Autor Tema: Modifican la gran Via amb semafors i radars  (Llegit 40623 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
Re: Modifican la gran Via amb semafors i radars
« Respondre #20 el: 01 de Juliol de 2009, 18:49:14 pm »
Qué sabrás tú del Ajuntament y sus gastos.....

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #21 el: 01 de Juliol de 2009, 22:26:14 pm »

:o  :o  :o  :o
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #22 el: 02 de Juliol de 2009, 14:13:56 pm »
No sé aixo de la velocitat a la gran via, pero si no m'equivoco..... la gent sol anar a un maxim de 60

només cal veure que passa si vas a 50, fas una cua per flipar....
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #23 el: 10 de Juliol de 2009, 08:59:24 am »
Aquí el que passa és que algun càrrec de confiança ha de justificar el seu sou i ha sortit amb aquesta idea de "bombero"!  :****
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #24 el: 10 de Juliol de 2009, 09:28:42 am »
Aquí el que passa és que algun càrrec de confiança ha de justificar el seu sou i ha sortit amb aquesta idea de "bombero"!  :****

Si hermano ... seria molt millor que estigués a la reserva i cobrant!!!per que per al servei que fa, la meva neboda de quatre anys ho faria molt millor...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #25 el: 10 de Juliol de 2009, 14:15:46 pm »

És veritat. Que sabrà un habitant d’un poblet de l’interior valencià, a 490 km i 5 h lluny de Sabadell. Que collona sabrà un tio que té a Sabadell 2 propietats llogades i 6 més també en lloguer, dintre de dues societats en les que participe. Que carajo sabré del que pague d’IBI d’estes propietats, o de basures, o lo que van fer que pagués per les obres d’un carrer on eixeix un dels meus pisos.

Sé que Sabadell és la quarta població amb els impostos més alts de Catalunya, per exemple. Per tant si tanta necessitat tributaria tenen serà per a poder sufragar més part de les seues despeses.
Sé que se va pagar al ministeri de defensa 3 milions d’euros per uns terrenys que eren propietat del propi ajuntament. Algo ilògic, si, però alguna raó hi haurà per a que façan este dispendi que a mi me sembla absurd.

I podria entrar a mirar més sobre l’ajuntament i els seus gastos, però començaria a marejar als foreros amb una càrrua de partides presupostàries, despeses fixes, altres gastos ocasionals, costos d’’informació’ i un munt de coses més.
Però  és clar, que sabrem, total, los que vivim fora de Sabadell, per a alguns importem poc o menys.

Radars en la gran via per a multar als que vagen a 55 km/h?
Clar que si. Algú ha de pagar els sueldazos que se gasten a l'ajuntament i a les regidories.

Amb aixo no canvien gaire les coses... fins ara ja hi era el radar a la gran via. Un dia si, un dia no... pero ser-hi hi era. Ah! i multara a partir de 51 aquest? Com els de Barna?

Si, pero te multaven a partir de 60. Se suposa que estos seran de los nous per a recaudar convenientment.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #26 el: 10 de Juliol de 2009, 21:09:25 pm »
Doncs perdona sexeibirra, però... la pregunta es obvia; Qué fà un habitant d'un poblet de l'interior valencià, a 490km i 5h lluny de Sabadell, pagant IBI, taxes d'escombreries... de dues propietats de lloguer i altres 6 de societats a les que es pertany, si Sabadell, és, la quarta població amb impostos mé alts de Catalunya? Jo sincerament , t'aconsello d'anar a Terrassa, podría ser que allà et trobesis molt millor, és una ciutat no capital de cap Vallès, de la qual, desconeixo els impostos, però bé... per provar.... això si, l'equip de futbol que tenen no ens arriva ni a la sola de les sabates... ja ho veus.... no tot podia ser perfecte....

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #27 el: 13 de Juliol de 2009, 16:53:13 pm »
Confondre Fum fum fum? No. Simplement llibertat d'opinió, no t'equivoquis...

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #28 el: 13 de Juliol de 2009, 17:18:57 pm »
Que puc opinar el que vulgui? Es clar que si. Només faltaria, que em tinguesis que donar permís... Les coses, les barreijo i les argumento com em sembla, sino... ja no sería la meva opinió. Ah! i sento molt si no t'agrada i al sexeibirra tampoc, però... reitero el meu post anterior i no canvio ni una coma. Salutacións.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #29 el: 13 de Juliol de 2009, 19:18:10 pm »
Que puc opinar el que vulgui? Es clar que si. Només faltaria, que em tinguesis que donar permís... Les coses, les barreijo i les argumento com em sembla, sino... ja no sería la meva opinió. Ah! i sento molt si no t'agrada i al sexeibirra tampoc, però... reitero el meu post anterior i no canvio ni una coma. Salutacións.

Ok ok... llavors seguiré el teu consell i si haig d'invertir en una ciutat, o comprar-m'hi alguna propietat, el primer que faré és mirar quin equip de futbol tenen... Merci pel consell!
ademas de leer hay que intentar comprender.
La ironia conlleva a menudo caer en equivocos, aunque si la empleas es mas facil que la entiendas.......... .
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Adri_SBD

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #30 el: 13 de Juliol de 2009, 23:58:44 pm »
mare meva a on arrivarem...

el limit de 50 km/h estaba be... fa 20 anys... pero amb els cotxes d'ara? ... imposible.. yo no puc posar el meu cotxe a 50! em fa pena portarlo tot adormit...

i els radars.. no poden saltar a 51 km/h, s'ha de respectar un marge d'error del 10% si no m'ekivoco ja que tots els coctches venen tarats de fabrica per indicar menys velocitat de la que porten realment

PD: soc nou aqui xD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 21 de Juliol de 2009, 19:50:53 pm »
Per el que he arribat a saber, l'ajuntament té demanats uns Multanova 6F, encara que per el que també sé, aquest model és per a unitats mòbils (cotxes).

Als que sabeu una mica de radars, ja sabeu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #32 el: 24 de Juliol de 2009, 14:15:10 pm »
Doncs perdona sexeibirra, però... la pregunta es obvia; Qué fà un habitant d'un poblet de l'interior valencià, a 490km i 5h lluny de Sabadell, pagant IBI, taxes d'escombreries... de dues propietats de lloguer i altres 6 de societats a les que es pertany, si Sabadell, és, la quarta població amb impostos mé alts de Catalunya? Jo sincerament , t'aconsello d'anar a Terrassa, podría ser que allà et trobesis molt millor, és una ciutat no capital de cap Vallès, de la qual, desconeixo els impostos, però bé... per provar.... això si, l'equip de futbol que tenen no ens arriva ni a la sola de les sabates... ja ho veus.... no tot podia ser perfecte....

Molt fàcil. Una de les dues propietats és la herència que me deixaren mons pares i l’altri és la primera que vaig adquirir, amb 18 anys, al costadet de la Rambla i que en 16 anys ha guanyat un 714% del seu valor. Les altres propietats son comprades per a posar-les a lloguer, jo vaig ser l’asesor en el moment de les seues compres, fa ja 10 anys, vaig viure a Sabadell uns anys i conec els barris, les zones amb més comerç, més valor i amb un estudi de projecció de valor que vam realitzar. A més, tinc també molts contactes a Sabadell i m’informen d’estes coses. Els rendiments econòmics no entenen de limitacions municipals ni provincials, per açò hi tinc inversions. El negoci no s’ha mai de limitar per races, credos ni banderes, l’únic que has de mirar és la la ràpida amortització i el benefici tant a mig com a llarg plaç. Els impostos, los posen els polítics, els desangradors del poble i de l’empresari, indistintament, sia ací o allà, però la realitat és esta, Sabadell té impostos molt superiors a moltes altris ciutats de Espanya amb una tipologia similar, i sense cap raó lògica.
Per altri banda, sobre lo que dius de Terrassa, t’alegrarà saber que allà també tenim 3 propietats, la última, una autèntica ganga al centre de la ciutat, la qual amortitzarem a través de lloguer en 8 anys o fins i tot menos si la economia se recupera abans. Per cert, esta última propietat mos va dar la pista i mos va enviar zona, preus, telèfon de contacte, etc, un gran arlequinat, forero d’ací. És lo que té el mòn dels negocis, a vegades si cal, invertiràs en una ciutat on no te caiga bé l’equip de futbol o ni tant sols els que viuen allà. Com t’he dit abans, el diner no discrimina per ser d’un lloc o d’un altri, ni d’un sexe o un altri, és la seua grandesa.

Com diu Fum per ací dalt, si anem a invertir en ciutats per que l’equip de futbol estiga millor o pitjor, vam llestos. Normalment se miren les possibilitats de la ciutat, comunicacions, zona, creixement possible i evidentment si t’ho posaran fàcil o te posaran traves. Si te posen massa facilitats, algo hi ha de dolent i si te posen masses traves, a algú tenen que les interessa lo mateix i que les interessa que ho tinguen altris, o fins i tot que no s’usin. La realitat, és que a Sabadell, els grans inversors, tenen moltes més possibilitats i facilitats per a establir un negoci o per a realitzar un projecte, cosa que no passa amb els petits inversors, que tenen molt més limitada la possibilitat de beneficis. Curiosament, la majoria d’estos grans inversors que fiquen cullerada a la ciutat, també ho fan en ciutats com Barcelona, Terrassa, L’Hospitalet, Cornellà, Badalona, Santa Coloma, etc i les és igual on estigan els seus clubs de futbol. Per altri banda, estos inversors, los mateixos en totes estes ciutats, sempre han entrat en estos ajuntaments en certs moments de govern d’un mateix color.

Segueixo, que tinc temps, parlant d’esta modificació de la gran via, dels semàfors i de les noves sancions. La modificació, els carrils nous i tota esta mandanga, me sembla un pegot autèntic, només justificable per a aprofitar el Plan E, i desprès ja vorem que passa, que si s’ha de tornar a modificar, ja tindran la pasta de les multes i ganes de fer més obres per a fer-ho. Els semàfors, me semblen una temeritat, ja que a la nit, los respetarà Manolo, Paquito i el tio Mel, i encara gràcies. El de davant del CNS, direcció nord, me sembla encara més temible, ja que molt cotxe sortirà del túnel i no tindrà temps físic per a vore el cotxe de davant o fins i tot el semàfor en roig. En canvi més justificable sembla el de davant el Salomó, on hi ha una recta que invita a apretar i on la visibitilat és prou bona per a posar un semàfor. Lo de les noves sancions, ja va més enllà de lo normal, ja que se comenta, com diu Adri, que serà a partir dels 51 km/h, amb lo que la velocitat real de los que passen per allà serà de 45 kh/h, per no caure en la sanció i creuar Sabadell serà més complicat del que ho és. Si volien que la limitació a 50 km/h era tant fàcil com eliminat els ponts de la Gran Via i fer una avinguda tipo Meridiana o Diagonal, amb diversos carrils de circulació i semàfors a cada cantonada, ah, i que Paquito no s’espanti, que açò no requereix de excessives neurones per a planificar-ho, que per girar en plena gran via, que prenguen exemple de la Meridiana, no és tant difícil.
És tant difícil plantejar-se unes rondes tipo Mataró, Girona, o fins i tot la mitja ronda de Manresa, aprofitant les infrastructures que rodegen Sabadell? Segurament no és tant difícil, però com sempre ha fet este ajuntament, primer creen la necessitat, encara que sia fotent una xapussa i desprès quan la gent ja està saturada presenten un projecte com la panacea i se pengen les medalletes. Recorde que fa anys se van projectar unes rondes que anaven de Sabadell sud passant per vora Torreromeu i el cementiri i que al arribar a l’altura de la deixalleria tenien un pont cap a Sabadell nord, clar que la inversió seria a fer en un sol colp i els costos electorals alts, ja que una obra d’esta envergadura sempre troba els quatre que van d’ecologistes de ciutat i no se miren el global i la reducció del transit i contaminació que comportaria esta obra.

La Gran Via, ja que és inviable la seua ampliació, però per altri banda és molt necessària per a travessar part de la ciutat, hauria de tenir alternatives, que per ara no té, i que segur que entre tanta gent cobrant que té l’ajuntament, podrien ser pensades, valorades i realitzades amb efectivitat. Però a vegaes alguns estan més pendents de sortir en els papers i les pantalles que en la ciutat que governen.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #33 el: 24 de Juliol de 2009, 18:08:33 pm »
Després del teu extens post.... només em queden clares dues coses... 1ª Definitivament, no s'interpreten bé les meves ironies... i 2ª A partir d'ara, em dirigiré a tú com a Sr. D. Sexeibirra, pel perssonatge tant important que he deduit deus ser, segons les teves paraules. Salutacións de... una "simple" speaker.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #34 el: 24 de Juliol de 2009, 20:11:24 pm »
EHHHHH yo estoy haciendo el tema electrico de la gran Via!!! os gustan los 80 focos que he montado en el puente del club? jejejeje y van paneles informativos y todo!!
Millor Seguidor

Desconnectat speaker

• Infantil
« Respondre #35 el: 24 de Juliol de 2009, 23:28:30 pm »
Pues.... Olé Arlekinado!!!!! A mi.... me encanta!!!!!! (y al que no... siempre puede cambiar de ciudad, hay muchas para elegir y con impuestos muchisimo más bajos)  ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 26 de Juliol de 2009, 12:15:19 pm »
Fer aquestes obres de la gran via, al mateix temps que les obres del metro, son una gran cagada i una mostra de que a l'ajuntafems de Sabadell poc els importa els que han de travessar el poble aquest a diari, des de Sant Llorenç, Castellar, etc...

El divendres, per anar de Castellar a la UAB, vaig tardar una hora, quan normalment en tardo mitja.

Pues.... Olé Arlekinado!!!!! A mi.... me encanta!!!!!! (y al que no... siempre puede cambiar de ciudad, hay muchas para elegir y con impuestos muchisimo más bajos)  ;)

Jo mateix vaig haver de marxar de Sabadell, gràcies a no poder pagar-m'hi una vivenda, gràcies en part als que les fan servir com a negoci i també gràcies als que ho permeten i que estan a l'ajuntafems del vostre poble.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 26 de Juliol de 2009, 12:21:49 pm »
Que rapid et deixes picar xD

Home, desprès de tirar-me el divendres una bona estona encallat a la gran via i desprès de llegir algunes parides en aquest post, un s'emprenya.

Ara resultarà que a Sabadell, tot és de color de rosa i que els de l'ajuntafems ho fan tot tant bé que mereixen la canonització inmediata.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 26 de Juliol de 2009, 12:50:54 pm »
Home, he aguantat 24 hores com a mínim, eh!

I si, acceptar un tren que va fins a Castellar i despreciar un altre projecte que incloïa una comunicació directe cap a Granollers passant per zones amb grans polígons com Castellar, demostra el que els importa potenciar les empreses a la comarca i la facilitat de desplaçament dels treballadors.

I en el tema de les rondes, més fàcil que allargar la sortida de l'autopista de Sabadell-Sant Quirze passant per entre Can Deu i La Planada i fent un pont per  anar direcció Castellar, no ho tenien. Però està clar que prefereixen el Quart Cinturó i els importa tres collons la natura del rodal de Sabadell.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #39 el: 26 de Juliol de 2009, 12:52:51 pm »
Aquestes rondes ja fa mooolts anys que estan projectades per fer-les pro amb sembla que va per llarg, i també crec que el tren no a d'arribar només fins a Castellar sinó que a d'allargar-se fins Granollers i unir els pobles com Palau Sentmenat i altres
 :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡