cada dia en el forum anterior. No surten temes nous, no hi ha intercanvi d'opinions i, en general, no hi ha participaió. Crec que hem perdut una magnífica eina de comunicació entre els que participem i estimem el Basquet Creu Alta.
Per aixó faig una petició als responsables del nostre club: No hi hauría manera de tornar al fòrum anterior o a algun altre que tingui una mica mes de"vida"?.
Moltes gràcies.

antcarcer

• Visitant
Re: AQUEST FORUM NO TE VIDA.
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2009, 10:44:31 am »
Em sap greu dir-ho, peró després dels 8-9 mesos que portem en aquest sistema de Fòrum, s'ha perdut tota la espontaneïtat i feqüència en la comunicació que veiem cada dia en el forum anterior. No surten temes nous, no hi ha intercanvi d'opinions i, en general, no hi ha participaió. Crec que hem perdut una magnífica eina de comunicació entre els que participem i estimem el Basquet Creu Alta.
Per aixó faig una petició als responsables del nostre club: No hi hauría manera de tornar al fòrum anterior o a algun altre que tingui una mica mes de"vida"?.
Moltes gràcies.

Jo et explico Pepet !!!!! Aquest fòrum toca tots els temes, i esportivament parlant procura tenir informació de tots els esports de Sabadell, sobretot de resultats .. però ja se sap que el 99% de continguts se l'emporta el CE Sabadell, i els altres esports, encara que entren molts foreros a veure els resultats, no participen, jo t'ho dic per que sóc el moderador de la Unió Bàsquet Sabadell, i entro a veure els resultats de tots els altres deports de Sabadell, però gairebé mai participo, ia la majoria de foreros els passa el mateix,(fem com els radars, que ningú els veu, però saps que estan ahi) però per això no has de emprenyarte, ni tirar la tovallola home.  :xin-xin

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2009, 10:58:07 am »
Hola Pepet!

Jo normalment miro els resultats dels equips també, ja que sempre tinc curiositat sobre el nivell esportiu de la base de l'esport de la ciutat. En canvi, com diu el company antcarcer, no participo.

Més que tot, que no entenc gairebé res d'aquest esport que es juga amb una taronja gegant que la van llençant per els aires per a que es fiqui en una cistella foradada.

M'agrada més el Korfball.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Moderador
  • Jugador Prof.
  • Missatges: 609
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2009, 21:25:07 pm »
Apreciats amics,

Us convido a participar activament del nostre fòrum i donar la vosta opinió , sempre respectuosa , dels temes que volgueu, creiem que aquest es un espai excel.lent per donar a conèixer la nostra entitat .

Compartim moltes coses i tenim moltes coses en comú amb tots els foreros : colors,esport,ciutat...

Una salutació i animeu-vos a participar !!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 17 de Maig de 2009, 22:35:42 pm »
Hola Pepet!

Jo normalment miro els resultats dels equips també, ja que sempre tinc curiositat sobre el nivell esportiu de la base de l'esport de la ciutat. En canvi, com diu el company antcarcer, no participo.

Més que tot, que no entenc gairebé res d'aquest esport que es juga amb una taronja gegant que la van llençant per els aires per a que es fiqui en una cistella foradada.

M'agrada més el Korfball.  ;D

a mi em  van dir que tenia talent pel Korfall ja que és un esport que m'agrada molt. Vaig dir que em busquésin equip i encara espero ¬¬

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pepet

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #5 el: 18 de Maig de 2009, 22:44:06 pm »
Gràcies a tots per les vostres respostes. De fet, heu desmentit una mica el meu títol i li heu donat una mica de vida.
De tota manera, tot i entenent el que dieu, segueixo trobant a faltar l'anterior forum del Creu Alta Basquet. Era mes fàcil de fer servir, i aixó afavoría que la gent escrivis mes i que hi haguèssin mes opinions. Jo, francament, agraïría tornar a l'anterior forum.
Gràcies de tota manera.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Moderador
  • Jugador Prof.
  • Missatges: 609
« Respondre #6 el: 20 de Maig de 2009, 16:39:21 pm »
Amic Pedrito,

Si el que vols es jugar a korfbal tenim una entrenadora que hi juga i et pot ajudar, envia un e-mai al info@creualtabasquet.cat i et direm on pots anar a jugar .

Salutacions.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #7 el: 20 de Maig de 2009, 17:52:44 pm »
Amic Pedrito,

Si el que vols es jugar a korfbal tenim una entrenadora que hi juga i et pot ajudar, envia un e-mai al info@creualtabasquet.cat i et direm on pots anar a jugar .

Salutacions.

gràcies però la idea era provar aquest any i veure que tal, el que passa és que l'any que vé començo batxillerat i ja aniré massa enfeinat. si hagués començat aquest any tot hagués sigut diferent.

Gràcies per la informació ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 22 de Maig de 2009, 14:29:39 pm »

Dir açò en el teu primer missatge, és ser un catxondo. Participa i ajuda a donar-le vida, collona!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!